radoo_cj Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Salut.Stie careva exact pe unde e ceva gen Remat care accepta masini? Din nefericire va trebui sa renunt la iubitul meu Citroen Si eventual ceva modalitate de transport mai ieftina? Multumesc. cum cobori taietura turcului inspre baci , inainte de bariera faci stanga si imediat pe stanga e fierul vechi, dar e de preferat sa mergi sa vorbesti acolo cu oamenii si sa iti faci alt traseu , eventual pe langa stadionul cfr, daca masina trebuie tractata , ca sa nu cobori taietura cu ea la stanga pentru ca e periculos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bucea Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Salut.Stie careva exact pe unde e ceva gen Remat care accepta masini? Din nefericire va trebui sa renunt la iubitul meu Citroen Si eventual ceva modalitate de transport mai ieftina? Multumesc. vezi ca pe strada lombului la desmembrari ofera cel mai bun pret pe masina si pt programul remat pe o dacie am luat 150 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 vezi ca pe strada lombului la desmembrari ofera cel mai bun pret pe masina si pt programul remat pe o dacie am luat 150 ron Adica 1.5mil in bani vechi? Si ei platesc cel mai bine?Destul de putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Merci de informatii.. E f putin cat se ofera. Acu' masina mea e binisor mai grea ca o dacie (1260 kg vs cca 900) si blocul motor e din aluminiu; ar trebui sa primesc mai mult pe ea... dar oricum e cam aiurea. Ar mai fi o problema.. n-am baterie si fiind masina cu garda reglabila la sol (hidraulic) n-am cum sa o urc pe nici o platforma fara sa o pornesc. Aia as rezolva eu cumva..ar mai ramane transportul... stiti ceva tarife? Merci. Off.. ce-am ajuns.. sa renunt la masina asta care-mi place asa de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 pun pariu ca daca pui un anunt in piata numa pe sferele de la suspensie iei mai mult decat la remat pe toata masina da probabil ca nu mai ai unde sa o tii, ca altfel nu vad de ce ai duce-o la casat misto masini bx-urile alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Merci de informatii.. E f putin cat se ofera. Acu' masina mea e binisor mai grea ca o dacie (1260 kg vs cca 900) si blocul motor e din aluminiu; ar trebui sa primesc mai mult pe ea... dar oricum e cam aiurea. Ar mai fi o problema.. n-am baterie si fiind masina cu garda reglabila la sol (hidraulic) n-am cum sa o urc pe nici o platforma fara sa o pornesc. Aia as rezolva eu cumva..ar mai ramane transportul... stiti ceva tarife?Merci. Off.. ce-am ajuns.. sa renunt la masina asta care-mi place asa de mult Ioi...ai cumva Citroen BX? Am avut si eu de ala, din 1986 toamna...m-a imbatranit masina aia...Fa cumva sa o pornesti sa se ridice, altfel va fi dificil sa o manevrezi chiar si pe platforma. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 (editat) misto masini bx-urile alea E CX... limuzina (motor de 2200 cmc pe carburatie.. geamuri electrice, trapa electrica, suspensii superbe, etc.) daca era BX imi permiteam sa platesc taxele. Am o remorca de piese.. Numai pe inlocuirea tevilor de la instalatia hidraulica am dat peste 5 mil.. As duce-o undeva pe post de "cabana".. dar n-am unde . Tata are ceva teren dar nu e la drum si categoric nu e masina de teren sa urce pe dealuri. Si imi cer astia ca impozit pe an mai mult decat as lua la Remat.. kko de tara.. Pretul era oricum binisor negociabil: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...986-217621.html Editat Noiembrie 17, 2009 de Cooler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 E CX... limuzina (motor de 2200 cmc