nutreț Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Na bun, dupa problemele de nepornire, i-am schimbat bujiile, curatat carburatorul si a pornit in sfarsit. Pe releul de incarcare pot praji un ou cu siguranta. Din cate am inteles e o problema comuna la Honda. Ce e de facut? Ma gandeam la o carpeala temporara, am un cooler de pe un Phenom II, daca l-as atasa cumva de releu, l-ar raci? Ma tot intreb, ce pana mea ar mai putea ceda la ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea001 Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 daca incarca normal nu ii faci nimic, daca nu mai incarca il schimbi, coolerul se pune preventiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Na bun, dupa problemele de nepornire, i-am schimbat bujiile, curatat carburatorul si a pornit in sfarsit. Pe releul de incarcare pot praji un ou cu siguranta. Din cate am inteles e o problema comuna la Honda. Ce e de facut? Ma gandeam la o carpeala temporara, am un cooler de pe un Phenom II, daca l-as atasa cumva de releu, l-ar raci? Ma tot intreb, ce pana mea ar mai putea ceda la ea? Mmm ai pornit motorul in garaj ? Zic pentru ca na.. e normal sa se incalzeasca releul destul de mult aunci cand o pornesti mhh 15+ minute in garaj si nu mergi cu ea... vezi daca iti face la fel dupa ce dai o tura. Stiu ca la a mea domnisoara cand o porneam in garaj releul era fierbintel dar in oras nu se incinge asa tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Vezi daca iti incarca (voltmetru) pe loc - la rece, cu farul aprins, la aprox 4-5 mii de ture, sa ai ~14V. de asemenea vezi cat incarca si dupa ce s-a incalzit. Daca nu.. naspa. Este bine cunoscut ca releele honda sunt praf, si primele semne de lesineala le dau la cald. Fara sa fii vreun expert iti dai seama ca e de la releu daca, la cald cand pleci de pe loc cu farul aprins eventual electroventilatorul da suturi sau chiar moare. Deja daca nici nu mai porneste dupa, poti sa te gandesti la unu nou. good luck! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Martie 8, 2013 Autor Share Postat Martie 8, 2013 (editat) Vezi daca iti incarca (voltmetru) pe loc - la rece, cu farul aprins, la aprox 4-5 mii de ture, sa ai ~14V. de asemenea vezi cat incarca si dupa ce s-a incalzit. Daca nu.. naspa. Este bine cunoscut ca releele honda sunt praf, si primele semne de lesineala le dau la cald. Fara sa fii vreun expert iti dai seama ca e de la releu daca, la cald cand pleci de pe loc cu farul aprins eventual electroventilatorul da suturi sau chiar moare. Deja daca nici nu mai porneste dupa, poti sa te gandesti la unu nou. good luck! Unde gasesc unu nou? Am cautat dar nu gasesc pe nicaieri. Mai exact este modelul SH633-12. L.E.: Dupa niste diggin', am observat ca exista SH693-12, care cica este varianta imbunatatita a lui SH633-12. Editat Martie 8, 2013 de nutreĂž Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Unde gasesc unu nou? Am cautat dar nu gasesc pe nicaieri. Mai exact este modelul SH633-12 Vezi ca modelul de la F3 e acelasi cu cel de pe f2/f4/fireblade 919, in diverse versiuni (cu radiator/turnat) dar aceleasi mufe. Eu spre ex am schimbat la un f4 acu 2 ani cu unu de 919. Gasesti la dezmembrari, preturi de la 150lei in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Salut, Va pot aduce eu unul nou. Vi-am trimis mesaj privat. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Unde gasesc unu nou? Am cautat dar nu gasesc pe nicaieri. Mai exact este modelul SH633-12. L.E.: Dupa niste diggin', am observat ca exista SH693-12, care cica este varianta imbunatatita a lui SH633-12. Eu mi-am luat de pe ebay. Iar partea cu mutatul lui in codita si pus cooler n-a fost cea mai buna idee din partea mea. L-am pus la loc si acu merge foarte bine. Grija mare ca sunt foarte multe chinezisme pe piata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 am mai vazut pe un CBR600F un cooler atasat la releu. Cred ca daca ii pui un cooler pe eject (sa dea aerul catre exterior) nu ar mai trebui sa fie probleme. O alta varianta ar fi sa-l repozitionezi undeva unde se raceste mai repede. Sfatul meu e sa gasesti o alternativa de durata, ca daca incepi sa schimbi relee ca pe filtre de ulei e cam aiurea si nu stiu daca se merita. Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 e normal sa se incalzeasca. daca totusi il schimbi nu-ti cumpara o mizerie pe scr, adica shxxx, ci unul pe mosfet, adica fhxxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 e normal sa se incalzeasca. daca totusi il schimbi nu-ti cumpara o mizerie pe scr, adica shxxx, ci unul pe mosfet, adica fhxxx Ai uitat sa spui ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Schema de principiu a unui regulator moto - daca ai timp/chef/te pricepi, iti faci releul singur, intr-o carcasa/radiator mai mare. Vezi ca in schema diodele de minus sunt desenate gresit. Corect toate diodele (cele 6 din dreapta) trebuie sa aiba varfurile in sus. SCR-urile sunt tiristorii de care spunea cineva mai sus. Poti sa faci aceeasi schema inlocuind tiristorii cu tranzistori MOSFET, care au rezistenta interna mai mica. Oricum, problema cu incalzirea ramane valabila, circuitul se bazeaza pe punerea la masa a surplusului de curent generat de alternatorul cu magnet permanent. O schema cu regulator de tensiune in PulseWitdhModulation rezolva teoretic problema incalzirii, dar scade fiabilitatea sistemului - PWM inseamna micro-controller, sensibil la parazitii de pe o motocicleta. Deocamdata iti recomand sa tii mereu farul aprins - cand il stingi nu "menajezi" releul, ci il fortezi sa puna si mai mult curent la masa. Regulator_moto.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Ai uitat sa spui ceva... ce? ca astia de la honda sunt destul de tampi incat sa puna releul unde nu se ventileaza? e ceva normal pentru ei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Ca honda e (cuvant urat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Ca honda e (cuvant urat) ah, dar asta nu-i nici o noutate! o groaza de lume stie asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Martie 8, 2013 Autor Share Postat Martie 8, 2013 ah, dar asta nu-i nici o noutate! o groaza de lume stie asta! Chiar ma miram cum de n-ai zis-o mai devreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 daca citeam post-uri din astea mai in toamna, nu-mi mai luam Honda sunt de parere ca unele lucruri au fost puse prost/slab intentionat, sa te care-n service din cand in cand. Ex: sistemul Choke al VTR-ului iti lasa impresia ca a fost proiectat de o persoana fara pic de cunostinte tehnice, dar asta e, pe unde te mai pricepi' ti le faci tu nitel mai bine (noroc de toti cei care am inceput de la comuniste ) si astfel ma intorc la impresia mea de om nebun: nu se mai fac dom'ne motociclete cum se faceau odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 stai sa vezi intinzatoarele de lant de distributie de la vtr ce mizerii sunt... am un amic care si-a omorat un motor din cauza lor. ma rog, de fapt a lui ca i-am spus ca nu-l mai tin mult dar nu m-a crezut. citez "honda-i honda ma, nu se strica precum iju' " mnah, nu s-a stricat precum iju', ci mai rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 aci cam toti recomanda intinzatoare manuale. Eu sunt in dilema daca sa le fac la strung sau sa le cumpar (sistemul pare f simplu). ca IJ-u' nu se strica pe lumea asta decat Mobra nici in poze nu mai vreau sa vad mizeria aia de motor stai sa vezi intinzatoarele de lant de distributie de la vtr ce mizerii sunt... am un amic care si-a omorat un motor din cauza lor. ma rog, de fapt a lui ca i-am spus ca nu-l mai tin mult dar nu m-a