Crazy Angel Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Sal'tare am o mare rugaminte daca se poate. pt imprumut o saptamana, as vrea sa fac schimb de sei la R1150RT, cea actuala ma doare rau fundu ca e modificata. joi plec in Macedonia si sunt 660 km. PS: sunt in Bucuresti. pliiizzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Sal'tare am o mare rugaminte daca se poate. pt imprumut o saptamana, as vrea sa fac schimb de sei la R1150RT, cea actuala ma doare rau fundu ca e modificata. joi plec in Macedonia si sunt 660 km. PS: sunt in Bucuresti. pliiizzz Da si tu informatii mai multe...saua lui este modificata la Timisoara pe inaltimea mea...el fiind mult mai inalt are nevoie de un set de sei originale...o sapt. cred ca il poate ajuta cineva cu un schimb...este omul agitat maxim sa mearga cu noua achizitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_vt Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Te-as ajuta dar sunt din Constanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Nimeni din București? ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florynk2000 Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 salutare, cineva din Bucuresti care imi poate imprumuta/inchiria de maine dupamiaza (03.09.2014) pana duminica seara(07.09.2014 maxim ora 21:00) două genti laterale de bagaje pentru r1150rt. plec spre Grecia si inca nu am gasit de unde sa imi cumpar o pereche iar la reprezentanta la bmw ma amana de 1 luna de zile ca nu le au pe stoc. ce stric cumpar de nou fara discutii. si daca se poate sa imi dea un telefon 0740017998 ca am o perioada mai deconectata privind internetul. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Sambata plec intr-o tura prin turcia si tocmai am constatat ca pe k1200rs nu exista "bricheta". Habar n am de unde aveam impresia ca am asa ceva, dar nici nu mai conteaza. Cunoasteti pe cineva care monteaza asa ceva in Bucuresti ? Vreau sa tin telefonul pe ghidon si am nevoie de charger. 10x in advance ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Cu ce sistem iti tii telefonul pe ghidon? Ca daca iei ala de la INTERPHONE de pe louis, nu ai nevoie Carcasa aia nu iti permite sa incarci telefonul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1ntruder Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Ma gandeam la asta din link, dar daca nu mi se pare de incredere il bag in tankbag. O sa-mi imprumute un coleg un incarcator, am inteles ca se monteaza f simplu la baterie si e cu prindere de ghidon. http://olx.ro/oferta/suport-universal-telefon-smartphone-gps-bicicleta-max-6-inch-360-ID27ebf.html#a34cebdd5d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Salut, o recomandare de parbriz aftermarket ok + furnizor ( pt un K1200LT ) are cineva? Il vreau clar si la inaltime similara cu OEM. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=15&M=45&Ct=VA&SbCt=BA_15_45_VA_40 Tot de la motorworks am si eu, un GIVI. Imi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wladlewo Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 F.intresant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 10, 2014 Admin Share Postat Septembrie 10, 2014 (editat) Eu am VStream de la ZTechnik, foarte multumit de el, se fabrica in trei variante de inaltime, depinde de inaltimea ta (pe Louis gasesti doar o marime, dar nu stiu care dintre ele). Daca vrei alta marime poti lua de aici Editat Septembrie 12, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Multumesc Dan si l.u.v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Salut. Am facut o revizie la motocicleta si am descoperit ca trebuie sa inlocuiesc rulmentul de la grup. Are ceva joc. Ce recomandati la 61917 c3 , aveti un furnizor anume? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 13, 2014 Admin Share Postat Septembrie 13, 2014 Din ce stiu ala este un cod FAG.