Hyena986 Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Salut! Ma numesc Stefan si pe "plastic" sunt motociclist de vreo 3 ani. Scoala am facut-o la Ilioara la baietii de la ElitMoto, sunt super baietii. Din cauza unor probleme si a "recesiunii" nu am apucat sa imi iau motor... dar sosit timpul!!! Nu ma pasioneaza viteza desi conduc o masina foarte puternica (dacia 1310 ) si in general nu imi plac "vitezanele" (cred ca am o chestie pe creier). Locuiesc in capitala dar imi petrec verile undeva intre Targoviste si Capulung. O ocazie s-a ivit si, impins de la spate de la cel mai bun prieten si cu ajutor de la alti 2, am pus mana pe una bucata capra. Primul drum: ~130 de km Calarasi - Bucuresti la 6 grade cu minim de echipament (geaca, casca, si manusi de vara) as spune ca a fost groaznic daca nu ar fi fost primul drum si daca nu as fi fost insotit de tovarasul meu cu care am facut schimb la 30-40 de km. Prin oras nu am mers pt ca nu am oglinzi si semnalizarea nu merge asa ca l-am lasat pe el se descurce cu traficul avand ceva mai multa experienta (el si-a luat in vara un F3). Capra, un DR 750 BIG, are 60k km, lant&pinioane noi, placute frana noi, si un motor facut acum 1500 de km. Ca defecte: semnalizare care nu merge (firaraie) oglnzile inexistente (fata de poze) handguards inexistente (fata de poze) incalzirea din mansoane nu merge (firaraie) butonasul ala pe care apasa ambreajul (senzor) nu functioneaza Cam atat am descoperit de la pranz de cand o am. Ramane sa o iau la puricat saptamana asta si usor usor sa o pun la punct pt la vara. Per total sunt super multumit de cum merge, cum arata, tinuta la drum etc Revin maine cu poze pe lumina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Bine ai venit printre noi , frumoasa jucaria , insa ai grija ca e cam nebuna , daca e motorul ok si tragi tare de gaz , macar pina va imprieteniti calumea , in rest ... asfalt uscat ... si forestiere libere ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Noiembrie 18, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2012 Multumesc! Da, am vazut ca are un cuplu nebun... primu lucru pe care l-am facut a fost sa scap ambreajul dar e ok... la scoala aveam o honda RX de 125 cu care m-am inteles foarte bine... era mai mica dar imediat cum m-am urcat pe asta am avut un fel de déjà vu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Vlad_ Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Un sfat de la un amator: gaseste un lant mai gros cu care sa o legi, ca pe ala il tai cu foarfeca sau macar leag-o de roata din spate...nu de alta dar sa nu te trezesti dimineata cu o roata legata de gard. Scuze dar eu sunt obsedat de siguranta...in tara asta unde se fura tot. Frumoasa mobra...s-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Noiembrie 19, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2012 (editat) Lantul este imprumutat si cica e de firma ) de obicei e un cbr 600 pe post de breloc... si noaptea l-am bagat prin roata spate azi mi-am dat seama cat de incepator sunt... m-am chinuit de dimineata sa o pornesc pana am ramas fara baterie (care oricum era pe duca)... am reincarcat-o si dupa foarte multe investigatii am gasit si eu socul pe net nu gaseam decat poze cu modele mai noi care au socul pe ghidon...i-am tras socul si a pornit imediat... imediat cum a pornit a si iesit un vecin la geam... prima zi si deja a inceput scandalul Editat Noiembrie 19, 2012 de Hyena986 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 ... imediat cum a pornit a si iesit un vecin la geam... prima zi si deja a inceput scandalul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 (editat) Verifica in mod regulat ca nivelul de ulei sa fie pe full . La modelul asta daca mergi cu nivelul de ulei mic (care inseamna chiar si 60 - 70 %) se uzeaza rapid culbutorii . In rest este un reiseenduro foarte bun . Sa ai pui si prelata . Noaptea nu dormi ca butucul , ci trezeste-te din cand in cand si vezi care este situatia in jurul motocicletei . Sa fie cu noroc ! Editat Noiembrie 20, 2012 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Noiembrie 21, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2012 (editat) mi-a zis fostul propietar sa verific la fiecare 500 km nivelul de ulei atunci cand merg prin oras... ma gandesc ca fura si ei motociclete mai scumpe nu "gioarse din astea" am pe strada motoare mult mai valoroase azi am facut un pic de offroad pe prelungirea ghencea... la un mal de asfalt... mi s-a oprit motorul am vrut sa pun piciorul jos dar roata fata era prea sus asa ca am calcat in gol... nu am mai putut sa tin capra in picioare si a tras o mica tranta... nimic grav zgariat putin scutul ala de plastic si indoit schimbatorul de viteze care la randul lui a zgariat putin capacul de la distributie (cred ca acolo e distributia not sure) Editat Noiembrie 21, 2012 de Hyena986 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EssadBey Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 Salutare, Bine ai venit in comunitatea noastra frumoasa de gentlemeni sariti de pe ax. Intotdeauna am privit cu o usoara invidie tipii care se dadeau pe d-astea, all terrain, insa nu m-am indurat niciodata sa ma urc pe una pentru ca daca, si asa, pe o mototcicleta e destul de riscant pe soselele patriei, ce sa mai zic de araturile dansei... Frumusica Mobra ta, n-am ce zice, s-o stapanesti cu mare placere si sa va bucurati cat mai mult unul de celalalt. Safe ride Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Decembrie 6, 2012 Autor Share Postat Decembrie 6, 2012 (editat) Multumesc EssadBey. Imi petrec verile intr-o zona deluroasa cu multe drumuri forestiere cred ca ar fi fost pacat sa nu ma bucur de ele. Plus ca as vrea sa mai vad si eu tarisoara asta a noastra plina de locuri minuate si cred ca nu este cale mai simpla si mai frumoasa ca pe 2 roti... altfel mi-as fi luat un chopper Maine e ultima zi de asigurarea asa ca azi am dus-o la garaj pt iernat. I-am scos bateria am inchis benzenul mai ramane sa ii mai bag niste benzina ca era pe rezerva... desi nu cred ca o sa fie probleme ca exista dezumidificator in garaj. O baba a plecat la garaj a mai ramas una care o sa intre si ea imediat cum vine zapada intrebare intrebatoare: Pot face cheie dupa butuc sau trebuie neaparat sa il schimb? Ghidonul are cheie separata de contact, cheie pe care nu o am dar ma gandesc ar fi bine sa rezolv problema am fost sa fac autentificarea si la intoarcere m-a apucat ploaia prima jumatatea de drum dupa care lapovita... a fost oribil dar am scapat de o grija Azi am fost si am inmatriculato Editat Decembrie 6, 2012 de Hyena986 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mcozma Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 Salut, M-am cam uitat si eu dupa Big-ul asta cand a aparut pe Bikeshop, dar cu deja am in garaj o Aprilia RX m-am calmat. Acum sta cuminte si asteapta primavara. Week-endurile din vara mi le petrec si eu intre Targoviste si Campulung, mai precis pe la Pucheni (din Malu cu Flori la dreapta) sunt niste dealuri numai bune pt soft-enduro. poate ar fi o idee sa ne cuplam la o iesire. Daca este Ok iti dau un PM cu nr de tel sa mai schimbam o vorba, ca iarna abia a inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Decembrie 16, 2012 Autor Share Postat Decembrie 16, 2012 Eu sunt mai aproape de Targoviste (la Voinesti) Chiar mi-ar face placere sa ne vedem dar mai avem ceva de asteptat pana vine vrema buna mi-am adus aminte de acest filmulet facut de un prieten din targoviste... pe cararile astea o sa imi cheltui banii la vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Ianuarie 17, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2013 azi am zis sa ii dau o porneala... n-a vrut sub nici o forma sa porneasca asa ca am inceput sa dezmembrez... am scos "plamanul" drept ca sa ajung la instalatia electrica pentru ca am cateva fire rebele care nu fac nimic asa ca am inceput sa tai in stanga si dreapta ca sa aerisesc zona... next time dam carburatoarele jos sa le clatim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 de obicei pornirea grea este din cauza 'compresiei', mai exact lipsa acesteia! masoara compresia si verifica jocul supapelor! apoi restu'.....baterie, bujii, carburator....banuiesc ca daca tot o pornesti iarna iesi si la o plimbare cu ea, altfel nu faci decat sa distrugi bujiile, bateria si multa uzura inutila in general! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Februarie 6, 2013 Autor Share Postat Februarie 6, 2013 pai intentia era sa dau o tura... oricum nu porneste cu bateria asta d-aia e "legata" la masina. Compresie eu zic ca e, ca pe teava de esapament se simtea zdravan... ma gandesc sa fie bujiile sau carburatoarele care au ramas cu benzina in ele... de 6 saptamani. Am sa desfac carburatoarele sa le curat si am sa schimb bujiile cu unele noi se apropie caldura am inceput pregatirile mi-am luat oglinzi, mi-am luat antifurt, mi-am luat bujii, am incarcat bateria si mi-am luat chiar si casca acum sa speram ca porneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 -Bai, deci e chiar misto mobra asta a ta..nu stiam exact modelul, dar arata foarte tare..abia astept s-o vad in realitate.. -Visez si eu la o motoreta cu care sa ma plimb pe coclauri, dar nu am avut curajul pana acum..si la urma urmei, eu la ce o sa mai visez daca imi satisfac dorinta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Martie 1, 2013 Autor Share Postat Martie 1, 2013 ieri am vazut ca e fromos si am zis GATA! ma duc sa iau capra... zis si facut mi-am luat intr-un rucsac o