Sari la conținut

Postări Recomandate

Pt rezolvarea surgingului am gasit eu ceva pe net si la mine a mers .nu costa nimic ,se poate inversa procedura oricind si dureaza 2 minute.se preteza si mai bine cu o toba sport.consumul va creste un pic adica va avea cita benzina ii trebuie.mai multa benzina nu inseamna uzura a dinpotriva o racire mai buna a motorului.deci se da saua jos ,se da capacul de la sigurante .se scoate releul din imagine notat cu ccp ,se scoate siguranta nr 5,pui contactul ,accelerezi de 2 ori pina jos (cu motorul oprit),iei contactul.pui siguranta nr 5 la loc si pornesti.vreo 30 secunde merge motorul neregulat si isi revine.asta e tot.poti nota pe ccp pozitia initiala in cazul in care nu iti place se o pui la loc repetind procesul .

» Post actualizat in 18 Sep 2014 19:18

Un forum: http://bmwsporttouring.com/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=508447&page=1.

» Post actualizat in 18 Sep 2014 19:22

Sau aici: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=696846&page=2.

» Post actualizat in 18 Sep 2014 19:26

Sunt multe posturi .orice ai incerca se poate revenii la original oricind.din cite am inteles eu e o setare pt evacuari sport anulind sonda lamda care e pusa doar pt consum redus.nu e normal ca un motor in 4 timpi sa mearga in valuri dar asta e .altfel nu au cum sa scoata din motor de 1100 un consum de 5%.

post-41843-0-65486200-1411067019_thumb.jpg

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am demontat grupul, am curatat profesional tot ce am gasit acolo, am constatat ca rulmentul cel mare are zgomot iar simeringul pare putin imbatranit.

Am montat la loc binenteles cu ulei la grup nou. Jocul exista in continuare, nu este exagerat, dar este. Am comandat rulment si simering la BMW.

Am vazut o demonstratie de reglaj la inlocuirea rulmentului. Oricum nu il schimb eu.

Ce imi pare putin dubios este ca rulmentul mic a iesit de pa cota (de ax) foarte usor. Ma pregatisem cu feon.....si cand colo . Cred ca trebuie sa aplic un tratament de cromare totusi pentru a face treaba corect si sa-i aduc axul in cota de rulment.

Am mai observant ca in relanti cu ambreiajul tras motorul se aude foarte frumos, dupa ce eliberez ambreiajul apar ceva zgomote adiacente, nu foarte mari, gen antrenare de rulmenti.

Din experienta, posibil sa fie ceva rulmenti si prin cutia de viteze, ca rulment de presiune am vazut ca nu are?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am mai observant ca in relanti cu ambreiajul tras motorul se aude foarte frumos, dupa ce eliberez ambreiajul apar ceva zgomote adiacente, nu foarte mari, gen antrenare de rulmenti.

Din experienta, posibil sa fie ceva rulmenti si prin cutia de viteze, ca rulment de presiune am vazut ca nu are?

Si la mine face asa, la fiecare plecare de pe loc. Ca un carait metalic scurt.

Din cunostiintele mele minime in domeniu are legatura cu (,) cuplarea ABS-ului imediat dupa plecare.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Si la mine face asa, la fiecare plecare de pe loc. Ca un carait metalic scurt.

Din cunostiintele mele minime in domeniu are legatura cu (,) cuplarea ABS-ului imediat dupa plecare.

Faci confuzie, el se refera la zgomotul stand pe loc, ambreind si debreind, nu la plecarea de pe loc..

 

Si la vechiul meu RT facea la fel, doar Dan Cata ne poate lamuri de unde vine zgomotul de la ambreiaj, care imi aminteste de vechiul rulment de presiune de la vechile Dacii 1300..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pai ideea e ca asa suna din cauza la tija aia din arborele de la cutie. Cand tragi ambreiajul si pui presiune, nu mai suna, evident.

Nimic din cauza caruia sa nu poti dormi noaptea... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ieseam dintr-o curte virand la stanga. In coloana care se deplasa spre dreapta s-a facut o fereastra (un sofer m-a invitat sa trec) dupa ce m-am asigurat si din dreapta, am plecat si cand am iesit dintre masini am vazut aproape un 1200gs ce devansa coloana :). Cred ca amandoi am fost surprinsi de intalnire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva manualul (macar de utilizare) de la alarma de fabrica (BMW) pentru R 1100 RT? Ca am asa ceva pe ea, in cele 2 manuale de utilizare pe care le-am primit cu motocicleta nu e mentionat nimic, si gogu' nu ajuta. Nu face vreo figura, de fapt nu face nimic pur si simplu :D dar sunt curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vrei sa ii faci? Sa nu se mai armeze singura dupa ce iei contactul? Aia mi se pare cea mai enervanta functie, dar se poate dezactiva ;) In felul asta o armezi numai cand vrei tu, din telecomanda.

 

 

 

10557579_663357950416172_570628524440072

 

 

10531392_663358007082833_884219671634336

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vrei sa ii faci? Sa nu se mai armeze singura dupa ce iei contactul? Aia mi se pare cea mai enervanta functie, dar se poate dezactiva ;) In felul asta o armezi numai cand vrei tu, din telecomanda.

 

Nu merge - nu a mers niciodata.

Si in lipsa oricarei urme de documentatie nu stiu de unde sa o apuc.

Nu ca mi-ar trebui neaparat, dar ma streseaza ca e acolo si nu merge :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai aia se leaga la mufa rezervorului si la inca o mufa de sub bord. In modul de functionare default, e foarte enervanta, in sensul ca se armeaza singura la fiecare 20 de secunde dupa ce iei contactul. Asa ca de fiecare data cand vrei sa pornesti mobra, tre' dezarmata prima data.

 

Foarte interesant e momentul in care ti se strica telecomanda si senzorul ala din bord care il apropii nu iti merge.

 

Asa ca bucura-te ca nu iti merge. Mai mult, intreaba-te de ce nu iti merge. Poate ala de dinainte a stiut de ce a dezactivat-o... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc.

 

din poza respectiva e cam putin ciudata. coloana dreapta la stage 1 cu coloana stanga tot la stage 1... ? 30-86 pins

cel care e acum e 30-87-87a pe Iepurila

o sa fac proba cu 30-86. sau stage 3 din coloana dreapta 30-86-87.

nu mai tin minte, anul 2001 exista 91? sau era standart 85 (model american sau european)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metzeler Marathon,Dot 4111,puse in august 2012,16.000 km si probabil ar mai fi mers vreo cateva mii,dar...

post-12551-0-55582400-1411849231_thumb.jpgpost-12551-0-78200900-1411849240_thumb.jpg

 

Cei ce aveti un Dot apropiat,aruncati un ochi pe guma,din cand in cand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...