Sari la conținut

CBR 600 F4i 2006 Pacanit dupa schimbul distributiei motorului


adysx
 Share

Postări Recomandate

Buna,

 

Am si eu o intrebare pentru cunoscatori:

 

Intre 4500 - 5000 ture imi zornaia distributia, asa ca am schimbat la service KAORE (mecanicul japonez) intinzatorul de lant, lantul, ghidajul lantului si piesa aceea care apasa propriu zis pe lant la actiunea intinzatorului si garniturile. Deci cam toata distributia motorului.

 

Acum se aude un fel de pacanit usor (perceptibil totusi) la orice turatie (se aude mai bine pana in 2000-3000 ture cand nu face zgomot moare evacuarea), pacanit care e in tandem cu exploziile motorului. Inainte nu era zgomotul asta.

 

Japonezul mi-a zis ca asa face in rodajul noii distributii pana se "aseaza" piesele 100-200 km. Am facut deja 50 de km dar zgomotul e acelasi.

 

Intrebarea mea este de fapt, A UITAT / GRESIT EL CEVA IN INLOCUIREA PIESELOR? POATE FI DIN ALTA PARTE (valve etc)? Mentionez iarasi ca inainte de a-mi fi inlocuita distributia nu aveam aceste zgomote...

 

Sa ma duc la service HONDA unde o sa ma toace de bani sa ii las sa isi dea ei cu parerea? Interesul lor este sa manance si gura lor ceva si sa "gaseasca" alte probleme.

 

Multam frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 161
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Buna,

 

Am si eu o intrebare pentru cunoscatori:

 

Intre 4500 - 5000 ture imi zornaia distributia, asa ca am schimbat la service KAORE (mecanicul japonez) intinzatorul de lant, lantul, ghidajul lantului si piesa aceea care apasa propriu zis pe lant la actiunea intinzatorului si garniturile. Deci cam toata distributia motorului.

 

Acum se aude un fel de pacanit usor (perceptibil totusi) la orice turatie (se aude mai bine pana in 2000-3000 ture cand nu face zgomot moare evacuarea), pacanit care e in tandem cu exploziile motorului. Inainte nu era zgomotul asta.

 

Japonezul mi-a zis ca asa face in rodajul noii distributii pana se "aseaza" piesele 100-200 km. Am facut deja 50 de km dar zgomotul e acelasi.

 

Intrebarea mea este de fapt, A UITAT / GRESIT EL CEVA IN INLOCUIREA PIESELOR? POATE FI DIN ALTA PARTE (valve etc)? Mentionez iarasi ca inainte de a-mi fi inlocuita distributia nu aveam aceste zgomote...

 

Sa ma duc la service HONDA unde o sa ma toace de bani sa ii las sa isi dea ei cu parerea? Interesul lor este sa manance si gura lor ceva si sa "gaseasca" alte probleme.

 

Multam frumos.

salut!

interesul tau este sa gasesti MECANICUL POTRIVIT.

daca ai schimbat toata distributia normal ar fi sa nu se mai auda nimic(asta daca a fost din distributie).poate ca e altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul a revenit la normal in afara de zgomotul descris mai sus care a APARUT DUPA inlocuire. La mecanici potriviti nu am bafta, asta e motivul pt care incerc aici.

Editat de adysx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu exista ce sa se aseze la piesele noi din distributie... nu sunt pistoane... e doar un lant care merge pe niste piese rodate deja...

asa ma gandeam si eu. si atunci care ar fi explicatia noilor zgomote? deja i-am dat aluia 450 de lei sa imi faca distributia. dc ma duc la altii o sa imi ceara iar 4-5 mil sa desfaca motorul sa vada ce draq e pe acolo distrus de japonez... poate a pus lantul invers, poate nu a strans nu stiu ce suruburi poate nu e reglata injectia poate poate.... damn

Editat de adysx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand se aude pacanitu acela la orice turatie e din cauza la distritubie...si al meu imi face zgomot la 5000 de ture dar pe toti mecanici care i-am intrebat au zis ca trebuie schimbat numai intizatorul de lant pentru toate modele F au probleme cu intinzatorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intoarcete din nou la mecanicul respectiv si roagal sa mai verifice odata ,poate a comis vro greseala sau una din piese are vreun defect de fabricatie pe care nu l-a observat,sau poate e altceva ,orice e posibil ,nu are rost sa te duci la alti mecanici sa umble 20 de insi in ea, el stie ce i-a facut........parerea mea........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat de sesizabil este zgomotul? se aude din partea de sus a motorului? jocul la supape l-ai facut?!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat de sesizabil este zgomotul? se aude din partea de sus a motorului? jocul la supape l-ai facut?!

