Sari la conținut

Triumph Spedd Triple 1050


metaxa
 Share

Postări Recomandate

marinero are,e din braila, cred...asa semneaza.mie imi place la nebunie.eu am un triple mai vechi si sunt foarte multumit de el.cel de 1050 mi se pare foarte misto.are putere,e usurel,arata bine(dupa mine)...depinde ce astepti tu de la un motor...

Editat de tin-tin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi spune ca primul lucru la care te uiti la o motocicleta ca Triumph Speed Triple 1050 e durabilitatea in timp. Daca da, nu e motocicleta potrivita pentru tine.

?? nu prea am inteles ce vrei sa spui :drink:

 

argumenteaza putin raspunsul dat

 

eu ma gandesc ca e un motor care lucreaza la turatii mult mai mici decat o japoneza, automat intervine uzura mult mai mica + ca am auzit ca triumph-ul nu e de ici de colo :cheers:

 

ce stii tu despre speed triple ?

 

numai bine :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul este aproape indestructibil, Triumph mai are insa probleme. Cine nu are insa? Scump atat la achizitie cat si la intretinere si piese. La asta m-am referit.

 

1050 este de departe cel mai bun speed triple pana acum. Nu prea este insa pentru oras, se incalzeste repede si ai ventilatoarele pornite mai mereu, destul de zgomotoase. De drum lung iar nu este potrivita. Vezi ultimul Alpen Master apare si el acolo.

 

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul este aproape indestructibil, Triumph mai are insa probleme. Cine nu are insa? Scump atat la achizitie cat si la intretinere si piese. La asta m-am referit.

 

1050 este de departe cel mai bun speed triple pana acum. Nu prea este insa pentru oras, se incalzeste repede si ai ventilatoarele pornite mai mereu, destul de zgomotoase. De drum lung iar nu este potrivita. Vezi ultimul Alpen Master apare si el acolo.

 

Succes

 

 

pai vad ca te cam contrazici singur un pic, sau poate nu inteleg eu :drink:

 

in prima faza spui ca nu ar fi asa fiabil (mai fiabila e o japoneza), iar apoi spui ca e un motor aproape indestructibil

 

fiabilitate = uzura mica = durabilitate mare in timp :cheers:

 

 

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motor = engine, engine aproape indestructibil nu inseamna neaparat motocicleta fiabila, japonezele nu sunt neaparat mai fiabile ci mai ieftine si de procurat si de intretinut iar cei ce si le cumpara au in general asteptari mai reduse, de aceea perceptia ca japonezele sunt mai bune este destul de raspandita, de cele mai multe ori pe buna dreptate.

 

Daca ai grija banilor, triumph speed triple 1050 nu este alegerea potrivita, asta incercam sa spun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul este aproape indestructibil, Triumph mai are insa probleme. Cine nu are insa? Scump atat la achizitie cat si la intretinere si piese. La asta m-am referit.

 

1050 este de departe cel mai bun speed triple pana acum. Nu prea este insa pentru oras, se incalzeste repede si ai ventilatoarele pornite mai mereu, destul de zgomotoase. De drum lung iar nu este potrivita. Vezi ultimul Alpen Master apare si el acolo.

 

Succes

 

 

Motor = engine, engine aproape indestructibil nu inseamna neaparat motocicleta fiabila, japonezele nu sunt neaparat mai fiabile ci mai ieftine si de procurat si de intretinut iar cei ce si le cumpara au in general asteptari mai reduse, de aceea perceptia ca japonezele sunt mai bune este destul de raspandita, de cele mai multe ori pe buna dreptate.

 

Daca ai grija banilor, triumph speed triple 1050 nu este alegerea potrivita, asta incercam sa spun.

 

Poi daca nici de oras nu e bun, nici de drum lung nu e bun, pasager-friendly nu e oricum... la ce e bun? La parcat in fata terasei? Tre sa recunosc ca Triumph in general sunt motorete mai aparte si mai exclusive si Triple in special. Cum am spus si depre Ducati Monster e o motoreta "love it or hate it". Mie unul nu mi place, mi se pare prea scurta, cu spatele neterminat.

