MCN Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Din cumplita lipsa de timp (adica nu mai pot pleca de acasa cate 2-3-5 zile) se schimba sau se vinde animalul de mai jos. PREFER ENDURO SAU ENDURO CROSS, de rupt capul pe maidanele din spatele casei. BMW 1100 GS august 1999 cca 90cai si 95 Nm. Ptr cine nu stie ce vede, motocicleta are pe ea urmatoarele: -''fairing'' Touratech(faruri, parbriz si carena fata)-cca 1200eur -aripa superioara Touratech -aripa inferioara Touratech -prelungire aripa Touratech -protectii cilindrii Touratech -protectie evacuare Touratech -evacuare REMUS de la Touratech -coarne incalzite IN 2 TREPTE -alarma Scorpio -sidebags -top box -gratar suplimentar top box -scut cric -proiectoare Hella -bari protectie Wunderlich -protectii cadru (HARD PARTS) Touratech. -VENTILATOARE SUPLIMENTARE. -protectie far Touratech. -suport de paravanturi genunchi Wunderlich. Total accesorii cca 4000EUR. Consumabile schimbate si simeringuri furca de CCA 300km (consumabilele se schimba din nou la 10.000km) Cauciucuri fata 90% si spate 80% (Heidenau si Continental). Merge ceas. REZOLVAT RECENT SENZOR HALL. Pentru orice alte detalii rog sunati sau PM. MULTUMESC PENTRU OFERTELE DECENTE ANTICIPAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 E foarte bine ce faci tu, dar ca fapt divers, si mobra mea e la vanzare. Am bagat pana acuma, in 5 luni, 212 eur. Am un fisier excel unde imi trec data si ce am facut la ea, in ce am investit. Pana acum is toate consumabile. Daca am schimbat uleiu acu 2000 km, ii zic la eventualul cumparator asta. Daca ma vad cu banu in mana, nu am nici un motiv sa il mint, ii zic ca acu 2k km am facut asta, asta asta si asta - in special pentru ulei. Restul consumabilelor se vad cu ochiu liber daca trebuie sau nu schimbate: placute, lichid de frana, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 E foarte bine ce faci tu, dar ca fapt divers, si mobra mea e la vanzare. Am bagat pana acuma, in 5 luni, 212 eur. Am un fisier excel unde imi trec data si ce am facut la ea, in ce am investit. Pana acum is toate consumabile. Daca am schimbat uleiu acu 2000 km, ii zic la eventualul cumparator asta. Daca ma vad cu banu in mana, nu am nici un motiv sa il mint, ii zic ca acu 2k km am facut asta, asta asta si asta - in special pentru ulei. Restul consumabilelor se vad cu ochiu liber daca trebuie sau nu schimbate: placute, lichid de frana, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 E foarte bine ce faci tu, dar ca fapt divers, si mobra mea e la vanzare. Am bagat pana acuma, in 5 luni, 212 eur. Am un fisier excel unde imi trec data si ce am facut la ea, in ce am investit. Pana acum is toate consumabile. Daca am schimbat uleiu acu 2000 km, ii zic la eventualul cumparator asta. Daca ma vad cu banu in mana, nu am nici un motiv sa il mint, ii zic ca acu 2k km am facut asta, asta asta si asta - in special pentru ulei. Restul consumabilelor se vad cu ochiu liber daca trebuie sau nu schimbate: placute, lichid de frana, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 E foarte bine ce faci tu, dar ca fapt divers, si mobra mea e la vanzare. Am bagat pana acuma, in 5 luni, 212 eur. Am un fisier excel unde imi trec data si ce am facut la ea, in ce am investit. Pana acum is toate consumabile. Daca am schimbat uleiu acu 2000 km, ii zic la eventualul cumparator asta. Daca ma vad cu banu in mana, nu am nici un motiv sa il mint, ii zic ca acu 2k km am facut asta, asta asta si asta - in special pentru ulei. Restul consumabilelor se vad cu ochiu liber daca trebuie sau nu schimbate: placute, lichid de frana, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 90 cai my ass. