Dan Cata Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Crash bar-ul e din alta liga fata de protectiile de pe cilindri... Daca ti se pare prea scump, fa unul custom la baietii care se ocupa cu asa ceva. In Bucuresti, cred ca Rados face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Ba alexe, asculta la vecinu tau: nu te baza pe bazaconiile alea de plastic sa-ti protejeze cilindruii. Daca o scapi la 20 la ora, o sa iti para rau ca nu ai crashbar. PS: Mah tu te vezi pe langa bartai motoru ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Haha )). Deci eÂşti de părere că nu e cazul de zgârceală. Ok, chiar o să mă gândesc zilele astea Âşi în funcție de bani vine Âşi decizia. Trebuie schimbate Âşi plăcuțele spate zilele astea, radiere, înmatriculare...o grămada de cheltuieli. Ăsta ca ăsta, dar am făcut ieri test drive cu R 1200 GS-u' )). La 1,77 si 65 de kg credeam ca sunt minuscul pe el, dar l-am manevrat destul de bine si m-as obisnui mai mult ca sigur cu asa ceva. O sa vina si ziua cea mare pentru R 1200 GS ). Pe R 1100 S m-am obisnuit deja in oras, m-am obisnuit si cu boxerii si imi place pe zi ce trece din ce in ce mai mult ! O sa pun 1 poza cu el si ai sa vezi ca ma descurc ! ) Crash bar-ul e din alta liga fata de protectiile de pe cilindri... Daca ti se pare prea scump, fa unul custom la baietii care se ocupa cu asa ceva. In Bucuresti, cred ca Rados face... Multumesc mult de recomandare. O sa ma interesez la Rados si vad ce zice. Ma intreb oare daca cele custom arata si se comporta cat de cat decent fata de unele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Nu prea. Alea custom is facute din teava indoita si prinsa de blocu motor sau de cadru. Alea de firma sau after market is gandite si razgandite, ca atunci cand pici, sa imparta sarcina in mod proportional cu punctele de prindere. Adica nu te ajuta cu nimic daca cazi cu el si iti rupe o ureche in blocu motor si ti-l crapa, pe cand daca nu le-ai avea ai schimba doar un capac sa zicem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Ciudat, ca din 2003 erau cu 2 bujii pe cilindu. Si apoi, zice acolo ca nu se potrivesc pe s-uri cu 2 bujii, dar nu zice ca cu 2 bujii de toate sau cu 2 bujii pe cilindru... Deci trimite un mail mai degraba si te lamuresc ei Salut, ma poti ajuta si pe mine cu un manual de intretinere(owner manual) pentru r1100 rt, caut specificatiile tehnice si la buji am gasit pina acum vreo 3 variante, care crezi ca-s cele mai bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_30 Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 (editat) Salut, ma poti ajuta si pe mine cu un manual de intretinere(owner manual) pentru r1100 rt, caut specificatiile tehnice si la buji am gasit pina acum vreo 3 variante, care crezi ca-s cele mai bune? Ai aici un manual de reparatie pentru R1100RT, R1100RS, R850/1100GS, R850/1100R. http://www.burgman.r...100RTmanual.pdf Editat August 11, 2012 de Bogdan_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Ai aici un manual de reparatie pentru R1100RT, R1100RS, R850/1100GS, R850/1100R. http://www.burgman.r...100RTmanual.pdf multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 Salutare tuturor. Am rezolvat problema motorului si intradevar senzorii HALL au fost de vina. i-a schimbat Dan care intradevar se pricepe la motoarele astea. Acu problema este sa-l mai spal la spalatorie sau sa-l smotruesc acasa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Se poate totusi un numar de telefon al mecanicului reprezentantei BMW din Bucuresti ? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 14, 2012 Admin Share Postat August 14, 2012 Cauta pe google automobile Bavaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Cauta pe google automobile Bavaria. Unde o sa-mi raspunda un/o scortos/scortoasa de la primire/programari si cu care o sa ma inteleg "de minune" .Stiu ca s-a mai scris pe acest topic la pagina xxx numele si nr de telefon al mecanicului, o sa mai iau la rand paginile si o sa gasesc, si mai mult de atat o sa-l divulg lumii intregi . Multumesc de ajutor si scuze de deranj . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 eu mai merg cu motocicleta mea la contempo brasov la Robert. este un bun meserias si un tip deosebit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Dupa toate dezamagirile, problemele avute si elucidate cu ajutorul respectabilului Doctor in BMW ( se stie cine ) , am avut parte de o tura de vis. Inceputul a fost trist,la plecare in primi 70 Km am avut parte de un eveniment neplacut. La peste 170, o surpriza neplacuta, sa rupt valva la rota fata. Datorita telescopului de ghidon oprirea a avut loc in sigutanta. Acestei experiente cauciucul Michelin road 3 a rezistat cu brio. In total am parcurs peste 1600 Km. Nu pot spune decat ceea ce a spus un vames sarb la intoarcere " masina" . Impecabil s-a comportat atat la autostrada cat si la pesta 2000 metri altitudine, pe serpentine ametitoare. Iata cateva poze: zively Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 14, 2012 Admin Share Postat August 14, 2012 Frumosa excursie. Vezi tu, tocmai din cauza aia atunci cind schimbi cauciucurile musai trebuiesc schimbate si valvele, indiferent ca-i auto sau moto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Se poate totusi un numar de telefon al mecanicului reprezentantei BMW din Bucuresti ? Multumesc ! Lasa Bucurestiul si mergi in Cluj. Combini utilu cu placutu rezolvi orice problema la Doctorul Dan si i-ti mai ramin si ceva banuti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 @Nelutu , sincer ma bucur ca in sfarsit ai rezolvat problemele.Oricum acum dupa toate reviziile si reparatiile care le-ai facut "masina"o sa te tina mult si bine fara nici un fel de problema.Felicitari pentru excursie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 eu mai merg cu motocicleta mea la contempo brasov la Robert. este un bun meserias si un tip deosebit ! salut, imi poti da si mie un nr. de tel. al lui Robert? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 salut, imi poti da si mie un nr. de tel. al lui Robert? multumesc am vorbit azi cu el, tocmai pleca in concediu pt 2 saptamani prin europa occidentala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 am vorbit azi cu el, tocmai pleca in concediu pt 2 saptamani prin europa occidentala. bine, multumesc, astept pina se intoarce, nu-i ceva grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 (editat) "brake, on 21 August 2012 - 11:01 PM, said: ma ajuta si pe mine cineva? tb sa aflu cat ulei se pune in telescoapele de fata pt un bmw k 1200 rs.tb sa schimb si semeringurile.este din 1998.ms ast urgent.e din 1998.ms ast urgent." Editat August 21, 2012 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 22, 2012 Admin Share Postat August 22, 2012 (editat) 470 ml/fiecare furca, ulei 10w. Procedura de schimbare a simeringurilor o gaseste aici, pe youtube: Editat August 22, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HOGAN Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Salut am un BMW R 100RT care porneste greu dimineata spunetimi un doctor bun pentru el in Bucuresti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Incepe prin a veadea cum e amestecul. A... tu vrei sa mergi direct la mecanic cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HOGAN Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Mia zis cineva ca poate fi de la compresie, tu ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Poti face si un test la compresie, dar cel mai elocvent e sa vezi amestecul. Ai mers cu el fara ulei sau de ce te gandesti la asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.