Zgomotul este aproape insesizabil. Motorul are 22000 de km (REALI) de altceva mecanicul nu s-a atins. Deci jocul la supape nu e verificat. Dar se puteau deregla dupa inlocuirea distributiei?! Pt ca inainte nu se audea nimic. Zgomotul se aude si din partea dreapta a motorului cand ma apropii de partea unde e distributia dar se aude si de sus dreapta intre ghidon si rezervor venind dinspre motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am un prieten care uitase sa stranga cum trebuie un capat de la o axa. :)) nu vrei sa stii cum suna. sigur nu e asta la tine. galeriile sunt bine etansate? :) cateodata suna a "pacanit". supapele la fel, trebuie verificate. nu, nu se deregleaza "deodata" dar e posibil sa fi fost acoperit sunetul asta de zgomotul distributiei. supapele oricum au trecut de km la care trebuie verificate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

 

Am si eu o intrebare pentru cunoscatori:

 

Intre 4500 - 5000 ture imi zornaia distributia, asa ca am schimbat la service KAORE (mecanicul japonez) intinzatorul de lant, lantul, ghidajul lantului si piesa aceea care apasa propriu zis pe lant la actiunea intinzatorului si garniturile. Deci cam toata distributia motorului.

 

Acum se aude un fel de pacanit usor (perceptibil totusi) la orice turatie (se aude mai bine pana in 2000-3000 ture cand nu face zgomot moare evacuarea), pacanit care e in tandem cu exploziile motorului. Inainte nu era zgomotul asta.

 

Japonezul mi-a zis ca asa face in rodajul noii distributii pana se "aseaza" piesele 100-200 km. Am facut deja 50 de km dar zgomotul e acelasi.

 

Intrebarea mea este de fapt, A UITAT / GRESIT EL CEVA IN INLOCUIREA PIESELOR? POATE FI DIN ALTA PARTE (valve etc)? Mentionez iarasi ca inainte de a-mi fi inlocuita distributia nu aveam aceste zgomote...

 

Sa ma duc la service HONDA unde o sa ma toace de bani sa ii las sa isi dea ei cu parerea? Interesul lor este sa manance si gura lor ceva si sa "gaseasca" alte probleme.

 

Multam frumos.

Da-mi voie sa te cert putin! nu vreau sa o consideri ca un repros sau stiu eu ce, fiecare face cum considera cu moto detinut insa tu in opinia mea ai greist si eu iti argumentez dc!

 

Am avut un Honda VTR 1000F care la 66000km facea galagie la distributie. Era timpul de pus alta noua. Am comandat in japonia 2 lanturi de distributie ORIGINALE care au vanit relativ repede.

Urmatorul pas a fost acela de a vb la reprezentanta HOnda din Buc ptr a ma interesa de costul manoperei!

Am vb cu seful de service care mi-a spus ca ma va costa echivalentul a 5 ore de munca unde ora de munca era in jur de 40 lei 2007. Ideea care a fost, indeiferent cat ar fi muncit ei la moto pe mine ma costa 200lei manopera ptr ca asa este la ei, Honda atribuie un numar de x ore ptr a face o anumita operatiune iar daca nenea mecanicu are chef sa bea 20 cafele si sa fumeze 5 pachete de tigari e treaba lui.

Am fost surprins sa aflu ca moto nu va fi gata in 5 ore ci in 2 zile, iar eu deja imi faceam planuri cat ma va costa...:(

Dupa 2 zile distributie noua, moto asamblat, problem solved.

Cu aceasta ocazie vreau sa va spun ca nu le fac reclama ci mai mult, vreau sa le multumesc. TOTUL a fost facut perfect,ai aplicat vaselina recomandata de producaror (o vaselina cu particule de alama-cupru) mastic, silicon... facuta de nota 10+++. Suma platita, cea stabilita, 250 plus mici extra ptr vaselina si alte consumabile necesare unei lucrari reusite. Cap coada m-a dus putin sub 300 lei cu garantie ptr lucrare si nu ptr piese ca deh piesele erau aduse de mine desi originale.

 

O echipa profesionista care cu ocazia operatiunii mi-au facut si jocul la supape si mi-au spus si la ce sa ma astept pe viitor.

Moto in prezent are 80000km si merge ceas!

 

Si la moto detinut in prezent asemenea operatiuni de finete le voi avea rezolvate de reprezentanta si nu de anonimi ,, Repet nu vreau sa te jignesc insa tati, daca tii la moto tau fa cum ai face cu tine insuti, daca vrei sa te operezi de x afectiune sincer nu mai bine te duci in austria decat la stiu eu ce spital din provincie unde sa mori pe amsa de operatii!??