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Poate are grup de RT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Poate are grup de RT Nici macar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Un RT in Nemtia arata de zece ori mai repede decat aceeasi mobra in Romania. Si eu as sustine clar, pe oricine, sa-si ia motocicleta de afara si de preferat din Germania unde ai cele mai multe de ales. Statsistic vorbind, "afara" motocicletele clar sunt intretinute altfel. Si mai este o maaare diferenta: drumurile pe care ruleaza si aici sunt 2 aspecte: pe de o parte calitatea drumului (gropi etc.) si pe de alta parte nu se compara cum face neamtul 500 km intr-o zi, pe autostrada sau judetene aproape goale si cum faci aceeasi distanta pe multe drumuri in Romania, nu mai vorbim de trafic gen Valea PH sau Bucuresti (praf, solicitarea suspensiilor, cutiei si ambreiajului, motorului etc.) In general, afara isi fac service-ul corect si regulat, ca la carte. Apoi, dupa 5 ani ITP-ul se face anual (ce bine ar fi sa fie si in Ro asa) si daca ceva nu este la locul lui, te cam obliga sa repari/inlocuiesti. Mai ales ca suntem aici pe topic de BMWisti, afara in general posesorii de BMW sunt oameni ceva mai in varsta care pe de o parte sunt mai cu mintea la cap si pe de alta parte isi permit acea motocicleta, adica s-o si intretina corespunzator. In plus, ai sansa sa gasesti modelul dorit, chiar daca este si ceva mai vechi, la dealer, poate chiar la dealer BMW unde cam trebuie sa aiba si cartea service si probabil obtii si garantie un an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freedom Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 TIP: In functie de modelul ales - pentru a lua o hotarare obiectiva - consultati si tabelele cu defectiunile constatate... Este adevarat ca nu ma atrage modelul... dar fac acest gest... asa, de exemplu: http://autolists.com/nhtsa/details.php?mak...nture#bulletins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 TIP:In functie de modelul ales - pentru a lua o hotarare obiectiva - consultati si tabelele cu defectiunile constatate... Este adevarat ca nu ma atrage modelul... dar fac acest gest... asa, de exemplu: http://autolists.com/nhtsa/details.php?mak...nture#bulletins Your point being? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordSith Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 TIP:In functie de modelul ales - pentru a lua o hotarare obiectiva - consultati si tabelele cu defectiunile constatate... Este adevarat ca nu ma atrage modelul... dar fac acest gest... asa, de exemplu: http://autolists.com/nhtsa/details.php?mak...nture#bulletins destul de interesant linku`, insa, din cate imi pot da seama dupa ce am aruncat o privire in diagonala pe la 3 modele BMW, statisticile astea sunt date de la fabrica (modele retrase - recalls) si de la servisuri autorizate la care au ajuns oamenii respectivi cu diferite probleme (pompa de benzina, frane, suspensii etc.) informatiile sunt bune ca sa iti faci o parere despre ce ar putea sa iti pice pe un model oarecare, vazand care sunt cauzele de servis cele mai intalnite. insa, asa cum spunea si colegu KHK, daca in Nemtzia itzi pica o suspensie sau o pompa de frana, la starea drumurilor lor, se intampla dupa cel putin 100k (pentru ca totusi vorbim de BMW, nu de R1). aici, insa, este foarte posibil sa ai ghinioanele respective cu mult mai devreme (again KHK, gropi, ritm de mers oras/afara din oras, starea "impecabila" a drumurilor mioritice). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Cateva noutati pt. 2011: - cum era de asteptat, R1200R primeste motorul boxer dohc (o crestere de 5Nm, la 120): - culori noi pt. K1300R/S, F800ST/R: Bineinteles, noile K1600GT/GTL dar inca nu cred ca au prezentat imagini; K1300GT se vinde deja ca model edition deci in 20011 va fi scos (si inlocuit de K1600GT). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 hauarde..macat.as hau asortat.o la lantisor deci toti manelisti o sa aiba un k1300r va fi un...must.... la satra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Interesante mobre cu emblema alb-albastra pentru viitor, puteri magice si festeli noi Insa, ca si un posibil cumparator, daca te hotarasti la o mobra BMW ramane intrebarea: aleg fiabilitatea 11xx sau mobra usoara 1200 care ia ochii lumii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordSith Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 daca ash avea banu` gros (shi ash fi bo$$ sau ba$tan ) ash lua clar un K1300GT. sau, daca mi`ar pica o mostenire nebanuita, K1600GT. dar cum nu sunt, ma rezum la ceva ce e mai aproape de mine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 (editat) Insa, ca si un posibil cumparator, daca te hotarasti la o mobra BMW ramane intrebarea: aleg fiabilitatea 11xx sau mobra usoara 1200 care ia ochii lumii? Frate... esti incredibil si incorigibil! Sa dea Domnul sa ai bani de 12xx si cu siguranta iti vei lua; si cand zic bani de 12xx (mai ales nou) inseamna evident ca ti-l permiti, nu ca ti-ai dat ultimul leu si te-ai indatorat si apoi n-ai bani nici sa bei apa. Tehnic sunt clar mult mai evoluate, asta este indiscutabil; partea cu fiabilitatea... se rezolva tot cu bani in cel mai rau caz... si oricum, asa cum am mai zis, diferenta nu e atat de mare cum tot incercati sa sustineti. Nu exista nici 11xx indestructibil si nici 12xx care se strica mereu. Asa ca intrebarea ta este... ne-la-locul-ei (am fost diplomat) Editat August 30, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Sa zicem ca ai o putere financiara mult mai mare decat a mea. De ce cochetezi cu ideea de 1150 si nu cu un 1200 GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Sa zicem ca ai o putere financiara mult mai mare decat a mea. De ce cochetezi cu ideea de 1150 si nu cu un 1200 GS? Momentan nu sunt intr-o situatie tocmai roza... si singurul 1150 cu care am cochetat a fost (asa cum ti-am specificat atunci) pt. ca era oferta buna (carte service, unic proprietar, twinspark 2003, full-option, f putini km), dovada ca s-a si vandut repede. Si sa nu uit: ti-am specificat ca pt. un sezon, pana as lua 12GS fara probleme, nu sa iau 12GS-ul si sa n-am bani de plimbari sau sa-i fac service, cum fac multi... deci, esti carcotas. N-as sta o clipa pe ganduri sa iau 12GS in comparatie cu 1150. Cati km ai mers pe 12GS?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Cati km ai mers pe 12GS?? 0.2 km facuti cu succes pe 1200 GS. Se simte ca un 1100 singura diferenta fiind de pret - 1200 e de vreo 3 ori mai scump. pe 1100 am vro 55k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 aleg fiabilitatea 11xx sau mobra usoara 1200 care ia ochii lumii? Ca fost proprietar de mai multe mobre,pot spune clar ca fiabilitate nu este exact cuvantul care caracterizeaza 11XX. Sa fim sinceri, fara reglaje la intervale regulate (si mai mici) un boxer nu e mai fiabil ca un 4L. Nu stiu cum sta treaba la 2L sau 2V. Pentru mine 4L e o (a doua) revelatie. Duce mai multi km un boxer fara rebuild? Fara discutie. Insa tocmai pentru ca nu are aceleasi fineturi care fac un 4L fiabil. Probabil ca un boxer cu mai multi cilindri e alta poveste,din pacate nu am condus asa ceva.Inca. Boxerul face exact ceea ce trebuie sa faca un motor de enduranta,sa functioneze timp indelungat la parametrii in limita bunului simt. Si o face foarte bine. Adauga si usurinta in mentenanta si deja ai un castigator. In nisa lui,evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Salutare, O intrebare: are cineva de pe aici de vanzare un far Bosch de BMW R80? As prefera model ceva mai vechi, cu o singura rama, nu cu 2 buze imbricate. Daca da, PM va rog. Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Slabe sanse sa gasesti in Ro, cu atat mai mici aici pe forum. Incearca motorworks.co.uk. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Orice dealer BMW iti poate comanda orice de pe RealOEM : http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=63&fg=05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Multam de raspunsuri - speram totusi sa gasesc la mana a 2-a. Din pacate OEM BMW e la fel de scump ca la Ducati. Se pare ca nu scap de cheltuiala asta... Oricum, multam si drum uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.