Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 135
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Just another crossdresser.

 

Cum ar fi fost sa refaca un pic seria XR cu injectie, 6 speed, subcadru spate din otel [tubular frame] alternator mare [minim 400 w] si abs ?

Daca ii puneau si un fairing de Dakar ma duceam direct la banca.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crossrunner marketing deffinition: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Crossrunner



De la: http://www.hondamc2013.com/bikes/crossrunner

_________________________________

Exceptional stability and impressive performance, all year round

Take the flexibility and exciting attitude of a Naked performance machine, and give it the upright riding position and rugged appearance of an adventure bike; what you’re left with is something special. The Crossrunner.

Along with a unique, stylish image, the Crossrunner’s 800cc V4 motor provides a thrilling riding experience, in all conditions, throughout the year – in and around town or on long rides out across country.

A motorcycle that reflects the riding conditions of this new decade

The Crossrunner – a motorcycle that delivers a uniquely adaptable experience to suit different riding moods. We gave it a wide-barred, upright riding position to offer an experience that magnifies the impressions of speed, acceleration and lean angle. All the while feeling in complete control.

It was the 120 sessions in the wind tunnel that helped us build a motorcycle with such unwavering stability. In fact the airflow technology in the Crossrunner even adds to its trend-setting appearance – which is helped by aesthetically pleasing low slung 4-2-1 exhaust system.

Designed to maximise pillion comfort and create a feeling of unison between rider and passenger, the Crossrunner also addresses the aspect of another strong consideration at initial stage. The engine.

With most sport tourer machines using an in-line four cylinder engine and most adventure motorcycles using a twin cylinder powerplant, the design team had an exciting opportunity. A smooth, flexible and soulful 800cc V4 engine, specifically tuned for a machine that helps a rider find a flowing rhythm.

With the attributes of both a Naked performance machine and an adventure bike, the Crossrunner is a new kind of motorcycle. One that can effortlessly adapt to many different styles of riding.



N-am cumparat-o de mobra de strada, ci de touring, asa cu m am vazut ca fac, de fapt,si cum vad ca faceti si mare parte dintre voi. Am iesit si cu Varadero (am avut doua, mai am una, inca) si in padure - Valea Cernei etc., dar nu a fost placerea vietii, ci nevoia de supravietuire m-a ajutat foarte tare sa nu o pun pe jos in vreuna din escapadele pe forestiere.

Am urmarit toate GS-urile de vanzare din ultimiii 2-3-4 ani, cu gandul ca ma fac BMW-ist si am cumparat tot altceva, de fioecare data.

Am vazut ca turele mele au ajus sa aiba de la 250 km in sus, ca prefer asfaltul (chiar prost) sau drumul de tara, fara coclauri. Am facut ture lungi, de una-trei-patru zile... Cea mai lunga a fost de 10 (zece) zile, pe firul Dunarii, pana la izvorul fluviului si inapoi, prin Alpi, unde am vazut limitele lui Varadero, in curbele din pasurile austriece... Uf...

Sper ca le-am rezolvat acum, cu Crossrunner...

Va zic eu, dupa ce vad cat de meserias ma simt, acolo, sus, in acele de par...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care s limitele lui vara in pasurile alea ?

 

dar despre ce calaresti acum ?

 

si ..care e traba cu offroad-ul si vara /gs ? sunt vaci de asfalt :)

Corect. Vaci de asfalt.

M-am impacat greu cu Varadero, in curbe foarte stranse, luate maxim in treapta a II-a. Are un centru de greutate care pare a fi sus de tot...

Si mai greu este de urnit motorul cu picioarele, dat cu spatele, intors in drum, indeosebi in panta...

In rest, numai de bine despre Varadero: puternica, confortabila, echilibrata (atata vreme cat viteza este peste 20 km/ora)...

Editat de GAMO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite, am pus Varadero la vanzare, draga de ea...

/index.php?/topic/692324-honda-varadero-xl1000v-2002-perfecta



multumesc de explicatie si scuze de offtopic

 

pot sa intreb ce costitutie ai ? si cum te impaci cu vacuta asta noua ? orice impresie e binevenita :)

1,80, 87 kg...

Nu stiu sa iti spun cum ma voi impaca cu noua motocicleta pentru ca nu avem o relatie, inca. Abia astazi am capatat numerele rosii (ca am primit unelele de masina, sa imi pun si in cap), maine sunt pe drumuri, vineri muncesc zi-lumina, sambata dimineata deasemenea si abia apoi, yeeeeeee!, voi vedea cum ne intelegem...

Am cumparat-o dupa poze, filme, reviews, comentarii... :-L Astept sa vad ce-o fi, cum o fi... Sper sa fie ce am crezut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vine codu' galben, ii dau startul sambata dupa-amiaza.

Fac un rezumat, pe duminica...

