Razvan1 Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Va mai deranjez si eu ca de obicei cu intrebarile mele la care nu primesc nici un reply ) dar m-am obisnuit..totusi sper ca exista si curajosi care sa isi puna mintea si cu mine 1. Am inteles ca la motoarele mai vechi gen 1996 este mai bun un ulei putin mai gros gen 15 w 50 sau 15 w 40 . Am intrebat diferiti mecanici si mi-au spus ca la vremea respectiva 10 w 40 era mult mai gros..acum este (cuvant urat). Este adevarat ? Daca pun 15 w 50 sau 40 este mai ok ? 2. Imi iese foarte greu pe liber dupa loc..mai ales de cand am schimbat uleiul de curand..toti mi-au spus ca e din cauza uleiului..am pus 10 w 40. Cum misc un pic motorul 5-10 cm iese instant pe liber. Poate imi da si mie cineva o sugestie . 3. Electrica se reface usor sau este mai complicat..imi doresc sa refac electrica la motor..si as vrea sa stiu daca este ceva care necesita bani multi sau nu. Am cautat pe net dar nu prea am gasit cine stie ce . 4. La un contact de motor..daca pui contactul si cheia iese usor inseamna ca e contactul dus ? Ma gandesc ca s-au dus dintii aia..ce trebuie sa fac sa iau alt contact sau exista vreo metoda de remediere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Cauta pe internet cartea service a modelulului tau de motocicleta. Acolo gasesti foarte multe raspunsuri la intrebarile tale. Pe forum se starnesc polemici de foarte multe ori si sincer ai sa iesi mai nedumerit decat ai intrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 la treaba cu iesitu pe liber ,e posibil sa ai relantiu prea mare... incearca sa il dai mai mic ...poate iese mai usor ,eu asa am facut si iese frumos (inainte dadeam putin drumu la ambreaj si iesea usor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 stii ,tu pentru orice iti puiaza creierasul dechizi un mic topic nu cauti deloc,din comoditate sau lene? dar cam toate subiectele au fost discutate pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1 Postat Noiembrie 11, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2012 la treaba cu iesitu pe liber ,e posibil sa ai relantiu prea mare... incearca sa il dai mai mic ...poate iese mai usor ,eu asa am facut si iese frumos (inainte dadeam putin drumu la ambreaj si iesea usor) L-am dat si la 500 rpm..de obicei era la 1000..si tot la fel.. stii ,tu pentru orice iti puiaza creierasul dechizi un mic topic nu cauti deloc,din comoditate sau lene? dar cam toate subiectele au fost discutate pe aici Lene..daca sunt baieti care au trecut prin asta..nu le e greu sa scrie un raspuns..nici mie nu mi-ar fi greu daca ma intreaba cineva si stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali800k Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 incerc sa iti raspund ,razvan 1,la intrebarea cu scosul di viteza,din cite stiu eu cutiile de viteze la moto nu sint sincronizate si din aceasta cauza trebuie sa misti putin motoru cind scoti din viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 nu ma pricep la transmisii manuale,eu sunt scuterist. dar stiu ca daca nu-ti iese pe liber mai tragi odata ambreiajul sau misti de motor cativa cm sa se alinieze pinioanele in cutie pac-pac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 (editat) la srad stiu ca trebuie sa fie la 1200-1300rpm relantiul,mai greu iese si la a mea pe liber,dar o simt si foarte rar trebuie sa o misc sau sa ma joc cu ambreiajul. iese mai greu pe liber doar atunci cand opresc si ma prinde in viteze superioare (cand franez de urgenta sau alte situatii).eu am pus numai ulșei motul 7100 fulsintetic. 