vis-a-vis Postat Ianuarie 27, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2013 La tine m-am gandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Cu atat mai mult, este de admirat meseriasul Sjaak, daca a reusit sa scoata cuiele cu rindeaua. Cand lucram in executie daca vedeam vre-un "meserias" ca incearca sa scoata cuiele cu rindeaua il dadeam afara direct. Nu mi se pare nimic genial in a-ti confectiona o rindea care sacoata cuie si nici nu ma gandesc sa reinventez apa calda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Cand lucram in executie daca vedeam vre-un "meserias" ca incearca sa scoata cuiele cu rindeaua il dadeam afara direct. Nu mi se pare nimic genial in a-ti confectiona o rindea care sacoata cuie si nici nu ma gandesc sa reinventez apa calda. stai omule linistit ca va veni vara si toti ne vom vedea de ale noastre..... dar ce nu este ok in toata aceasta discutie si prea putini inteleg ..... este ca NU TOTI PERCEM LUCRURILE LA FEL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 P'astia ii stiti? ... R1 e o rindea foarte buna pentru Cercul Polar http://www.youtube.com/watch?v=SMcArb9Lhu0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 stai omule linistit ca va veni vara si toti ne vom vedea de ale noastre..... Vara?! Ce-i aia vara? Eu am planuri pentru weekend Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 29, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2013 (editat) Cauciucurile (nu se divulga nimic din faza de resapare) Interesant si ieftin "rimlockul". Rotile au camere. Ma gandesc cum e sa repari pana la rotile astea, mai ales in conditii de ger si viscol. Prelungirea jambelor. Nu a fost chiar atat de simpla precum am crezut. Editat Ianuarie 29, 2013 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Oare de ce si-a pus camere ? Nu prea sunt cuie pe la pol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Cand lucram in executie daca vedeam vre-un "meserias" ca incearca sa scoata cuiele cu rindeaua il dadeam afara direct. Nu mi se pare nimic genial in a-ti confectiona o rindea care sacoata cuie si nici nu ma gandesc sa reinventez apa calda. Ei vezi de aia nu mai lucrezi in " executie". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Bogdane decat sa gasesti argumentele pt care mi-am schimbat eu job-ul mai bine ii dai un mail baiatului asta sa-i explici cum e cu tubeless-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Oare de ce si-a pus camere ? Nu prea sunt cuie pe la pol. Probabil ca dilatarea / contractarea ar fi dezlipit cauciucul de pe janta. Oricum, cauciucurile alea sunt hidoase. Nici macar nu au profil rotund. Mai bine isi lua un snowmobil de la Yamaha si ii punea un sticker cu R1 ca sa se simta bine. Sau punea crampoane pe cauciucuri si 2 talpici laterale (ma gandesc ca a ales caucioacele alea de camion in ideea de a nu se afunda in zapada prea tare - acelasi lucru il obtinea si daca facea un suport si 2 schiuri laterale) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 29, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 29, 2013 Oricum, cauciucurile alea sunt hidoase. Nici macar nu au profil rotund. Inainte erau drepte, dar dupa resapare sunt circulare pe coama. Oricum, pe unde merge el sunt in general drumuri drepte. Criteriul estetic nu cred ca l-a interesat foarte tare, cit utilitatea. Foarte interesant cum a fixat cauciucurile de janta cu kiplinguri. Ma uitam la nenea ala de la strung, se confirma oriunde in lume ca un meserias batran in strungarie valoreaza greutate lui in aur.