florinblk Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Salutare tuturor! Sa incep cu prezentarile.Numele meu este FlorinMotoreta: o Honda NX 650 Dominator din '95. Am cumparat-o in 2008, avand 33000 km (rulati in Italia). Acum are ~50000 km.Am ales Dominatorul dupa zeci de ore petrecute in fata monitorului, citind review-uri si impresii. Nu pot sa zic ca e cea mai buna motoreta, dar isi face treaba ok.Cat despre partea estetica, nu prea mi-a placut cum arata (ce vrei, gusturile...), si de aici au inceput modificarile... Prima modificare a survenit la cateva luni dupa ce am luat-o: aripa fata de cross (KTM), am ciopartit carenele fata, construit far cu lupa xenon (de la un Passat), masca facuta de mine...ce sa mai...era altvceva.Dupa alte cateva luni am decis sa revin la look-ul original si s-o pun in vanzare, insa nu a vrut sa plece de la mine.Anul trecut, tot rasfoind netul, am dat de niste Dominatoare transformate in flat/street tracker-e, la care ma uitam si ma minunam ce poate iesi dintr-un Dominator.Daca o vindeam, mare lucru nu mai imi luam pe ea... asa ca am pus mana pe flex si m-am apucat de treaba. Ca sursa de inspiratie am ales Dominari de la Deus, insa imi face cu ochiul si cel de la Kiddo Motors. Asa arata cand am luat-o Incepusem s-o modific Forma finala Iar aici pana sa pun flexul pe ea. Am inceput cu achizitionarea pieselor si totodata cu vanzarea celor de domi care nu mai imi folosesc. Far rotund Rezervor (clasic)- am capatat unul de Kawasaki Zephyr550 (traiasca varu') Roti, era o optiune sa mai cumpar o roata de spate, tot de domi, si s-o respitez cu butucul de fata, astfel scapam de problema adaptarii altor roti.Pana la urma am luat roti de supermoto Husqvarna, la care va trebui sa adaptez niste bucsi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) bravo! ma gandeam sa fac si eu asa ceva cu DR-ul meu din '92. ar iesi un scrambler pe cinste.iti atasez niste poze de inspiratie (unele Deus). ma bucur sa vad ca si pe la noi apar astfel de motociclete, e ceva cu motocicletele cu mult fier si cu motorul la vedere deocamdata o mai forjez pe coclauri, daca mai ramane ceva de ea...bag flexu' asteptam poze pe parcursul transformarii. Editat Februarie 17, 2013 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinblk Postat Februarie 17, 2013 Autor Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) e ceva cu motocicletele cu mult fier si cu motorul la vedere ai dreptate foarte frumos DR-ul revin cu poze Rezervorul de Zephyr mi s-a parut cam mare si am renuntat la el. Probabil ca il voi folosi la un viitor proiect...cafe racer. Inca sunt in cautare de rezervor. Intre timp m-am apucat sa construiesc unul din fibra de sticla (nu stiu ce o sa iasa dar incerc). Cateva placi de polistiren extrudat ramase de la casa, lipite. I-am dat o forma aproximativa apoi il modelez cu ipsos. Editat Februarie 17, 2013 de florinblk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) Fain proiect! Imi aduce aminte ca nu am mai intrat de mult pe bikeexif.com. Iti urez sa ai parte maxima de timp, bani si idei geniale. Tobacco and beer would also come handy . On-topic - rezervor din fibra lipit cu solventi mai atipici se poate 1000%. Nu cunosc detalii tehnice. Am vrut eu un rezervor mai mare decat cel standard de 25 L pentru Tenere + unul lateral in locul plasticului stanga. Am apelat la maestrul plasticelor si carenelor din Timis, Dino de la Resin Corse si el mi-a spus ca oricand ma hotarasc si am banii necesari ne putem apuca de rezervoare suplimentare. Din respect pentru munca lui, nu am cerut amanunte. Editat Februarie 17, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinblk Postat Februarie 18, 2013 Autor Share Postat Februarie 18, 2013 (editat) @Goodkat Cred ca o sa reziste. Sper sa reziste. Altii au mai facut si n-au avut probleme. Mersi Raul. Intradevar, timpul si banii sunt factori determinanti... Momentan nici eu nu cunosc prea multe in legatura cu fibra...dar o sa ma mai documentez. Primele urme de flex De acum transformarea e ireversibila. Urmeaza: Sa iau teava de otel de 20mm pentru cadru. Stie cineva pe unde as putea gasi?