m4v3rick Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Bravo, sa te bucuri de ea, asta-i vaca din Brasov, parca am vazut-o la vanzare acolo, nu? Multumesc, da ea e, a fost a unui prieten de-al meu care a schimbat clasa, a retrecut pe cazan si l-am scapat yo de K - ma cam saturasem de touring cu SVul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 25, 2014 Admin Share Postat August 25, 2014 (editat) Nu are nimeni un manual pt R1100RS ? aici Editat August 25, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florynk2000 Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Unde reglez si eu tachetii la 1150rt in bucuresti? Un nr de contact eventual si cam cat costa? I-as regla eu dar nu am distantierii aia de 0,15mm pe admisie si 0,30 pe evacuare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 25, 2014 Admin Share Postat August 25, 2014 0722 361 856 (Tiberiu Anghel), are service in zona Filaret, a lucrat la Bavaria, spui ca suni din partea lui Luigi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florynk2000 Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Multam mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 (editat) Pare a fi ceva legat de alimentare. Daca nu ai schimbat filtrul de multisor eu ti-as sugera sa cumperi un filtru nou, dar inainte de a-l schimba cumpara si un aditiv de curatare injectoare, baga-l in rezervor, mergi pina termini benzina si abia apoi schimbi filtrul nou. Ideea este ca daca ai mizerie pe instalatie, atunci cind bagi aditivul sa nu-ti arunce toata mizeria in filtrul nou. In mod normal ar trebui sa scapi de probleme, am patit si eu la RT-ul vechi acelasi lucru, imi juca relantiul.. Ce aditiv recomanzi? Filtrul de benzina a fost schimbat in urma cu vreo 15000 km. Filtrul de aer a fost schimbat in iunie. Si Dan zicea ca ar fi ceva pe alimentare, eventual un furtun sau o mufa defecta. Editat August 26, 2014 de cip_vt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 26, 2014 Autor Share Postat August 26, 2014 Ce aditiv recomanzi? Filtrul de benzina a fost schimbat in urma cu vreo 15000 km. Filtrul de aer a fost schimbat in iunie. Si Dan zicea ca ar fi ceva pe alimentare, eventual un furtun sau o mufa defecta. Daca banuiti ca e problema de alimentare se poate masura presiunea. Trebuie sa fie de 3 bari. Daca e sub verifica pompa de benzina sau regulatorul de presiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Daca banuiti ca e problema de alimentare se poate masura presiunea. Trebuie sa fie de 3 bari. Daca e sub verifica pompa de benzina sau regulatorul de presiune. Am facut o programare la mecanic pentru a-mi masura presiunea pe care o da pompa. Dar ma gandesc ca daca la ture mai mari nu am nici o problema si motorul trage de rupe , nu ar trebui sa se intamle acelasi lucru daca nu as avea destul debit de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 26, 2014 Autor Share Postat August 26, 2014 Am facut o programare la mecanic pentru a-mi masura presiunea pe care o da pompa. Dar ma gandesc ca daca la ture mai mari nu am nici o problema si motorul trage de rupe , nu ar trebui sa se intamle acelasi lucru daca nu as avea destul debit de benzina. La 1150 amestecul este dat de catre ECU care primeste informatiile de sonda lambda. Daca e sonda lambda defecta ar trebui sa creasca consumul. Cand sonda lambda nu functioneaza ECU ia o valoare medie de amestec ne tinand cont de gazele evacuate. Astfel amestecul va fi mai bogat si implicit va creste si consumul de combustibil. Scoate bujiile si vezi ce culoare au. Ar trebui sa fie albe sau catre grii. Daca e mai mult spre negru atunci e o problema de amestec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Dan regleaza relantiul f. jos. A mea il avea la 800/850 rpm cand am luat-o. Acum este la 950 si este ok, nu se mai opreste dupa decelerari brutale. Legat de dat in nas cat este