Sari la conținut

Am nevoie de multeee sfaturi !


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

spre comparatie, m-am dat pe un 350sxf , era evident mai violent decat 525exc cu transmisie 13/52, insa cuplul era zero :)

nu stiu ce se poate face la padure sau la plimbare cu 520 sx, 450sx, 505sx....etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti place KTM, ia-ti un EXC. Orice EXC e mai bun decat ce ai tu acum. Eu ti-as recomanda 250 EXCF. Sau Yamaha WR, Honda CRFX si cam la atat ma opresc eu cu recomandarile. Pe astea le-am avut eu, le recomand oricui, nu conteaza ordinea. De restul sa spuna cineva care a avut, nu din carti.

Eu vand acum EXC-ul 400 si o sa iau tot KTM EXC, sau YAMAHA WR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmmm...hunedoara. Parca Sosolina e de pe-acolo. Cinsteste-o, plateste-o pt consultanta si cred ca te poate ajuta sa gasesti un motor care ti se potriveste. :)))

 

Ok...si vrei motor. Dar ce faci cu el?

a) strict padure

B) peisagistic cu 50-100 km pe asfalt+drumuri forestiere, deci un compromis

c) te roade sa ii pui roti de SM

 

2t? 4t?

 

Daca vrei strict padure, ia un 250 exc sau un 250 exc-f, wr-f, crf-x. Daca nu, mergi pe 400+

 

Ce buget ai?? Ce experienta ai? (nu exprima in ani, ca te poti da de 5 ori pe an)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca orice tiai lua si te manca sai dai mai hard sau nu tot enduro e.problema care te macina e ca te rupe pornirea si ca e greu la fel am patit si eu mergeam si mai hard si peisagistic si dupa ore de oboseala ma rupea pornitul la pedala sau daca picam ridicatul continu...asa ca miam luat un exc pornire kick(electric) si pedala de atunci totul mi sa parut mai bine si frumos.am vazut persoane mult mai mici si slabute cu asemenea motoare cum ai tu ovidiu dar este un sport dur si trebuie sa perseverezi si sa fi hotarat ca vrei enduro.am prieteni cu transalpuri care se baga pe trasee destul de hard si ei merg totusi pe asfalt asa ca orice tiai lua de te manca sa te bagi te bagi cu orice motor.daca nu te inveti cu el iati alceva pana iti gasesti manusa potrivita pe mana ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa pastrezi si motorul asta, dar ai cateva inginerii de facut.

1) furca si amortizorul de spate au nevoie de modificari la valve, sa nu te omoare suspensia

2) calcatura mai de enduro

3) ...ar cam trebui un ventilator, dar tre sa ai si cu ce-l invarti...deci, mesterita instalatia(daca merge) sau pusa baterie si mergi pe ea cu ventilatorul...pana moare

4) investeste intr-o lanterna frontala BUNA, pe LED-uri...in caz ca te prinde noaptea

5) pe parte de racire, sugestia mea e sa bagi un lichid de racire Evans http://www.evanscooling.com/products/coolants/powersports-coolant/

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca orice tiai lua si te manca sai dai mai hard sau nu tot enduro e.problema care te macina e ca te rupe pornirea si ca e greu la fel am patit si eu mergeam si mai hard si peisagistic si dupa ore de oboseala ma rupea pornitul la pedala sau daca picam ridicatul continu...asa ca miam luat un exc pornire kick(electric) si pedala de atunci totul mi sa parut mai bine si frumos.am vazut persoane mult mai mici si slabute cu asemenea motoare cum ai tu ovidiu dar este un sport dur si trebuie sa perseverezi si sa fi hotarat ca vrei enduro.am prieteni cu transalpuri care se baga pe trasee destul de hard si ei merg totusi pe asfalt asa ca orice tiai lua de te manca sa te bagi te bagi cu orice motor.daca nu te inveti cu el iati alceva pana iti gasesti manusa potrivita pe mana ta

Scuza-ma, dar esti pe langa fenomenul enduro. Pornire la KICK inseamna LA PEDALA!!! ELECTRIC e ELECTRIC!!!!!!!!! Tu ai cu adevarat motocicleta?

Prietenii tai cu TA spun ca'' s-au dat hard'' cand urca o bordura.

Editat de siadimet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghidul pentru hard enduro cu orice motor:

- pune motoreta la pamant

- alearga de 10 ori in jurul blocului, ridicand motorul la fiecare tura

- impinge motorul in jurul blocului...dar cu talent!!

