Sari la conținut

Postări Recomandate

Din cumplita lipsa de timp (adica nu mai pot pleca de acasa cate 2-3-5 zile) se schimba sau se vinde animalul de mai jos.

 

PREFER ENDURO SAU ENDURO CROSS, de rupt capul pe maidanele din spatele casei.

 

BMW 1100 GS

august 1999

cca 90cai si 95 Nm.

Ptr cine nu stie ce vede, motocicleta are pe ea urmatoarele:

-''fairing'' Touratech(faruri, parbriz si carena fata)-cca 1200eur

-aripa superioara Touratech

 

-aripa inferioara Touratech

-prelungire aripa Touratech

-protectii cilindrii Touratech

-protectie evacuare Touratech

-evacuare REMUS de la Touratech

-coarne incalzite IN 2 TREPTE

-alarma Scorpio

-sidebags

-top box

-gratar suplimentar top box

-scut cric

-proiectoare Hella

-bari protectie Wunderlich

-protectii cadru (HARD PARTS) Touratech.

-VENTILATOARE SUPLIMENTARE.

-protectie far Touratech.

-suport de paravanturi genunchi Wunderlich.

Total accesorii cca 4000EUR.

 

Consumabile schimbate si simeringuri furca de CCA 300km (consumabilele se schimba din nou la 10.000km)

Cauciucuri fata 90% si spate 80% (Heidenau si Continental).

Merge ceas.

 

REZOLVAT RECENT SENZOR HALL.

Pentru orice alte detalii rog sunati sau PM.

 

MULTUMESC PENTRU OFERTELE DECENTE ANTICIPAT!

post-44304-1282815120.jpg

post-44304-1282815127_thumb.jpg

post-44304-1282815135_thumb.jpg

post-44304-1282815149_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E foarte bine ce faci tu, dar ca fapt divers, si mobra mea e la vanzare. Am bagat pana acuma, in 5 luni, 212 eur. Am un fisier excel unde imi trec data si ce am facut la ea, in ce am investit. Pana acum is toate consumabile.

 

Daca am schimbat uleiu acu 2000 km, ii zic la eventualul cumparator asta. Daca ma vad cu banu in mana, nu am nici un motiv sa il mint, ii zic ca acu 2k km am facut asta, asta asta si asta - in special pentru ulei. Restul consumabilelor se vad cu ochiu liber daca trebuie sau nu schimbate: placute, lichid de frana, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte bine ce faci tu, dar ca fapt divers, si mobra mea e la vanzare. Am bagat pana acuma, in 5 luni, 212 eur. Am un fisier excel unde imi trec data si ce am facut la ea, in ce am investit. Pana acum is toate consumabile.

 

Daca am schimbat uleiu acu 2000 km, ii zic la eventualul cumparator asta. Daca ma vad cu banu in mana, nu am nici un motiv sa il mint, ii zic ca acu 2k km am facut asta, asta asta si asta - in special pentru ulei. Restul consumabilelor se vad cu ochiu liber daca trebuie sau nu schimbate: placute, lichid de frana, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte bine ce faci tu, dar ca fapt divers, si mobra mea e la vanzare. Am bagat pana acuma, in 5 luni, 212 eur. Am un fisier excel unde imi trec data si ce am facut la ea, in ce am investit. Pana acum is toate consumabile.

 

Daca am schimbat uleiu acu 2000 km, ii zic la eventualul cumparator asta. Daca ma vad cu banu in mana, nu am nici un motiv sa il mint, ii zic ca acu 2k km am facut asta, asta asta si asta - in special pentru ulei. Restul consumabilelor se vad cu ochiu liber daca trebuie sau nu schimbate: placute, lichid de frana, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte bine ce faci tu, dar ca fapt divers, si mobra mea e la vanzare. Am bagat pana acuma, in 5 luni, 212 eur. Am un fisier excel unde imi trec data si ce am facut la ea, in ce am investit. Pana acum is toate consumabile.