Da' stai umpic ca nu am inteles ceva... :friends: Cum vine asta, cei ce cumpara motorete japoneze au in general asteptari mai reduse? Adica si-au luat si ei o ieftinitura japoneza si nu au pretentii de la ea, ca noa... la banii aia... Poi iti zic eu cum e la mine: cand eu cumpar o motoreta japoneza am niste asteptari foarte mari din partea acelei motorete. La modul general, nu sustin ca japo sunt cele mai tari, fiabile bla bla pt ca depinde de f multi factori o eventuala categorisire dar faza cu "asteptari mai reduse" la japo mi se pare deplasata ca sa nu zic jicnitoare.

 

Numa' bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are un prieten, am mers si eu ceva cu ea ... e f faina, putere cacalau, manevrabilitate super ... saua este cam ingusta - ergonomia per ansamblu nu este una foarte reusita. eu am vazut-o intre buell si un naked japonez. ampatamentul este foarte scurt & motorul plasat jos de unde rezulta manevrabilitatea excelenta in oras si pe viraje stranse. ca motor incepand cu 3000ture e fiara daca ii dai brusc gaz (te ridici instant in slavi) insa top-endul nu e unul extraordinar, asa ca va trebui sa o tii in plaja de turatii a unui V2. chestie de obisnuinta pana la urma ... franele sunt excelente, am inteles ca sunt brembo desi pe etrieri scrie ... triumph !

calitatea fabricatiei nu e impresionanta dar apropiata de cea japoneza (80%).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi spune ca primul lucru la care te uiti la o motocicleta ca Triumph Speed Triple 1050 e durabilitatea in timp. Daca da, nu e motocicleta potrivita pentru tine.

..."love it or hate it"...e o marca pe care o cumperi pentru imagine ,sunet ,senzatie calare...al meu e dur,greu si mie imi place la nebunie.o manevrez destul de lejer totusi, imi place asa cum e!are frane bune,imi place pana si cutia de viteze,e cumva dura dar exacta!nu are demaraj spectaculos dar are cuplu!

1050 se pare ca e si mult mai fiabil,puternic,mai usor.are ghidonul diferit de al meu(eu am semighidoane din alea si imi plac) si are ambreaj pe cablu,in timp ce eu am hidraulic.

sunt destul de scumpe la intretinere!

post-6387-1163179991_thumb.jpg

post-6387-1163180029_thumb.jpg

post-6387-1163180176_thumb.jpg

Editat de tin-tin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi daca nici de oras nu e bun, nici de drum lung nu e bun, pasager-friendly nu e oricum... la ce e bun? La parcat in fata terasei? Tre sa recunosc ca Triumph in general sunt motorete mai aparte si mai exclusive si Triple in special. Cum am spus si depre Ducati Monster e o motoreta "love it or hate it". Mie unul nu mi place, mi se pare prea scurta, cu spatele neterminat.

Da' stai umpic ca nu am inteles ceva... :friends: Cum vine asta, cei ce cumpara motorete japoneze au in general asteptari mai reduse? Adica si-au luat si ei o ieftinitura japoneza si nu au pretentii de la ea, ca noa... la banii aia... Poi iti zic eu cum e la mine: cand eu cumpar o motoreta japoneza am niste asteptari foarte mari din partea acelei motorete. La modul general, nu sustin ca japo sunt cele mai tari, fiabile bla bla pt ca depinde de f multi factori o eventuala categorisire dar faza cu "asteptari mai reduse" la japo mi se pare deplasata ca sa nu zic jicnitoare.

 

Numa' bine!

 

Nu inteleg de ce de cele mai multe ori afirmatii despre motociclete sunt luate personal, de cele mai multe ori din pacate ca afront. Calmati-va oameni buni, vorbim despre fiare. Mai citeste odata:

 

"japonezele nu sunt neaparat mai fiabile ci mai ieftine si de procurat si de intretinut iar cei ce si le cumpara au in general asteptari mai reduse, de aceea perceptia ca japonezele sunt mai bune este destul de raspandita, de cele mai multe ori pe buna dreptate."

 

Daca iti cumperi un lucru mai scump nu ai automat si asteptari mai mari? Expresia "in general" e menita sa indice ca acesta nu este un comportament unic. Tot aici spuneam ca de cele mai multe ori perceptia ca japonezele sunt mai bune se formeaza pe buna dreptate.

