Sari la conținut

Postări Recomandate

Bravo, sa te bucuri de ea, asta-i vaca din Brasov, parca am vazut-o la vanzare acolo, nu?

Multumesc, da ea e, a fost a unui prieten de-al meu care a schimbat clasa, a retrecut pe cazan si l-am scapat yo de K - ma cam saturasem de touring cu SVul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pare a fi ceva legat de alimentare. Daca nu ai schimbat filtrul de multisor eu ti-as sugera sa cumperi un filtru nou, dar inainte de a-l schimba cumpara si un aditiv de curatare injectoare, baga-l in rezervor, mergi pina termini benzina si abia apoi schimbi filtrul nou. Ideea este ca daca ai mizerie pe instalatie, atunci cind bagi aditivul sa nu-ti arunce toata mizeria in filtrul nou. In mod normal ar trebui sa scapi de probleme, am patit si eu la RT-ul vechi acelasi lucru, imi juca relantiul..

Ce aditiv recomanzi?

Filtrul de benzina a fost schimbat in urma cu vreo 15000 km.

Filtrul de aer a fost schimbat in iunie.

 

Si Dan zicea ca ar fi ceva pe alimentare, eventual un furtun sau o mufa defecta.

Editat de cip_vt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce aditiv recomanzi?

Filtrul de benzina a fost schimbat in urma cu vreo 15000 km.

Filtrul de aer a fost schimbat in iunie.

 

Si Dan zicea ca ar fi ceva pe alimentare, eventual un furtun sau o mufa defecta.

Daca banuiti ca e problema de alimentare se poate masura presiunea. Trebuie sa fie de 3 bari. Daca e sub verifica pompa de benzina sau regulatorul de presiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca banuiti ca e problema de alimentare se poate masura presiunea. Trebuie sa fie de 3 bari. Daca e sub verifica pompa de benzina sau regulatorul de presiune.

Am facut o programare la mecanic pentru a-mi masura presiunea pe care o da pompa.

 

Dar ma gandesc ca daca la ture mai mari nu am nici o problema si motorul trage de rupe , nu ar trebui sa se intamle acelasi lucru daca nu as avea destul debit de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut o programare la mecanic pentru a-mi masura presiunea pe care o da pompa.

 

Dar ma gandesc ca daca la ture mai mari nu am nici o problema si motorul trage de rupe , nu ar trebui sa se intamle acelasi lucru daca nu as avea destul debit de benzina.

La 1150 amestecul este dat de catre ECU care primeste informatiile de sonda lambda. Daca e sonda lambda defecta ar trebui sa creasca consumul. Cand sonda lambda nu functioneaza ECU ia o valoare medie de amestec ne tinand cont de gazele evacuate. Astfel amestecul va fi mai bogat si implicit va creste si consumul de combustibil. Scoate bujiile si vezi ce culoare au. Ar trebui sa fie albe sau catre grii. Daca e mai mult spre negru atunci e o problema de amestec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Dan regleaza relantiul f. jos. A mea il avea la 800/850 rpm cand am luat-o. Acum este la 950 si este ok, nu se mai opreste dupa decelerari brutale. Legat de dat in nas cat este inca rece - si a mea hacaie pana se incalzeste cat trebuie (5 liniute). Am mai facut un reglaj de balans si supape de cand o am dar suspectez inca de la achizitie o problema cu reglajul TPS-ului, fiindca la munte, inclusiv in gol alpin merge impecabil iar cum cobor in zona de deal/campie o gasesc toate visele. Sunt zeci de tutoriale pe net despre cum sa repari si sa reglezi. Din pacate insa, daca ai la fel de mult timp liber ca si mine, tot degeaba.

 

Amuzanta replica cu consumul de 5%. Daca aveti peste 60 de ani, probabil va va iesi pe acolo. Daca veniti de pe japoneza (adica blocuri motor cu care Bmw nu se va compara niciodata - nu in sensul bun pentru Bmw) si mergeti si cu boxerul asa cum ar trebui sa se mearga cu o motocicleta, nu cu un Mercedes Cobra, o sa iesiti pe la 5.5 la mers decent (90-110 cu varfuri 130) si 5.8-6% la mers normal (110-140 cu varfuri la 160 + exceptional, rar, for fun, 200). Si asa, 200 este capat pentru 1100, din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am demontat carenele si rezervorul si am scos sonda lambda. Am pornit motorul si mersul era aproximativ la fel, in plus aveam o scurgere de benzina (nu mi-am dat seama de unde). O sa schimb si filtrul de aer care era cam murdar si maine merg sa masor presiunea pe care o baga pompa.

 

Am inteles de la mecanic ca se poate monta cam orice sonda lambda(in special dupa o masina nemteasca). Asa e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, toate sondele sunt identice dpdv al semnalului, deci daca se poate monta fizic e ok.

