Sari la conținut

Accident Barcanesti DN1 08.03.2013


cmd
 Share

Postări Recomandate

 

 

sunt genul care sta mai mult in sa si deloc la sala

deci m ai ghicit nu ies bine in pozele in oglinda... nu am fizicul necesar

recunoaste bre ca tu te antrenezi la buci calarind GSA-ul :P

luigi, treaba cu iepurele am patit-o si eu pe un drum judetean.

tot ce pot sa zic este ca daca pui prea mult vin il strici :))

pe scurt...evitati DN1 ca e cel mai sanatos. pe vremuri cand mergeam la pescuit la Peris evitam cat puteam DN1 tocmai din cauza accidenteleor groaznice pe care le vazusem pe acolo. iesem prin pipera-balotesti si intram foarte putin pe DN1

sincer...cred ca e unul dintre cele mai periculoase drumuri din romania si oricat te-ai pazi, sansele sa ti-o furi nevinovat sunt mari.

la capitolul accidente moto pe DN1, cu cateva exceptii unde motociclistii n-au avut nici o vina, restul s-au petrecut pe acelasi tipar. viteza vs intoarcere in loc nepermis.

eu nu-s vreun sfant dar cand ajung pe drumuri dinastea periculoase macar merg cu o viteza la care pot sa "citesc" drumul.

luigi, am patit si eu faza cu iepurele in romania dar nu pe autostrada, numai ca eu i-am dat-o .

hmmm....n-a fost rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 159
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

trebuie sa ne ferim singuri,atata tot,tin minte un "eveniment" neplacut din primul an cu motocicleta ,noapte fiind veneam de la master din buc spre pl(spre casca) cu mobra abia luata,eram afon total,prima motocicleta ... nu stiam sa merg,tampit eram,viteza? : mult peste 200km/h dn1,din benzinaria aceea omv de pe stanga pana`n prisma iese tirul de la bergenbier sa faca spre ploiesti,full de masini pe banda de langa margine,banda mea libera noroc ca s-a incadrat tirul jumatate pe contrasens jumatate pe banda mea ...frana fata ,frana spatele ,blocasem si spatele incercam sa o redresez vroiam sa ma arunc de pe ea ,am trecut pana la urma cu ajutorul Lui Dumnezeu printre tir si masini,a 2a zi cand am plecat spre buc erau peste 30m frana spate ,nici nu stiu cum am scapat din tampenia aceea,ce era in mintea mea atunci in 2008 imediat dupa eveniment pana am ajuns acasa?sa-i multumesc Lui Dumnezeu ca am scapat si sa constientizez ca tirul nu avea cum sa aproximeze cu ce viteza mergea tampitul de mine,un singur far noaptea ce sa vada si tiristul,eu ma alegeam poate mort,schilodit,el continua sa se distreze cu ai lui ,gratare,bere mici ...



pietrele acelea pt separatie de sensuri intre ciolpani si tancabesti din "gaura" aceea au fost puse imediat dupa ce a murit colegul meu de banca din generala intr-un accident rutier acolo, eram ca fratii,timp de 8 ani am stat in aceeasi banca Claudiu Ciopei Dumnezeu sa-L ierte,,baiatul era o capacitate,terminase Academie de Politie,lucra in sistem ,fara insistente doar datorita faptului ca au pierdut un om si constientizand pericolele de acolo + au pierdut pe cineva din cauza asta au zis sa puna delimitatoarele ,altfel tind sa cred ca nu se puneau

au mai fost accidente pana atunci in zona aceea fara numar cu #31#

 

in anul urmator am mai pierdut un prieten Mintjala Catalin,Dumnezeu sa-L ierte ,a intors saracu pe linie continua ,era iarna,dimineata ,pleca la munca, geamurile inghetate,nu s-a asigura si a intrat unu in el din spate care mergea nebuneste ,mort in fata casei lui ,era pe atunci limita de viteza 50km/h in loc

de ce am facut paralela aceasta ,dupa aceea in locul respectiv nu au aparut balize nici pana in ziua de astazi cu toate ca au fost zeci de accidente si dupa aceea

va las sa trageti voi concluziile

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti de ce e cel mai periculos drum dn1?

pt ca majoritatea bucurestenilor ''soferii de weekend'' folosesc masina doar vinerea cand pleaca la munte si nu prea le au cu treaba aia numita volanul,printre care 40% sunt cei care l-au luat la pitesti si 60% sunt cei care claxoneaza la semafor inainte sa fie verde ca de ce nu se pleaca!mai ales daca ai masina de VN ca mine,ca doar sunt moldovean si le incurc circulatia!