10-30 sau 10-40 nu mai retin am bidonul in garaj Editat Noiembrie 11, 2012 de gabriel03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 1. Am inteles ca la motoarele mai vechi gen 1996 este mai bun un ulei putin mai gros gen 15 w 50 sau 15 w 40 . Am intrebat diferiti mecanici si mi-au spus ca la vremea respectiva 10 w 40 era mult mai gros..acum este (cuvant urat). Este adevarat ? Daca pun 15 w 50 sau 40 este mai ok ? 2. Imi iese foarte greu pe liber dupa loc..mai ales de cand am schimbat uleiul de curand..toti mi-au spus ca e din cauza uleiului..am pus 10 w 40. Cum misc un pic motorul 5-10 cm iese instant pe liber. Poate imi da si mie cineva o sugestie . 4. La un contact de motor..daca pui contactul si cheia iese usor inseamna ca e contactul dus ? Ma gandesc ca s-au dus dintii aia..ce trebuie sa fac sa iau alt contact sau exista vreo metoda de remediere ? 1. 5 W 40 pe vreme rece , 10 W 40 vara (asta recomand eu). 2. da drumu putin la maneta sa patineze ambreajul putin , iese mai usor la neutru din 2 in jos decat din 1 in sus 3. posibil o fi si cheia tocita , eu iti recomand sa iti faci o noua cheie si daca iese si ea usor cand e pus contactul insemna ca pini au joc prea mare (contact dus) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kioseac Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Sal,in legatura cu uleiul,eu zic sa-i bagi ce ulei zice fabricantul in manual si daca nu m-a inseala memoria eu la suzuki aveam 10w40.Eu asa am bagat la toate moto pe care le-am detinut,exact ce zice in manual si nu am avut nici o problema niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Legat de tipul de ulei vreu sa scriu si eu cateva randuri. In primul rand haideti sa stabilim clar ce reprezinta acele cifre si litere ce apar pe toate bidoanele cu ulei, asa numitele caracteristici. Mereu ati vazut ca scrie 10W40 ce inseamna : Acest 10 reprezinta vascozitatea uleiului iarna (densitatea) de acolo si acel W- adica winther. cel de-al doilea numar in speta 40 reprezinta vascozitatea vara insa in cazula acesta dupa 40 nu urmeaza acel S summer cum avem in prima parte. Deci in functie de motorul tau si de specificatiile producatorului eu personal iti recomand sa folosesti ceea ce scrie in carte. In tara noastra iarna cand temperaturile sunt scazute de cele mai multe ori este si zapada si nu folosim mobrele, ele fiing la iernat. insa in anglia iarna ploua si e frig iar un englez va fi inspirat sa foloseasca un ulei cu o vascozitate mica la rece si redusa la cald adica cel mai bun un 5W30 . Dar ptr ca noi sunte in romania si cum vara avem temperaturi de pana la 40 grade celsius, cea mai buna vascozitate de vara este 40 iar ptr ca iarna nu mergem cu ele (mergem pana in octombrie - noiembrie cand temperaturile nu scad mai mult de 5-10 grada este recomandat un ulei cu vascozitate 10 si asa avem 10w40. Ptr moto cu racire pe aer, aer-ulei, este bun un 10w50 ptr ca neavand racire pe apa, uleiul preia mare parte din acea proprietate si in cazul acesta vascozitatea la cal si vara este extrem de redusa ptr un 40. Sper ca nu amfilozofat prea mult si am ajutat cu aceste explicatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1 Postat Noiembrie 11, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2012 Foarte interesant..chiar incep sa imi fac o parere..sper sa mai apara si altele noi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 1. Am inteles ca la motoarele mai vechi gen 1996 este mai bun un ulei putin mai gros gen 15 w 50 sau 15 w 40 . Am intrebat diferiti mecanici si mi-au spus ca la vremea respectiva 10 w 40 era mult mai gros..acum este (cuvant urat). Este adevarat ? Daca pun 15 w 50 sau 40 este mai ok ? 2. Imi iese foarte greu pe liber dupa loc..mai ales de cand am schimbat uleiul de curand..toti mi-au spus ca e din cauza uleiului..am pus 10 w 40. Cum misc un pic motorul 5-10 cm iese instant pe liber. Poate imi da si mie cineva o sugestie . 