Sari la conținut

Accident Buzau R.I.P.


aladin1
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 135
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

voi vedea daca se mai continua cu franari si gume. daca se continua..... topic closed.

 

omul a murit nevinovat. un omagiu ar putea sa-i aduca oricine. si atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca ar fi mai bine sa incetati discutiile si sa aratam ca ne respectam macar intre noi, ca oricum altcineva nu o face. daca se considera necesar se poate crea alt topic si pus un link aici pt continuarea discutiilor in contradictoriu, glumelor etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva ce ulei sa pun in motor? ca din ce vad ati ajuns la cauciucuri si frani.

 

Cum mă?

 

frîni? frîni?

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca Doamne fereste ma ia si pe mine Cel de sus intr-un accident, va rog, respectuos, sa nu vorbiti de cauciucuri pe topic.

 

Dumnezeu sa-l ierte, a murit nevinovat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.campusbuzau.ro/impact-fatal-pentru-un-tanar-motociclist/ , mai priviti cu atentie filmul. Se vede si ce cauciucuri sint pe moto, si cam ce viteza avea. Soferi inconstienti au fost , sint si for fi mereu, poate vor fi din ce in ce mai prezenti. Problema grava e ca motociclistii nu constientizeaza pericolul.De peste un deceniu, de cind citesc acest forum, toti se lamenteaza despre soferii criminali, insa citi isi dau seama cu adevarat ca aceasta e o realitate omniprezenta ? An de an mor tot mai multi "ghinionisti"si toti se grabeasca sa scrie "rip". Si cu asta basta.

 

Nu mai comentez pe acest topic. E suficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se intampla acelasi lucru cu cauciucuri noi? Nu era o investitie proasta?

SOFERII CARE CAUZEAZA ACCIDENTE DIN CULPA / NEATENTIE SA INTRE LA PARNAIE!!!

Sa vedeti ca nu se va mai dormii la volan. Tata-miu prin 60 si ceva cand a facut scoala instructorul il batea cu patentul peste genunchi cand gresea.

Nu a avut in viata lui nici un accident.. si pana acum nici eu (cu masina) :) (cu motorul am mai comis-o dar deocamdata nimic exagerat de grav).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu sunt atat de bun incat sa imi dau seama de calitatea cauciucurilor doar din poze.

Poate saracul baiat avea gume bune si masina a aparut in fata lui in catva metri ori poate gumele ii mai dadeau o sansa.

E bine totusi sa discutam incercand sa aflam ce ar fi putut sa il salveze.

Frane bine reglate, viteza mai mica, echipament de calitate si de ce nu gume mai bune. Sunt lucruri de care trebuie sa tinem seama cand ne urcam pe motor. Sa fim constienti de puterea motorului de sub noi si de cele enumerate mai sus.

----------------------------------------------------------------

Nu e rea ideea spusa de JAGI. Nu m-am gandit niciodata la reglarea franelor. Am observat ca toti isi fac maneta de frana beton. Se pare ca nu e bine sa fie asa. Mi se pare logic.

Daca inchideati topicul nu mai aflam lucruri noi. Inteleg ca un om a plecat dintre noi dar macar sa nu fie zadarnic si daca un cuvant din aceasta discutie ne ajuta sa nu plecam si noi consider ca topicul trebuie sa ramana deschis.

Balariile alea cu intrebarile despre ulei mi se par chiar bataie de joc. Dar sfaturile cum sa faci sa nu faci buf indiferent ca sunt pe langa subiect mi se par nepretuite. Ar trebui incadrate cu chenar rosu indiferent unde apar.

---------------------------------------------------------------

JAGI are dreptate si in privinta gumelor. Poate el se pricepe la motoarele SS si poate pentru alea iti trebuie anumite tipuri de gume. Eu as completa ca indiferent ce motor ai e bine sa ai gume cat mai noi. Nu conteaza modelul decat daca stii ca mergi ca nebunul. Dar pentru motocicletele normale cu care se circula cu viteze normale este de ajuns sa ai gume cat mai noi.

Am vazut care este diferenta intre gume de 4-5 ani si gume noi. Efectiv ai alta motocicleta sub tine. Nu numai la franare chiar si la accelerare. Nu sesizam ca pleaca mai tarziu decat cand mi-am pus gume noi. Parca aveam brusc un motor mai puternic. La franare nu mai vorbesc ca se lipea de asfalt. Si avem cele mai leftine anvelope gasite pe piata nu ceva scump. Cand mi-a iesit ala in fata nu cred ca opream in siguranta daca aveam gumele vechi. Am patinat cam 2 metri cu gumele noi si l-am ratat pe ala cu maxim jumatate de metru. Daca mai patinam jumatate de metru intram in el. Si aproape sigur cu gumele vechi se intampla asta cu toate ca alea vechi nu erau atat de uzate si intarite.

De acum in colo la maxim 3 ani o sa imi schimb gumele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca Doamne fereste ma ia si pe mine Cel de sus intr-un accident, va rog, respectuos, sa nu vorbiti de cauciucuri pe topic.