 

Sper ca nu am jignit pe nimeni cu acest raspuns, nu asta era intentia iar daca am facut-o va rog sa ma scuzati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-mi voie sa te cert putin! nu vreau sa o consideri ca un repros sau stiu eu ce, fiecare face cum considera cu moto detinut insa tu in opinia mea ai greist si eu iti argumentez dc!

 

Am avut un Honda VTR 1000F care la 66000km facea galagie la distributie. Era timpul de pus alta noua. Am comandat in japonia 2 lanturi de distributie ORIGINALE care au vanit relativ repede.

Urmatorul pas a fost acela de a vb la reprezentanta HOnda din Buc ptr a ma interesa de costul manoperei!

Am vb cu seful de service care mi-a spus ca ma va costa echivalentul a 5 ore de munca unde ora de munca era in jur de 40 lei 2007. Ideea care a fost, indeiferent cat ar fi muncit ei la moto pe mine ma costa 200lei manopera ptr ca asa este la ei, Honda atribuie un numar de x ore ptr a face o anumita operatiune iar daca nenea mecanicu are chef sa bea 20 cafele si sa fumeze 5 pachete de tigari e treaba lui.

Am fost surprins sa aflu ca moto nu va fi gata in 5 ore ci in 2 zile, iar eu deja imi faceam planuri cat ma va costa... :(

Dupa 2 zile distributie noua, moto asamblat, problem solved.

Cu aceasta ocazie vreau sa va spun ca nu le fac reclama ci mai mult, vreau sa le multumesc. TOTUL a fost facut perfect,ai aplicat vaselina recomandata de producaror (o vaselina cu particule de alama-cupru) mastic, silicon... facuta de nota 10+++. Suma platita, cea stabilita, 250 plus mici extra ptr vaselina si alte consumabile necesare unei lucrari reusite. Cap coada m-a dus putin sub 300 lei cu garantie ptr lucrare si nu ptr piese ca deh piesele erau aduse de mine desi originale.

 

O echipa profesionista care cu ocazia operatiunii mi-au facut si jocul la supape si mi-au spus si la ce sa ma astept pe viitor.

Moto in prezent are 80000km si merge ceas!

 

Si la moto detinut in prezent asemenea operatiuni de finete le voi avea rezolvate de reprezentanta si nu de anonimi ,, Repet nu vreau sa te jignesc insa tati, daca tii la moto tau fa cum ai face cu tine insuti, daca vrei sa te operezi de x afectiune sincer nu mai bine te duci in austria decat la stiu eu ce spital din provincie unde sa mori pe amsa de operatii!??

 

Sper ca nu am jignit pe nimeni cu acest raspuns, nu asta era intentia iar daca am facut-o va rog sa ma scuzati

Iti dau toata dreptatea din lume. Asa am facut si eu initial. Am cerut oferta de la Honda Motors insa din momentul ala am picat pe spate (mai jos e chiar citat din reply de la HONDA) - acum au 100RON/ora:

 

- intinzator lant distributie motor: 14520-MBW-J24 - 450 lei oem (5-7 zile)
- lant distributie motor: 14401-MEE-003 - 277 lei Pe stoc
- granitura intinzator: 14523-MAL-A01 - 18 lei oem (5-7 zile)
- Manopera pentru inlocuirea intinzatorului este de 300 ron, cea pentru inlocuirea tuturor pieselor mentionate in cotatie este de 900 ron (TVA inclus).
- transportul motocicletei, costul este de 200 ron.
- si in plus ghidajul + piesa care apasa p-z pe lant: 604 lei

 

Acum: piesele originale le-am gasit pe toate in America la aprox 8,5 mil iar manopera la un nepriceput (se pare) 450 lei.

 

Motivul care m-a determinat sa o fac la service de catier (a fost recomandat de alti motoristi) a fost diferenta de aproximativ 10 milioane. Iar acum regret. Dar nici sa dau 25 milioane la HONDA pt o distributie nu ma lasa inima...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce te plangi aici.

Mergi nene la Kaore cu motoreta si intreaba-l: bre, sunetu asta e normal, e de la tine, e de la mine, e de la "ei", e normal, nu e normal, te rog sa verifici!

CE atata mare BRANZA???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai bai Belbody, s-ar duce forumu` de rapa daca te-am asculta pe tine.

Recomandarea mea: mergi domle aia 200 km "sa se lase" si daca tot pacane pune-ti niste dopuri in urechi.

Sau ai putea sa asculti de faza aia cu Pair Valve...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce te plangi aici.

Mergi nene la Kaore cu motoreta si intreaba-l: bre, sunetu asta e normal, e de la tine, e de la mine, e de la "ei", e normal, nu e normal, te rog sa verifici!