Stiti ce lipseste?respectul fata de cel de langa noi!

Daca sunt in fata unuia pe prima banda,avand aceeasi viteza,si dau semnal stanga sa schimb banda,cel din spate accelereaza ca sa nu pot schimba si ma si claxoneaza!

Nu cred ca e corect!

Romanu nu stie ce e ala respect in trafic in primul rand si ce sunt alea reguli de circulatie(normal ca nu stiu pt ca nu au citit legislatia)

 

Stiti ce am mai obs,ca cei din satele vecine bucurestiului sunt mult mai lipsiti de bun simt fata de cei din satele de la munte(taranii de la munte) cum ii intituleaza cei de capitala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca multi au trecut de la caruta direct la bolid de peste 100 de cai, iar educatia nu se face in 2 luni cat tine scoala...pentru care o mai si fac.

Oricum de cand au deschis aia bucata aia de autostrada nu mai folosesc DN1 pana la Ploiesti, e mult mai liber si relaxant pe autostrada.

Da s-a cam deviat de la subiect. Deci 170km si fugarit de politie sau doar se lauda omu? :D Ala nu pare impact la 170.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianachim, nu stiu cand te-ai pus tu ultima oara la punct cu decretu' dar cand te infingi in spatele cuiva este IN TOTALITATE vina ta, indiferent de ce-a oprit ala.

Recunoaste ca in 2005 poate erai inca incepator pe moto si nu prea le-aveai cu "citit" traficul.

Asa in 2006 m-am infipt si eu ca berbecul in spatele unei dacii break care a oprit in mijlocul a 3 benzi visand el ca traverseaza cineva. Si-atunci am fost constient ca a fost NUMAI vina mea pentru ca acceleram ca turbatul, mai mult de 50 n-aveam, dar am mers sontorac de-un picior vreo 2 sapt.

 

Mie gandirea ta nu-mi pare de om adult, dupa atatia ani de condus si la o anumita varsta tu inca nu realizezi ca NU POTI CIRCULA cu aproape de suta si peste suta in localitati in zone circulate si pe care nu le cunosti prea bine. Mi se pare incredibil ca gandesti asa, pe bune. :(

 

Da, si eu am zone in oras unde bag si 150 intre 2 semafoare, dar stiu 1000 la suta acele zone ca nu au nici o straduta laterala, nici o parcare, nici un trotuar cu masini, nici o trecere de pietoni. In rest, daca faci asta e LOTERIE in localitate. Efectiv LOTERIE. Alba neagra. Scap sau traiesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Art. 157. - (1) Se interzice conducatorilor de vehicule sa circule cu viteza sub limita minima admisa, sa reduca brusc viteza ori sa efectueze o oprire neasteptata, fara motiv intemeiat. ........................???? acum ...LEGAL ce a facut ala cu DACIA DE LA MINUTUL xx???

Editat de Niko
Limbaj nepotrivit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Art. 51

Conducatorul unui vehicul care circula in spatele altuia are obligatia de a pastra o distanta suficienta fata de acesta, pentru evitarea coliziunii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un prieten bun ,are o vorba "orbul a zis... vedem"

esti vinovat pt ca nu ai pastrat distanta fata de cel din fata si ai intrat in fundul lui ,un prieten mergea cu yamaha in spatele unui jeep cu geamuri negre,in fata jeepului o dacie stationata pe banda de langa ax sa faca stanga,jeepul a evitat dacia care stationa,prietenul meu se infige in dacie si e vinovat 100%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Art. 157. - (1) Se interzice conducatorilor de vehicule sa circule cu viteza sub limita minima admisa, sa reduca brusc viteza ori sa efectueze o oprire neasteptata, fara motiv intemeiat.

 

 

Asta nu inseamna ca daca ala opreste brusc tu trebuie sa-l lovesti in spate.

"motiv intemeiat" e foarte interpretabil.

 

In orice caz, cand lovesti pe cineva in spate TU esti cel vinovat, no matter what. De-aia a fost si scoasa distanta "regulamentara" din codul rutier, ca lasa loc de interpretari. Nu nene, tre sa tii o distanta safe, daca te urci peste el, esti vinovat, punct.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Art. 51

Conducatorul unui vehicul care circula in spatele altuia are obligatia de a pastra o distanta suficienta fata de acesta, pentru evitarea coliziunii.

uite cum facem

 

cand vii prin tara

iesim la o plimbare pe DN1... legal 70 km/h

 

eu platesc pe unul cu dacia sa ti puna frana in fata

 

te bagi????

