Sari la conținut

Reconditionare/restaurare IJ 56


BeerBelly
 Share

Postări Recomandate

Ma tot gandeam daca sa fac sau nu topic cu motorul si se pare ca pana la urma am zis sa fac.
Toata treaba a inceput asa: m-am gandit, m-am razgandit, mi-am dat seama ca inca nu am bani de un ural :)) am gasit un IJ cu acte si l-am luat.
De lucrat a lucrat la el baiatul de la care l-am luat dar sa zicem ca nu prea a facut cine stie ce.

post-14002-0-53906500-1359491718_thumb.jpgpost-14002-0-98013000-1359491740_thumb.jpgpost-14002-0-62369900-1359491757_thumb.jpgpost-14002-0-31908600-1359491768_thumb.jpg

Pana acum ce am apucat eu sa fac la el a fost mai mult sa cumpar piese si sa demontez.
post-14002-0-42916700-1359491785_thumb.jpgpost-14002-0-21399200-1359491796_thumb.jpgpost-14002-0-60735900-1359491807_thumb.jpgpost-14002-0-50550800-1359491816_thumb.jpgpost-14002-0-82965000-1359491836_thumb.jpgpost-14002-0-92174800-1359491844_thumb.jpgpost-14002-0-49029400-1359491852_thumb.jpg
Prima data m-am apucat eu frumusel de cadru: dat jos vopseaua - a fost vopsit cu un albastru metalizat urat, si daca tot am zis ca il reconditionez vreau sa il vopsesc albastru "comunist".
Dupa ce am dat vopseaua jos - primer si vopsea .. albastru 630 (am observat ca mai e un user pe forum pe aici care tot albastru face ij-ul si are cam aceeasi schema de culori in minte.... spor la treaba, si intre timp am mai prins si eu din zbor niste chestii utile de la el)
post-14002-0-72538100-1359491862_thumb.jpgpost-14002-0-29932800-1359491873_thumb.jpgpost-14002-0-99017900-1359491880_thumb.jpgpost-14002-0-01016600-1359491891_thumb.jpgpost-14002-0-13858400-1359491899_thumb.jpgpost-14002-0-40899200-1359491906_thumb.jpg
Intre timp am mai gasit la un domn niste tobe de 56 (eu aveam pe ea tobe de jupiter, pe care ma gandesc daca sa le dau mai departe sau sa le tin). Ieftine tobele de 56 dar cam praf la aspect asa ca le-am curatat si le-am dat o vopsea neagra de tobe.

post-14002-0-13996400-1359491917_thumb.jpgpost-14002-0-52386000-1359491924_thumb.jpgpost-14002-0-86223500-1359491933_thumb.jpg

 

Imi pare rau dar nu am fost cel mai bun din clasa nici la povestit nici la gramatica, sper sa nu aveti probleme majore cu asta. :)

Editat de BeerBelly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 115
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Tobele vopsite cu negru nu sunt de IJ 56. Macar sti sigur ca sunt pentru motoare in 2 timpi ? Daca sunt pentru 2T le poti folosi pana ce gasesti de IJ 56. Ai verificat uzura rulmentului de pe priza ce iese din cutia de viteze ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu care ma bucuram la tobe :))) sunt pt 2 timpi. Domnul de la care le-am luat a zis ca el le-a dat jos de pe un IJ din 58 si le avea invelite si puse la pastrare. La prinderi vin la fix pe cadru tobele.

 

Rulmentii i-am verificat si par ok, ambielajul e bun, bucsa de pe biela e buna si nu trebuie schimbata.