 

Cam cum ar suna un mesaj ca sa nu ti se para jignitor?

 

Speed Triple e o motocicleta bunicica care incearca sa se apropie de fiabilitatea, finetea si performantele unei japoneze. E produsa de o firma cunoscuta pentru masinile ei de cusut. E mai bine asa?

 

Adevarul este ca nu exista concurent direct japonez la astfel de masinarie care se simte la fel de bine pe curbe de munte cum se simte pe circuit. Concurentii ei sunt: KTM Superduke, Aprilia Tuono, Moto Morini Corsaro, Benelli TNT, BMW K 1200 R si MV Agusta Brutale. E cineva care se simte jignit de aceste produse?

 

Da si tuturor le sta bine si la terasa. E si asta o problema?

 

 

@metaxa09 inlocuieste mai jos cuvantul "obiect" cu "motocicleta" si ai definitia fiabilitatii motocicletei.

 

Fiabilitatea unui obiect (o componentă sau un sistem) este o funcție de timp F(t), definită ca: probabilitatea ca, în condiții de mediu specificate, obiectul să funcționeze adecvat, menținându-Âşi parametrii prestabiliți în intervalul de timp [0,t).

 

Practic, fiabilitatea este o probabilitate, cuprinsă între 0 Âşi 1.

 

Pentru a stabili fiabilitatea elementelor fără restabilire (nereparabile), este suficient să se ia în considerație durata scursă de la punerea în funcțiune până la defectarea sistemului, denumită Âşi "timp de funcționare fără defecțiuni", durată care este o variabilă aleatoare continuă.

 

Evoluția fiabilității în timp se poate împărți în trei perioade distincte;

 

I - perioada de rodaj, în care defecțiunile se datorează unor cauze ascunse Âşi deficiențelor de control de fabricație;

II - perioada de viața utilă, în care intensitatea defectărilor se menține aproximativ constantă;

III - perioada de îmbătrânire, în care intensitatea defecțiunilor creÂşte datorită unor uzuri inevitabile.

Perioada de viața utilă este în general mult mai mare decât celelalte, ceea ce face ca, pentru multe astfel de sisteme, intensitatea defecțiunilor să se considere constantă.

 

Adus de la "http://ro.wikipedia.org/wiki/Fiabilitate"

 

 

Doi cilindri sunt mai putin cu unul si patru sunt cu unul prea mult!

 

Noroc!

Editat de aquilla
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aquilla,iti racesti gura degeaba...din pacate...

 

Cu ce? Cu "Doi cilindri sunt mai putin cu unul si patru sunt cu unul prea mult!"?

 

Lasand gluma la o parte, :friends:

 

:drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speed Triple este un streetfighter de "fabrica". Nici o motocicleta concurenta nu arata asa de suparata. Caracteristici precum saua scurta sunt definitorii; un "tail chop" face parte din operatiunile de modificare a unui motor naked, la Speed Triple e "la cheie". Farurile duble necarenate, sasiul din tevi ondulate etc. sunt chestii aparte pe care daca nu le sesizezi probabil ca nu esti in publicul "tinta" al acestui motor.

 

Fiabilitate: e adevarat ca prin 80-90 Triumph a dat cu batul in balta rau la capitolul mecanica, dar acum sunt ok. Mai trag ponoase la capitolul imagine.

 

Ca pret este printre cele mai ieftine la clasa ei. Ca performante este la varf (am postat la un moment dat un test comparativ cu Speed Triple vs concurenta, mi-e lene sa-l caut).

 

@aquilla: japoneze oarecum comparabile ar fi Z1000 si SV1000 (am zis oarecum, nu sari-n sus :friends: ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La capitolul design suparat campion este Benelli TNT, hands down. Ca si street naked - nu neaparat performante - ci perceptie si imagine Triumph Speed Triple detine titlul.

 

Asa putem lua si FZ1 samd dar acestea nu sunt gandite ca si concurenta la cele enumerate de mine ci aruncate pe piata pentru a umple o nisa, foarte mare de altfel si in continua crestere.

 

N-am enumerat Ducati S4RS pentru ca modelul de baza nu sta cu grupul si desi extrem de performant e doar o variatiune a unui model si nuu un model de sine statator ca celelalte.