 

sunt curios cam ce distanta vei pastra fata de el???? si daca ai timp sa franezi fara sa l iei in bot.....

 

motivul INTEMEIAT este foarte clar

este filmat

 

FACEA STANGA PESTE 2 linii CONTINUE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianachim, de obicei nu merg in spatele unei masini mai mult de cateva minute si de cele mai multe ori ma uit peste ea, sau prin ea dacie, ce-o fi ea. Daca nu vad peste sau prin ea ma dau spre axul drumului sau raman in urma ca sa vad. Daca nu vad macar 2-3 masini in fata nu ma simt in siguranta. Ori depasesc, ori raman in urma. Ma apropii doar inainte de depasire. De cele mai multe ori depasesc si caut sa merg pe cat posibil.. singur. Traficul in fata sau in spate ma oboseste.

Am mers pe dn1 si cu moto si cu masina si mi-a intrat si cal in fata...stiu cum e, tocmai de-aia zic.



P.s... daca nu reusesc sa ma opresc pana il el il evit prin lateral.. dar n-o sa ma vezi niciodata pe moto la 3m in spatele unei masini pe mijloc.



... doar cand ma apropii pt depasire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti sunteti multi si toti specialisti

 

va las cu legalul si cu omologatul

 

ne vedem pe drumuri

care tarieste...bine

care are noroc de dacie ...asta e ....E LEGAL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gargara, atata faci.

Pun pariu ca pe drum tot safe mergi, dar aici te bati cu caramida in piept ca rai mai sunt aia care opresc brusc sau au avut ghinionul de nesansa sa locuiasca in satele alea prin care trece DN1. :D

Tare-as vrea sa te vad pe tine daca locuind acolo ai merge 2km in plus sa intorci unde e intrerupta linia sau ai sari peste 2 benzi sa intri in curte.

Hai sa nu ne mai cacao pe noi.

 

Normal dn-urile cu 4 benzi ar trebui sa ocoleasca localitatile, dar acum daca asa sunt, plm, asta e.

In alte tari ar avea semafoare din 100 in 100m, limita de 30 la ora, camere pe stalpi si gabori cu radaru. Asa ca fii fericit ca poti baga inca un 60 prin satele de pe DN1.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba sa stii ca nu e nesansa sa locuiesti pe langa DN1 au luat bani frumosi pe mp de glie stramoseasca

 

ai dreptate si tu ...m ai mirosit

 

nu ies din 60 km pe dn1

sunt cuminte foc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am zis dn1, am zis localitati de pe dn1.

Daca tu-mi zici ca zbori prin zone cu curti, magazine, treceri de pietoni cu 120 la ora...ziua in amiaza mare atunci inseamna ca traiesti viata la maxim. :))) Bravo tie!



Chiar asa, cand te duci in Austria la fel faci? =)))

 

Eu am facut asta pe DN-uri in Austria si am luat niste amenzi pe loc in total de cateva sute de euro de m-au calmat instant si irevocabil.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bune? Trebuie omologat? De cine? Unde scrie?

din ce stiu nu poti folosi imagini ca proba, daca nu sunt luate de aparatele omologate/folosite de rutiera. sau ceva de genul.

 

 

au fost cazuri cu soferi care nu li s-au putut face nimic, pt ca filmarea nu putea fi recunoscuta proba la dosar.

 

cauta pe net detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce stiu nu poti folosi imagini ca proba, daca nu sunt luate de aparatele omologate/folosite de rutiera. sau ceva de genul.

 

 

au fost cazuri cu soferi care nu li s-au putut face nimic, pt ca filmarea nu putea fi recunoscuta proba la dosar.

 

cauta pe net detalii.

decat sa cauti pe net mai bine cauta in codul de procedura penala la mijloace de proba, art. 91 indice 6, punctul 2, ... orice alte inregistrari pot constitui mijloace de proba daca nu sunt interzise de lege. totul depinde de instanta, parerea mea este ca o filmare in care surprinzi un incident rutier nu poate fi ilegala, mai ales ca poate duce la aflarea adevarului... dar in Romanica totul este posibil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce sa zic, filmarile legate de accidente, pot fi folosite ca proba (daca nu ma insel) celalalte ce tin de comportamentul in trafic, nu au fost recunoscute. (iarasi daca nu ma insel)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legal nu constituie proba la dosar, filmarile raman la aprecierea judecatorului, daca vrea sau nu sa le ia in considerare

de baiat ce se mai stie? si de accident implicit...cum s`a intamplat pana la urma?

Editat de Hardcore23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...