LordSith Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 (editat) cred ca se refera la cutia de viteze stiu si despre motorworks, am comandat cateva piese de la ei prin 2008, sunt destul de meseriasi. cat despre furtunele de frana racing, mi`a dat si mie prin cap ideea, insa deocamdata prefer sa ma plimb cu ea, decat sa o tin pe loc. la iarna (daca n`o dau pana atunci) m`oi ocupa si de asta ce ma intriga pe mine este ca am gasit in afara (Nemtia, Polonia) R1150RT si R1100RT la preturi destul de acceptabile (3100,3300), dar cand caut pe saiturile noastre, pe langa ca`s putine, mai sunt si umflate la pretz (5000 pentru un R1100RT care, in aceeasi prezentare, in DE este 3500). that takes all the fun out of the shopping, shi`mi lasa impresia ca suntem (noi romanii) nishte calici... Editat August 26, 2010 de LordSith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 cat despre furtunele de frana racing, E un atelier de custom tuning in zona Baicului, langa calea ferata. Un prieten si-a pus de la ei la un F si a simtit instant schimbarea. L-a costat cam 1.5 mil pentru frana fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Poate is eu mai reticient, dar nu mi-as face din furtune sertizate. Cel mai bine, iei set de la o firma cunoscuta si scapi de griji, pana la urma ii vorba de frane... Nu ma indoiesc de calitatea lucrarii, dar is lucruri ca si lungimea exacta care trebuie la furtun, si daca e mai scurt se poate indoi pe undeva si crapa, daca e mai lung sa frece pe undeva, samd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Poate is eu mai reticient, dar nu mi-as face din furtune sertizate. Cel mai bine, iei set de la o firma cunoscuta si scapi de griji, pana la urma ii vorba de frane... Nu ma indoiesc de calitatea lucrarii, dar is lucruri ca si lungimea exacta care trebuie la furtun, si daca e mai scurt se poate indoi pe undeva si crapa, daca e mai lung sa frece pe undeva, samd. Io am la Domi de vreo 7000km si nu-i problema. Nici macar unde freaca de o prindere nu se vede uzura. Sunt multumit si daca ar fi sa inlocuiesc tevile de la BMW, cu asta le-as inlocui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Dominatoru il opresti si daca apesi cu talpa papucului pe roata spate, ca la mountain bike-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Dominatoru il opresti si daca apesi cu talpa papucului pe roata spate, ca la mountain bike-uri Te invit sa incerci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordSith Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 cand am luat K`ul in 2008, conducta care facea legatura intre cei 2 etrieri de frana fatza era rupta. m`a ajutat un prieten care mi`a adus furtun racing, cu exact aceleasi prinderi, si, de 2 ani de zile, sunt foarte multumit de el. avantajele sunt multe, mai ales ca furtunul fiind elastic, permite unele torsiuni si presiuni un pic mai mari pe care o conducta nu le`ar suporta (motivul pentru care respectiva conducta a fost sparta). in aceeashi ordine de idei, de fiecare data cand a trebuit sa inlocuiesc ceva la K, am refuzat cârpeala. e adevarat, am dat cu mult mai multi bani pe o piesa originala sau OEM, dar dupa ce le`am schimbat nu am mai avut belele cu ele vreodata. in consecintza, sunt adeptu` vorbei "dai un ban da` stai in fatza", atata timp cat banu` ala e justificat shi nu exagerat (100 de lire pe senzoru` ABS fatza mi se pare exagerat, 50 de dolari pe acelasi lucru plus shipping mi se pare acceptabil). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 ce ma intriga pe mine este ca am gasit in afara (Nemtia, Polonia) R1150RT si R1100RT la preturi destul de acceptabile (3100,3300), dar cand caut pe saiturile noastre, pe langa ca`s putine, mai sunt si umflate la pretz (5000 pentru un R1100RT care, in aceeasi prezentare, in DE este 3500). that takes all the fun out of the shopping, shi`mi lasa impresia ca suntem (noi romanii) nishte calici... Eu vad mobra ca si pe un echipament. O unealta, masinarie. Dai 5000 de eur pe o unealta si te folosesti de ea, te bucuri de ea. Cand ai nevoie de ea, te urci si pleci. Dai 3000 eur pe un model exact la fel, dar: te apuci si schimbi consumabilele, te apuci si mai repari una alta. Cand crezi ca le-ai facut pe toate, observi ca instalatia electrica pe ea e toata coapta si iti face figuri, si nu stii de unde. O inlocuiesti si aia, dar parca vopseaua pe ea nu arata cum trebuie... Pentru ca tii la fier si ai dat atatia bani pe el, il vopsesti. Apoi tragi linie si vezi ca ai bagat in motoru ala mai mult decat daca ai fi luat cu 5000 eur. La astea mai pui transportu + inmatriculatu, daca o iei de afara. Mesaj completat in aceeashi ordine de idei, de fiecare data cand a trebuit sa inlocuiesc ceva la K, am refuzat cârpeala. e adevarat, am dat cu mult mai multi bani pe o piesa originala sau OEM, dar dupa ce le`am schimbat nu am mai avut belele cu ele vreodata. in consecintza, sunt adeptu` vorbei "dai un ban da` stai in fatza", atata timp cat banu` ala e justificat shi nu exagerat (100 de lire pe senzoru` ABS fatza mi se pare exagerat, 50 de dolari pe acelasi lucru plus shipping mi se pare acceptabil). Exact! Cu alte cuvinte, nu iti permiti sa fii zgarcit. Iesi mult mai scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Un RT in Nemtia arata de zece ori mai repede decat aceeasi mobra in Romania. Din cauze mai mult decat obiective. 