Sari la conținut

Honda Hornet supraincalzire


sorinm
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Am o Honda Hornet 2005-2006 iar termocupla pornea ventilatorul la 104 grade. De cand a dat racoarea il porneste la 109-110 grade. Asa trebuie sa se intample la nakeduri? Ma gandesc ca fiind furtunele expuse si termostatul, probabil sunt mai reci si de aceea porneste ventilatorul cu intarziere.

 

Ce altceva ar putea fi? Mentionez ca moto are 10.000 Km reali ptr care ar putea sa bag mana in foc dar nu are antigelul schimbat din 2005, de pe linia de asamblare, sa fie din cauza antigelului deteriorat ? ma gandesc ca asta vara trebuia sa faca mai rau, nu acum cand a dat racoarea.

 

Apreciez toate sfaturile primite, chiar si alea cu stai linistit ca e normal :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in manual zice ca antigelul se schimba la 24000km sau la 2-3 ani. Antigelul de la tine are 7 ani, ar fi o idee sa schimbi cat mai repede lichidul de racire ca o sa ai surprize + ca in timp isi mai pierde din proprietatile sale si mai si afecteza zonele metalice cu care intra in contact. Cat despre chestia cu termocupla nu cred ca e de la antigel. Oricum, la sub 110C pare ca ar fi totusi normal... (si cum a spus mai sus, verifica lichidul din vasul de expansiune

Editat de Sharky66
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am hornet dar 2001, si din primavara cand l-am luat, pt ca inainte am avut racire pe aer, 3 luni m-am dat cu capu de toti peretii pana m-am convins ca defapt si de drept e corect la drum lung sa urce temperatura la ac doar 2-3 liniutze, mentionez ca nu sunt trecute si cifre la indicatorul de temperatura in bord, iat in oras urca pana aproape de maxim unde il si tine ventilatorul cand vrea antigelu sa treaca peate limita lui admisa unde e setat si senzorul de la termocupla. am zis ca asa e la naked ca nu are carene dar si la gsxr-u mecanicului meu face la fel, la fel face si la toti la care m-am uitat... eu comparand cu masina unde cand se incalzeste motorul acul sta fix indiferent ca e iarna, vara, oras sau in afara orasului, la motor mi s-a parut super dubios, si am luat si termostat de la honda unde am dat 250 ron, dupa care, pt ca nu le-am dat lor sa il monteze sa ma mai jupuiasca de bani, am zis ca e defect, am cautat pe net si am gasit ca se e acelasi termostat cu aceeasi parametrii, chiar scrie si pe ele, de la daewoo tico, care costa 25 ron .. da da, diferenta de 200 ron, nu am scris gresit, dar asta e ! ... asadar parerea mea e doar sa schimbi antigelu din ea, sa pui ce este specificat in manual, mi se pare ca e G11, amestec 50/50 %, aerisit bine si aia e. si termostatul nou din asta de tico zic eu nefiind nici o diferenta iar aceste "simtome" facandu-le la fel pt ca am testat ambele termostate, iar acu fiind cu cel de la tico montat pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am o Honda Hornet 2005-2006 iar termocupla pornea ventilatorul la 104 grade. De cand a dat racoarea il porneste la 109-110 grade. Asa trebuie sa se intample la nakeduri? Ma gandesc ca fiind furtunele expuse si termostatul, probabil sunt mai reci si de aceea porneste ventilatorul cu intarziere.

 

Ce altceva ar putea fi? Mentionez ca moto are 10.000 Km reali ptr care ar putea sa bag mana in foc dar nu are antigelul schimbat din 2005, de pe linia de asamblare, sa fie din cauza antigelului deteriorat ? ma gandesc ca asta vara trebuia sa faca mai rau, nu acum cand a dat racoarea.

 

Apreciez toate sfaturile primite, chiar si alea cu stai linistit ca e normal :))

 

Adu motorul la 110 si asculta daca la vasul de expansiune, lichidul de racire venit de la radiator, bolboroseste (fierbe). Daca da, e nasol, daca nu, sensorul de temeperatura e posibil sa arate mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este absolut normal sa-ti urce temperatura la acest nivel, daca te plimbi in oras, am avut si eu un Hornet 2001, si a facut la fel, in afara orasului a coborat nivelul cam la sfert si acolo a ramas, daca mergeam cu 100+, dar e indicat sa-ti schimbi lichidul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine, si asa ma plictiseam, il schimb, sa vedem atunci daca mai face asa.

 

Asta a mea are bord digital si de cand o am (din mai) la 104 grade pornea ventilatorul, cum a dat putin racoarea 109-110, sa vedem..

 

L-am schimbat, acum porneste la 104 grade. L-am schimbat chiar de doua ori, cand am vazut ce a curs prima oara de acolo.. Antigelul era verde dar au curs numai impuritati. Fiind primul schimb de dupa fabrica ma gandesc ca s-a curatat pe acolo dupa procesul de fabricatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curati fagurii, a fost ciudata faza care mi-a facut-o. Cand am clatit vasul de expansiune si am dat carena spate jos am vazut ca a dat pe afara , ramasesera urme, acum totul e ok, testat iar peste 104 grade nu mai urca.

 

 

Uleiul e curat si la nivel, antigelul nu prezenta contaminare. L-am schimbat la timp inainte de pagube :)

 

Ce e si mai ciudat e ca erau urme de antigel pe vasul de expansiune si imprejur. Ori era preaplinul infundat ori nu imi explic..

 

L.E. Si NU, nu e vasul de expansiune spart, am suflat in el si s-a umflat, nu curge nicaieri :)

 

L.E. E posibil sa nu mai fi fost circuitul sub presiune si sa fiarba la 110 grade ( am gasit niste depuneri lasate de antigelul vechi pe cauciucul care etanseaza busonul radiatorului si ma gandesc ca e posibil ca ala sa fi fost de vina)

Editat de sorinm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lichidul de racire se schimba din 3 in 3 ani . de asemenea verifica si nivelul .. daca ai prea putin ti se supraincalzeste si ajunge sa iti fiarba ...

 

E pacaleala cu schimbul lichidului la 2-3-4 ani. Mai creste in timp temperatura de inghetz, in loc de -40grd va fi -30grd. Poi sa-l tii si 10 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacul radiatorului are o supapa, un arc care probabil nu mai cobora, ramasese blocat comprimat, si nu mai tinea lichidul sub presiune iar de aceea si din cauza vechimii antigelului fierbea la putin peste 100 grade. Cand presiunea era sub 1.1 bari supapa era coborata si acoperea gaurica care facea legatura cu vasul de expansiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...