DNY Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Salutare! Ieri am iesit un pic sa mai "invat" si... in timp ce ma "invatam" io, am zis sa invat sa sar cu motoreta... (asa am decis io atunci) deci am inceput cu un kicker mic de 50cm pe teren drept (aterizarea)... si am observat ca de fiecare data aterizam pe roata din fata (nu tocmai ideal si placut) dupa aia am sarit sau mai bine zis trecut peste un kicker cam de 1m (aterizare abrupta) pe se dadeau niste prieteni de-ai mei cu bicle de downhill... acelasi lucru aterizam pe roata fata ultima oara era sa sar peste ghidon... m-ajutati si pe mine va rog pana nu ma sinucid? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Nu-ti poti da seama singur? Adica nu-ti simti mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Mai saream asta vara cu R6 ele de pe pod ... in Siret. Pe langa pozitie ... vezi sa ambalezi cand intri pe tranmbulina .. astfel incat cand roata fata se desprinde de sol ... roata spate sa impinga ... deci accelerezi. Apoi in aer ... accelerezi sa se invarta roata. Astfel se ridica fata si lovesti solul cu roata spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 accelerezi in aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Ce aveti mah?? Lasati oamenii sa srie ca sa aflu si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Da .... Gandeste-te ... cum se invarte roata ... astfel se creaza o forta de "impamantare". Adica roata spate este atrasa de sol mai mult fata de roata fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) "if in midair it becomes apparent you're heading for a front wheel landing - pin the throttle! this will counter your momentum by picking up the front wheel." Mi-as lua parca un cross mic sa-mi aduc aminte de sariturile cu bicicleta ) Editat Februarie 20, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DNY Postat Februarie 20, 2013 Autor Share Postat Februarie 20, 2013 da stiu video-ul dar, io nu sar atat de mult in sus in cat sa pot sa fac un panic rev. ps: ma gandesc ca accelerezi fara sa tragi ambreiajul cand esti in aer... ps2: intram cu viteza pe kicker am si incercat sa trag de ghidon in sus da nu-i asa cum se povesteste... "tragi de ghidon si se ridica" da da doar ca nu mai cred in mos craciun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 "if in midair it becomes apparent you're heading for a front wheel landing - pin the throttle! this will counter your momentum by picking up the front wheel." Mi-as lua parca un cross mic sa-mi aduc aminte de sariturile cu bicicleta ) Asa .... Pai sari cu SV ul ... poti si cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) te apesi in peguri si tragi de ghidon, te ajuti de greutatea corpului. Daca ai loc pentru un cursant la vara sa ma inveti cum se sare in Siret promit ca vin. Editat Februarie 20, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 da stiu video-ul dar, io nu sar atat de mult in sus in cat sa pot sa fac un panic rev. ps: ma gandesc ca accelerezi fara sa tragi ambreiajul cand esti in aer... ps2: intram cu viteza pe kicker am si incercat sa trag de ghidon in sus da nu-i asa cum se povesteste... "tragi de ghidon si se ridica" da da doar ca nu mai cred in mos craciun Tragi de ghidon ca sa nu aterizezi cu roata fata. Pozitia neutrala sa fie ... si GAZ tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Ia aspiratorul în mână şi porneşte-l, ai să simţi cum vrea să plece. E efectul care te ajută la echilibru în timpul saltului, dacă turezi în aer se ridică faţa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Nu tragi deloc de ghidon, numai tampenii spuneti! Iti spun eu de ce aterizezi in roata fata, este o greseala a tuturor incepatorilor: primul lucru este ca iei gazul pentru ca te sperii(automat roata fata coboara) si al doilea este ca nu ai pozitia corecta pe mobra mult prea in fata. Pozitia mobrei in aer este controlata de -potitia ta pe mobra - te apleci in fata sau te tragi in spate -acelerare - ridica roata fata -frana spate sau reducerea gazului - coboara roata fata(la motoare mai mici in 2T frana de motor nu prea coboara fata, trebuie frana spate). Atentie acum incepatori: -sariturile sunt extrem de periculoase daca nu sunt executate corect, asa ca echipamentul complet si protectia de gat sunt obligatorii. -incepeti cu sarituri usoare, cu o rampa care sa va arunce pentru inceput mai mult in lungime si nu in inaltime. -pozita pe motor trebuie sa fie in picioare, pentru incepatori obligatoriu greutatea SPRE SPATE. Astfel se evita aterizarea in roata fata care este cea mai periculoasa. -gazut trebuie tinut constant, nu se reduce gazul sub nici o forma, chiar daca roata fata este cam sus. Se aterizeaza fata probleme doar pe roata spate. Daca ai gresit si vezi ca vi rau in roata fata singura scapare este sa te tragi cat poti spre inapoi si sa dai gaz blana -cu timpul, odata cu stapanirea tehnicii de baza se mareste viteza de abordare a