3500 in Nemtia vs 4500 in Ro este OK si numai daca privesti prin prisma transportului,inmatricularii si a primului check dupa livrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordSith Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 La astea mai pui transportu + inmatriculatu, daca o iei de afara. am cu cine sa ma duc si sa o iau singurel, de obicei, daca pot sa fac ceva singur, nu vad rostu` in a pune pe al`cineva sa o faca (in afara de lene ). oricum, mai am de asteptat pana la iarna, sa vedem cum evouleaza si piata shi cum dau (sau nu) K`ul. de fiecare data cand am luat mobra noua, indiferent daca proprietarul a facut`o sau nu, am schimbat tot ce inseamna consumabile (de la placute de frana, ulei, filtre de toate felurile, lichid de racire, baterie, cauciucuri daca era cazul). nu din dorintza de a da bani aiurea, ci pentru ca sa fiu sigur ca sunt noi, facute de mine cu manutza mea, exact pe sistemu` "daca vrei ceva facut ca lumea, fa`l tu". repet, nu e din neincredere, ci doar prefer sa stiu eu ca e totul in regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Din cumplita lipsa de timp (adica nu mai pot pleca de acasa cate 2-3-5 zile) se schimba sau se vinde animalul de mai jos. PREFER ENDURO SAU ENDURO CROSS, de rupt capul pe maidanele din spatele casei. BMW 1100 GS august 1999 cca 90cai si 95 Nm. Ptr cine nu stie ce vede, motocicleta are pe ea urmatoarele: -''fairing'' Touratech(faruri, parbriz si carena fata)-cca 1200eur -aripa superioara Touratech -aripa inferioara Touratech -prelungire aripa Touratech -protectii cilindrii Touratech -protectie evacuare Touratech -evacuare REMUS de la Touratech -coarne incalzite IN 2 TREPTE -alarma Scorpio -sidebags -top box -gratar suplimentar top box -scut cric -proiectoare Hella -bari protectie Wunderlich -protectii cadru (HARD PARTS) Touratech. -VENTILATOARE SUPLIMENTARE. -protectie far Touratech. -suport de paravanturi genunchi Wunderlich. Total accesorii cca 4000EUR. Consumabile schimbate si simeringuri furca de CCA 300km (consumabilele se schimba din nou la 10.000km) Cauciucuri fata 90% si spate 80% (Heidenau si Continental). Merge ceas. REZOLVAT RECENT SENZOR HALL. Pentru orice alte detalii rog sunati sau PM. MULTUMESC PENTRU OFERTELE DECENTE ANTICIPAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 E foarte bine ce faci tu, dar ca fapt divers, si mobra mea e la vanzare. Am bagat pana acuma, in 5 luni, 212 eur. Am un fisier excel unde imi trec data si ce am facut la ea, in ce am investit. Pana acum is toate consumabile. Daca am schimbat uleiu acu 2000 km, ii zic la eventualul cumparator asta. Daca ma vad cu banu in mana, nu am nici un motiv sa il mint, ii zic ca acu 2k km am facut asta, asta asta si asta - in special pentru ulei. Restul consumabilelor se vad cu ochiu liber daca trebuie sau nu schimbate: placute, lichid de frana, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 E foarte bine ce faci tu, dar ca fapt divers, si mobra mea e la vanzare. Am bagat pana acuma, in 5 luni, 212 eur. Am un fisier excel unde imi trec data si ce am facut la ea, in ce am investit. Pana acum is toate consumabile. Daca am schimbat uleiu acu 2000 km, ii zic la eventualul cumparator asta. Daca ma vad cu banu in mana, nu am nici un motiv sa il mint, ii zic ca acu 2k km am facut asta, asta asta si asta - in special pentru ulei. Restul consumabilelor se vad cu ochiu liber daca trebuie sau nu schimbate: placute, lichid de frana, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 E foarte bine ce faci tu, dar ca fapt divers, si mobra mea e la vanzare. Am bagat pana acuma, in 5 luni, 212 eur. Am un fisier excel unde imi trec data si ce am facut la ea, in ce am investit. Pana acum is toate consumabile. Daca am schimbat uleiu acu 2000 km, ii zic la eventualul cumparator asta. Daca ma vad cu banu in mana, nu am nici un motiv sa il mint, ii zic ca acu 2k km am facut asta, asta asta si asta - in special pentru ulei. Restul consumabilelor se vad cu ochiu liber daca trebuie sau nu schimbate: placute, lichid de frana, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 E foarte bine ce faci tu, dar ca fapt divers, si mobra mea e la vanzare. Am bagat pana acuma, in 5 luni, 212 eur. Am un fisier excel unde imi trec data si ce am facut la ea, in ce am investit. Pana acum is toate consumabile. Daca am schimbat uleiu acu 2000 km, ii zic la eventualul cumparator asta. Daca ma vad cu banu in mana, nu am nici un motiv sa il mint, ii zic ca acu 2k km am facut asta, asta asta si asta - in special pentru ulei. Restul consumabilelor se vad cu ochiu liber daca trebuie sau nu schimbate: placute, lichid de frana, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 90 cai my ass. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Poate are grup de RT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Poate are grup de RT Nici macar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Un RT in Nemtia arata de zece ori mai repede decat aceeasi mobra in Romania. Si eu as sustine clar, pe oricine, sa-si ia motocicleta de afara si de preferat din Germania unde ai cele mai multe de ales. Statsistic vorbind, "afara" motocicletele clar sunt intretinute altfel. Si mai este o maaare diferenta: drumurile pe care ruleaza si aici sunt 2 aspecte: pe de o parte calitatea drumului (gropi etc.) si pe de alta parte nu se compara cum face neamtul 500 km intr-o zi, pe autostrada sau judetene aproape goale si cum faci aceeasi distanta pe multe drumuri in Romania, nu mai vorbim de trafic gen Valea PH sau Bucuresti (praf, solicitarea suspensiilor, cutiei si ambreiajului, motorului etc.) In general, afara isi fac service-ul corect si regulat, ca la carte. Apoi, dupa 5 ani ITP-ul se face anual (ce bine ar fi sa fie si in Ro asa) si daca ceva nu este la locul lui, te cam obliga sa repari/inlocuiesti. Mai ales ca suntem aici pe topic de BMWisti, afara in general posesorii de BMW sunt oameni ceva mai in varsta care pe de o parte sunt mai cu mintea la cap si pe de alta parte isi permit acea motocicleta, adica s-o si intretina corespunzator. In plus, ai sansa sa gasesti modelul dorit, chiar daca este si ceva mai vechi, la dealer, poate chiar la dealer BMW unde cam trebuie sa aiba si cartea service si probabil obtii si garantie un an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freedom Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 TIP: In functie de modelul ales - pentru a lua o hotarare obiectiva - consultati si tabelele cu defectiunile constatate... Este adevarat ca nu ma atrage modelul... dar fac acest gest... asa, de exemplu: http://autolists.com/nhtsa/details.php?mak...nture#bulletins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 TIP:In functie de modelul ales - pentru a lua o hotarare obiectiva - consultati si tabelele cu defectiunile constatate... Este adevarat ca nu ma atrage modelul... dar fac acest gest... asa, de exemplu: http://autolists.com/nhtsa/details.php?mak...nture#bulletins Your point being? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordSith Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 TIP:In functie de modelul ales - pentru a lua o hotarare obiectiva - consultati si tabelele cu defectiunile constatate... Este adevarat ca nu ma atrage modelul... dar fac acest gest... asa, de exemplu: http://autolists.com/nhtsa/details.php?mak...nture#bulletins destul de interesant linku`, insa, din cate imi pot da seama dupa ce am aruncat o privire in diagonala pe la 3 modele BMW, statisticile astea sunt date de la fabrica (modele retrase - recalls) si de la servisuri autorizate la care au ajuns oamenii respectivi cu diferite probleme (pompa de benzina, frane, suspensii etc.) informatiile sunt bune ca sa iti faci o parere despre ce ar putea sa iti pice pe un model oarecare, vazand care sunt cauzele de servis cele mai intalnite. insa, asa cum spunea si colegu KHK, daca in Nemtzia itzi pica o suspensie sau o pompa de frana, la starea drumurilor lor, se intampla dupa cel putin 100k (pentru ca totusi vorbim de BMW, nu de R1). aici, insa, este foarte posibil sa ai ghinioanele respective cu mult mai devreme (again KHK, gropi, ritm de mers oras/afara din oras, starea "impecabila" a drumurilor mioritice). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Cateva noutati pt. 2011: - cum era de asteptat, R1200R primeste motorul boxer dohc (o crestere de 5Nm, la 120): - culori noi pt. K1300R/S, F800ST/R: Bineinteles, noile K1600GT/GTL dar inca nu cred ca au prezentat imagini; K1300GT se vinde deja ca model edition deci in 20011 va fi scos (si inlocuit de K1600GT). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 hauarde..macat.as hau asortat.o la lantisor deci toti manelisti o sa aiba un k1300r va fi un...must.... la satra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Interesante mobre cu emblema alb-albastra pentru viitor, puteri magice si festeli noi Insa, ca si un posibil cumparator, daca te hotarasti la o mobra BMW ramane intrebarea: aleg fiabilitatea 11xx sau mobra usoara 1200 care ia ochii lumii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.