- culca motorul, ridica motorul si repeta operatiunea de 5 ori

- repeta activitatile de mai sus de doua ori

- urca-te pe motor si mergi la Kaufland; cumpara bere.

- gaseste un pom pe spatiul verde, langa bloc; bea berea

 

Felicitari, a fost hard.

 

@Siadimet: domne, o avea contact imperfect pe undeva si mere e-start-ul doar daca f.u.t.e un picior in electromotor. Kick-Fuck-Start la putere!
@calutz: daca ai problema descrisa anterior, vezi ca ai probleme la periile colectoare; ori uzate, ori suportii ruginiti si nu culiseaza =)))
@Dobrescu: ne trebe buton de "like" :mexicanwave:

Editat de Achile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmmm...hunedoara. Parca Sosolina e de pe-acolo. Cinsteste-o, plateste-o pt consultanta si cred ca te poate ajuta sa gasesti un motor care ti se potriveste. :)))

 

Ok...si vrei motor. Dar ce faci cu el?

a) strict padure

B) peisagistic cu 50-100 km pe asfalt+drumuri forestiere, deci un compromis

c) te roade sa ii pui roti de SM

 

2t? 4t?

 

Daca vrei strict padure, ia un 250 exc sau un 250 exc-f, wr-f, crf-x. Daca nu, mergi pe 400+

 

Ce buget ai?? Ce experienta ai? (nu exprima in ani, ca te poti da de 5 ori pe an)

 

varianta A. as prefera 2T, cu bugetul nu stau foarte bine.. si la fel si cu experienta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la brandurile consacrate nu exista decat un singur model de incepatori: 250f

cu restul o sa ai de furca daca nu ai experienta, eu am avut 400, 450 si 250f,

cu asta din urma am invatat cele mai multe si m-am distrat cel mai bine

cu 520 sx nu sunt multi pe forumul asta care pot merge cu el fara sa-i chinuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

intrebare adresata mie?

Acum ma bag si eu unde nu-mi fierbe oala...dar judecand dupa succesiunea posturilor, tu ce crezi? Nu cred ca se adresa proprietarului atelajului. Acum sa nu ne surexcitam si sa postam inflamati...e contraproductiv :).

Editat de Achile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Acum ma bag si eu unde nu-mi fierbe oala...dar judecand dupa succesiunea posturilor, tu ce crezi? Nu cred ca se adresa proprietarului atelajului. Acum sa nu ne surexcitam si sa postam inflamati...e contraproductiv :).

 

asa gandeam si eu,ce mo facit sa nu fiu sigur de directia intrebarii este faptul ca SERGIU no inteles de ce ma miram.Si ca sa-i raspund si lui la intrebare,da,chiar am si avut un yzf-u 400,recunosc ca mi-am invinetit tibia si talpa pana am invatat so pornesc,dar pe urma reuseam so pornesc din 2-3 pedale.Ma gandesc eu ca asta tine mai mult de vointa fiecaruia decat de gabarit.

 

Si daca imi permiti,fara rautate din partea mea sau sa te provoc,sa fac o mica corectare...si anume se scrie,,surescita'' pe romaneste.

Editat de THE GYX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti asa cultivat si atent la greselile altora, tin sa te anunt ca in textul scris de tine sunt cel putin 4-5 greseli grave de scriere corect din punct de vedere gramatical, incepand de la scrierea cu litera mare la inceputul frazei, nefolosirea virgulei, articularea degeaba, ca si folosirea fara cratima a 'mo' si 'so'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne indepartam de la subiect.

Domnu Ovidiu, ceri sfaturi referitoare la ce motocicleta sa-ti iei in viitor. Si spui ca EXC-urile sunt scumpe pentru bugetul tau.

Ce e asa de scump la EXC-uri? Am aruncat acum un ochi pe bikeshop, si am vazut unul de 300 din 2000 la 1000 euro (anunt fara poze, nu prea am incredere in anunturile astea), sau unul de 300 din 98 la 1350 euro. Oricum, astea doua sunt cu mult peste ce ai tu acum. Si, la capitolul 2T, nu prea gasesti altceva dedicat enduro decat EXC sau Husaberg.

Daca te duce gadul spre 4T, atunci pentru un 250 EXC-F trebuie sa scoti din buzunar peste 2000 euro. O Yamaha WR250 sau o Honda CRF 250X le-am vazut chiar un pic mai scumpe, pleaca de pe la 2400 euro.

