Sari la conținut

pata ulei sub moto


Razvann
 Share

Postări Recomandate

Salut! am fost azi in garaj sa vad ce mai face moto a mea si am observat o pata de ulei sub cric . de cand a inceput frigul am lasat motocicleta pe cric in garaj, iar cricul e pe o bucata de scandura . pe acea bucata de scandura am o pata de ulei . Oare de unde sa fie si care ar fi problema ? Multmesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1Ulei /grasime scurs de pe lant

2.Etansarea pompei de apa fata de bloc motor

3. Simeringul de la pompa de apa etansarea fata de ulei

4 .Simeringul de pe axul pinionului de transmisie

5 .Etansarea capacului de la alternator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1Ulei /grasime scurs de pe lant

2.Etansarea pompei de apa fata de bloc motor

3. Simeringul de la pompa de apa etansarea fata de ulei

4 .Simeringul de pe axul pinionului de transmisie

5 .Etansarea capacului de la alternator

 

1Ulei /grasime scurs de pe lant

2.Etansarea pompei de apa fata de bloc motor

3. Simeringul de la pompa de apa etansarea fata de ulei

4 .Simeringul de pe axul pinionului de transmisie

5 .Etansarea capacului de la alternator

 

1Ulei /grasime scurs de pe lant

2.Etansarea pompei de apa fata de bloc motor

3. Simeringul de la pompa de apa etansarea fata de ulei

4 .Simeringul de pe axul pinionului de transmisie

5 .Etansarea capacului de la alternator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca a cam inebunit site-ul ce de mesaje mi-a scris!

Legat de problema am scris toate cauzele.

Prima data trebuie sa stabilesti daca este ulei ce curge acolo,si daca da de care. Este murdar atunci posibil sa fie de pe lant.Este curat atunci este din motor si va fi nevoie sa indentifici originea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFF: N-am putut sa nu observ titlul topic-ului: "pata unei sub moto".

 

... Buna asta.

e din cauza oboselii :) . Nu cred ca are relevanta faptul ca am gresit o litera .

 

Se pare ca a cam inebunit site-ul ce de mesaje mi-a scris!

Legat de problema am scris toate cauzele.

Prima data trebuie sa stabilesti daca este ulei ce curge acolo,si daca da de care. Este murdar atunci posibil sa fie de pe lant.Este curat atunci este din motor si va fi nevoie sa indentifici originea.

uleiul e murdar , insa daca am pus mana pe lant , nu se ia deloc ,deci nu cred ca e de pe lant . In partea de sus a lantului este un fel de "garnitura" cam de 20-25 de cm lungime de cauciuc care are putin ulei pe ea , ulei care e si pe jos .

 

off : Eu va cer ajutorul si indrumari. Daca va face placere sa raspundeti , o faceti , daca nu , e bine si asa :) . Mersi mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Razvan..incearca sa faci o poza din mai multe unghiuri pune-o aici si o sa vedem unde este problema.

Este cel mai usor si te scuteste de polemici,mai ales ca nu te pricepi la mecanica o sa fie greu,noi sa-ti spunem ca este "aia"tu sa nu stii ce este ...etc

Apropo ce moto este,an fabricatie? Eu de pe mobil nu vad semnatura la avatar...dar din poza pare Gsxr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce lubrifiezi lantul? Ulei sau spray de lant? Ai spalat lantul cu motorina? Daca da, l-ai clatit cu un spray degresant dupa spalare?

 

Cel mai costisitor scenariu - simering cutie de viteze - pinion de atac. Se poate supravietui si fara schimbarea lui daca se scurg cateva picaturi pe luna ;)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce lubrifiezi lantul? Ulei sau spray de lant? Ai spalat lantul cu motorina? Daca da, l-ai clatit cu un spray degresant dupa spalare?

 

Cel mai costisitor scenariu - simering cutie de viteze - pinion de atac. Se poate supravietui si fara schimbarea lui daca se scurg cateva picaturi pe luna ;)

ioii...simeringul ala e criminal..la unele motoare mi se pare ca e cu rulment cu tot..si original din JAPAN e vreo 300 de lei...si trebe crepat motorul pe din doua..I've been there... :(

Editat de Bica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Razvan..incearca sa faci o poza din mai multe unghiuri pune-o aici si o sa vedem unde este problema.

Este cel mai usor si te scuteste de polemici,mai ales ca nu te pricepi la mecanica o sa fie greu,noi sa-ti spunem ca este "aia"tu sa nu stii ce este ...etc

Apropo ce moto este,an fabricatie? Eu de pe mobil nu vad semnatura la avatar...dar din poza pare Gsxr.

o sa revin cu cateva poze in dupamasa asta .E un Gsx-R din 1998. te anunt !

 

Cu ce lubrifiezi lantul? Ulei sau spray de lant? Ai spalat lantul cu motorina? Daca da, l-ai clatit cu un spray degresant dupa spalare?

 

Cel mai costisitor scenariu - simering cutie de viteze - pinion de atac. Se poate supravietui si fara schimbarea lui daca se scurg cateva picaturi pe luna ;)

Cu spray a fost facut de fostul proprietar.Eu nu am mai facut lantul cu nimic. Motocicleta am luat-o la sfarsitul lui noiembrie si cum a venit frigul am trras-o in garaj . de asta ma tem si eu , sa nu fie de la cutia de viteze .

Editat de Razvann
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa revin cu cateva poze in dupamasa asta .E un Gsx-R din 1998. te anunt !

 

Cu spray a fost facut de fostul proprietar.Eu nu am mai facut lantul cu nimic. Motocicleta am luat-o la sfarsitul lui noiembrie si cum a venit frigul am trras-o in garaj . de asta ma tem si eu , sa nu fie de la cutia de viteze .

unde stai in cluj vere?in ce cartier..strada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am atasat o imagine cu posibile locuri de unde ar putea sa curga ulei... :hug:

 

Si o imagine pentru cei care nu schimba kitul de lant atunci cand trebuie..

De mentionat ca sa rupt acele prinderi de la pompa din bloc,pompa de ulei praf ,capacul si comanda ambreiajului praf...

 

post-15340-0-76368500-1358340714_thumb.jpg

post-15340-0-53620200-1358340782_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pata unei.........."Vata babei si fata mosului"

altul ! nu va inteleg :whip:

 

unde stai in cluj vere?in ce cartier..strada

nu sunt in cluj o perioada .

Ti-am atasat o imagine cu posibile locuri de unde ar putea sa curga ulei... :hug:

 

Si o imagine pentru cei care nu schimba kitul de lant atunci cand trebuie..

De mentionat ca sa rupt acele prinderi de la pompa din bloc,pompa de ulei praf ,capacul si comanda ambreiajului praf...

ti-am trimis un mesaj cu linkurile cu pozele facute. nu ma lasa sa le pun aici . imi da eroare . in fine , in a treia poza o sa se vada mai bine cred. acolo am pus mana si era ulei .

 

Daca pot , le postez si aici

Editat de Razvann
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu te pricepi la femei, astepti sa se pishe si o iei pe fir in sus pana gasesti "problema"

 

:crack:

DA! No comment!!!! :D

Ingeniosilor sau priceputilor,cum sa va zic ? :eek: . . Nu are rost sa facem haz de necaz . Incercati sa fiti si voi activi :) . Cat despre mecanica , se pare ca voi ati fost nascuti cu o cheie in mana. :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...