GAMO Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Hei, cati suntem? Ati incercar Crossrunner? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 Si asta este ENDURO-touring? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Martie 20, 2013 Autor Share Postat Martie 20, 2013 Ha, ha... Nu m-as incumeta... Este, cu siguranta, TOURING&ADVENTURE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 ura..bravo . la mai mare. in fine, new varadero it's here sa te bucuri de ea, impresii, povesti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 alex faci cofuzie cu crosstourer, asta este un inlocuitorul vfr-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 (editat) Just another crossdresser. Cum ar fi fost sa refaca un pic seria XR cu injectie, 6 speed, subcadru spate din otel [tubular frame] alternator mare [minim 400 w] si abs ? Daca ii puneau si un fairing de Dakar ma duceam direct la banca. Editat Martie 20, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 alex faci cofuzie cu crosstourer, asta este un inlocuitorul vfr-ului asa e, mutlumesc in fine, tot honda e . ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Martie 20, 2013 Autor Share Postat Martie 20, 2013 Crossrunner marketing deffinition: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Crossrunner De la: http://www.hondamc2013.com/bikes/crossrunner _________________________________ Exceptional stability and impressive performance, all year round Take the flexibility and exciting attitude of a Naked performance machine, and give it the upright riding position and rugged appearance of an adventure bike; what you’re left with is something special. The Crossrunner. Along with a unique, stylish image, the Crossrunner’s 800cc V4 motor provides a thrilling riding experience, in all conditions, throughout the year – in and around town or on long rides out across country. A motorcycle that reflects the riding conditions of this new decade The Crossrunner – a motorcycle that delivers a uniquely adaptable experience to suit different riding moods. We gave it a wide-barred, upright riding position to offer an experience that magnifies the impressions of speed, acceleration and lean angle. All the while feeling in complete control. It was the 120 sessions in the wind tunnel that helped us build a motorcycle with such unwavering stability. In fact the airflow technology in the Crossrunner even adds to its trend-setting appearance – which is helped by aesthetically pleasing low slung 4-2-1 exhaust system. Designed to maximise pillion comfort and create a feeling of unison between rider and passenger, the Crossrunner also addresses the aspect of another strong consideration at initial stage. The engine. With most sport tourer machines using an in-line four cylinder engine and most adventure motorcycles using a twin cylinder powerplant, the design team had an exciting opportunity. A smooth, flexible and soulful 800cc V4 engine, specifically tuned for a machine that helps a rider find a flowing rhythm. With the attributes of both a Naked performance machine and an adventure bike, the Crossrunner is a new kind of motorcycle. One that can effortlessly adapt to many different styles of riding. N-am cumparat-o de mobra de strada, ci de touring, asa cu m am vazut ca fac, de fapt,si cum vad ca faceti si mare parte dintre voi. Am iesit si cu Varadero (am avut doua, mai am una, inca) si in padure - Valea Cernei etc., dar nu a fost placerea vietii, ci nevoia de supravietuire m-a ajutat foarte tare sa nu o pun pe jos in vreuna din escapadele pe forestiere. Am urmarit toate GS-urile de vanzare din ultimiii 2-3-4 ani, cu gandul ca ma fac BMW-ist si am cumparat tot altceva, de fioecare data. Am vazut ca turele mele au ajus sa aiba de la 250 km in sus, ca prefer asfaltul (chiar prost) sau drumul de tara, fara coclauri. Am facut ture lungi, de una-trei-patru zile... Cea mai lunga a fost de 10 (zece) zile, pe firul Dunarii, pana la izvorul fluviului si inapoi, prin Alpi, unde am vazut limitele lui Varadero, in curbele din pasurile austriece... Uf... Sper ca le-am rezolvat acum, cu Crossrunner... Va zic eu, dupa ce vad cat de meserias ma simt, acolo, sus, in acele de par... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 care s limitele lui vara in pasurile alea ? dar despre ce calaresti acum ? si ..care e traba cu offroad-ul si vara /gs ? sunt vaci de asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Martie 20, 2013 Autor Share Postat Martie 20, 2013 (editat) care s limitele lui vara in pasurile alea ? dar despre ce calaresti acum ? si ..care e traba cu offroad-ul si vara /gs ? sunt vaci de asfalt Corect. Vaci de asfalt.M-am impacat greu cu Varadero, in curbe foarte stranse, luate maxim in treapta a II-a. Are un centru de greutate care pare a fi sus de tot... Si mai greu este de urnit motorul cu picioarele, dat cu spatele, intors in drum, indeosebi in panta... In rest, numai de bine despre Varadero: puternica, confortabila, echilibrata (atata vreme cat viteza este peste 20 km/ora)... Editat Martie 20, 2013 de GAMO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 multumesc de explicatie si scuze de offtopic pot sa intreb ce costitutie ai ? si cum te impaci cu vacuta asta noua ? orice impresie e binevenita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Martie 20, 2013 Autor Share Postat Martie 20, 2013 Uite, am pus Varadero la vanzare, draga de ea... /index.php?/topic/692324-honda-varadero-xl1000v-2002-perfecta multumesc de explicatie si scuze de offtopic pot sa intreb ce costitutie ai ? si cum te impaci cu vacuta asta noua ? orice impresie e binevenita 1,80, 87 kg... Nu stiu sa iti spun cum ma voi impaca cu noua motocicleta pentru ca nu avem o relatie, inca. Abia astazi am capatat numerele rosii (ca am primit unelele de masina, sa imi pun si in cap), maine sunt pe drumuri, vineri muncesc zi-lumina, sambata dimineata deasemenea si abia apoi, yeeeeeee!, voi vedea cum ne intelegem... Am cumparat-o dupa poze, filme, reviews, comentarii... Astept sa vad ce-o fi, cum o fi... Sper sa fie ce am crezut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 S-o stapanesti cu placere. Neaparat impresii si poze. Suntem numai ochi si urechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Martie 21, 2013 Autor Share Postat Martie 21, 2013 Daca nu vine codu' galben, ii dau startul sambata dupa-amiaza. Fac un rezumat, pe duminica... Ah, trebuie sa o vand pe fosta. Poate ii pica draga cuiva... E de gasit in link-ul din semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 sa postezi ceva impresii in comparatie cu varadero cum e mai ales la putere am mers cu vfr si sincer mi s-a parut cam "lesinata", chiar si dupa ce intra vtec-ul. la generatia asta poate au imbunatatit ceva asteptam impresii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 sa postezi ceva impresii in comparatie cu varadero cum e mai ales la putere am mers cu vfr si sincer mi s-a parut cam "lesinata", chiar si dupa ce intra vtec-ul. la generatia asta poate au imbunatatit ceva asteptam impresii si sa pui si niste poze sa ne clatim retina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 (editat) sa postezi ceva impresii in comparatie cu varadero cum e mai ales la putere am mers cu vfr si sincer mi s-a parut cam "lesinata", chiar si dupa ce intra vtec-ul. la generatia asta poate au imbunatatit ceva asteptam impresii Depinde ce experienta moto ai, in comparatie cu un miar ss e lesinata la viteze mari, dar nu pentru asta e facuta, e o mobra grea de touring sportiv. Motorul de pe Crossrunner e si mai "lesinat" decat cel pe pe VFR, s-a imbunatatit comportamentul in ture mici si medii in defavoarea vitezei de varf. Avantajul fata de VFR consta in pozitia relaxata, nu stai in maini si nici nu ai genunchii la piept. In rest e un VFR normal. De fapt daca iei un VFR normal si ii montezi niste inaltatoare de ghidon/renunti la semighidoane plus inaltat sa/coborat scarite cam acolo ajungi. Concureaza pe acealasi segment cu Versys-ul de 1000. Editat Martie 22, 2013 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Plastica comparatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Martie 23, 2013 Autor Share Postat Martie 23, 2013 Am facut prima tura cu motorul cel nou. Brrr..., asa un frig nu mi-a mai fost de mult... Am facut si o sedinta de shooting, asa cum mi-ati cerut. Voila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Cum e pozitia picioarelor, ca la vitezana sau mai relaxat?Protectia la vant cum ti se pare ? Pe alb arata foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Foarte frumoasa domnule! Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Un VFR adaptat la drumurile din Romania. De curiozitate e fabricata in Japonia sau in Italia/Spania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Martie 23, 2013 Autor Share Postat Martie 23, 2013 Cum e pozitia picioarelor, ca la vitezana sau mai relaxat?Protectia la vant cum ti se pare ? Pe alb arata foarte bine. Pozitia picioarelor nu este ca la Varadero. Am fost tentat sa imi asez piciorul pe schimbatorul de viteze, reapectiv pedala de frana. Adica, am facut-o, de cateva ori... Deci, cu vreo 10 cm mai indarat. Foarte frumoasa domnule! Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Un VFR adaptat la drumurile din Romania. De curiozitate e fabricata in Japonia sau in Italia/Spania? Multumesc frumos! Sper sa imi mearga bine, si cu motorul asta. N-am avut necazuri, in ultimii ani, din pricina motoarelor. Nu stiu cum e VFR. Nu l-am cunoscut. In ultimii ani nu m-am dat decat cu Varadero. Cel pe care il am acum de vanzare este al doilea. Nu stiu unde-i montat Crossrunner. Ma uit si iti zic. Mai vrei sa stii ceva despre Crossrunner? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Care crezi ca este viteza de croaziera, aia unde motorul toarce, cu rezerva pt o depasire scurta? Cum este protectia la vant cu parbrizul stok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Martie 23, 2013 Autor Share Postat Martie 23, 2013 multumesc de explicatie si scuze de offtopic pot sa intreb ce costitutie ai ? si cum te impaci cu vacuta asta noua ? orice impresie e binevenita Hmm... Pentru moment, dupa scurta tura (prin oras) de astazi, nu ne iubim prea tare. Dupa doua Varadero e cam greu sa imi tin picioarele mai indarat, ca pe un motor sport... Adica, asa ma gandesc eu ca e pe sport, care nu m-a atras vreodata. Daca m-am ridicat in picioare, a cam fost ca si cum m-am urcat pe scara, sa schimb becul. E mai voios, motorul. Suna frumos, din Akrapovic... Este elastic... Nu ca as sti eu in ce viteza sunt, deocamdata. De la cele 5 viteze de la Varadero, 6 la Crossrunner mi se par foooarte multe! Parbrizul este mic. Mic-mic... Fata de velierul de Varadero, unde am pus cel mai mare parbriz din piata, plus o extensie, este ca un clitoris. Sunt intr-o perioada de negatie, deocamdata. Mai intreaba-ma, daca ai interese. Care crezi ca este viteza de croaziera, aia unde motorul toarce, cu rezerva pt o depasire scurta? Cum este protectia la vant cu parbrizul stok. "Parbrizul este mic. Mic-mic... Fata de velierul de Varadero, unde am pus cel mai mare parbriz din piata, plus o extensie, este ca un clitoris." Un parbriz de touring este prima cumparatura. Nu m-am decis inca de care sa iau. Care crezi ca este viteza de croaziera, aia unde motorul toarce, cu rezerva pt o depasire scurta? Asta este partea frumoasa. Motorul este foarte elastic, se simte, se aude si ansamblul motor-cutie se comporta foarte frumos si previzibil. Mi-a placut senzatia de locomotiva, pe care o da. Are o rezerva de putere mare, in treptele 3-4-5... Dumnezeu stie in care era cand mi-am incercat eu puterile... Cum ziceam, 6 viteze sunt foarte multe, pentru moment. Oricum, fata de Varadero, mi s-a parut ca ma teleportez. Nu m-am scremut deloc sa imi iau avant. Nu pot fi mai precis, deocamdata. Poate, pe weekendul viitor. Am pus la cale o iesire, cu amicii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider_boy Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 ai obtinut si un consum mediu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.