Bimota Delirium nu e de vazut pe strazi asa ca nu ne batem capul, Moto Guzzi Griso nu e de bagat aici, etc.

 

O chestie interesanta, apropos Griso.

 

Pentru prima oara o revista a facut un test cu cinci motoare in care pilotii de teste au fost chiar cei a respectivelor fabrici - de la Ducati Vittoriano Guareschi, Aprilia Fabrizio Pelizzon, Benelli - Gianluca Galasso, Moto Guzzi - Cesar Micheli, de la MV Agusta a lipsit (scuzart in ultima clipa). Curios si interesant totodata care a fost clasamentul intocmit de fiecare (bineinteles ca n-au putut puncat propria motocicleta)

 

Aprilia

 

1 MV Agusta Brutale 910

2 MG Griso 1100

3 Ducati Monster S4RS

4 Benelli TNT 1130

 

Benelli

 

1 MG Griso 1100

2 MV Agusta Brutale 910

3 Aprilia Tuono 1000 R

4 Ducati Monster S4RS

 

Ducati

 

1 MV Agusta Brutale 910

2 MG Griso 1100

3 Aprilia Tuoni 1000 R

4 Benelli TNT 1130

 

Moto Guzzi

 

1 Ducati Monster

2 S4RSMV Agusta Brutale 910

3 Aprilia Tuoni 1000 R

4 Benelli TNT 1130

 

 

redactorul revistei care l-a inlocuit pe test pilotul de la MV Agusta

 

1 Aprilia Tuono 1000 RM

2 Benelli TNT 1130M

3 MV Agusta Brutale 910

4 Ducati Monster S4RS

5 MG Griso 1100

 

 

Vreau sa zic cu alte cuvinte ca si pentru oameni care traiesc pentru si prin motociclism este greu sa clasifice obiectiv personalitati atat de diferite. Pe redactor nu l-a impiedicat sa puna pe primul loc Aprilia Tuono desi aceasta a avut pana la motor spre sfarsitul testului - asta apropos de fiabilitate, Benelli pe doi desi a luat foc sub banca de la izolarea proasta impotriva caldurii emise de toba, iar pe toti ceilalti sa plaseze Griso atat de sus desi nu are ce cauta in acel grup dpdv al performantelor.

Editat de aquilla
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma se poate spune ca e "o motocicleta care te tine o viata" ?

 

asemeni unui VFR

 

ma gandesc ca daca as avea asa ceva nu mi-ar trebui altceva :friends: ...parerea mea

Editat de metaxa09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa ma repet...am mai povestit cate ceva despre ea pe aici pe forum si nu as vrea sa va plictisesc...am invatat in schimb multe despre ea.

Chiar azi m-am dat cu un ducatii de 600. Prietenii ei au: unul un Hornet de 600 altul o Hayabusa.

Cineva spunea ca motorul este jos...gresit. Este destul de sus si asta imi cauzeaza problemeeeeeeeeeeee!!!!! ;)

Daca o scap in lateral mai mult dacat trebuie am pus-o! Cele trei tipuri de motoare enumerate mai sus sunt ceva mai jos ca al meu...totul se rezuma la a invata ce si cum sa faci cu ea, adica in curbe sa ai viteza, gradul de inclinare si dozarea franei corespunzatoare. Are tendinta de a se ridica foarte usor pe spate daca bagi mana in gaz mai tare. Frana fata este foarte slaba(pe etriere scrie NISSIN...Triumphul are probleme la acest model si in garantie am inteles ca se rezolva prin inlocuire cu nu stiu ce model de frana...

Motorul fratilor, este ceea ce mi-am dorit: trage in orice treapta de viteza...bestial. Simt ca mai mult nu-mi trebuie. Despre fiabilitate nu am a va spune dacat ca nu am avut nici un fel de probleme, si nici prin forumurile de afara nu se mentioneaza ceva probleme grave.

Iar la pret... :banana: daca tii cont de ce se vinde in EUROPA nu as zice ca este scumpa...fata de Ducati , BMW si alte lighioane Made in Europa este tot pe acolo chiar ceva mai jos( cu japo n-ai nici o sansa :banana: )

:lol:

post-2590-1163963585_thumb.jpg

post-2590-1163963620_thumb.jpg

Editat de Marinero
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...