Sari la conținut

Util


Serj
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari,

 

o copie dupa cheia de contact nu stiti unde se poate face? sau in orice loc unde se fac copiile de orice cheie?

in Central, ii 17 ron, da sa te duci cu mobra si sa incerci copia dupa ce ii gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

o copie dupa cheia de contact nu stiti unde se poate face? sau in orice loc unde se fac copiile de orice cheie?

in cora se fac ce drept mai scumpe dar e de calitate si-ti cauta cheia dupa motor si an

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cora se fac ce drept mai scumpe dar e de calitate si-ti cauta cheia dupa motor si an

Corect.

Mi-am facut si eu o copie la ei si e chiar mai bun decat originalul ( deh , asta e vechi si uzat) .

Mi-o cautat cheia potrivita vre-o 20 min dar mi-au facut .

Super multumit.

Pret 25 ron.

Alegerea e a ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cora se fac ce drept mai scumpe dar e de calitate si-ti cauta cheia dupa motor si an

 

1. Ca tot veni vorba de chei, nu stiti daca se copiaza undeva chei de Honda CBR 2001 cu transponder? Am incercat la Central si la Real dar au zis ca nu se baga.

 

2. Cunoasteti ceva service in judet care programeaza ECU-uri de Honda cu HISS ca sa accepte o cheie noua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Am o problema. Nu imi mai porneste motorul...Cand dau la automat se aude un tacanit cum ca face contact, scade becul de neutral in intensitate si cam atat. Bateria este noua pusa de vreo 5 zile (asa facea si cu cea veche si de aia am shcimbato). Help Help Help. Ceva idee de la ce ar putea fii? Farul merge , semnalizarile, claxonul, tot in afara de pornireL:|. Si inca una, cateodaca cand opresc motorul se aude carait ca si cum ar decupla ceva sau ar bloca ceva in motor(habar nu am cum sa zic biggrin.gif ).

 

Multumesc mult si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Am o problema. Nu imi mai porneste motorul...Cand dau la automat se aude un tacanit cum ca face contact, scade becul de neutral in intensitate si cam atat. Bateria este noua pusa de vreo 5 zile (asa facea si cu cea veche si de aia am shcimbato). Help Help Help. Ceva idee de la ce ar putea fii? Farul merge , semnalizarile, claxonul, tot in afara de pornireL:|. Si inca una, cateodaca cand opresc motorul se aude carait ca si cum ar decupla ceva sau ar bloca ceva in motor(habar nu am cum sa zic biggrin.gif ).

 

Multumesc mult si asfalt uscat.

 

imi dau si eu cu parerea nu stiu ce sa zic, nu se aude ca si cand nu ar avea benzina? Am auzit ca la aprilia e problema cu pornirea, poate ca s-a inecat motorul, o idee ar fi sa muti alimentarea pe off si sa incerci sa pornesti asa, dar ce sa zic, nu te lua dupa mine.

sper sa rezolvi cat mai repede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

o copie dupa cheia de contact nu stiti unde se poate face? sau in orice loc unde se fac copiile de orice cheie?

 

 

 

Salut,

 

daca vrei sa faci copie dupa cheie simpla (fara cip) sfatul meu ar fi sa mergi in Marasti pe str.Dambovitei (cea din Groapa ,paralela cu 21decembrie) in zona unde e piatzeta aceea mica,intersectia cu Tribunu Vladutiu.Este acolo o ghereta (program L->V:10-17,Sambata 10->13) si cu 15-20 lei ai cheia.Tipul e un meseriash, am fost si in Piata Marasti la ciupalacul ala si dupa 4 tentative am renuntat, ca nu a fost in stare sa faca o cheie functionala.Pont: cel mai bine e sa mergi si cu motorul sa verifici pe loc cheia.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Am o problema. Nu imi mai porneste motorul...Cand dau la automat se aude un tacanit cum ca face contact, scade becul de neutral in intensitate si cam atat. Bateria este noua pusa de vreo 5 zile (asa facea si cu cea veche si de aia am shcimbato). Help Help Help. Ceva idee de la ce ar putea fii? Farul merge , semnalizarile, claxonul, tot in afara de pornireL:|. Si inca una, cateodaca cand opresc motorul se aude carait ca si cum ar decupla ceva sau ar bloca ceva in motor(habar nu am cum sa zic biggrin.gif ).

 

Multumesc mult si asfalt uscat.

Ori nu are curent destul, ori e releul de pornire. INcearca sa-i dai curent de la o masina sa vezi. Releul de pornire daca nu are curent suficient exact asa face, tacane numa dar nu cupleaza.

 

Chesit a aia care se aude cand opresti motorul e bendixul. Asa face la toate monocilindrele din cauza ca pistonul se opreste brusc . E o chestie normala.