inca rece - si a mea hacaie pana se incalzeste cat trebuie (5 liniute). Am mai facut un reglaj de balans si supape de cand o am dar suspectez inca de la achizitie o problema cu reglajul TPS-ului, fiindca la munte, inclusiv in gol alpin merge impecabil iar cum cobor in zona de deal/campie o gasesc toate visele. Sunt zeci de tutoriale pe net despre cum sa repari si sa reglezi. Din pacate insa, daca ai la fel de mult timp liber ca si mine, tot degeaba. Amuzanta replica cu consumul de 5%. Daca aveti peste 60 de ani, probabil va va iesi pe acolo. Daca veniti de pe japoneza (adica blocuri motor cu care Bmw nu se va compara niciodata - nu in sensul bun pentru Bmw) si mergeti si cu boxerul asa cum ar trebui sa se mearga cu o motocicleta, nu cu un Mercedes Cobra, o sa iesiti pe la 5.5 la mers decent (90-110 cu varfuri 130) si 5.8-6% la mers normal (110-140 cu varfuri la 160 + exceptional, rar, for fun, 200). Si asa, 200 este capat pentru 1100, din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Am demontat carenele si rezervorul si am scos sonda lambda. Am pornit motorul si mersul era aproximativ la fel, in plus aveam o scurgere de benzina (nu mi-am dat seama de unde). O sa schimb si filtrul de aer care era cam murdar si maine merg sa masor presiunea pe care o baga pompa. Am inteles de la mecanic ca se poate monta cam orice sonda lambda(in special dupa o masina nemteasca). Asa e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Da, toate sondele sunt identice dpdv al semnalului, deci daca se poate monta fizic e ok. Bine, de fapt sunt 2 tipuri de sonde (3 cu alea pe titan, f rare), dar cele wide-band au o puzderie de fire, nu se pot confunda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Unui amic de-al meu, posesor de 1100 RT, i s-a intamplat sa ii curga benzina de sub carene, pe un feribot, la km buni de tara, din cauza ca ii crapase unul dintre furtunele ce ies din pompa de benzina. Cele care atarna prinse de rezervor in momentul in care il dai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Benzina curgea doar cand am avut mufa de la sonda lambda scoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 27, 2014 Autor Share Postat August 27, 2014 Dan regleaza relantiul f. jos. A mea il avea la 800/850 rpm cand am luat-o. Acum este la 950 si este ok, nu se mai opreste dupa decelerari brutale. Legat de dat in nas cat este inca rece - si a mea hacaie pana se incalzeste cat trebuie (5 liniute). Am mai facut un reglaj de balans si supape de cand o am dar suspectez inca de la achizitie o problema cu reglajul TPS-ului, fiindca la munte, inclusiv in gol alpin merge impecabil iar cum cobor in zona de deal/campie o gasesc toate visele. Sunt zeci de tutoriale pe net despre cum sa repari si sa reglezi. Din pacate insa, daca ai la fel de mult timp liber ca si mine, tot degeaba. Amuzanta replica cu consumul de 5%. Daca aveti peste 60 de ani, probabil va va iesi pe acolo. Daca veniti de pe japoneza (adica blocuri motor cu care Bmw nu se va compara niciodata - nu in sensul bun pentru Bmw) si mergeti si cu boxerul asa cum ar trebui sa se mearga cu o motocicleta, nu cu un Mercedes Cobra, o sa iesiti pe la 5.5 la mers decent (90-110 cu varfuri 130) si 5.8-6% la mers normal (110-140 cu varfuri la 160 + exceptional, rar, for fun, 200). Si asa, 200 este capat pentru 1100, din pacate. Interesant. La mine R 1100 R cosumul la 90-110 km/h e 4.6-4.8, la 120-140 constant 5.4l si abia la 140-160 km/h constant ( cutiile laterale montate )5.8 - 6 l. Viteza de varf intradevar 200 km/h si la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 (editat) Am masurat si presiunea de la pompa de benzina:3 bari. Ar ramane doar sonda lambda. Daca o demontez se poate curata sau trebuie inlocuita. Cum o pot proba daca e defecta? Editat August 27, 2014 de cip_vt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Am demontat