Roni Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Salutare, A mai incercat cineva sa modifice dimensiunea/forma unui rezervor moto prin folosirea fibrei de sticla? In cazul in care confectionez un astfel de recipient, ce reactii ar putea aparea in contact cu benzina? Orice sfat/idee de alte materiale pe care le-as putea folosi sunt binevenite. Noroc, Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Reacti sunt cand lucrezi cu fibra . daca nu respecti regulile de utilizare sunt si o gramada de soluti pentru tratare rezistenta mai buna dar nah trebuie sa sti ce faci . depinde si pentru ce mobra faci , e munca de chinez batran dar daca iti place have fun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pury Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) Salut, a mai incercat un prieten acelasi lucru, nu rezista rasina la benzina, se topeste... Editat Februarie 28, 2013 de pury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 poti sa-i modifici forma,insa doar pe exterior.Adica lasi rezervorul initial intact si adaugi material peste sa-i dai ce forma doresti.Daca vrei sa il faci mai mic e destul de dificil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 ideea e ca vreau sa fac unul mai mare din cauza dimensiunilor mici a celui original, jale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) Anul trecut terminam de reconditionat Yamaha Tenerele. Pentru a merge pe directia rally-raid in care se inscria proiectul am incercat ani buni sa gasesc un rezervor de "plastic" pentru ea. Sunt f. rare, s-au fabricat strict pentru raliuri, de catre o firma din Franta pentru 2 sau 3 ani de zile, etc. Prima varianta fiind total nefiabila ca timp si bani (aprox. 5-600 euro un rezervor), am luat legatura cu maestrul carenelor moto din zona noastra, si anume cu Dino. Domnia sa (ii spun asa fiindca este trecut deja de varsta a doua) fabrica carene moto atat custom/pentru curse inca din anii `80. I-am dus originalul de 24 de litri ce are o forma ampla, de potcoava, cu un mare spatiu la mijloc si l-am intrebat daca poate sa imi construiasca ceva si mai mare (undeva la 28-30 de litri) + minim un rezervor lateral de aprox. 6-8 litri. Raspunsul a fost unul pozitiv 100%. Mi-a spus ca exista materiale pentru rezervor + adezivi speciali, ambele rezistente la benzina Din respect pentru munca sa, nu am cerut nici un detaliu. Singurele informatii cu care pot sa va ajut sunt datele lui de contact - http://www.resincorse.ro/ (Dino - 0723.349.150) Editat Februarie 28, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 1, 2013 Autor Share Postat Martie 1, 2013 sa fie primit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 eu am avut un rezervor facut din fibra (nu mizeriile de la gasesti "kit" pe la magazinele auto, ci rasina omeneasca si fibra impletita, nu cioparteala) si n-a avut nici pe dracu vreo 2 ani, avea 8 inainte sa o iau eu. dupa aia am dat motoreta si e ok si in ziua de azi. dealtfel acu' fac rezervoare pentru un intruder, o katana, un gsr si pentru un mille... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trike Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 Rezervorul de fibra nu e indicat si asta pt ca rasina in timp se imbonlaveste de osmoza(porozitate) si credeti-ma ca stiu ce zic eu facand barci din acelasi material tratatept acest fenomen dar la apa ,cu gelcoat! S-au facut rezervoare dinfibra pe matrite( nu hand made) iar piesa a fost facuta prin injectie si presiune cu rasina ortoftalica alimentara(se intareste mai greu dar este mai elastica) dar tot nu prezinta siguranta in timp(nu este stabila) in plus combinatia metal fibra e necastigatoare pt ca metalul corodeaza si apar scurgeri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 1, 2013 Autor Share Postat Martie 1, 2013 Rezervorul de fibra nu e indicat si asta pt ca rasina in timp se imbonlaveste de osmoza(porozitate) si credeti-ma ca stiu ce zic eu facand barci din acelasi material tratatept acest fenomen dar la apa ,cu gelcoat! S-au facut rezervoare dinfibra pe matrite( nu hand made) iar piesa a fost facuta prin injectie si presiune cu rasina ortoftalica alimentara(se intareste mai greu dar este mai elastica) dar tot nu prezinta siguranta in timp(nu este stabila) in plus combinatia metal fibra e necastigatoare pt ca metalul corodeaza si apar scurgeri! la partea cu fibra pe metal aveam de gand sa pun tampoane cauciucate intre,ma gandeam ca din cauza frecarii si a vibratiilor pot aparea fisuri. Cred ca trebuie sa ma orientez catre alte materiale/combinatii de materiale -------------------------------------------------------------------------------- am gasit pe net cateva confectionate din aluminiu, vreo parere ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 va jucati la propriu cu focul. a-ti vazut vreodata o motocicleta arzind? motocicletele mai si cad, si daca se scurge benzina in timp ce apar scintei de la frecarea metalului, iata focul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 un rezervor de fibra e mai rezistent la socuri decat unul de tabla. ma rog, un rezervor facut cum trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 (editat) apropos- cum se fabrica pet-urile? ma refer la alea mari de la dozatoare Editat Martie 2, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 2, 2013 Autor Share Postat Martie 2, 2013 (editat) va jucati la propriu cu focul. a-ti vazut vreodata o motocicleta arzind? motocicletele mai si cad, si daca