Bine, de fapt sunt 2 tipuri de sonde (3 cu alea pe titan, f rare), dar cele wide-band au o puzderie de fire, nu se pot confunda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Unui amic de-al meu, posesor de 1100 RT, i s-a intamplat sa ii curga benzina de sub carene, pe un feribot, la km buni de tara, din cauza ca ii crapase unul dintre furtunele ce ies din pompa de benzina. Cele care atarna prinse de rezervor in momentul in care il dai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan regleaza relantiul f. jos. A mea il avea la 800/850 rpm cand am luat-o. Acum este la 950 si este ok, nu se mai opreste dupa decelerari brutale. Legat de dat in nas cat este inca rece - si a mea hacaie pana se incalzeste cat trebuie (5 liniute). Am mai facut un reglaj de balans si supape de cand o am dar suspectez inca de la achizitie o problema cu reglajul TPS-ului, fiindca la munte, inclusiv in gol alpin merge impecabil iar cum cobor in zona de deal/campie o gasesc toate visele. Sunt zeci de tutoriale pe net despre cum sa repari si sa reglezi. Din pacate insa, daca ai la fel de mult timp liber ca si mine, tot degeaba. Amuzanta replica cu consumul de 5%. Daca aveti peste 60 de ani, probabil va va iesi pe acolo. Daca veniti de pe japoneza (adica blocuri motor cu care Bmw nu se va compara niciodata - nu in sensul bun pentru Bmw) si mergeti si cu boxerul asa cum ar trebui sa se mearga cu o motocicleta, nu cu un Mercedes Cobra, o sa iesiti pe la 5.5 la mers decent (90-110 cu varfuri 130) si 5.8-6% la mers normal (110-140 cu varfuri la 160 + exceptional, rar, for fun, 200). Si asa, 200 este capat pentru 1100, din pacate.

Interesant. La mine R 1100 R cosumul la 90-110 km/h e 4.6-4.8, la 120-140 constant 5.4l si abia la 140-160 km/h constant ( cutiile laterale montate )5.8 - 6 l. Viteza de varf intradevar 200 km/h si la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat si presiunea de la pompa de benzina:3 bari.

Ar ramane doar sonda lambda. Daca o demontez se poate curata sau trebuie inlocuita. Cum o pot proba daca e defecta?

Editat de cip_vt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am demontat carenele si rezervorul si am scos sonda lambda. Am pornit motorul si mersul era aproximativ la fel

mi se pare ca trebuie sa scoti si releul sa treaca pe harta default de injectie (adica sa considere ca sonda lambda ii da valori ideale)

daca scoti doar mufa de la ea, e ca si cum ar fi defecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se masoara presiunea la pompele astea?

Practic poti pune orice pompa de benzina care scoate 3 bari si se potriveste acolo..

Cu un manometru cu mufe montat pe furtunul de retur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se masoara presiunea la pompele astea?

Practic poti pune orice pompa de benzina care scoate 3 bari si se potriveste acolo..

Practic da. Presiunea sa fie de 3 bari si debitul de 110l/h!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Exemplu..caut o pompa de Logan care se potriveste ca dimensiuni, cum masor direct pe pompa parametrii acestia, presiunea si debitul?

Din ce am vazut nu sunt trecute specificatiile astea pe pompa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dan regleaza relantiul f. jos. A mea il avea la 800/850 rpm cand am luat-o. Acum este la 950 si este ok, nu se mai opreste dupa decelerari brutale. Legat de dat in nas cat este inca rece - si a mea hacaie pana se incalzeste cat trebuie (5 liniute). Am mai facut un reglaj de balans si supape de cand o am dar suspectez inca de la achizitie o problema cu reglajul TPS-ului, fiindca la munte, inclusiv in gol alpin merge impecabil iar cum cobor in zona de deal/campie o gasesc toate visele. Sunt zeci de tutoriale pe net despre cum sa repari si sa reglezi. Din pacate insa, daca ai la fel de mult timp liber ca si mine, tot degeaba.Amuzanta replica cu consumul de 5%. Daca aveti peste 60 de ani, probabil va va iesi pe acolo. Daca veniti de pe japoneza (adica blocuri motor cu care Bmw nu se va compara niciodata - nu in sensul bun pentru Bmw) si mergeti si cu boxerul asa cum ar trebui sa se mearga cu o motocicleta, nu cu un Mercedes Cobra, o sa iesiti pe la 5.5 la mers decent (90-110 cu varfuri 130) si 5.8-6% la mers normal (110-140 cu varfuri la 160 + exceptional, rar, for fun, 200). Si asa, 200 este capat pentru 1100, din pacate.

Da-mi voie sa nu :)

 

Cand sincronizez, intotdeauna las relantiul la 1150 rpm. Numai ca daca mobra are ceva vechime, trebuiesc poate reparate admisiile si schimbate cablurile de acceleratie. Poate ca la a ta am facut admisiile, nu mai retin acum. De asemenea, in timp, se mai fac depuneri pe orificiul ala de pe fiecare admisie. La fel, daca ai proiectoare montate, alea iti scad relantiul cu poate si 100 rpm daca ai 200w consum. De aia la fiecare 10k km, reglezi supapele si re-sincronizezi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exemplu..caut o pompa de Logan care se potriveste ca dimensiuni, cum masor direct pe pompa parametrii acestia, presiunea si debitul?

Din ce am vazut nu sunt trecute specificatiile astea pe pompa..

Se potriveste prefect de la Audi 80 Quattro, model B4 atat ca domensiune cat si ca parametrii( adica presinea e de 4 bari si nu de 3)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...