pe carburatie.. geamuri electrice, trapa electrica, suspensii superbe, etc.) daca era BX imi permiteam sa platesc taxele.Am o remorca de piese.. Numai pe inlocuirea tevilor de la instalatia hidraulica am dat peste 5 mil.. As duce-o undeva pe post de "cabana".. dar n-am unde . Tata are ceva teren dar nu e la drum si categoric nu e masina de teren sa urce pe dealuri. Si imi cer astia ca impozit pe an mai mult decat as lua la Remat.. kko de tara.. Pretul era oricum binisor negociabil: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...986-217621.html Aham ,stiu modelul ,CX Pallace, era tare la vremea lui , mare cat o garsoniera si totul la buton.Cand se lasa pe burta parca e un crocodil...Am incercat odata o ora jumate sa pornesc unul de-ala diesel cu 2 baterii...m-am lasat pagubash...Alea cand merg is ok, cand se strica, parca s-a bagat dracu' in ele.Dao-ncolo, oricum e prea mare te descurci greu cu ea prin orash... Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Cooler, ai un Pm de la mine Oricum subscriu la ce zice cuki, da eu is nebun dupa masinile vechi, poate nu toata lumea ii la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 daca o dai acuma sau daca o duci la remat o sa-ti para foarte rau dupa ea peste vreo 10-15 ani. Radiaz-o si las-o asa undeva, cand o sa ai timp si bani te poti ocupa de ea sa o aduci intr-o stare mai buna, si no offence....dar un citroen de asta in stare buna arata mondial...seamana cu DS-ul, da ala deja ii alta mancare de peste Pai mi-ar parea rau si acum Nu stiu daca mai traiesc 10-15 ani... imi place f mult dar e cam scumpa intretinerea (=taxe) bibeloului. As radia-o dar n-am teren unde sa o tin dupa cum am mai spus... Se doarme f bine in ea, e destul de ok si pt diverse activitati recreative cu domnisoare, etc Ca sa-ti permiti peste 15 ani sa bagi benzina in ea trebuie sa fii f bogat (in urmatorii ani va creste enorm pretul petrolului). Si oricum neavand nici un fel de Euro nu cred ca m-ar mai lasa astia sa o folosesc nici peste 2-3 ani.. in Anglia am vazut frecvent masinute de epoca.. dar de.. noi suntem mai destepti ca altii.. Ah.. si ca faza SI mai misto... tarifele RCA pt motor intre 2000 si 2500 is cele mai mari la Groupama; peste 2500 e mai ieftin... de ce sa plateasca unul cu Ferrari sau cu "tractoare" (=jeep-uri) asa mult ca mine.. ca nu-si permit saracii'... Oh.. si cu mici exceptii masina e complet functionala.. problema ar fi de emisii... nu cred ca s-ar incadra in barem. Planul era sa o duc pe roti acasa in Ab pe ceva teren (din nefericire nu e unde).. si sa o radiez. Parintii ma bat constant la cap sa scap de ea mai ales ca multe din piese sunt in garajul tatalui meu si e enervanta pt mine bataia asta la cap... Cum am spus si lui Raduprint... as fi vrut sa o fac electrica.. dar nici daca imi vand diverse organe nu strang suficienti bani pt asta Incerc cu moto electrica... da de se gasesc printre voi cativa sa ma sprijine putin material.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sylver_dj Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Cer si eu ajutorul vostru prieteni...Acum am aflat ca maine la prima ora ma duc la cluj si daca tot merg, m-as uita de un cauciuc de fata pt mobra mea...Daca ii dispus careva dintre voi sa imi lase un PM cu niste adrese de unde as putea achizitiona un cauciuc second:) din cluj ... bag adresa in gps si ma duce acolo....Multumesc anticipat si sa aveti parte de asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 in Anglia am vazut frecvent masinute de epoca.. dar de.. noi suntem mai destepti ca altii..Cum am spus si lui Raduprint... as fi vrut sa o fac electrica.. Pai