marius_florin Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 Nu vreau sa ma repet...am mai povestit cate ceva despre ea pe aici pe forum si nu as vrea sa va plictisesc...am invatat in schimb multe despre ea. Chiar azi m-am dat cu un ducatii de 600. Prietenii ei au: unul un Hornet de 600 altul o Hayabusa. Cineva spunea ca motorul este jos...gresit. Este destul de sus si asta imi cauzeaza problemeeeeeeeeeeee!!!!! Daca o scap in lateral mai mult dacat trebuie am pus-o! Cele trei tipuri de motoare enumerate mai sus sunt ceva mai jos ca al meu...totul se rezuma la a invata ce si cum sa faci cu ea, adica in curbe sa ai viteza, gradul de inclinare si dozarea franei corespunzatoare. Are tendinta de a se ridica foarte usor pe spate daca bagi mana in gaz mai tare. Frana fata este foarte slaba(pe etriere scrie NISSIN...Triumphul are probleme la acest model si in garantie am inteles ca se rezolva prin inlocuire cu nu stiu ce model de frana... Motorul fratilor, este ceea ce mi-am dorit: trage in orice treapta de viteza...bestial. Simt ca mai mult nu-mi trebuie. Despre fiabilitate nu am a va spune dacat ca nu am avut nici un fel de probleme, si nici prin forumurile de afara nu se mentioneaza ceva probleme grave. Iar la pret... daca tii cont de ce se vinde in EUROPA nu as zice ca este scumpa...fata de Ducati , BMW si alte lighioane Made in Europa este tot pe acolo chiar ceva mai jos( cu japo n-ai nici o sansa ) superb speed triple !! tobele alea parca s cam mari...inca nu le ai schimbat? in italia nu il gasesti sub 8000e( din 2005/2006). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinero Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 superb speed triple !! tobele alea parca s cam mari...inca nu le ai schimbat? in italia nu il gasesti sub 8000e( din 2005/2006). ba le-am schimbat uite cam asa arata acum. Tata si mama tobelor la modelul aceste de Triumph este ZARD. Am schimbat si foaia spate ....am pus una cu 2 dinti mai mult. Acum lucrez la frana fata..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 (editat) ba le-am schimbat uite cam asa arata acum. Tata si mama tobelor la modelul aceste de Triumph este ZARD. Am schimbat si foaia spate ....am pus una cu 2 dinti mai mult. Acum lucrez la frana fata..... superba!!!! ai facut ceva modificari la ea. mai stii posesori in tara? cum vine primavara poate fac o tura pana la braila sa o admir si eu. cu acordul tau,desigur. Editat Ianuarie 23, 2008 de marius_florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ved Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 mi-am achizitionat si eu un 955 din 04, daca mai sunteti de prin bucuresti poate ne vedem cumva la o bericica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzw Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 (editat) salutare tuturor! in sfarsit m-am hotarat sa-mi iau ce imi doresc de mult... Triumph Speed Triple 1050. asa ca saptamana viitoare imi voi comanda modelul nou 2008 , alb. sa va povestesc cum m-am decis: am tot avut diverse motoare, ultimul a fost un 600 RR din 2005 (super-motor de altfel), pe care l-am vandut acum 2 zile. dar, m-am hotarat sa ma intorc la naked si imi placeau 2 modele : speed triple si superduke. ambele imi placeau, si se pare ca amandoua sunt super tari la categoria naked (asa reiese din toate testele pe care le-am citit prin reviste si pe net). asa ca sapt trecuta, eram in bruxelles (mini vacanta) si m-am dus la un dealer triumph si la unul ktm sa fac drive test. cu ktm nu am avut cum , ca nu aveau unul pentru drive test. m-am dus si la dealerul triumph si am reusit sa fac un drive test cu speed triple 2008. m-am dat cu el destul de mult (cam 40-45 min) ca nu ma mai saturam ) cand m-am intors cu motorul eram tot un zambet !!! nu imi venea sa cred ce super motor e speed triple... intr-un cuvant: mi-a placut tot, si in acel moment eram 95% ca imi voi lua triumph. anul trecut am avut un alt naked care era ok, Z 1000 din 2005, dar credeti-ma ca nici nu se compara cu speed triple. e mult peste Z 1000, la motor, ciclistica, frane, manevrabilitate, etc. am avut sansa sa imi dea un amic din bucuresti un ktm 990 sm, care are acelasi motor ca si superduke si nu prea mi-a placut, adica e ok, dar nu m-a impresionat