crezut. citez "honda-i honda ma, nu se strica precum iju' " mnah, nu s-a stricat precum iju', ci mai rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 mie mi-a fost asa de dor de ij incat ieri mi-am luat un jupiter 5! )))) fa-le la strung si freza, nu e mare smecherie. problema e sa inveti sa le intinzi corect ca altfel iar o dai in veselii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 fa-le la strung si freza, nu e mare smecherie. problema e sa inveti sa le intinzi corect ca altfel iar o dai in veselii! da-i un ochi si pe aici, ca sa nu denaturam topicul cu releul de incarcare /index.php?/topic/126250-vtr-1000-f/page-20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 e normal sa se incalzeasca. daca totusi il schimbi nu-ti cumpara o mizerie pe scr, adica shxxx, ci unul pe mosfet, adica fhxxx Nu intelege nimeni nimic din ce spui. Eu chiar cunosc foarte bine problema, ceilalti care nu au tangenta cu electronica vor ignora complet mesajul. Eu am la R1 2007 regulator cu mosfeturi, practic sta rece. Am inlocuit un reg de la GSXR 600 2008 cu un rel identic de la R1 2007 , temp s-a redus la jumatate. Dupaia, am cercetat si eu pe google, sa-mi dau seama de ce merg asa de reci. Ca fapt divers, la r1 2007 , regulatorul de tens e amplasat in cutia filtrului de aer, acolo e mereu ventilatie, indif daca motoreta se deplaseaza sau sta la semafor. Am mai vazut la unele motorete releul amplasat exact in spatele radiatorului cu antigel, adica, exact unde nu trebuie, tot aerul fierbinte din radiator vine in releu. Mai sint si ingineri pifani care lucreaza la firme de renume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Nu intelege nimeni nimic din ce spui. Eu chiar cunosc foarte bine problema, ceilalti care nu au tangenta cu electronica vor ignora complet mesajul. Eu am la R1 2007 regulator cu mosfeturi, practic sta rece. Am inlocuit un reg de la GSXR 600 2008 cu un rel identic de la R1 2007 , temp s-a redus la jumatate. Dupaia, am cercetat si eu pe google, sa-mi dau seama de ce merg asa de reci. Ca fapt divers, la r1 2007 , regulatorul de tens e amplasat in cutia filtrului de aer, acolo e mereu ventilatie, indif daca motoreta se deplaseaza sau sta la semafor. Am mai vazut la unele motorete releul amplasat exact in spatele radiatorului cu antigel, adica, exact unde nu trebuie, tot aerul fierbinte din radiator vine in releu. Mai sint si ingineri pifani care lucreaza la firme de renume. ai dreptate, nu am explicat! dar ai facut-o tu destul de bine! cine are "urechi" o sa-nteleaga! despre ingineri nu cred ca-s "pifani" mai ales ca e vorba de o chestia banala pentru ei. dar producatorii scot bani gramada din piesele de schimb. chiar daca nu-s facute de ei dar sunt vandute prin retelele lor marcate "oem". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Probleme cu incarcarea am patit si eu astazi. In mers am observat in bord ca pierdeam tensiune la baterie, de la 5 linii (maxim-normal) cobora la 4, deci ceva era in neregula. Cand stingeam becurile de pozitie isi revenea, incarca normal, 5 linii. Cand aprindeam si faza scurta, semnal,claxon, scadea incarcarea la 3-2 linii,deci ...jale! Acasa am pus multimetrul si a rezultat: -cu becul stins, fara consumatori, 13,9-14,2 -cu becul aprins faza scurta 12,9!!! Problema pare a fi de la stator, ramane de verificat. Intrebarea mea este insa: Cat timp-cati km pot sa mai circul cu incarcarea sub nivel? ziua e ok, sting luminile, ma descurc, le aprind doar cand e politia. Dar daca nu mai incarca deloc??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Exact asta mi se întâmplă şi mie, nu poate să ducă în sarcină, am verificat bobinele şi debitează egal, am măsurat diodele din releu şi sunt toate 6, cred că magneţii rotorului ar fi de vină la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.