(Bucurest-Ilfov). Imi trebuie max 3m...sau mai bine o bara de 6m...in caz ca gresesc ceva, sa am materie prima. Un strungar meserias sa-mi faca bucsile pentru roti. Am gasit un atelier de strungarie undeva in Baneasa, pe langa pista aeroportului. Daca aveti alte recomandari...sunt binevenite... Editat Februarie 17, 2013 de florinblk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Sfat. .vezi ca-ti trebuie rasina speciala care rezista la bioetanolul din benzina . gugal it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinblk Postat Februarie 21, 2013 Autor Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) Multam Robyb. Am fost la strungaria din Baneasa...mi-a picat fata cand mi-a comunicat pretul pentru 4 piese: 3 bucsi si o flansa (distantier) pentru pinionul spate...400 lei + TVA = ~500 lei. Motiv pentru care am pus imediat rotile sm la vanzare, fiind hotarat sa iau o roata spate de enduro si sa-i respitez cercul cu butucul de fata... Intamplarea a facut sa-l sun pe prietenul(colegul) nicu_akm, sa-mi recomande un strungar. Am ajuns la strungarul respectiv si l-am intrebat cat ma costa lucrarea...iar el mi-a raspuns: doua sute cu trei sute...cinci sute (in timp ce spunea ramasesem masca - ba, da-o in p...a mea de treaba, ce-au astia, frate, cu preturile astea) de mii [vechi]...da, 50 lei. La ce fata facusem, omul m-a intrebat: ce, ti se pare mult? ....eram mut Vizavi de rezervor, gasisem ceva pe ebay.de, insa nu trimite in Ro...era perfect pentru proiectul meu...http://www.ebay.de/itm/Tank-Honda-CB50-/200894254148?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2ec63b0c44 Are cineva idee cum as putea sa-l aduc in tara? contracost Editat Februarie 21, 2013 de florinblk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Multam Robyb. Am fost la strungaria din Baneasa...mi-a picat fata cand mi-a comunicat pretul pentru 4 piese: 3 bucsi si o flansa (distantier) pentru pinionul spate...400 lei + TVA = ~500 lei. Motiv pentru care am pus imediat rotile sm la vanzare, fiind hotarat sa iau o roata spate de enduro si sa-i respitez cercul cu butucul de fata... Intamplarea a facut sa-l sun pe prietenul(colegul) nicu_akm, sa-mi recomande un strungar. Am ajuns la strungarul respectiv si l-am intrebat cat ma costa lucrarea...iar el mi-a raspuns: doua sute cu trei sute...cinci sute (in timp ce spunea ramasesem masca - ba, da-o in p...a mea de treaba, ce-au astia, frate, cu preturile astea) de mii [vechi]...da, 50 lei. La ce fata facusem, omul m-a intrebat: ce, ti se pare mult? ....eram mut Vizavi de rezervor, gasisem ceva pe ebay.de, insa nu trimite in Ro...era perfect pentru proiectul meu...http://www.ebay.de/itm/Tank-Honda-CB50-/200894254148?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2ec63b0c44 Are cineva idee cum as putea sa-l aduc in tara? contracost Cauta-l pe userul Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinblk Postat Februarie 22, 2013 Autor Share Postat Februarie 22, 2013 @ GoodKat Strungarul e din Darza, Ilfov, unde are si garajul. Momentan nu-l recomand nimanui pana nu-mi face piesele, sa vedem calitatea lucrarii. Dupa ce iau piesele revin cu impresii si eventual recomandari. Zi-mi ce sa-i zic, ca maine poate ma duc pe la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinblk Postat Februarie 22, 2013 Autor Share Postat Februarie 22, 2013 (editat) E fara suparare. Din ce material vrei? Editat Februarie 22, 2013 de florinblk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 Succes cu proiectul! Pare promitator! O motocicleta modificata, e mai speciala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 (editat) .... Are cineva idee cum as putea sa-l aduc in tara? contracost Vorbeste cu userul Garcya. E posibil sa aiba o solutie. Frumos topic de surubareala! sa ai spor! Editat Februarie 22, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinblk Postat Martie 6, 2013 Autor Share Postat Martie 6, 2013 (editat) Multumesc. Am vorbit cu Garcya. Cel verde tocmai a fost adjudecat de altcineva. Asta e...mai caut Salutare! N-am mai postat de ceva vreme... Intre timp am luat piesele de la strungar. Nu sunt foarte atent lucrate...dar sunt multumit, la 80 lei...sunt