prin nimic. asadar, sapt viitoare dau avansul de 30% celor de la motoland (din cluj) si sper ca in maxim 3 sapt sa il am. aveti o alta idee, de unde as putea sa-mi cumpar un speed triple nou? din cate stiu eu, singurii dealeri sunt cei din cluj (motoland), dar pretul e cu 1000 euro mai mare decat in belgia... adica la motoland costa 11890 euro cu tva inclus. @ marinero : f frumos motor ai, te rog spune-mi de unde ti-ai luat toba Zard si cat a costat. as vrea sa imi comand crash-pad-uri si ma intrebam daca nu te deranjeaza la picior alea pe care le ai tu montate. eu ma gandeam sa imi comand de la R&G. multumesc Editat Mai 11, 2008 de rzw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheLegend Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Sal baieti! Am o trusa de scule Chrom-Vanadium de la ROTHEWALD in Zolli/Inch, 92 piese, in box orig. NOUA-NOUTA. Cred ca pt. voi si pt. cei cu Harley e' numa' buna. Pret: 85 EUR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ved Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 salutare tuturor!in sfarsit m-am hotarat sa-mi iau ce imi doresc de mult... Triumph Speed Triple 1050. asa ca saptamana viitoare imi voi comanda modelul nou 2008 , alb. sa va povestesc cum m-am decis: am tot avut diverse motoare, ultimul a fost un 600 RR din 2005 (super-motor de altfel), pe care l-am vandut acum 2 zile. dar, m-am hotarat sa ma intorc la naked si imi placeau 2 modele : speed triple si superduke. ambele imi placeau, si se pare ca amandoua sunt super tari la categoria naked (asa reiese din toate testele pe care le-am citit prin reviste si pe net). asa ca sapt trecuta, eram in bruxelles (mini vacanta) si m-am dus la un dealer triumph si la unul ktm sa fac drive test. cu ktm nu am avut cum , ca nu aveau unul pentru drive test. m-am dus si la dealerul triumph si am reusit sa fac un drive test cu speed triple 2008. m-am dat cu el destul de mult (cam 40-45 min) ca nu ma mai saturam ) cand m-am intors cu motorul eram tot un zambet !!! nu imi venea sa cred ce super motor e speed triple... intr-un cuvant: mi-a placut tot, si in acel moment eram 95% ca imi voi lua triumph. anul trecut am avut un alt naked care era ok, Z 1000 din 2005, dar credeti-ma ca nici nu se compara cu speed triple. e mult peste Z 1000, la motor, ciclistica, frane, manevrabilitate, etc. am avut sansa sa imi dea un amic din bucuresti un ktm 990 sm, care are acelasi motor ca si superduke si nu prea mi-a placut, adica e ok, dar nu m-a impresionat prin nimic. asadar, sapt viitoare dau avansul de 30% celor de la motoland (din cluj) si sper ca in maxim 3 sapt sa il am. aveti o alta idee, de unde as putea sa-mi cumpar un speed triple nou? din cate stiu eu, singurii dealeri sunt cei din cluj (motoland), dar pretul e cu 1000 euro mai mare decat in belgia... adica la motoland costa 11890 euro cu tva inclus. @ marinero : f frumos motor ai, te rog spune-mi de unde ti-ai luat toba Zard si cat a costat. as vrea sa imi comand crash-pad-uri si ma intrebam daca nu te deranjeaza la picior alea pe care le ai tu montate. eu ma gandeam sa imi comand de la R&G. multumesc ce ai facut pana la urma, l-ai comandat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzw Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 nu inca, dar cred ca zilele astea platesc avansul si il comand. vreau sa il iau pe firma sa mai scad tva-ul... vedem. sper sa vina in max 3 sapt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foyosu' Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 sper sa vina in max 3 sapt. wow! 3 saptamani! pai e tare bine daca-l ai asa repede aici, in Vancouver trebuie sa apara vreo trei, si-s toate cumparate deja! daca faci acum comanda, ajunge prin august cica... oricum, toate se compenseaza: aici, pretul cu tot cu taxe este cam cu 2200 euro mai ieftin decat in Ro, iar la nesimtitii de americani, chiar cu inca vreo 600-800 euro mai putin...!!! (dupa calculele mele) observ ca avem acelasi top: 1-Speed, 2-S.Duke pana azi era bazat doar pe auzite si citite, nu pe probate vreau sa-mi fac o idee 'first hand', asa ca trebuie sa le iau la testat am inceput cu speedu' azi (superduke n-am gasit inca, da' mai caut) deci primele impresii despre triumph: intradevar, primu' lucru care