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Corect , dar exista si pe SKF, mai scump ce-i drept. » Post actualizat in 14 Sep 2014 15:48Astazi a primit un parbriz nou de la MRA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 14, 2014 Share Postat Septembrie 14, 2014 Astazi a primit un parbriz nou de la MRA L-am cumparat si eu cand aveam RS dar dupa o tura de cateva sute de km l-am dus inapoi. Din doua motive: - imi dadea o vibtatie destul de mare in ghidon jurul vitezei 100-120km/h; - oricum il reglam, tot jetul de aer imi venea in casca/fata. Intr-adevar, simteam curentul mai putin in zona umeri/gat dar nu compensa cele doua probleme de mai sus. In plus, cel original se incadreaza mai bine in designul motociletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 Eu am facut 100 km si nu am sesizat sa-mi dea vibratie in ghidon si sincer la constitutia mea curentul de aer trece peste mine. Deocamdata sunt multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 15, 2014 Autor Share Postat Septembrie 15, 2014 Salut. Am facut o revizie la motocicleta si am descoperit ca trebuie sa inlocuiesc rulmentul de la grup. Are ceva joc. Ce recomandati la 61917 c3 , aveti un furnizor anume? cel mai ieftin e de la BMW. In jur de 290 lei parca rulmentul mare. » Post actualizat in 15 Sep 2014 10:59 Corect , dar exista si pe SKF, mai scump ce-i drept. Vezi ca nr de bile nu sunt identice !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 Salut. are cineva de vanzare niste inaltatoare de ghidon (risere) pt 1150RT? sau macar sa mi imprumute pt a face o copie la CNC. sau un desen macar. As dori niste parerii cei care au montat pinioane de la Boxer-Performance. se merita? chiar consum mic? am observat la R1150RT-ul meu .... la treptele inferioare (2-3) la 3000 rpm, constant, nu este liniar, ceva opusul lui a smuci (nu stiu cum sa explic). ce cauze poate sa aiba? (am curatat filtru de aer, acum o saptamana, filtru de benzina a fost schimbat acum un an de Dr. Dan Cata si alte operatiuni facute de Dr.). sub 2500 rpm inseamna subturat? ca incepand de la 1500 pana 2500 rpm trage cam greu. ( obisnuinta ca am alta motocicleta V-Twin de 1500 cmc). am inseles ca nu e indicat sa mergi subturat ca papa ulei. consum 1 litru de ulei la 10.000 km? daca consuma mai mult, e grav? cand am plecat din Bucuresti spre Ohrid (Macedonia) 830 km, inainte de a pleca, am verificat la nivelu de ulei era cam 1/3 din sticluta rotunda, cand am ajuns acolo nu mai era. am completat ulei cam 550 ml si a ajuns cam la 2/3 din nivelul de ulei. (cu motoreta pe cric central pt verificare cu motorul rece). porneste cam greu la rece, bateria moto e de generatie LiFePO4, Balistic cu 16 celule http://www.ballisticparts.com. masurat 13,2V nepornit. ce poate sa fie? miercuri vine bujii iridium NKG. anul trecut a fost facut sincronizarea si balans de catre Dr. Dan Cata si are cam aproape 5.000 km. mai am ceva "prostii" in cap si o sa spun aici. va multumesc PS: motorul e R1150RT, an 2001, single spark. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 15, 2014 Admin Share Postat Septembrie 15, 2014 Mi-ai dat parca un mesaj, din pacate nu mai am inaltatoarele de ghidon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 Mi-ai dat parca un mesaj, din pacate nu mai am inaltatoarele de ghidon! nu-i bai.... gasim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 Un articol scurt si interesant cu concluzii/diferente intre racire cu apa si ulei la motoare. E in engleza din pacate... http://www.revzilla.com/common-tread/why-things-are-the-way-they-are-a-farewell-to-air-cooling Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 Foarte fain articolul. Lamureste problema scurt si la obiect, pe intelesul tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_30 Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 (editat) Salut, Daca se potrivesc de la 1100RT (si cred ca da) ti le donez pe 2 beri Da-mi un telefon si vedem cum facem. nu-i bai.... gasim Editat Septembrie 16, 2014 de Bogdan_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.