te-ai gandit la varianta sa o dezmembrezi?Pui anuntul pe ceva site Citroen CX (trebuie sa fie), sunt destui posesori cu bani prin tarile mai civilizate (Anglia,Franta,...) iar niste piese bune oricand sunt de ajutor... Mai trebuie sa treci doar de folclorul binecunoscut ca romanii sunt tepari. Cat despre partea cu auto electric , poti sa uiti .De ce?In primiul rand e prea mare... .Pt EV se preteaza cel mai bine masinile mici, pana in 1000kg.Apoi cea mai mare problema e birocratia de la noi : 1.La RAR nu stie nimeni ce si cum despre EV. 2.Ai nevoie de acordul producatorului sa faci asta, si nu ti-l va da (e proprietatea lor intelectuala). 3.Gandestete ce cosmar ar fi procesul de omologare (daca vrei sa fii street legal),sa te plimbi prin curte cu ea poti s-o faci electrica dar merita munca? 4.Costurile transformarii :Motorul A/C,invertorul,bateriile,...etc.Ce autonomie crezi ca ai putea avea cu un asa tanc mergand doar pe baterii?Regula la EV este 1V la baterie echivalent cu 1kmh viteza maxima (ex: vrei viteza maxima de 100kmh, atunci iti trebe un sistem de baterii pe 100-100V),nu e ieftin crede-ma... Sanatate si numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Pai te-ai gandit la varianta sa o dezmembrezi?Pui anuntul pe ceva site Citroen CX (trebuie sa fie), sunt destui posesori cu bani prin tarile mai civilizate (Anglia,Franta,...) iar niste piese bune oricand sunt de ajutor... Mai trebuie sa treci doar de folclorul binecunoscut ca romanii sunt tepari.Cat despre partea cu auto electric , poti sa uiti .De ce?In primiul rand e prea mare... .Pt EV se preteaza cel mai bine masinile mici, pana in 1000kg.Apoi cea mai mare problema e birocratia de la noi : 1.La RAR nu stie nimeni ce si cum despre EV. 2.Ai nevoie de acordul producatorului sa faci asta, si nu ti-l va da (e proprietatea lor intelectuala). 3.Gandestete ce cosmar ar fi procesul de omologare (daca vrei sa fii street legal),sa te plimbi prin curte cu ea poti s-o faci electrica dar merita munca? 4.Costurile transformarii :Motorul A/C,invertorul,bateriile,...etc.Ce autonomie crezi ca ai putea avea cu un asa tanc mergand doar pe baterii?Regula la EV este 1V la baterie echivalent cu 1kmh viteza maxima (ex: vrei viteza maxima de 100kmh, atunci iti trebe un sistem de baterii pe 100-100V),nu e ieftin crede-ma... Sanatate si numai bine. Cam mici sanse sa dezmembrezi o masina apartinand unui model existent in sub 500 de exemplare in tara (cred ca-s super-optimist). Ma gandesc la automobil/motocicleta electrice de ani buni.. si sunt inginer electro (motoare electrice).. m-am documentat f serios pt asa ceva de multa vreme. Nu vreau sa par increzut dar cred ca stiu mai multe decat tine pe tema asta. Am si date suplimentare si discutii cu producatori de motoare/baterii, etc. Greutatea masinii e destul de mare.. de aceea m-ar costa si f mult. Chestia cu acordul producatorului nu stiu de unde ai scos-o.. am vazut f multe masini si n-am vazut nicaieri pe nimeni zicand asa ceva. Te poti referi eventual la drepturi de folosire in cazul in care s-ar face productie de serie.. sau ceva de genul.. altfel nici vorba. Cati din cei care fac tuning obtin aprobari de la producatori pt a le modifica masinile de serie? Ma refer la tuninguri la modul serios nu schimbat niste genti, pus un spoiler, vopsire mai deosebita. Procesul de omologare ar fi un cosmar.. dar cineva trebuie sa faca si asta.. dupa ce se creeaza un precedent urmatorilor le va fi mai usor. Dar hai sa-ti mai zic o chestie. Sistemul hidraulic la Citroenul meu are ca sarcina nu doar suspensiile/garda la sol ci si franele si directia; daca as pastra sistemul hidraulic (ceea ce ar fi logic sa fac.. asta e principalul ei avantaj) procesul omologarii ar fi MULT simplificat, intrucat n-as interveni asupra DIRECTIEI si FRANELOR.. respectiv chestiile esentiale la o masina din p de v al RAR/sigurantei rutiere. Masina e destul de usoara pt dimensiunile ei, dar sunt de acord ca n-ar fi varianta optima; pe de alta parte este loc suficient unde sa pui stiva de baterii (numai bani sa ai). Cer scuze tuturor cititorilor pt off-topic-ul prelungit. Numai bine! P.S. Exista amatori care sa ma sprijine financiar pt realizarea unei moto electrice pe un "schelet" de moto pre-existent? Dupa ce-mi termin doctoratul (curand) chiar am de gand sa fac una. Problema ar fi bateriile electrice care depasesc capacitatile mele financiare (cel putin daca vreau ceva autonomie mai serioasa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Cam mici sanse sa dezmembrezi o masina apartinand unui model existent in sub 500 de exemplare in tara (cred ca-s super-optimist). Ma gandesc la automobil/motocicleta electrice de ani buni... Pai gasesti pe net suficiente exemple si informatie. Am luat legatura cu cineva care vinde masini electrice si el mi-a zis faza de acordul producatorului. Gandeste-te ca la un tunning tu nu-i schimbi principiul de functionare, sistemul de propulsie.Doar il modifici pe ce existent (rescriere mapa ECU,modificare timpi, etc).Dar daca faci o masina electrica pe sasiul uneia pe combustibil fosil (diesel,otto) deja ii modifici principiul de functionare si asta e alta mancare de peste.Plus ca , ca sa poti circula cu ea pe strazi trebuie sa treci de multe teste si normative.Daca era asa usor, faceau firmele chestia asta, nu?De ce sa fac eu Renault Twingo electric, cand mai usor il face firma Renault...Nu-i chiar asa simpla treaba... Tu ca si persoana particulara nu vei putea concura cu o firma la realizarea chiar si a prototipului, repet street legal.Sa faci o masina electrica sa mearga doar,sa te dai cu ea prin curte, nu-i mare branza. Eu iti doresc multa bafta, daca te pot ajuta,in limita timpului disponibil ,mi-ar face placere Sunt inginer electronist si printre altele am lucart la firmele: Caterpillar,Continental Automotive si curent la National Instruments. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 (editat) Pai gasesti pe net suficiente exemple si informatie.Am luat legatura cu cineva care vinde masini electrice si el mi-a zis faza de acordul producatorului. Gandeste-te ca la un tunning tu nu-i schimbi principiul de functionare, sistemul de propulsie.Doar il modifici pe ce existent (rescriere mapa ECU,modificare timpi, etc).Dar daca faci o masina electrica pe sasiul uneia pe combustibil fosil (diesel,otto) deja ii modifici principiul de functionare si asta e alta mancare de peste.Plus ca , ca sa poti circula cu ea pe strazi trebuie sa treci de multe teste si normative.Daca era asa usor, faceau firmele chestia asta, nu?De ce sa fac eu Renault Twingo electric, cand mai usor il face firma Renault...Nu-i chiar asa simpla treaba... Tu ca si persoana particulara nu vei putea concura cu o firma la realizarea chiar si a prototipului, repet street legal.Sa faci o masina electrica sa mearga doar,sa te dai cu ea prin curte, nu-i mare branza. Ultimul post pe tema asta.. daca mai doresti continuam pe PM. Sa lamuresc faza cu "tuning-ul". Cetateanul X ia o caroserie de Mazda (sau ce vrei tu) pe benzina si ii pune un motor de BMW pe motorina; pune genti de alte dimensiuni, inlocuieste complet interiorul cu ceva custom-made. E obligat sa o omologheze la RAR, n-are nevoie de permisiunea nici a celor de la Mazda si nici a celor de la BMW in a face ce-l