carenele si rezervorul si am scos sonda lambda. Am pornit motorul si mersul era aproximativ la fel mi se pare ca trebuie sa scoti si releul sa treaca pe harta default de injectie (adica sa considere ca sonda lambda ii da valori ideale) daca scoti doar mufa de la ea, e ca si cum ar fi defecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 27, 2014 Admin Share Postat August 27, 2014 Am masurat si presiunea de la pompa de benzina:3 bari. Cum se masoara presiunea la pompele astea? Practic poti pune orice pompa de benzina care scoate 3 bari si se potriveste acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Cum se masoara presiunea la pompele astea? Practic poti pune orice pompa de benzina care scoate 3 bari si se potriveste acolo.. Cu un manometru cu mufe montat pe furtunul de retur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 28, 2014 Autor Share Postat August 28, 2014 Cum se masoara presiunea la pompele astea? Practic poti pune orice pompa de benzina care scoate 3 bari si se potriveste acolo.. Practic da. Presiunea sa fie de 3 bari si debitul de 110l/h!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 28, 2014 Admin Share Postat August 28, 2014 Exemplu..caut o pompa de Logan care se potriveste ca dimensiuni, cum masor direct pe pompa parametrii acestia, presiunea si debitul? Din ce am vazut nu sunt trecute specificatiile astea pe pompa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 (editat) Cum se masoara presiunea la pompele astea? Practic poti pune orice pompa de benzina care scoate 3 bari si se potriveste acolo.. Editat August 28, 2014 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Dan regleaza relantiul f. jos. A mea il avea la 800/850 rpm cand am luat-o. Acum este la 950 si este ok, nu se mai opreste dupa decelerari brutale. Legat de dat in nas cat este inca rece - si a mea hacaie pana se incalzeste cat trebuie (5 liniute). Am mai facut un reglaj de balans si supape de cand o am dar suspectez inca de la achizitie o problema cu reglajul TPS-ului, fiindca la munte, inclusiv in gol alpin merge impecabil iar cum cobor in zona de deal/campie o gasesc toate visele. Sunt zeci de tutoriale pe net despre cum sa repari si sa reglezi. Din pacate insa, daca ai la fel de mult timp liber ca si mine, tot degeaba.Amuzanta replica cu consumul de 5%. Daca aveti peste 60 de ani, probabil va va iesi pe acolo. Daca veniti de pe japoneza (adica blocuri motor cu care Bmw nu se va compara niciodata - nu in sensul bun pentru Bmw) si mergeti si cu boxerul asa cum ar trebui sa se mearga cu o motocicleta, nu cu un Mercedes Cobra, o sa iesiti pe la 5.5 la mers decent (90-110 cu varfuri 130) si 5.8-6% la mers normal (110-140 cu varfuri la 160 + exceptional, rar, for fun, 200). Si asa, 200 este capat pentru 1100, din pacate. Da-mi voie sa nu Cand sincronizez, intotdeauna las relantiul la 1150 rpm. Numai ca daca mobra are ceva vechime, trebuiesc poate reparate admisiile si schimbate cablurile de acceleratie. Poate ca la a ta am facut admisiile, nu mai retin acum. De asemenea, in timp, se mai fac depuneri pe orificiul ala de pe fiecare admisie. La fel, daca ai proiectoare montate, alea iti scad relantiul cu poate si 100 rpm daca ai 200w consum. De aia la fiecare 10k km, reglezi supapele si re-sincronizezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 29, 2014 Autor Share Postat August 29, 2014 Exemplu..caut o pompa de Logan care se potriveste ca dimensiuni, cum masor direct pe pompa parametrii acestia, presiunea si debitul? Din ce am vazut nu sunt trecute specificatiile astea pe pompa.. Se potriveste prefect de la Audi 80 Quattro, model B4 atat ca domensiune cat si ca parametrii( adica presinea e de 4 bari si nu de 3) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Cine stie de unde pot gasi engine guard pentru R1100RS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.