te prinde este motoru' care trage intradevar, foarte bine de pe la orice turatie toata lumea il lauda, si ma asteptam sa fie bun manevrabilitatea insa mi s-a parut cam ciudata, dar probabil cere timp sa te obisnuiesti cu centrul de gravitatie mai ridicat probabil tobele destul de grele au o mare vina in problema asta asa ca asi avea o intrebare 'Marinero': cat ajuta zardu' (sau mai bine zis lipsa tobelor stock) la manevrabilitate? ...pentru ca azi am fost surprins sa constat ca Zedu' meu se da destul de bine... pozitia pe speed este destul de agresiva, scaritele destul de sus si inapoi iti tin genunchii mai flexati decat pe alte nakeduri, iar impresia generala este ca te sprijini mai mult in maini, simti destul de mult greutatea in incheieturi, cam ca pe monster simti mai bine 'fatza', da' la drum lung probabil ca te cam seaca... pe mine asta nu ma deranjaza, chiar imi place o pozitie mai agresiva asta am cautat cand am schimbat ghidonul original cu unu' de cross franele sunt intradevar cam 'nespeciale'... m-a mai surprins inca ceva: cica Zed-urile vibreaza cam mult...(stiu, se pune problema pentru un '4 in linie') dupa Speed, inapoi pe a mea, parca eram pe un motor electric, nici nu mai simteam bazaitu' de peste 5000 deci ma asteptam ca Triumphu' sa fie mai 'smooth'... desi m-am fatzait si io vreo 45 de minute pe bulevarde si autostrada, n-am reusit sa ajung prea mult pe sus in ture, ca-n a I-a, a II-a se ridica imediat, si in celelalte n-am ajuns, ca era cam rush hour... oricum, impresia generala a ramas foarte buna n-am fost pe un 'V twin' mai mare inca, asa ca daca nu gasesc Super Duke de testat, iau un Hypermotard, S4r sau un Tuono la ture sa vada si eu cum e mai am cateva saptamani si plec in vacante, da' poate mai incerc ceva din alea de mai sus pana atunci revin cu impresii si comparatii oricum, Papa Speed rules!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freespirit Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 Bine ca m-am gandit sa dau un search cu Speed Triple ca sa nu mai deschid aiurea un topic care exista deja. Pana la urma v-ati luat vreunul dintre voi mobra asta sau nu? Mie unul imi place mult, dar sunt asa de rare pe la noi incat e greu de vazut vreunul, daramite de probat. Foyosu' spunea ca pozitia e destul de agresiva. Eu sunt mare (si pe inaltime si pe latime) - oare as sta ok pe ea? Desi e scurta, mi se parea mai mare decat majoritatea japonezelor (vorbesc tot de naked-uri). Ii rog pe cei care au probat modele de 2007-8 sa isi mai dea cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Noiembrie 9, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2008 Bine ca m-am gandit sa dau un search cu Speed Triple ca sa nu mai deschid aiurea un topic care exista deja. Pana la urma v-ati luat vreunul dintre voi mobra asta sau nu? Mie unul imi place mult, dar sunt asa de rare pe la noi incat e greu de vazut vreunul, daramite de probat.Foyosu' spunea ca pozitia e destul de agresiva. Eu sunt mare (si pe inaltime si pe latime) - oare as sta ok pe ea? Desi e scurta, mi se parea mai mare decat majoritatea japonezelor (vorbesc tot de naked-uri). Ii rog pe cei care au probat modele de 2007-8 sa isi mai dea cu parerea. salut....cred ca e un pic cam mica pentru tine marinero de pe forum are sau cel putin a avut si parea destul de incantat de ea din cate auzisem, are "mari" probleme cu franele fata arata in schimb bestial...multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Triumph a lansat un configurator online pentru toata gama sa de modele, inclusiv Speed Triple pentru care are peste 40 de accesorii originale. Detalii aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 in Italia am vazut aproape numai Triumf (dupa scutere ,desigur ) iar majoritatea erau Speed Triple . celelalte Triumf erau ceva cafe racer , mai vechi sau mai noi dar f bine intretinute . m-am mirat . f putine carenate , chiar si Ducati pareau mai putine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 motoreta unui prieten, cu mici preparatiuni (recente). arata belea... @ Lotru: motoreta amicului este in italia momentan, tot acolo a si preparat-o... mai sunt si BMW-uri multe din cate am inteles... GS-uri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.