 

Daca am schimbat uleiu acu 2000 km, ii zic la eventualul cumparator asta. Daca ma vad cu banu in mana, nu am nici un motiv sa il mint, ii zic ca acu 2k km am facut asta, asta asta si asta - in special pentru ulei. Restul consumabilelor se vad cu ochiu liber daca trebuie sau nu schimbate: placute, lichid de frana, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un RT in Nemtia arata de zece ori mai repede decat aceeasi mobra in Romania.

 

Si eu as sustine clar, pe oricine, sa-si ia motocicleta de afara si de preferat din Germania unde ai cele mai multe de ales.

Statsistic vorbind, "afara" motocicletele clar sunt intretinute altfel. Si mai este o maaare diferenta: drumurile pe care ruleaza si aici sunt 2 aspecte: pe de o parte calitatea drumului (gropi etc.) si pe de alta parte nu se compara cum face neamtul 500 km intr-o zi, pe autostrada sau judetene aproape goale si cum faci aceeasi distanta pe multe drumuri in Romania, nu mai vorbim de trafic gen Valea PH sau Bucuresti (praf, solicitarea suspensiilor, cutiei si ambreiajului, motorului etc.)

 

In general, afara isi fac service-ul corect si regulat, ca la carte. Apoi, dupa 5 ani ITP-ul se face anual (ce bine ar fi sa fie si in Ro asa) si daca ceva nu este la locul lui, te cam obliga sa repari/inlocuiesti.

Mai ales ca suntem aici pe topic de BMWisti, afara in general posesorii de BMW sunt oameni ceva mai in varsta care pe de o parte sunt mai cu mintea la cap si pe de alta parte isi permit acea motocicleta, adica s-o si intretina corespunzator.

 

In plus, ai sansa sa gasesti modelul dorit, chiar daca este si ceva mai vechi, la dealer, poate chiar la dealer BMW unde cam trebuie sa aiba si cartea service si probabil obtii si garantie un an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TIP:

In functie de modelul ales - pentru a lua o hotarare obiectiva -

consultati si tabelele cu defectiunile constatate...

 

Este adevarat ca nu ma atrage modelul... dar fac acest gest... asa, de exemplu:

 

http://autolists.com/nhtsa/details.php?mak...nture#bulletins

 

:laugh:

 

Your point being?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TIP:

In functie de modelul ales - pentru a lua o hotarare obiectiva -

consultati si tabelele cu defectiunile constatate...

 

Este adevarat ca nu ma atrage modelul... dar fac acest gest... asa, de exemplu:

 

http://autolists.com/nhtsa/details.php?mak...nture#bulletins

 

:laugh:

 

destul de interesant linku`, insa, din cate imi pot da seama dupa ce am aruncat o privire in diagonala pe la 3 modele BMW, statisticile astea sunt date de la fabrica (modele retrase - recalls) si de la servisuri autorizate la care au ajuns oamenii respectivi cu diferite probleme (pompa de benzina, frane, suspensii etc.) informatiile sunt bune ca sa iti faci o parere despre ce ar putea sa iti pice pe un model oarecare, vazand care sunt cauzele de servis cele mai intalnite. insa, asa cum spunea si colegu KHK, daca in Nemtzia itzi pica o suspensie sau o pompa de frana, la starea drumurilor lor, se intampla dupa cel putin 100k (pentru ca totusi vorbim de BMW, nu de R1). aici, insa, este foarte posibil sa ai ghinioanele respective cu mult mai devreme (again KHK, gropi, ritm de mers oras/afara din oras, starea "impecabila" a drumurilor mioritice).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva noutati pt. 2011:

 

- cum era de asteptat, R1200R primeste motorul boxer dohc (o crestere de 5Nm, la 120):

 

rr.jpg

 

- culori noi pt. K1300R/S, F800ST/R:

 

kr.jpg

ks.jpg

ks2.jpg

st.jpg

 

Bineinteles, noile K1600GT/GTL dar inca nu cred ca au prezentat imagini; K1300GT se vinde deja ca model edition deci in 20011 va fi scos (si inlocuit de K1600GT).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesante mobre cu emblema alb-albastra pentru viitor, puteri magice si festeli noi :P

 

Insa, ca si un posibil cumparator, daca te hotarasti la o mobra BMW ramane intrebarea: aleg fiabilitatea 11xx sau mobra usoara 1200 care ia ochii lumii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ash avea banu` gros (shi ash fi bo$$ sau ba$tan :P) ash lua clar un K1300GT. sau, daca mi`ar pica o mostenire nebanuita, K1600GT. dar cum nu sunt, ma rezum la ceva ce e mai aproape de mine :P)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insa, ca si un posibil cumparator, daca te hotarasti la o mobra BMW ramane intrebarea: aleg fiabilitatea 11xx sau mobra usoara 1200 care ia ochii lumii?

 

Frate... esti incredibil si incorigibil!

Sa dea Domnul sa ai bani de 12xx si cu siguranta iti vei lua; si cand zic bani de 12xx (mai ales nou) inseamna evident ca ti-l permiti, nu ca ti-ai dat ultimul leu si te-ai indatorat si apoi n-ai bani nici sa bei apa.

Tehnic sunt clar mult mai evoluate, asta este indiscutabil; partea cu fiabilitatea... se rezolva tot cu bani in cel mai rau caz... si oricum, asa cum am mai zis, diferenta nu e atat de mare cum tot incercati sa sustineti. Nu exista nici 11xx indestructibil si nici 12xx care se strica mereu.

Asa ca intrebarea ta este... ne-la-locul-ei (am fost diplomat) :P

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa zicem ca ai o putere financiara mult mai mare decat a mea. De ce cochetezi cu ideea de 1150 si nu cu un 1200 GS? :P

 

Momentan nu sunt intr-o situatie tocmai roza... si singurul 1150 cu care am cochetat a fost (asa cum ti-am specificat atunci) pt. ca era oferta buna (carte service, unic proprietar, twinspark 2003, full-option, f putini km), dovada ca s-a si vandut repede. Si sa nu uit: ti-am specificat ca pt. un sezon, pana as lua 12GS fara probleme, nu sa iau 12GS-ul si sa n-am bani de plimbari sau sa-i fac service, cum fac multi... deci, esti carcotas. :P

N-as sta o clipa pe ganduri sa iau 12GS in comparatie cu 1150.

 

Cati km ai mers pe 12GS??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati km ai mers pe 12GS??

0.2 km facuti cu succes pe 1200 GS. Se simte ca un 1100 singura diferenta fiind de pret - 1200 e de vreo 3 ori mai scump.

 

pe 1100 am vro 55k :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aleg fiabilitatea 11xx sau mobra usoara 1200 care ia ochii lumii?

 

Ca fost proprietar de mai multe mobre,pot spune clar ca fiabilitate nu este exact cuvantul care caracterizeaza 11XX. Sa fim sinceri, fara reglaje la intervale regulate (si mai mici) un boxer nu e mai fiabil ca un 4L. Nu stiu cum sta treaba la 2L sau 2V. Pentru mine 4L e o (a doua) revelatie. Duce mai multi km un boxer fara rebuild? Fara discutie. Insa tocmai pentru ca nu are aceleasi fineturi care fac un 4L fiabil. Probabil ca un boxer cu mai multi cilindri e alta poveste,din pacate nu am condus asa ceva.Inca.

Boxerul face exact ceea ce trebuie sa faca un motor de enduranta,sa functioneze timp indelungat la parametrii in limita bunului simt. Si o face foarte bine. Adauga si usurinta in mentenanta si deja ai un castigator. In nisa lui,evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...