taie capul daca el asa doreste si-si permite sa plateasca omologarea. Daca eu pun un motor electric singurul lucru care se schimba e motorizarea, care da.. are la baza alt principiu decat arderea unui combustibil. Din p de v al functionarii masinii nu se schimba nimic (decat viteza max si autonomia). Va fi un motor electric cumparat si omologat pt functionare (nu neaparat pe o masina); mi-ar place sa construiesc eu motorul dar m-ar costa prea mult si as avea nevoie de o gramada de omologari. Si probabil ca nu m-am facut bine inteles.. am spus ca as fi vrut nu ca POT (as fi vrut cu sens de mi-ar fi placut).. omul mai poate inca visa... macar atat. Si 2 la mana n-am intentia sa concurez cu firme... am zis eu asa ceva? Dar ca veni vorba de firme, in general o moto electrica e in jur de 10000 USD (scuterele nu sunt motociclete); eu as iesi sub jumatate pretul, fireste cu mult mai multa bataie de cap; dar ar fi ceva facut cum vreau eu nu cum vor altii. Deci sanse sa fac o moto electrica exista; doar finante suficiente lipsesc. Numa' bine! Editat Noiembrie 19, 2009 de Cooler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) RCA-mai scump. http://www.jurnalul.ro/stire-economic/rca-...nti-527741.html soferii care au fost disciplinati in trafic ,si au stat cu manutzele la spate ,si au fost cuminti in anul 2009 vor primi o ciocolatzica de la firma de asigurare.pe numele lor va fi trimisa si o scrisoare la mos craciun sa le puna sub brad cate o portocala. Editat Noiembrie 20, 2009 de lakopeter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Salutare, are cineva niste electrolit de baterie? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Salutare, are cineva niste electrolit de baterie? Merci cred ca am la garaj, dupamasa ma uit. cinste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 (editat) cred ca am la garaj, dupamasa ma uit.cinste! Salut, ti-am luat nr de tel de pe anuntul cu Big-u. Acum incerc sa incarc bateria asa cum este, dar a pierdut electrolit... Te sun eu zilele astea sa imi dai putin electrolit daca se poate Merci. Editat Noiembrie 21, 2009 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Salut, ti-am luat nr de tel de pe anuntul cu Big-u.Acum incerc sa incarc bateria asa cum este, dar a pierdut electrolit... Te sun eu zilele astea sa imi dai putin electrolit daca se poate Merci. nu-i de ce. daca stai in manastur gasesti electrolit ieftin si aproape pe taberei colt cu calea floresti, este un magazin de piese auto non-stop. eu pe la 4 voi fi pe la garaj, suna oricand dupa. cinste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Buna, Ce stiti se circula pe A3(autostrada) Gilau-Turda ?, am fost sambata la Cluj cu masina si am vazut un indicator, din pacate nu am avut timp sa verific. Inaugurarea ar fi pe 1 Decembrie dar cred ca deja se circula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Buna, Ce stiti se circula pe A3(autostrada) Gilau-Turda ?, am fost sambata la Cluj cu masina si am vazut un indicator, din pacate nu am avut timp sa verific. Inaugurarea ar fi pe 1 Decembrie dar cred ca deja se circula. Da, stie cineva Stau in zona si NU!, nu se circula... daca indraznesti sa intrii pe acolo o sa vina un echipaj de SECURITY dupa tine si te roaga sa parasesti autostrada daca nu vrei sa cheme politia la tine, ceea ce nu e chiar placut (e cu amenda sanatoasa), daca stai sa te candesti ca te aflii pe un drum inchis circulatiei publice. O sa se faca inaugurarea pe 1 Decembrie, din cate am auzit, dar neoficial, din spusele celor care lucreaza pe acolo ar mai fi de lucru la ea pana in primavara... repet asta in varianta NEOFICIALA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Am facut o sinteza a informatiilor utile pentru reparatii ,utile moto;sper sa fie de folos. 