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 P'astia ii stiti? ... R1 e o rindea foarte buna pentru Cercul Polar http://www.youtube.com/watch?v=SMcArb9Lhu0 asta e tare!!!!!!!! nu ma asteptam la asa ceva o singura obiectie pista ..e facuta pe un lac? adica jos e gheata sau zapada inghetata? pentru ca aderenta e demntiala uite asa FUN si placere" nu sa stai bat pe motor spre pol Inainte erau drepte, dar dupa resapare sunt circulare pe coama. Oricum, pe unde merge el sunt in general drumuri drepte. Criteriul estetic nu cred ca l-a interesat foarte tare, cit utilitatea. Foarte interesant cum a fixat cauciucurile de janta cu kiplinguri. Ma uitam la nenea ala de la strung, se confirma oriunde in lume ca un meserias batran in strungarie valoreaza greutate lui in aur.. aici ai dreptate ca si securistii si strungarii buni au disparut si ...nici ca vor mai aparea ambele domenii au fost umplute cu succes de tehnica si electronica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 29, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 29, 2013 (editat) Vorbesc despre ateliere mici, nu hale industriale ale unor companii multinationale. Toate atelierele de rectificari arbori, chiulase, bloc motor si altele lucreaza cu strunguri, freze, raboteze unele destul de vechi, iar meseriasii sunt in mare majoritate batrani. Ce iese din mana lor este ca nou. De ex.mie mi-a crapat chiulasa la masina, mi-au sudat-o, au alezat-o, refacute scaunele de la supape si este ca noua, cu doar 250 euro. Nu stiu ce mi-a venit sa dau banii la mosii aia, doar Porsche Romania era in drumul meu, acolo unde o chiulasa completa(si eu am doua, motor v6..)costa cam 1900 euro.. Acum imi pare rau ca nu am dat banii astia, eram mandru ca piesa a fost facuta ca la Nasa, intr-un atelier unde lucrau doar roboti si electronica.. strungarii buni au disparut si ...nici ca vor mai aparea ambele domenii au fost umplute cu succes de tehnica si electronica ..pentru care exista MasterCard, evident.. Editat Ianuarie 29, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 1, 2013 Autor Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) Montajul rotii fata: Prelungirea basculei: Axul spate, pinionul si lantul: Editat Februarie 1, 2013 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Tot Yamaha cea mai tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Tot Yamaha cea mai tare! Pe logica asta, dupa isprava daciotilor spre mongolia s-ar intelege ca 1300 e mai tare ca land cruiser, discovery si altele in genul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Sa nu-l uitam pe Dan Popescu cu ARO-ul in prin Siberia !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Evident ca este mai tare. Cu banii dati pe masina lor nu iei nici macar o roata de la celelalte, si sa te vad pe tine mergand cu roata deadura pana-n Mongolia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Evident ca este mai tare. Cu banii dati pe masina lor nu iei nici macar o roata de la celelalte, Teoretic cu mai putin de banii dati mergeau cu avionu' daca e sa despicam firu' in patru. sa te vad pe tine mergand cu roata deadura pana-n Mongolia. O iau ca pe o urare. Sper ca nu te superi daca o sa dau de-a dura macar doua cand o fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Așa sa-ți ajute Dumnezeu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 m ai lasati ma cu marea aventura nu e fun deloc sa stai statuie pe o mobra .... va propun un test mergeti 500 km pe sosea cu mazga.... sa mi spuneti dupa cat de mare fu placerea si cat de tare fu durerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 2, 2013 Autor Share Postat Februarie 2, 2013 Nu are nicio logica dar ai mers? De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Nu are nicio logica dar ai mers? De ce? Ca sa vb in cunostinta de cauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 2, 2013 Autor Share Postat Februarie 2, 2013 Deci sunt nebuni pe toate drumurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 m ai lasati ma cu marea aventura nu e fun deloc sa stai statuie pe o mobra .... va propun un test mergeti 500 km pe sosea cu mazga.... sa mi spuneti dupa cat de mare fu placerea si cat de tare fu durerea Daca nu ai in fata un obiectiv major, Nord Cap, Magadan, Vladivostoc, Mongolia, turul lumii, nu merita, dar daca ai plecat la drum pus pe fapte mari mergi inainte indiferent de greutati sau obstacole, incet daca este cazul, dar inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.