 

Ce bine am facut ca am deschis topicu ... unde nu stiu intreb aici :D

Editat de BeerBelly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cutie nu m-am bagat ca sigur ramanem cu piesele in brate. Am inteles ca baiatul de la care l-am luat se apucase sa il faca si cutia a facut-o el. Eu am verificat pe masa daca intra in toate vitezele.

inainte de asambla motorul cu totu` o sa ma duc cu el la un prieten care stie ce face sa nu fac io vreo tampenie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana acum niciun spray termic nu mi-a rezistat:
astea negre de aprox 20 lei se coc, albesc si se cojesc rapid , max 1 luna de folosire
spray-uri cu zinc 99% de >50 lei ceva mai bine dar nimic spectaculos
pana la
spray special de XXXXgrade pt care am pregatit suprafata bine, am degresat, spray-at in 3 straturi intercalate de coaceri in cuptor si coacere finala etc.
Binenteles ca asta ultimul (aprobat aviation) a dat rezultate ceva mai bune dar dupa 1 luna de folosire rasar pete de rugina si cel mult in juma' de an trebuie sa repet operatia.
E vorba de coate de Nipru, dar si toba finala incepe sa-si arate defectele.

Asa ca daca aveti unde, cromati-le.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana acum niciun spray termic nu mi-a rezistat:

astea negre de aprox 20 lei se coc, albesc si se cojesc rapid , max 1 luna de folosire

spray-uri cu zinc 99% de >50 lei ceva mai bine dar nimic spectaculos

pana la

spray special de XXXXgrade pt care am pregatit suprafata bine, am degresat, spray-at in 3 straturi intercalate de coaceri in cuptor si coacere finala etc.

Binenteles ca asta ultimul (aprobat aviation) a dat rezultate ceva mai bune dar dupa 1 luna de folosire rasar pete de rugina si cel mult in juma' de an trebuie sa repet operatia.

E vorba de coate de Nipru, dar si toba finala incepe sa-si arate defectele.

 

Asa ca daca aveti unde, cromati-le.

Eu mai deranjat sunt de galeriile de evacuare....alea as vrea sa le vopsesc.Am auzit ca exista si ceva banda neagra....dar e cam scumpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe coatele de evacuare poti sa vopsesti cu mama vopselei termice nu o sa rezistete. Ai varianta sa le duci la cromat sau sa le acoperi cu banda termica (nu mai e facuta din azbest e facuta din nustiuce material). Depinde ce vrei sa faci. Eu la XX de exemplu au acoperit galeriile cu banda si e ok pt ce vreau eu.

 

aia e cai pus tu in poze e banda termica grafitata. E vreo 200 - 250 de lei o rola de 15 ml. Din pacate o rola nu prea ajunge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca acoperi cu banda niste tobe cromate cand scoti banda le ai ruginite, darmite tobe deja atacate.
No, ia spray si vezi dupa cateva drumuri.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cromare la T0mina (nea Preda) pe Magura Vulturilor a facut cineva? Vreau sa trimit acolo la cromat piesele de IJ 56 inclusiv coatele si ma gindeam ca poate imi da cineva referinte....

Editat de johnny75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu deocamdata nu am cromat nimic nicaieri. Daca gasiti un atelier bun sa imi ziceti si mie.

Si era sa uit. Multumesc pentru schema electrica:) e ceea ce a recomadat doctorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cromare la T0mina (nea Preda) pe Magura Vulturilor a facut cineva? Vreau sa trimit acolo la cromat piesele de IJ 56 inclusiv coatele si ma gindeam ca poate imi da cineva referinte....

Am cromat eu la mai multe moto diferite piese,e crom decorativ...(din pacate alta varianta nui la noi in tara)unde bagi cheia sau alte unelte lasa urme..cromul pe coate nu va tine nici cit ii faci reglajele la carburator..recomand noi, sau vopsite cu vopsea de temperatura.

Crom destept in ITALIA este, dar costa.. unele piese le gasesti noi mai ieftine fata de cit ai da sa cromezi la noi,eu pe un cerc de roata de simson am dat 150 lei(gaseam cercul nou si sub 50 de euro)un ghidon era anul trecut 80 de lei de cromat,mai pui ceva si il gasesti nou sau o replica cu crom mult mai bun.

 

spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...