Iar plusul mare la EXC-uri e ca gasesti piese. Nu trebuie sa pierzi o luna din sezon daca ti s-a rupt pedala de frana, o gasesti sigur pe stoc la vreun importator.

 

Deci, sfatul meu: vinde-ti prima oara SX-ul, apoi vezi cu cati bani ramai in buzunar si ia un motor dedicat enduro. Chiar si mai vechi, dar enduro sa fie. Nu mai experimenta pe banii tai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne indepartam de la subiect.

Domnu Ovidiu, ceri sfaturi referitoare la ce motocicleta sa-ti iei in viitor. Si spui ca EXC-urile sunt scumpe pentru bugetul tau.

Ce e asa de scump la EXC-uri? Am aruncat acum un ochi pe bikeshop, si am vazut unul de 300 din 2000 la 1000 euro (anunt fara poze, nu prea am incredere in anunturile astea), sau unul de 300 din 98 la 1350 euro. Oricum, astea doua sunt cu mult peste ce ai tu acum. Si, la capitolul 2T, nu prea gasesti altceva dedicat enduro decat EXC sau Husaberg.

Daca te duce gadul spre 4T, atunci pentru un 250 EXC-F trebuie sa scoti din buzunar peste 2000 euro. O Yamaha WR250 sau o Honda CRF 250X le-am vazut chiar un pic mai scumpe, pleaca de pe la 2400 euro.

Iar plusul mare la EXC-uri e ca gasesti piese. Nu trebuie sa pierzi o luna din sezon daca ti s-a rupt pedala de frana, o gasesti sigur pe stoc la vreun importator.

 

Deci, sfatul meu: vinde-ti prima oara SX-ul, apoi vezi cu cati bani ramai in buzunar si ia un motor dedicat enduro. Chiar si mai vechi, dar enduro sa fie. Nu mai experimenta pe banii tai.

 

300-le alea mai vechi sunt niste bestii , nu prea e motor de invatat , astea noi sunt mult mai ok , la kilogramele lui un 200 ar fi bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun...

Deci, buget nu este. Echipament cu ce-ti iei...intretinere cu ce-i faci...de trait cu ce traiesti?

Sfatul meu: lasa motoretele si baga banii in ceva productiv. Vinde fierul de acum, strange bani. Motorul este o gaura neagra pentru finante, rivalizata doar de o fumeie cheltuitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun...

Deci, buget nu este. Echipament cu ce-ti iei...intretinere cu ce-i faci...de trait cu ce traiesti?

Sfatul meu: lasa motoretele si baga banii in ceva productiv. Vinde fierul de acum, strange bani. Motorul este o gaura neagra pentru finante, rivalizata doar de o fumeie cheltuitoare.

Acum esti chiar rau, nu jigni motorul :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa gandeam si eu,ce mo facit sa nu fiu sigur de directia intrebarii este faptul ca SERGIU no inteles de ce ma miram.Si ca sa-i raspund si lui la intrebare,da,chiar am si avut un yzf-u 400,recunosc ca mi-am invinetit tibia si talpa pana am invatat so pornesc,dar pe urma reuseam so pornesc din 2-3 pedale.Ma gandesc eu ca asta tine mai mult de vointa fiecaruia decat de gabarit.

 

 

incercam sa spun ca faptul ca nu poti stapani motorul in cauza nu tine neaparat de pregatirea fizica si nici de mc de muschi din dotare. nu ma refeream la usurinta de a porni la kick sau ridica de pe jos motoreta de mii de ori.

 

vorbeam de greutatea in a controla si manui bestia, fapt ce tine in principal de maiestria pilotului si mai putin de muschi. de la tine am inteles ca te intrebai de ce nu poate stapani motoreta in conditiile in care are 80 kg si 177 cm...

Editat de Sergiu_KB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun...

Deci, buget nu este. Echipament cu ce-ti iei...intretinere cu ce-i faci...de trait cu ce traiesti?

Sfatul meu: lasa motoretele si baga banii in ceva productiv. Vinde fierul de acum, strange bani. Motorul este o gaura neagra pentru finante, rivalizata doar de o fumeie cheltuitoare.

 

Ai foarte mare dreptate.

 

dar echipamentu il am, si cu intretinerea o sa ma descurc .. motoreta imi trebuie..

Editat de Ovistein
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...