Vladooth Postat Martie 24, 2013 Autor Share Postat Martie 24, 2013 ei, voi fi atent sa nu-l pornesc in viteza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Pana odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 dar vai, nu stiu cum am supravietuit pana sa-mi iau ceva motor modern fara mizeriile astea de "senzori". ah stai, si acum supravietuiesc fara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Mi-ai adus aminte de suzuki sv 650 care ma chinuie de o saptamana, tot curat la el alimentarea si tot mizerabila e. Desfa un robinetul de vacum si pompa de benzina, eu cred ca e o problema de la alimentare..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladooth Postat Martie 24, 2013 Autor Share Postat Martie 24, 2013 Pana odata... instinctiv oricum voi continua sa apas ambreiajul indiferent de treapta de viteza, dar amu ma oftica ca tre sa apesi sanatos tare sa porneasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 instinctiv oricum voi continua sa apas ambreiajul indiferent de treapta de viteza, dar amu ma oftica ca tre sa apesi sanatos tare sa porneasca E mult pana o sa te inveti ... tu nici nu ai iesit cu el cat sa zici ca intradevar te deranjeaza si deja vrei sa il dai jos. It's for your own protection! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 dar vai, nu stiu cum am supravietuit pana sa-mi iau ceva motor modern fara mizeriile astea de "senzori". ah stai, si acum supravietuiesc fara! Si eu supravietuiesc fara. Si cu Jawa mi s-a intamplat de cateva ori sa plec cu cricul lasat, si n-am cazut din cauza asta. Omul nostru nici n-a scos motorul din garaj si deja ii anuleaza mizeriile de senzori. I-am zis sa stie la ce sa se astepte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Si eu supravietuiesc fara. Si cu Jawa mi s-a intamplat de cateva ori sa plec cu cricul lasat, si n-am cazut din cauza asta. Omul nostru nici n-a scos motorul din garaj si deja ii anuleaza mizeriile de senzori. I-am zis sa stie la ce sa se astepte. corect! eu am renuntat la penultima motoreta la senzorl de cric dupa ce se bulise si facea contact intermitent. a fost o "placere" sa ma fugaresc prin oras beat chacat cu politia, daca murea de tot motoru' ala eram. asa ca am renuntat la senzor... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 (editat) Mai baieti Sunt trei senzori care conditioneaza pornirea: senzorul cricului lateral, senzorul pentru neutru si senzorul de ambreiaj. (si contactul pt. oprirea de urgenta a motorului) Daca ne uitam pe schema producatorului vedem ca cei doi senzori (senzorul cricului lateral, senzorul pentru neutru) lucreaza impreuna si anume : cand cricul este jos si nu este in viteza (neutru) se poate porni; atunci cand cricul este jos si este in viteza nu se poate porni sau cand este pornita, cricul jos si bagam in viteza iarasi se opreste. In concluzie in situatiile de mai sus cu senzorul de ambreiaj anulat nu o poti porni in viteza si sa ai surprize sa "plece". Surprize vei avea in urmatoarele situatii.=>Senzorul de ambreiaj vine ca o alta protectie atunci cand cricul este ridicat si moto este in viteza (adica: 1. ti s-a oprit motorul la semafor sau 2. te-ai urcat pe moto ai ridicat cricul si dai sa o pornesti in viteza normal fara sa apesi ambreiajul, ca e greu si obosesti). Pt. @Vladooth: In loc sa cauti sa faci tot felul de improvizatii (ca e "greu" sa apesi ambreiajul) mai bine te gandeai sa cureti acel contact (de prea mult ulei/vaselina-eu am patit asta) de la maneta de ambreiaj sau sa il inlocuiesti cu unul nou. Faceti tot felul de improvizatii si pe urma va plangeti pe forum ca "nu stiu ce are dar nu mai porneste/trage/merge etc." @catas_him: Da' ce-a patit pompa aia de benzina? Ce e aia rugina, depuneri, mizerie? Editat Martie 26, 2013 de unycorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Mai baieti Sunt trei senzori care conditioneaza pornirea: senzorul cricului lateral, senzorul pentru neutru si senzorul de ambreiaj. (si contactul pt. oprirea de urgenta a motorului) Daca ne uitam pe schema producatorului vedem ca cei doi senzori (senzorul cricului lateral, senzorul pentru neutru) lucreaza impreuna si anume : cand cricul este jos si nu este in viteza (neutru) se poate porni; atunci cand cricul este jos si este in viteza nu se poate porni sau cand este pornita, cricul jos si bagam in viteza iarasi se opreste. In concluzie in situatiile de mai sus cu senzorul de ambreiaj anulat nu o poti porni in viteza si sa ai surprize sa "plece". Surprize vei avea in urmatoarele situatii.=>Senzorul de ambreiaj vine ca o alta protectie atunci cand cricul este ridicat si moto este in viteza (adica: 1. ti s-a oprit motorul la semafor sau 2. te-ai urcat pe moto ai ridicat cricul si dai sa o pornesti in viteza normal fara sa apesi ambreiajul, ca e greu si obosesti). Pt. @Vladooth: In loc sa cauti sa faci tot felul de improvizatii (ca e "greu" sa apesi ambreiajul) mai bine te gandeai sa cureti acel contact (de prea mult ulei/vaselina-eu am patit asta) de la maneta de ambreiaj sau sa il inlocuiesti cu unul nou. Faceti tot felul de improvizatii si pe urma va plangeti pe forum ca "nu stiu ce are dar nu mai porneste/trage/merge etc." @catas_him: Da' ce-a patit pompa aia de benzina? Ce e aia rugina, depuneri, mizerie? Sincer nu imi pot da seama de la ce e mizeria adunata atat in robinetul de vacum, in pompa si in carburatoare.E o gelatina amestecata cu rugina.Partea urata la motorul in cauza e si rezervorul care are depuneri intr-un strat destul de gros pe fundul lui de rugina, oricat de bine am curatat alimentarea, depunerile de rugina colmateaza iar sistemul de alimentare, acum is date iar jos si bagate la curatat...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Deci, din cauza depunerilor din rezervor se infinda toate cele pana la carburator inclusiv. Banuiesc ca trebuie sa o iei cu curatatul de sus, de la rezervor. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Deci, din cauza depunerilor din rezervor se infinda toate cele pana la carburator inclusiv. Banuiesc ca trebuie sa o iei cu curatatul de sus, de la rezervor. Bafta! Exact, acum merg din sens invers............... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Sincer nu imi pot da seama de la ce e mizeria adunata atat in robinetul de vacum, in pompa si in carburatoare.E o gelatina amestecata cu rugina.Partea urata la motorul in cauza e si rezervorul care are depuneri intr-un strat destul de gros pe fundul lui de rugina, oricat de bine am curatat alimentarea, depunerile de rugina colmateaza iar sistemul de alimentare, acum is date iar jos si bagate la curatat...... electroliza. folosste-o cu incredere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 si dupa electroliza poti folosi POR15! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Sincer nu imi pot da seama de la ce e mizeria adunata atat in robinetul de vacum, in pompa si in carburatoare.E o gelatina amestecata cu rugina... spune-i sa alimenteze cu benzina ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 electroliza. folosste-o cu incredere! electroliza. folosste-o cu incredere! Am inteles, ma incred in ce zici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Am inteles, ma incred in ce zici. multumesc frumos! vezi ca @sarpe nu a spus nimic rau nici el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 multumesc frumos! vezi ca @sarpe nu a spus nimic rau nici el! Stiu, numai ca atunci cand am dat raspunsul la ce a spus, se pare ca nu s-a editat, si ti-am dat replica numai tie. @ Sarpe, ok e bine de stiut. @ Yuk, cica benzina s-a pus in rezervor......nici mie nu-mi prea vine a crede la ce e acolo.