trusa de scule si o canistra de 5 litri de benzina intr-o mana trusa de tubulare si in ceailalta casca si m-am urcat in maxitaxi pentru ca minunatia mea de masina nu mergeAm ajuns am schimbat bujiile care erau niste Champion... care erau pline de funingine stau acum si ma gandesc daca nu o fi amestecul bun sau daca erau ele proaste.Am montat rezervorul si plasticele inapoi si zic sa ii dau cheie... a invartit de 3 ori si a murit bateria... am pus clestii pe masina si dupa vreo 5 minute de dat la automat s-a amorsat pompa si a luat-o... a dat niste rateuri de cred ca s-a trezit tot domnestiul... mai ales ca era cu spatele la garaj si a facut o rezonanta de toata frumuseteaDe pornit nu merge decat asistata... foarte rar o ia din buton si asta doar cand e calda... trebuie neaparat sa imi cumpar o baterie noua Am avut ceva probleme aseara cand am venit acasa dar s-au rezolvat... si vremea tine cu noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Daca-ti da rateuri pe toba este ceva de la aprindere ,daca ai rateuri in carburator atunci nu se alimenteaza.Bujia neagra este ori de la mers la rece,benzina multa sau consum de ulei ,adica motor uzat.Eu pacaleam dr-ul 800 pe care l-am avut ,in perioada de vara cu un aditiv de ulei care ii asigura un pic de vascozitate in plus uleiului marind astfel compresia.(berkerbil 2+2),o juma de doza la un schimb de ulei. Cel care l-a cumparat de la mine nu a mai facut treaba asta ,s-a lasat pe acceleratie fara sa fie ventilat, utilizandu-l in treficul din oras la 30-40 de grade si pana in toamna i-a dat sangele pe nas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Martie 1, 2013 Autor Share Postat Martie 1, 2013 (editat) A dat cateva rateuri zdravene cand am pornit-o dupa 3 luni... in rest imi dadea pentru ca toba mea de esapament nu mai era atasata de motor era doar apropiata Astazi am cumparat 2 suruburi si am strans-o bine si parca merge mult mai frumos motorul. De consumat ulei oricum consuma ca asa e motorul... mi-a spus fostul propietar o data la 500 de km mersi prin oras sa verific nivelul. Motorul are 1500 de km de cand este refacut deci totul ar trebui sa fie ok. Am Ulei Motul 20w50 deci nu cred ca o sa fie probleme cu vascozitatea la temperaturi mari iar fostul propietar i-a montat un cooler pe radiatorul de ulei... nu stiu cat de folositor e dar se invarte acolo Oricum intentionez sa desfac carburatoarele sa le curat si apoi sa ma duc sa imi fac amestecul ca sa nu am probleme Editat Martie 1, 2013 de Hyena986 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Faina mobra, daca ai grija de ea iti va aduce multe bucurii! App schimba bateria, si ia una cum spune producatorul de 12 A (m-am chinuit si eu juma de an cu clestii pe masina iar cand i-am luat baterie am realizat ca mobra asta poate porni si la sfert) verifica jocul de la decompresor si functionalitatea socului, ambele influenteaza foarte mult pornirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Martie 1, 2013 Autor Share Postat Martie 1, 2013 (editat) Pai porneste la sfert dar asta doar cand e calda... Bateria e cam lesinata si este de 9AH... producatorul recomanda o baterie de 14AH asa ca am dat comanda de o YUSA YB14L-B2 dupa codul gasit in manualul de service. Socul functioneaza cum trebuie cat despre decompresor are o problema la cablu si ramane blocat pe deschis, trebuie mereu sa am grija sa nu trag prea tare de el. M-am impiedicat de ceva pe balcon... luni am sa ma duc sa le sudez si sa confectionez traversa aia... Editat Martie 1, 2013 de Hyena986 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 nume mai potrivit decat asta (BIG) nu puteau sa-i puna. ditamai CAPRA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Martie 4, 2013 Autor Share Postat Martie 4, 2013 Astazi iar mi s-a oprit mobra in mers... a inceput cu cateva rateuri dupa care s-a oprit... am tras intr-o benzinarie am dat iar sa o pornesc a luat-o a mai tras 3-4 rateuri si a murit iar... benzina mai era destula zic eu si filtrul de benzina era plin cu benzen... am mai bagat inca 5 litri am dat la automat si a luat-o imediat fara sa mai schiteze vreun gest Banuiesc ca pompa de benzina de vina... Stie cineva unde pot sa gasesc un kit de reparatie pentru pompa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 (editat) Dar carburatorul l-ai curatat?! in special verifica pilotjet-ul (jiglorul mai mic, plasat in fata mainjet-ului)! este doar o idee... Editat Martie 4, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Martie 4, 2013 Autor Share Postat Martie 4, 2013 Nu le-am curatat... dar nu prea vad legatura. Daca am peste 3 litri (poate chiar mai mult) de benzina in rezervor merge fain, daca scade sub 3 litri incepe sa dea rateuri si se opreste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.