CE atata mare BRANZA???

daca citeai ce am scris vedeai ca am intrebat si mi-a zis ca trebuie ropdate piesele. fapt infirmat de catre toti ceilalti. e vineri man destinde-te

 

 

PS: deranjez cu topicul asta? sau nu prea se intelege ca nu ma plang ci doar cer sfaturi?

 

Hai bai Belbody, s-ar duce forumu` de rapa daca te-am asculta pe tine.

Recomandarea mea: mergi domle aia 200 km "sa se lase" si daca tot pacane pune-ti niste dopuri in urechi.

Sau ai putea sa asculti de faza aia cu Pair Valve...

multumita unor membri de pe forum o sa merg la cesar sa isi dea si el cu parerea.. iar dc si el considera ca e vb de rodaj (cu toate ca la telefon mi-a infirmat acest lucru), voi astepta sa implinesc 200 de km...

Editat de adysx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu deranjezi pe nimeni, dar sper ca esti constient ca nimeni nu poate diagnostica un pacanit la motor pe internet.

Eu ti-am oferit solutia cea mai simpla.

Nea ala stie ce-a facut acolo, du-te la el, daca el zice ca tre sa se aseze lantu, atunci asa o fi.

Eu nu cred, dar daca el zice asa, el stie mai bine.

 

Eu am schimbat recent lanturile la o motoreta care are doua, si dupa aia nu pacanea nimic, la a ta o fi altfel.. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai bai Belbody, s-ar duce forumu` de rapa daca te-am asculta pe tine.

Recomandarea mea: mergi domle aia 200 km "sa se lase" si daca tot pacane pune-ti niste dopuri in urechi.

Sau ai putea sa asculti de faza aia cu Pair Valve...

nu mi se pare normal ce spui ca sa isi puna dopuri in urechi ,adica omul a platit sa rezolve o problema ,daca o facea gratis ziceam si eu sa isi puna dopuri in urechi ..

parerea mea e du te sa asculte si altcineva motoreta ,poate nu e din cauza la distributie ,iar daca e o greseala de montaj du te peste baiatu ala inapoi ,hal de mecanici

am schimbat si eu distributia la o yamaha r1 ,inainte sa o schimb se auzea ,dupa ce am schimbat o nu se mai auzea absolut nimic ,iar faza sa se lase piesele mi se pare cea mai mare aberatie spusa vreodata

Editat de oxigen72000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dau toata dreptatea din lume. Asa am facut si eu initial. Am cerut oferta de la Honda Motors insa din momentul ala am picat pe spate (mai jos e chiar citat din reply de la HONDA) - acum au 100RON/ora:

 

- intinzator lant distributie motor: 14520-MBW-J24 - 450 lei oem (5-7 zile)
- lant distributie motor: 14401-MEE-003 - 277 lei Pe stoc
- granitura intinzator: 14523-MAL-A01 - 18 lei oem (5-7 zile)
- Manopera pentru inlocuirea intinzatorului este de 300 ron, cea pentru inlocuirea tuturor pieselor mentionate in cotatie este de 900 ron (TVA inclus).
- transportul motocicletei, costul este de 200 ron.
- si in plus ghidajul + piesa care apasa p-z pe lant: 604 lei

 

Acum: piesele originale le-am gasit pe toate in America la aprox 8,5 mil iar manopera la un nepriceput (se pare) 450 lei.

 

Motivul care m-a determinat sa o fac la service de catier (a fost recomandat de alti motoristi) a fost diferenta de aproximativ 10 milioane. Iar acum regret. Dar nici sa dau 25 milioane la HONDA pt o distributie nu ma lasa inima...

Recomand sa te intorci la japonez si sa-l iei de urechi. Daca face pe desteptul si nu vrea sa inteleaga, inseamna ca stia despre ce era vorba si ca ti-a luat banii degeaba. Later edit: Poate gresesc, dar mi se pare un cretinism asta cu rodajul...

Editat de Patraulea10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am zis si mai sus EU CHIAR NU AM NOROC CU MECANICII.

 

 

Cand aveam HORNETUL unul mi-a schimbat cauciucurile si roata din spate era descentrata. Am obs dupa vreo 4-500 de km.

 

Al doilea la CBR-ul asta(luat la 17000 de km impecabil) cand am vrut sa ii pun crash paduri a reusit sa imi dea gaura in motor cu un surub mult prea mare care prindea crashurile (am si fotografiile)!!!! Chestie care nu am mai auzit sa o pateasca NIMENI nici la moto nici la auto!!!!

 

Iar acu asta care nu e in stare sa schimbe o distributie.

 

A... si toti au fost recomandati de diversi prieteni motociclisti....

 

Asta e motivul pt care am zis sa fac un topic pe tema distributiei sa vad ce mecanic recomanda oamenii si care cred ei ca ar putea fi sursa zgomotului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...