Pai ca sa ai privilegiul sa se discute despre moartea ta pe aceasta sectiune trebuie ca in primul rand un forumist sa vada o stire despre accidentul tau.

Ca sa fii sigur cred ca ar trebui sa porti un sticker pe rezervor cu urmatorul text: "in caz ca mi se intampla ceva, Doamne fereste, va rog sunati la linia fierbinte: <<accidente-motociclism-ro>> si o operatoare va prelua mesajul si-o sa-mi fie facut si mie topic. Multumesc! :rolleyes: "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa schimb un pic discutia: motorul parca e un zxr400. Cica ar fi si recomandat incepatorilor. Dar la vreo 180 kg si 65 cai e destul de fasnet si prinde lejer 170-180.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate asa ceva ar trebui postat pe forumurile unde-si fac veacul asemenea specimene de femei.. poate le mai intra ceva in capul lor de soferite.. sau poate ar trebui sa le puna la examen sa intoarca capul de vreo 20000 de ori in spate ca poate le intra in reflex.. orice spunem acum nu mai este de folos bietului motociclist.. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un proverb spune : "despre morti numai de bine"

 

dar uneori trebuie comentat ca poate invatam ceva.

 

baiatul a mers un sezon cu gulerul ala de la carburator crapat, chiar tatal lui spunea ca " mergea in trei"

 

De fiecare data cand vedem si auzim o motocicleta poate fi un disperat care sta toata ziua si o sterge o regleaza demonteza, unge, f-te, regleaza maneta perfect.. un disperat ... sau poate fi unul care bate salamul de ea.. il doare fix in cuc.. ( va rog sa va uitati cate cotoarpe sunt la smaeb in parcare) exact ca viata lui, GUME TERCI.

 

Este greu sa presupunem cat de lucid a fost un motociclist inainte de accident, insa putem spune cu certitudine ce fel de motociclist este. Daca ma intalnesc cu un baicar pe traseu, nu este nevoie sa deschida gura ca vorbeste motocicleta pentru el la capitolul asta, EU pentru astia care-si bat joc de motociclete as face o lege speciala sa intre la puscarie :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu despre asta este vorba, eu am subliniat alta chestie, daca vedem un aurolac ciugulit tot si un domn imbract la costum mirosind a parfum.. eu cred ca putem comenta doua vorbe despre ei.. cam despre asta este vorba.. tu vrei sa-mi spui ca si ti.ganul de departe este domn..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vroiam eu sa spun nu e ca nu putem vorbi despre ei ci ca indiferent daca era poleit cu aur si motorul si motociclistul aia tot chioara era!!! Pe mine era sa ma dea jos una intr-o intersectie de doua ori la o distanta de cateva zile, in aceeasi intersectie si mergeam normal pe la 2-3m de ea... Ideea e ca nu era atenta de loc cretina si am putut evita eu! Pacat ca sunt cazuri in care motociclistul oricat de bun e si oricat de tare e motorul nu poate evita o asa aratare neatenta si sfarseste ca in cazul de fata.. Pacat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu nu as vreau sa comentam despre cazul in speta.

 

spre ex un om care este plin de probleme este cert ca el este o problema.. el a generat probleme. NU putem crede intr-o conspiratie, exact genul de persoana care se imprumuta de bani la prieteni non stop, refuza cu incapatanare sa inteleaga ca nu se poate si cu p. in c. si cu sufletul in rai.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un proverb spune : "despre morti numai de bine"

 

dar uneori trebuie comentat ca poate invatam ceva.

 

baiatul a mers un sezon cu gulerul ala de la carburator crapat, chiar tatal lui spunea ca " mergea in trei"

 

De fiecare data cand vedem si auzim o motocicleta poate fi un disperat care sta toata ziua si o sterge o regleaza demonteza, unge, f-te, regleaza maneta perfect.. un disperat ... sau poate fi unul care bate salamul de ea.. il doare fix in cuc.. ( va rog sa va uitati cate cotoarpe sunt la smaeb in parcare) exact ca viata lui, GUME TERCI.

 

Este greu sa presupunem cat de lucid a fost un motociclist inainte de accident, insa putem spune cu certitudine ce fel de motociclist este. Daca ma intalnesc cu un baicar pe traseu, nu este nevoie sa deschida gura ca vorbeste motocicleta pentru el la capitolul asta, EU pentru astia care-si bat joc de motociclete as face o lege speciala sa intre la puscarie :crack:

 

Eu zic ca bati campii.grav.Ce te F**E grija ce el mergea in 3?putea sa mearga si intr-un piston ,ca doar era motocicleta lui.Putea sa aiba cauciucuri vechi de 10 ani sau de ieri,ca la cum i-a intors vaca aia in fata era acelasi rezultat.Si iti mai si permiti sa te iei de mort,culmea,el nu poate raspunde la acuzatiile tale.Se simte de la o posta ca esti un din ala perfect ca om,cu o motocicleta perfecta,cu o viata perfecta.

Ia mai du-te tu pe forumuri perfecte create special pentru perfecti ca tine si lase-ne pe noi astia "terci" sa ne vedem de ale noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...