JMoto Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 ulei motocicleta 10w60 Motul 7100 ester full sintetic Pus la suzuki Gsr 600 din 2007 injectie e bine sau e rau? nu gasesc nicaieri un tabel cu temperaturi sau chesti de genu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 bun...dar stai cu ochii pe nivel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 ulei motocicleta 10w60 Motul 7100 ester full sintetic Pus la suzuki Gsr 600 din 2007 injectie e bine sau e rau? nu gasesc nicaieri un tabel cu temperaturi sau chesti de genu. Eu zic ca e cam mult. Nu mergi cu ea la tropice si nici n-are o uzura prea mare. Uite ce spune aici: http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?sector=2&category=25&subset=1010&modelyear=&vehicle=62237&site=41®ion=59&language=7&brand=45 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Martie 18, 2013 Autor Share Postat Martie 18, 2013 Eu zic ca e cam mult. Nu mergi cu ea la tropice si nici n-are o uzura prea mare. Uite ce spune aici: http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?sector=2&category=25&subset=1010&modelyear=&vehicle=62237&site=41®ion=59&language=7&brand=45 19.200km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpopoiu Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 STAI CU OCHII LA NIVEL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 In general vascozitate ceruta la motoare de cross sau hard enduro. Pt motociclete racite pe aer si/sau forjate pe loc, cum e cazul motocicletelor enduro, etc. "Specific viscosity grade compensate fuel dilution, reduces oil consumption and allow smooth shifting. 10W60 viscosity grade is required by KTM, APRILIA, HUSQVARNA, MOTO GUZZI, MV AGUSTA for some of their engines." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeusEx1 Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Marmelada Acu daca e pus .. e pus, eu merg cu recomandarile producatorului in consecinta, ai atasat tabelul cu vascozitatile recomandate de producator pentru motocicleta ta. 10w60 nu se regaseste in tabel. Suzuki recomanda 10W40 dar daca nu este disponibil...poti alege din tabel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 e bine sau e rau? Rau nu e dar nici nu e tocmai bine. Ce poti sa faci daca tot o servisezi singur: Da uleiul jos intr-un recipient curat si pune-l la loc in bidonul de ulei. Pune un 10W 40 sau un 10W 50 de acelasi producator si tip, cu care mergi pana incepe canicula. Cand incep caldurile de 38+ in bucuresti, pune la loc uleiul asta gros. In octombrie, schimbi din nou la uleiul subtire Vascozitatea uleiului se alege cum se alege compozitia la cauciucuri pe circuit: in functie de temperatura ambianta si stilul de mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 pai si 10W40 si 10W60 tot cu 10 incep, deci la rece teoretic au aceeasi viscozitate. Diferenta s-ar face la cald, dar GSR-ul are racire pe apa deci mai mult de un 120-130 grade oricum nu o sa vada, deci ambele se vor comporta identic... zic eu. Citisem pe undeva o explicatie (nu stiu cit de adevarata o fi) ca un ulei cu ecart mare intre numarul mic si numarul mare este mai bun din pdv al stabilitatii viscozitate vs temperatura dar mai slab din pdv al proprietatii de ungere. Cu alte cuvinte, daca nu ai nevoie de plaje largi de temperatura, (de ex desert unde noaptea ai sub 0 iar ziua peste 45 grade), cel mai bine e sa alegi un ulei cu ecartul cit mai mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Am sa postez eu un tabel puţin mai tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeusEx1 Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 E vorba de marmelada calda nu rece la rece e la fel ca orice marmelada cu inicativu 10W. Nu stiu daca are sens sa-l tii p'asta cu 60, este prea vascos la cald fata de recomandarile producatorului.. 