3. Electrica se reface usor sau este mai complicat..imi doresc sa refac electrica la motor..si as vrea sa stiu daca este ceva care necesita bani multi sau nu. Am cautat pe net dar nu prea am gasit cine stie ce . 4. La un contact de motor..daca pui contactul si cheia iese usor inseamna ca e contactul dus ? Ma gandesc ca s-au dus dintii aia..ce trebuie sa fac sa iau alt contact sau exista vreo metoda de remediere ? 1. Unde/cum/cand mergi pe motocicleta. Daca mergi in oras - 10W 50 sau 15W 50. Exclusiv in afara orasului - 10W 40, 10W 50, 15W 50. Si oras si afara - 10W 50, 15W 50. Mergi pe frig - 10W 40, 10W 50. Esti forjator - 10W 50, 15W 50. 2. Posibil probleme la cutie. 3. Ce vrei mai exact sa refaci? Ce nu functioneaza? 4. Poti sa-l schimbi sau sa-l lasi asa. L-am dat si la 500 rpm..de obicei era la 1000..si tot la fel.. 1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soaron Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 Ca sa nu poluez in alta parte; de unde pot sa cumpar embleme "yamaha" si "fazer' originale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 mie mi-au facut niste baieti la o firma de autocolante, lipite unul peste altul ca sa iasa umbra aia ... cu ce au gasit pe net. Sau poti comanda pe cod original, daca te mananca ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soaron Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Originale de unde? Macar sa-mi fac idee de pret, ca poate imi trece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Originale de unde? Macar sa-mi fac idee de pret, ca poate imi trece. originale poti sa cumperi de la reprezentanta marcii respective dar sunt scumpe cu draci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Originale de unde? Macar sa-mi fac idee de pret, ca poate imi trece. De-aici - ca idee de pret, patru stickere din astea sar de 50 de euroi. Daca-mi zici modelul si anul exact, iti dau pret exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 9, 2012 Share Postat Decembrie 9, 2012 Sa nu mai deschid alt topic, pt ca ce doresc eu se incadreaza la titlul de ''Intrebari''... Se poate porni motocicleta, Suzuki GSR '08 daca bordul este demontat sau nu este pe pozitia fireasca? Un amic, cica, din cauza ca a incercat sa porneasca cu bordul demontat, ''spanzuranjd'' doar in cabluri, a stricat partea de imobilizator si a trebuit sa scoata cca 300 de euroi pt a innlocui computer, chei, contact si alte cele. Voi ce stiti de treaba asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 (editat) Sa nu mai deschid alt topic, pt ca ce doresc eu se incadreaza la titlul de ''Intrebari''... Se poate porni motocicleta, Suzuki GSR '08 daca bordul este demontat sau nu este pe pozitia fireasca? Un amic, cica, din cauza ca a incercat sa porneasca cu bordul demontat, ''spanzuranjd'' doar in cabluri, a stricat partea de imobilizator si a trebuit sa scoata cca 300 de euroi pt a innlocui computer, chei, contact si alte cele. Voi ce stiti de treaba asta ? Daca are doar bordul scos porneste fara problema,asta doar daca antena Immo este pe contact. Acum daca incearca sa pacaleasca immo ( nu mai are cheie,sau este furat)atunci da, poate arde si ECU si tot ce mai este pe acolo. Editat Decembrie 10, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 Bordul nu e scos, e doar lasat din suport, pe aripa fata. Am toate accesoriile, doar ca la transport IT-RO a trebuit sa il demontez. Am actele, 2 chei, etc, deci nu e problema. Era o chestiune , ca fapt divers, ca ma speriase un tip ( care se spune ca e mecanic, nu un ciuri'buri) si am zis ca mai bine sa intreb decat sa dau mai apoi cu euroi. Multumesc TNG pt raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.