Editat de andrei_c
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Am o problema. Nu imi mai porneste motorul...Cand dau la automat se aude un tacanit cum ca face contact, scade becul de neutral in intensitate si cam atat. Bateria este noua pusa de vreo 5 zile (asa facea si cu cea veche si de aia am shcimbato). Help Help Help. Ceva idee de la ce ar putea fii? Farul merge , semnalizarile, claxonul, tot in afara de pornireL:|. Si inca una, cateodaca cand opresc motorul se aude carait ca si cum ar decupla ceva sau ar bloca ceva in motor(habar nu am cum sa zic biggrin.gif ).

 

Multumesc mult si asfalt uscat.

da jos firele de la baterie si curata-le; curata si bornele bateriei; sa ne zici ce ai rezolvat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

as avea o intrebare. S-a fisurat tubul plastic transparent prin care se vedea nivelul apei pentru racire, nu stiti unde se poate gasi astfel de piesa?

E vorba de Kawasaki ER5.

mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Am o problema. Nu imi mai porneste motorul...Cand dau la automat se aude un tacanit cum ca face contact, scade becul de neutral in intensitate si cam atat. Bateria este noua pusa de vreo 5 zile (asa facea si cu cea veche si de aia am shcimbato). Help Help Help. Ceva idee de la ce ar putea fii? Farul merge , semnalizarile, claxonul, tot in afara de pornireL:|. Si inca una, cateodaca cand opresc motorul se aude carait ca si cum ar decupla ceva sau ar bloca ceva in motor(habar nu am cum sa zic biggrin.gif ).

 

Multumesc mult si asfalt uscat.

 

Am rezolvat. Se pare ca era de la o siguranta :| . Am schimbato si a plecat la buton...... Acuma intrebarea: Daca era stricata siguranta, cum de se aprindeau becurile si bordul si restul chestiilor??? Sper ca de la aia a fost si sa nu imi faca probleme cand ma pun cu ea la drum lung. Va multumesc tuturor pentru sfaturi si sa ne auzim cu bine. Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este temperatura maxima la care poate ajunge blocul motor?

Vrei sa-l vopsesti? :unsure:

nu cred ca stie cineva exact, a banuiesc ca undeva pe la 100-110 de grade, ca mai mult nu cred ca-l lasa sistemul de racire

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei sa-l vopsesti? :huh:

nu cred ca stie cineva exact, a banuiesc ca undeva pe la 100-110 de grade, ca mai mult nu cred ca-l lasa sistemul de racire

Da da, de vopsit e vorba, si am gasit ceva termorezistente unele pana in 260 de grade si altele pana in 600 de grade, si ideea e ca nuanta care o doresc eu se gaseste intre cele pana in 260, cele pana in 600 fiind mult mai inchise. Si-acum, enigma otiliei este daca sa ma risc cu 260 celsius sau sa iau 600.

 

Temperatura de care zici tu, nu se refera la ulei?(poate intreb o tampenie, dar asta este daca nu stiu :cheers: )Blocul nu poate ajunge la temperaturi mai mari decat uleiul?

 

Merci oricum de promprtitudine; mai cercetez oricum. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da da, de vopsit e vorba, si am gasit ceva termorezistente unele pana in 260 de grade si altele pana in 600 de grade, si ideea e ca nuanta care o doresc eu se gaseste intre cele pana in 260, cele pana in 600 fiind mult mai inchise. Si-acum, enigma otiliei este daca sa ma risc cu 260 celsius sau sa iau 600.

 

Temperatura de care zici tu, nu se refera la ulei?(poate intreb o tampenie, dar asta este daca nu stiu )Blocul nu poate ajunge la temperaturi mai mari decat uleiul?

 

Merci oricum de promprtitudine; mai cercetez oricum.

 

Pai din cate stiu eu, uleiul poate ajunge pana la 160-170 de grade, nu mai mult;

pe de alta parte, am facut o deductie logica, chiar daca nu am multe cunostinte despre termodinamica B) :

motorul se incalzeste din interior spre exterior, evident :cheers:

acuma, logic ar fi asa: cel mai cald in jurul cilindrilor, apoi lichidul de racire si apoi exteriorul blocului; nu prea vad cum exteriorul blocului ar putea fi mai cald decat lichidul de racire, care este mai aproape de sursa de caldura (cilindrii);

Oricum, daca aplici corect vopseaua de pana la 260 de grade si ti se arde, io iti cumpar alta, nu-ti iau bani pe manopera, ti-l refac si dau si o bere :huh:

Ce zici de asta? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,saptamana viitoare pe Miercuri voi merge in Cluj,pt intrunirea Seth,am nevoie de o adresa ceva de la magazine moto unde pot gasii protectii pt genunchi si tibie.

Multumesc,numa bine :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...