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 (editat) ok, mersi! Dar unde e mufa despre care vb? si va ramane valabil ca nu va porni decat atunci cand e pe N, nu-i asa? butonul de start primeste curent numai cand "N" este aprins sau daca maneta ambreajului este trasa la maxim ... adica inainte de intrerupator mai sunt 2 intrerupatoare . Cricu' la fel, este "inseriat" cu "senzorul" neutral @ Yuk, cica benzina s-a pus in rezervor......nici mie nu-mi prea vine a crede la ce e acolo.... gazolina si rezidurile petroliere de la Darmanesti sunt tot benzina ? Editat Martie 28, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladooth Postat Martie 30, 2013 Autor Share Postat Martie 30, 2013 MI-a pornit motoscartza !! \:D/ probabil si datorita caldurii de afara, curios ca prima data nu a vrut nicicum, aceleasi simptome: invartea bine dar nu pornea (socul tras pe la mijloc, acceleratia la fel), si am incercat varianta care s-a dovedit castigatoare: socul tras maxim, nu m-am atins de acceleratie am spalat-o si facut-o frumoasa, abia astept sa o inmatriculez si sa ies cu ea, sper sa ramana bine. Mi-am starnit nerabdarea de a iesi iar vazand astazi o trupa de vreo 5 motociclisti trecand pe la mine prin orasel..... Drumuri bune, ca primavara a venit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Sincer nu imi pot da seama de la ce e mizeria adunata atat in robinetul de vacum, in pompa si in carburatoare.E o gelatina amestecata cu rugina.Partea urata la motorul in cauza e si rezervorul care are depuneri intr-un strat destul de gros pe fundul lui de rugina, oricat de bine am curatat alimentarea, depunerile de rugina colmateaza iar sistemul de alimentare, acum is date iar jos si bagate la curatat...... Gelatina de obicei e mizerie rezultata din amestecul sucurilor carbogazoase gen cola, pespsi, fanta etc cu benzina. Daca alimentezi la sticla, cu sticla de pe marginea drumului asa patesti. La carburatie mai e cum mai e dar am gasit filtre si pompe la injectie pline de asa ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Gelatina de obicei e mizerie rezultata din amestecul sucurilor carbogazoase gen cola, pespsi, fanta etc cu benzina. Daca alimentezi la sticla, cu sticla de pe marginea drumului asa patesti. La carburatie mai e cum mai e dar am gasit filtre si pompe la injectie pline de asa ceva ... Ok, multumesc ca mi-ai spulberat dilema, sa-i zic flacaului sa alimenteze direct de la pompa, a si sa nu mai bea cola sau fanta sau pepsi, ca dauneaza motorului, glumesc. Probabil ca a alimentat des cu petul, cine stie, o sa-l intreb.Multumesc inca odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 1. socul inchis (tras), si apesi pe butonul de starter, FARA sa dai de maneta de acceleratie MI-a pornit motoscartza !! \:D/ probabil si datorita caldurii de afara, curios ca prima data nu a vrut nicicum, aceleasi simptome: invartea bine dar nu pornea (socul tras pe la mijloc, acceleratia la fel), si am incercat varianta care s-a dovedit castigatoare: socul tras maxim, nu m-am atins de acceleratie am spalat-o si facut-o frumoasa, abia astept sa o inmatriculez si sa ies cu ea, sper sa ramana bine. Mi-am starnit nerabdarea de a iesi iar vazand astazi o trupa de vreo 5 motociclisti trecand pe la mine prin orasel..... Drumuri bune, ca primavara a venit! Ti-am zis din primul post de treaba asta. Totusi daca ti-a pornit, nu inseamna ca nu are probleme. Gaseste un mecanic sa curete si sa regleze ca la carte carburatia aia. Daca e desincronizat destul de rau, o sa iti consume mai mult si nu o sa traga cum trebuie. Pentru carburator dublu preturile se invart in jurul a 100-160 de lei, deci nu e o avere, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.