10W40 zice suzuki, ce-i drept in franceza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 (editat) Nu e chiar asa. Vascozitatea la rece a lui 7100 10W-60 Este cu 80% mai mare decat a lui 7100 10W-40 dupa cum se poate vedea din fisele tehnice de mai jos http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/42/7100%204T%2010W-40%20MA2%20(GB).pdf?1316105300 http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/41/7100%204T%2010W60_GB.pdf?1290086771 Cu alte cuvinte dai motorului un ulei cu o vascozitate la rece mai mare decat a lui 7100 20w50 ceea ce eu zic ca este cam mult pentru un motor nou. http://www.frontier.ro/files/pdf/7100%2020W-50%204T%208364%20(GB).pdf pai si 10W40 si 10W60 tot cu 10 incep, deci la rece teoretic au aceeasi viscozitate. Diferenta s-ar face la cald, dar GSR-ul are racire pe apa deci mai mult de un 120-130 grade oricum nu o sa vada, deci ambele se vor comporta identic... zic eu. Citisem pe undeva o explicatie (nu stiu cit de adevarata o fi) ca un ulei cu ecart mare intre numarul mic si numarul mare este mai bun din pdv al stabilitatii viscozitate vs temperatura dar mai slab din pdv al proprietatii de ungere. Cu alte cuvinte, daca nu ai nevoie de plaje largi de temperatura, (de ex desert unde noaptea ai sub 0 iar ziua peste 45 grade), cel mai bine e sa alegi un ulei cu ecartul cit mai mic. E vorba de marmelada calda nu rece la rece e la fel ca orice marmelada cu inicativu 10W. Nu stiu daca are sens sa-l tii p'asta cu 60, este prea vascos la cald fata de recomandarile producatorului.. 10W40 zice suzuki, ce-i drept in franceza Editat Martie 19, 2013 de mianmar23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeusEx1 Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Asa, si? Motorul se incalzeste, de pornit il pornesti cu orice indicativ, baterie sa ai, discutia este la ~ 40 grade. Acolo ar fi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Martie 19, 2013 Autor Share Postat Martie 19, 2013 deci motocicleta nu e a mea.. este a unui prieten eu iam zis sa ii puna 10w40 dar a fost la magazin si aia iau zis ca e bun si 10w60 motul, s-a bucurat ca la luat cu 210 lei ! Abia iam pus uleiu 2 zile are si 2 km cu el. vedem la drum cum se comporta. sper sa nu strice cva la motor sau la ambreiaj. Si peste toate astea am vrut sa stiu daca este ok cu uleiu asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Prietenul tau o sa aiba o primavara interesanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 bu-i honda sa se strice de la ulei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Nu mi-am luat pastilele :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 :D =)))))))))))))))))))) buna asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 stiu Mai baieti, vedeti ca nu e de gluma cu uleiul sau presiunea de ulei, sau nivelul de ulei. Anul trecut am schimbat un motor pt ca mai ramasese in el doar cu 200 ml ulei. Motocicleta consuma ulei. Era un SV650, nu ca ar avea vreo importanta dar am mai vazut un topic deschis de un incepator caruia i s-a aprins becul. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Ideeea este ca la o motocicleta aproape noua, racire pe lichid, cu jocuri foarte mici si folosita intr-un climat temperat continental cum este la noi in tara si in regim de touring, eu zic ca nu este necesar un ulei 10W-60. Ce rost are ca in asemenea conditii sa-i bagi un ulei cu vascozitati aproape duble atat la rece cat si la cald, fata de ceea ce recomanda producatorul?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vr46 Postat Martie 26, 2021 Share Postat Martie 26, 2021 Buna ziua,bardhal 10w60 race.pentru yamaha r6 2001 este aiurea daca pun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Martie 27, 2021 Share Postat Martie 27, 2021 DIn cite stiu eu (e posibil sa ma insel) Bardahl sint specializati oarecum pe ulei de motor pentru off-roadere. Daca bidonul are pe el o poza cu o vitezana poti sa pui (daca corespunde cu specificatiile yamaha), daca are poza cu o capra atunci mai bine sa nu pui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vr46 Postat Aprilie 1, 2021 Share Postat Aprilie 1, 2021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Aprilie 5, 2021 Share Postat Aprilie 5, 2021 OK, daca Yamaha recomanda clasa asta de viscozitate pentru uleiuri (10w60) atunci poti sa bagi zama in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.