se scurge benzina in timp ce apar scintei de la frecarea metalului, iata focul. la varianta din fibra ma gandeam ca bombarea a doua laterale plus pereti dubli ar rezolva problema la un eventual contact cu asfaltul cred ca nu e vreunul pe aici care sa nu se fi impachetat macar o data cu mobra deci, de la cazaturi plecam cand facem astfel de planuri legat de rezervoare din aluminiu,are cineva vreo idee? am vazut cateva pe net fabricate atat de producatori moto cat si homemade Editat Martie 2, 2013 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 2, 2013 Share Postat Martie 2, 2013 apropos- cum se fabrica pet-urile? ma refer la alea mari de la dozatoare poate te ajuta... linkul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 3, 2013 Autor Share Postat Martie 3, 2013 ceva idei cu aluminiu? ceva de aluminiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 ce idei vrei? ))))) sunt mai usoare, cel putin teoretic. nu ruginesc. ce e asa de mult de stiut? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 ........rezervor de fibra de sticla ....am folosit si eu unul vreo 20 ani, iar moto asa a fost cumparata. Era vorba de un CZ 175 sport, care avea rezervor de la modelul 250, din fibra . Urechile de fixare erau din tabla metalica, buson de dacia, stuturile de comunicare intre jumatati din metal, racordul pt. robinet tot metal ( Toate acestea au fost fixate in fibra la executia rezervorului ). a inceput sa se "umezeasca" dupa vreo 7-8 ani....uindeva in cocoasa interioara.... si asta doar umezeala fara picurare propriu zisa, De fapt nici nu stiu cati ani avea acel rezervor...am luat motorul in '86 cu el...si in 2006, cred, am aruncat acel rezervor...odata cu aducerea la forma initiala a moto. Deci tine........ si a fost facut cu materiale din anii '80. A suferit si socuri ... genunchi zdrobit -rezervor intreg. ....si raspunzand si altui coleg..........@yuk pet-urile...se fac in matrite de suflat. se produce prima data o "preforma" apoi acea preforma- ( arata ca o eprubeta ), se pune intr-o matrita de suflat...si "sufland" aer cald in ea- preforma...copiaza cavitatea matritei. Matrita e formata din 2-3 parti, de regula 3....2 jumatati si fundul ( le poti observa planul de separatie pe sticla ) Aerul din matrita, ca sticla sa poata copia cavitatea, iasa prin ceva orificii de aerisire.-se vad, de privesti atent, pe planul de separatie in lungul sticlei si pe piciorusele "pentaloidului"....fundului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 3, 2013 Autor Share Postat Martie 3, 2013 de la astfel de rezervoare mi-a venit si mie ideea cu fibra. Cred ca fac o mostra si-o pun intr-un borcan cu benzina sa vad cum se comporta. A doua varianta de aluminiu,de care eram interesat cam ce grosime de foaie as folosi, ce compozitie pentru metalul de lipire, cu ce se poate lipi, procedee etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 (editat) Cele de aluminiu sunt grele comparativ cu cele din plastic/fibra si arata destul de brut. Am vazut rezervor de aluminiu la Transcarpatic in 2009. Avea un italian pe un Sherco. Daca la un enduro, in locul unui rezervor de 8-9 litri pui ceva de 11-12 inca mai arata ok si se incadreaza in linia motocicletei. Dar am vazut si poze cu rezervoare mari de aluminiu puse pe Tenereuri si Bmw-uri 80 Gs prin anii 80 si inceputul anilor 90 pentru ture in Africa si aratau horror. In afara de functionalitate, zero design. Cu rezervor de aluminiu eviti total riscul ca motocicleta sa ia foc, mai ales ca la rally raid se merge si cu viteze de peste 140-150 kmh pe macadam. Motocicleta ce a luat foc, cu rezervor din plastic, am vazut la Romaniacs. Un Exc din cate imi amintesc. Deloc un peisaj placut. Nu a mai ramas mai nimic din ea si asta in mai putin de 1 minut de ars. A fost torta instant. Noi inca ne uitam ca la poze cand ne-au impins pompierii la o parte. Cea mai buna varianta pentru un rezervor de aluminiu (fiindca ma tot roade si pe mine ideea unor rezervoare laterale aplicate pe Tenere), desi imens de scumpa, eu consider ca ramane construirea unor matrite si obtinerea componentelor la presa hidraulica. 2 jumatati sau x piese, depinde de complexitate, imbinate apoi prin sudura. Editat Martie 4, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 5, 2013 Autor Share Postat Martie 5, 2013 la aluminiu mi-a ramas si mie mintea,desi il modelezi nitel mai greu decat fibra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Cautati o firma mai vechiuta de mase plastice gen butoaie muraturi, damigene.. care este pe butuci si propuneti-le o resuccitare a afacerii. Face-ti matrite dupa diferite modele de rezervoare pe care le luati imprumut (doar daca mulajul nu necesita distrugerea obectului).. si vindeti-le la un pret REZONABIL! Atata tot ca materia prima din care se face rezervorul, plasticul sa fie certificat ca e rezistent la......... benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 ...nu ai idee cat costa o matrita..........si la cate modele de moto exista....si cati ar avea nevoie de alt rezervor..... nu cred ca ar fi cineva dispus, si la manopera, si la plata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 o matrita de fibra ajunge vreo 400 de lei, +/-, in functie de marimea rezervorului. rezervorul tot pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 de acord cu tine, ... nu m-am exprimat bine... vroiam sa zic de o matrita pt rezervor din plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.