rampei, poti sa dai sprituri in aer, sa ciupesti frana spate -la toate aterizarile trebuie sa fii in picioare -desi pare ceva teribil , aterizarea in panta este mult mai lina si lipsita de pericole -atentie, accelerati inaintea, in timpul si dupa aterizare pentru a nu cadea pe sol ca un bolovan Cautati si tutorile video gen "sariturile in motocross", "motocross jumping" Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinR6 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Cu bicicleta ai incercat vreodata sa sari? Eu impingeam in pedale pe rampa si trageam de ghidon, ulterior reglandu-mi pozitia in aer. Presupun ca si la motoreta e cam acelasi principiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Biciclisti si cei cu mobre de strada, de ce nu va vedeti voi de forumurile voastre dedicate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanKTM Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Incearca sa nu iei mana din gaz ( sau sa reduci gazul) inainte sa te desprinzi de la sol. In aer , cum a spus si Sher, trebuie sa te folosesti de pozitia pe motor si de gaz sau frana spate. FOARTE IMPORTANT !!!!! daca apesi frana spate in aer nu uite sa tragi ambreiajul sau motoru o sa moara .... In plus fi atent sa nu pui motocicleta pe neutru inainte de saritura si la aterizare sa nu pui din greseala varfu piciorului pe schimbatorul de viteze. Incearca si sa ti picioarele "lipite" de motocicleta pentru inceput pentru ca vei descoperi ca o sa existe tendinta din cauza reboundului sa fi pur si simplu aruncat de pe footpeguri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 maine la coclau, dupa ora 14, prima lectie moca, urmatoarele discutam PS: e bine sa aterizezi pe roata fata, ai timp sa pozitionezi spatele care este inca in aer exact pe trasa ce vrei s-o urmezi.... nu imi iese inca dar mai exersez )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) nici mie nu-mi iasa asta dar inca mai exersez Editat Februarie 20, 2013 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 nu esti tu, ca la profil zice ca ai 150 sx )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 pai aia ziceam ca nu-mi iasa! plus de asta nu-i ceva normal sa fi asa flexibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Biciclisti si cei cu mobre de strada, de ce nu va vedeti voi de forumurile voastre dedicate? Pai si astea doua pot sari nu ? Cu bicicleta ai incercat vreodata sa sari? Eu impingeam in pedale pe rampa si trageam de ghidon, ulterior reglandu-mi pozitia in aer. Presupun ca si la motoreta e cam acelasi principiu... Tu esti dat naibii ma ... Saari cateva zeci de metri in aer nu ? Plus ca ... ce ti-e motocicleta daca mergi pe bicicleta ... un fleac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DNY Postat Februarie 21, 2013 Autor Share Postat Februarie 21, 2013 Nu tragi deloc de ghidon, numai tampenii spuneti! Iti spun eu de ce aterizezi in roata fata, este o greseala a tuturor incepatorilor: primul lucru este ca iei gazul pentru ca te sperii(automat roata fata coboara) si al doilea este ca nu ai pozitia corecta pe mobra mult prea in fata. Pozitia mobrei in aer este controlata de -potitia ta pe mobra - te apleci in fata sau te tragi in spate -acelerare - ridica roata fata -frana spate sau reducerea gazului - coboara roata fata(la motoare mai mici in 2T frana de motor nu prea coboara fata, trebuie frana spate). Atentie acum incepatori: -sariturile sunt extrem de periculoase daca nu sunt executate corect, asa ca echipamentul complet si protectia de gat sunt obligatorii. -incepeti cu sarituri usoare, cu o rampa care sa va arunce pentru inceput mai mult in lungime si nu in inaltime. -pozita pe motor trebuie sa fie in picioare, pentru incepatori obligatoriu greutatea SPRE SPATE. Astfel se evita aterizarea in roata fata care este cea mai periculoasa. -gazut trebuie tinut constant, nu se reduce gazul sub nici o forma, chiar daca roata fata este cam sus. Se aterizeaza fata probleme doar pe roata spate. Daca ai gresit si vezi ca vi rau in roata fata singura scapare este sa te tragi cat poti spre inapoi si sa dai gaz blana -cu timpul, odata cu stapanirea tehnicii de baza se mareste viteza de abordare a rampei, poti sa dai sprituri in aer, sa ciupesti frana spate -la toate aterizarile trebuie sa fii in picioare -desi pare ceva teribil , aterizarea in panta este mult mai lina si lipsita de pericole -atentie, accelerati inaintea, in timpul si dupa aterizare pentru a nu cadea pe sol ca un bolovan Cautati si tutorile video gen "sariturile in motocross", "motocross jumping" Succes Merci de sfaturi. Foarte utile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 de ce ai vrea sa sari cu un TE510??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DNY Postat Februarie 21, 2013 Autor Share Postat Februarie 21, 2013 de ce ai vrea sa sari cu un TE510??? ca e singurul meu motor... de ce nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.