ok. Prima data a zis 50 lei...cred ca nu stia despre ce e vorba, insa dupa cat a lucrat la ele, era normal sa ceara mai mult. Oricum, mi se parea putin 50 lei. Calitatea se poate judeca din poze. Montate pe roti: Distanta intre guma spate si bratul basculei este cam de 5-6mm Am renuntat la ideea rezervorului de fibra si m-am orientat catre un rezervor normal, de tabla. M-as fi complicat prea mult cu mulaje, multa munca, timp pierdut samd... Pana la urma am comandat un rezervor de pe ebay.uk, cu ajutorul userului Garcya...care sper sa ajunga pana vineri sau luni. Voi posta si cateva poze cu el (rezervorul). Aveti idee unde pot face niste suruburi (cele pentru pinion) cu cap inecat si locas imbus, custom? Cele deja existente au ramas mici. Editat Martie 6, 2013 de florinblk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zael26 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Salut, nu ai mai postat nimic, parea foarte interesant proiectul tau. Iti recomand eu un strungar bun si ieftin daca mai ai nevoie. Lucreaza la FAUR poarta 4. Eu am facut o conversie la SM doar si a iesit ceva interesant http://rushnx650.xhost.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zael26 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 PS : daca piesele facute de tine sunt din inox, nu ti-a cerut mult pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Felicitari! Arata bine ce faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Felicitari! Sunt sigur ca o sa iasa ceva nemaipomenit, unic si special! Tine-o tot asa cu treaba buna. Off-topic: Cred ca ar trebui facut un forum/subforum special pentru proiecte de acest gen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamtu99 Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Foarte interesant.Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinblk Postat Iunie 15, 2013 Autor Share Postat Iunie 15, 2013 (editat) Multumesc tuturor pentru aprecieri. Nu am mai postat de mult deoarece stau prost cu timpul... Motoreta e aproape gata. Mai trebuie s-o vopsesc si sa-i fac galeria de evacuare. O sa revin cu poze. @zael26: Piesele nu sunt din inox, @Andr3y: Sustin ideea unui subforum cu proiecte moto. Editat Iunie 15, 2013 de florinblk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 pozeeeeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinblk Postat Iunie 17, 2013 Autor Share Postat Iunie 17, 2013 Salutare. Am revenit cu poze... Intre timp am reusit sa mai colectez unele piese pentru mobra. In ordine cronologica: O lampa stop de la un Opel mai vechi (nu stiu exact ce model) ...pe care am inceput s-o modific putin, si anume s-o trec pe LED-uri Rezervor, am gasit pana la urma in UK...e o replica dupa Honda CG125 Aripa fata de Ij Planeta 5 Toba Emgo, neomologata, tot UK (reclama: toba si rezervorul sunt aduse de userul Garcya, caruia tin sa-i multumesc inca o data pe aceasta cale) Prindere pentru far (home made) Prindere pentru aripa fata (home made) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamtu99 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Foarte frumos.O vei termina anul acesta?Am si eu o honda ns din 90 de care ma voi apuca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 (editat) Hai cu pozele ! Sau daca tot zici ca e gata, da un semn cand esti prin zona ca sunt tare curios ce a iesit. Editat Iulie 2, 2013 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Felicitari! Arata minunat ... desi cu o furca USD i-ar veni super bine. Spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinblk Postat Iulie 5, 2013 Autor Share Postat Iulie 5, 2013 (editat) Multumesc! Deocamdata strang bani pentru o furca upside down, ceva de supermoto... @neamtu99: categoric, anul acesta o termin. In legatura cu NS-ul, sa ai idei bune, rabdare, multa rabdare, bani si timp... Revin cu poze. Ghidon LSL low rise Munca la cadru: sudura, sablare, vopsire Saua, e una de scuter, pe care am modelat-o iar acum asteapta sa fie imbracata... probabil in piele... Rezervorul si aripa, curatate, sablate si vopsite Cam asa arata acum: Editat Iulie 5, 2013 de florinblk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.