 

Ah, trebuie sa o vand pe fosta. Poate ii pica draga cuiva... E de gasit in link-ul din semnatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa postezi ceva impresii in comparatie cu varadero cum e mai ales la putere

am mers cu vfr si sincer mi s-a parut cam "lesinata", chiar si dupa ce intra vtec-ul. la generatia asta poate au imbunatatit ceva

asteptam impresii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa postezi ceva impresii in comparatie cu varadero cum e mai ales la putere

am mers cu vfr si sincer mi s-a parut cam "lesinata", chiar si dupa ce intra vtec-ul. la generatia asta poate au imbunatatit ceva

asteptam impresii

si sa pui si niste poze sa ne clatim retina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa postezi ceva impresii in comparatie cu varadero cum e mai ales la putere

am mers cu vfr si sincer mi s-a parut cam "lesinata", chiar si dupa ce intra vtec-ul. la generatia asta poate au imbunatatit ceva

asteptam impresii

 

Depinde ce experienta moto ai, in comparatie cu un miar ss e lesinata la viteze mari, dar nu pentru asta e facuta, e o mobra grea de touring sportiv.

Motorul de pe Crossrunner e si mai "lesinat" decat cel pe pe VFR, s-a imbunatatit comportamentul in ture mici si medii in defavoarea vitezei de varf.

Avantajul fata de VFR consta in pozitia relaxata, nu stai in maini si nici nu ai genunchii la piept. In rest e un VFR normal. De fapt daca iei un VFR normal si ii montezi niste inaltatoare de ghidon/renunti la semighidoane plus inaltat sa/coborat scarite cam acolo ajungi.

Concureaza pe acealasi segment cu Versys-ul de 1000.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut prima tura cu motorul cel nou. Brrr..., asa un frig nu mi-a mai fost de mult...

Am facut si o sedinta de shooting, asa cum mi-ati cerut.



Voila!

post-18972-0-82460500-1364050800_thumb.jpg

post-18972-0-35081600-1364050801_thumb.jpg

post-18972-0-86215900-1364050801_thumb.jpg

post-18972-0-38326600-1364050802_thumb.jpg

post-18972-0-92673600-1364050802_thumb.jpg

post-18972-0-40888900-1364050803_thumb.jpg

post-18972-0-96841700-1364050803_thumb.jpg

post-18972-0-43566600-1364050804_thumb.jpg

post-18972-0-20039600-1364050900_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum e pozitia picioarelor, ca la vitezana sau mai relaxat?Protectia la vant cum ti se pare ? Pe alb arata foarte bine.

Pozitia picioarelor nu este ca la Varadero. Am fost tentat sa imi asez piciorul pe schimbatorul de viteze, reapectiv pedala de frana. Adica, am facut-o, de cateva ori...

Deci, cu vreo 10 cm mai indarat.

 

Foarte frumoasa domnule! Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Un VFR adaptat la drumurile din Romania.

De curiozitate e fabricata in Japonia sau in Italia/Spania?

Multumesc frumos! Sper sa imi mearga bine, si cu motorul asta. N-am avut necazuri, in ultimii ani, din pricina motoarelor.

Nu stiu cum e VFR. Nu l-am cunoscut. :)

In ultimii ani nu m-am dat decat cu Varadero. Cel pe care il am acum de vanzare este al doilea.

 

Nu stiu unde-i montat Crossrunner. Ma uit si iti zic.

 

Mai vrei sa stii ceva despre Crossrunner?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de explicatie si scuze de offtopic

 

pot sa intreb ce costitutie ai ? si cum te impaci cu vacuta asta noua ? orice impresie e binevenita :)

Hmm...

Pentru moment, dupa scurta tura (prin oras) de astazi, nu ne iubim prea tare.

Dupa doua Varadero e cam greu sa imi tin picioarele mai indarat, ca pe un motor sport... Adica, asa ma gandesc eu ca e pe sport, care nu m-a atras vreodata.

Daca m-am ridicat in picioare, a cam fost ca si cum m-am urcat pe scara, sa schimb becul.

E mai voios, motorul. Suna frumos, din Akrapovic... Este elastic... Nu ca as sti eu in ce viteza sunt, deocamdata. De la cele 5 viteze de la Varadero, 6 la Crossrunner mi se par foooarte multe!

Parbrizul este mic. Mic-mic... Fata de velierul de Varadero, unde am pus cel mai mare parbriz din piata, plus o extensie, este ca un clitoris.

Sunt intr-o perioada de negatie, deocamdata.

Mai intreaba-ma, daca ai interese.

 

Care crezi ca este viteza de croaziera, aia unde motorul toarce, cu rezerva pt o depasire scurta? Cum este protectia la vant cu parbrizul stok.

"Parbrizul este mic. Mic-mic... Fata de velierul de Varadero, unde am pus cel mai mare parbriz din piata, plus o extensie, este ca un clitoris."

Un parbriz de touring este prima cumparatura. Nu m-am decis inca de care sa iau.

 

Care crezi ca este viteza de croaziera, aia unde motorul toarce, cu rezerva pt o depasire scurta?

Asta este partea frumoasa. Motorul este foarte elastic, se simte, se aude si ansamblul motor-cutie se comporta foarte frumos si previzibil. Mi-a placut senzatia de locomotiva, pe care o da. Are o rezerva de putere mare, in treptele 3-4-5... Dumnezeu stie in care era cand mi-am incercat eu puterile... Cum ziceam, 6 viteze sunt foarte multe, pentru moment.

Oricum, fata de Varadero, mi s-a parut ca ma teleportez. Nu m-am scremut deloc sa imi iau avant.

Nu pot fi mai precis, deocamdata. Poate, pe weekendul viitor. Am pus la cale o iesire, cu amicii... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...