Sari la conținut

KLX 250


Andrei/KLX
 Share

Postări Recomandate

  • 1 month later...

Cum se mai comporta jucaria? Spune-ne ceva date despre ea, cum se comporta la drum, cam ce autonomie ai cu un rezervor (consumul de benzina). Este de doua persoane?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Cum se mai comporta jucaria? Spune-ne ceva date despre ea, cum se comporta la drum, cam ce autonomie ai cu un rezervor (consumul de benzina). Este de doua persoane?

"Jucaria" nu prea e jucarie la 140kg. Pe asfalt se simt crampoanele, saua e tare si ingusta in partea din fata, dar suspensia e moale. Frana fata nu e brutala si incepe sa vibreze cand e aproape de a se bloca roata, frana spate pe de alta parte nu se prea simte si nu da nici un semn inainte de a se bloca. Pe teren accidentat trage ca un tractoras, are forta, dar acceleratia nu surprinde, e liniara, nu ii prea plac noroiul adanc si pietrisul fin. E de 2 locuri, dar pasagerul e bine sa fie de maxim 50Kg, altfel va sta cu fundul pe geanta cu scule sau cu picioarele atarnand pentru ca scaritele pasagerului sunt amplasate foarte sus. Rezervorul este de numai 7,7 litri, consumul de vara cand e cald e de 3,1 L/100Km adica o autonomie de aproape 250Km cu un plin, consumul de toamna si primavara e de 3,5 L/100Km adica o autonomie de 220Km cu un plin.

 

La aproape 6000Km, 70% asfalt si 30% teren mai mult sau mai putin accidentat, anvelopa spate mai avea profil pe mijloc doar 3mm asa ca am schimbat-o.

Uitati aici anvelopa noua. :)

post-74179-0-61079900-1385190267_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marfa de tot, chiar daca poate sunt optiuni mai bune la banii astia, tot asta imi captase atentia. Am fost aproape sa imi iau una si eu, dar nu am reusit sa dau nici una dintre vechituri ca sa pun de un avans sanatos si ca nu am vrut sa ma intind cu rate & dobanzi, am renuntat o vreme la idee. Cred ca se descurca pe orice drum si e f distractiva, mai ales ca are o greutate destul de mica (e drept ca se putea si mai bine). Banuiesc ca masa maxim admisa e 140 kg +~150kg nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marfa de tot, chiar daca poate sunt optiuni mai bune la banii astia, tot asta imi captase atentia. Am fost aproape sa imi iau una si eu, dar nu am reusit sa dau nici una dintre vechituri ca sa pun de un avans sanatos si ca nu am vrut sa ma intind cu rate & dobanzi, am renuntat o vreme la idee. Cred ca se descurca pe orice drum si e f distractiva, mai ales ca are o greutate destul de mica (e drept ca se putea si mai bine). Banuiesc ca masa maxim admisa e 140 kg +~150kg nu?

Masa proprie e 140Kg, masa maxim admisa e 319Kg conform talonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

CAPRA MEA VERDE

Smart choice!

Cum s-ar comporta asta mic cu 100kg pe el? Are cuplu destul? Cutia e scurta, fenteaza bine lipsa de cilindree?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutia e lunga la inceput, treptele de viteza 1, 2, si devine scurta in treptele superioare 5, 6.

Raportul final stock e 14/42 adica 3, asta inseamna 150Kg forta la roata in treapta 1 la 7000Rot/Min.

Eu am avut 14/50 adica 3,571, si mi se pare cel mai bun compromis forta vs viteza, 178Kg forta la roata in treapta 1 la 7000Rot/Min, viteza maxima 127Km/h.

Acum am 13/50 adica 3,846, rapoartele sunt acum cu adevarat scurte, 191Kg forta la roata in treapta 1 la 7000Rot/Min, viteza maxima 115Km/h.

La 100Kg ale mele nu simt lipsa de forta, dar putere nu are decat 18Cp la roata la 8000Rot/Min, acceleratia e liniara si nu e brutala nici in treapta 1 de viteza.

Cel mai bine trage intre 5000 si 8000Rot/Min, sub 4000Rot/Min vibreaza la accelerare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutia e lunga la inceput, treptele de viteza 1, 2, si devine scurta in treptele superioare 5, 6.

Raportul final stock e 14/42 adica 3, asta inseamna 150Kg forta la roata in treapta 1 la 7000Rot/Min.

Eu am avut 14/50 adica 3,571, si mi se pare cel mai bun compromis forta vs viteza, 178Kg forta la roata in treapta 1 la 7000Rot/Min, viteza maxima 127Km/h.

Acum am 13/50 adica 3,846, rapoartele sunt acum cu adevarat scurte, 191Kg forta la roata in treapta 1 la 7000Rot/Min, viteza maxima 115Km/h.

La 100Kg ale mele nu simt lipsa de forta, dar putere nu are decat 18Cp la roata la 8000Rot/Min, acceleratia e liniara si nu e brutala nici in treapta 1 de viteza.

Cel mai bine trage intre 5000 si 8000Rot/Min, sub 4000Rot/Min vibreaza la accelerare.

Care este consumul mixt/urban/ off road, cu rapoartele originale? Cum a evoluat consumul pe masura ce ai schimbat raportul final la 14/50 si apoi la 13/50??? Cum il simteai in off road pe urcari cu raportul original???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu raportul original consumul pe asfalt era de 2,5L/100Km la o viteza medie de 90Km/h, in off road si urban nu l-am calculat niciodata.

Cu raportul original pe urcari abrupte era greu de controlat si trebuia patinat mult ambreiajul si pornirile in rampa pe off road erau o problema, simteam ca lipseste o treapta de viteza.

Cu raportul 14/50 consumul pe asfalt era de 3L/100Km la o viteza medie de 95Km/h. Nici o problema in off road in afara de urcari abrupte cu bolovani sau cu trepte.

Cu raportul actual de 13/50 consumul pe asfalt il estimez la 3,3L/100Km la o viteza constanta de 90Km/h. Acum nu mai sunt probleme in off road, desi uneori tot mai trebuie patinat ambreiajul.

Pentru calculul rapoartelor si a vitezei maxime recomand: www.gearingcommander.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...