1.Rulmenti - buni :Alexandria (Koyo Romania ): 0247.312.605, 0247.311.049 - medii:Brasov :www.rulmenti-badr.ro, 0268.331.984 - slabi:Barlad: www.urb.ro - Str. Frunzisului Nr. 83, Cluj-Napoca, 0264.432.358,(varianta Manastur - Zorilor) 2.Semeringuri - buni:Fartec Brasov :0268.424.373 3.Crashbar,Suport cobare,Ghidon - foarte bun:Fery ,Valea Seaca Cluj,0741.132.335 4.Furtune de frana -MotorS Land si este pe str Beiusului nr 72 -www.h-e-l.co.uk 5.Transport Moto - 0740.481.773 - Muller Roland - 0744.677.333 - Peter Varro - 0746.762.204 - Zoran 6.Centrat,reparat spite - id forum KTM EXC,0741.345.918 7.RCA http://www.rca-ieftin.ro/compara.php - foarte fain, completezi datele necesare si afiseaza rezultatele de la principalii asiguratori. 8.Suruburi,piulite - buni:sub podul de la Gara : Str. Fabricii de Chibrituri Nr. 6-10,0745.652.255,www.rsr.ro - medii:Bendkopp : Str. Fabricii de Chibrituri Nr. 6-10, 0264-436106, http://www.bendkopp.ro/ 9.Turnatorie feroase/neferoase - http://www.jents.ro/ 10.Cauciucuri - buni: http://www.heidenau.ro/ - ok:http://www.anvelope-motociclete.ro/ - http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cf...otociclete.html - http://www.cauciucurimoto.ro/start.html 11.Vopsire electrostatica - Str.Vrabiilor Nr.12 12.Pielarie - bun:0742.590.347 Karcsi 13.Sudura - Inox Design S.R.L, Str Caracal, Nr. 17, telefon:0264/434685 (via Zoran) sau, pe strada Plevnei in apropierea Oserului cum mergi din oras pe stanga, sunt foarte meseriasi baietii si iti dau si garantie la lucrare. (via Princz). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Am facut o sinteza a informatiilor utile pentru reparatii ,utile moto;sper sa fie de folos. 1.Rulmenti - buni :Alexandria (Koyo Romania ): 0247.312.605, 0247.311.049 - medii:Brasov :www.rulmenti-badr.ro, 0268.331.984 - slabi:Barlad: www.urb.ro - Str. Frunzisului Nr. 83, Cluj-Napoca, 0264.432.358,(varianta Manastur - Zorilor) 2.Semeringuri - buni:Fartec Brasov :0268.424.373 3.Crashbar,Suport cobare,Ghidon - foarte bun:Fery ,Valea Seaca Cluj,0741.132.335 4.Furtune de frana -MotorS Land si este pe str Beiusului nr 72 -www.h-e-l.co.uk 5.Transport Moto - 0740.481.773 - Muller Roland - 0744.677.333 - Peter Varro - 0746.762.204 - Zoran 6.Centrat,reparat spite - id forum KTM EXC,0741.345.918 7.RCA http://www.rca-ieftin.ro/compara.php - foarte fain, completezi datele necesare si afiseaza rezultatele de la principalii asiguratori. 8.Suruburi,piulite - buni:sub podul de la Gara : Str. Fabricii de Chibrituri Nr. 6-10,0745.652.255,www.rsr.ro - medii:Bendkopp : Str. Fabricii de Chibrituri Nr. 6-10, 0264-436106, http://www.bendkopp.ro/ 9.Turnatorie feroase/neferoase - http://www.jents.ro/ 10.Cauciucuri - buni: http://www.heidenau.ro/ - ok:http://www.anvelope-motociclete.ro/ - http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cf...otociclete.html - http://www.cauciucurimoto.ro/start.html 11.Vopsire electrostatica - Str.Vrabiilor Nr.12 12.Pielarie - bun:0742.590.347 Karcsi 13.Sudura - Inox Design S.R.L, Str Caracal, Nr. 17, telefon:0264/434685 (via Zoran) sau, pe strada Plevnei in apropierea Oserului cum mergi din oras pe stanga, sunt foarte meseriasi baietii si iti dau si garantie la lucrare. (via Princz). util:in acumulator se pune apa distilata daca a pierdut un pic de electrolit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Ceva interesant despre rodaj; am gasit asta pe un topic de pe advrider despre rodarea boxerelor de 1200 http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.