Freelancer Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Fara sa fie bagata in viteza, acceleratia merge cursiv, lin? Posibil sa agate cablul de acceleratie si sa ramana blocat.Cablu sau mansonul de la gaz sa frece de ghidon.( patit de mine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver.alecs Postat Aprilie 2, 2013 Autor Share Postat Aprilie 2, 2013 ara sa fie bagata in viteza, acceleratia merge cursiv, lin? Posibil sa agate cablul de acceleratie si sa ramana blocat.Cablu sau mansonul de la gaz sa frece de ghidon.( patit de mine). Da, accelereaza lin. Astazi in drum spre servici am stat sa ma gandesc ca daca erau probleme de la injectoare, trebuia sa mi se intample si in alte trepte de viteza. Intentionez sa desfac in weekend mansonul de acceleratie si cu cablul sa arunc o privire. Va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Da, accelereaza lin. Astazi in drum spre servici am stat sa ma gandesc ca daca erau probleme de la injectoare, trebuia sa mi se intample si in alte trepte de viteza. Intentionez sa desfac in weekend mansonul de acceleratie si cu cablul sa arunc o privire. Va tin la curent Da cred ca ai dreptate daca erau probleme cum spui,trebuia sa sa scoata fum din roata si in treapta a 6 cu acceleradie de la 50km/h..dar nu se intampla deci este ok Editat Aprilie 2, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Chiar sunt curios daca are joc la manson. Eu zic ca are joc zero dar... cine stie.... Nu trebuie desfacut mansonul ca sa reglezi putin joc. Se regleaza din cablul de acceleratie. Ai o piulita acolo, joaca-te putin cu ea. Editat Aprilie 2, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edward21 Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) 1.compresia 2.schimbarea vitezei 1/2 subturata plus ca dai prea repede drumu la ambreiaj 3.cablu acceleratie se agata pe traseu sau manson 4.joc in cutia de transfer/viteze/axul de intra janta pe el,rulmenti roata etc? 5.n.am motor si nici nu ma prea pricep..incercam sa ajut !!! Editat Aprilie 2, 2013 de Edward21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 n-am motor si nici nu ma prea pricep..incercam sa ajut !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 , iar cand ii opresc alimentarea, ma impinge in fata ( si din nou aud roata pe spate cum scartaie ) nu inteleg partea asta .. opresti alimentare in merrs sau ... cum te impinge in fata? cablul ala e uns sau agata? accelereaza pe loc, da drumul la manson, fara sa il ajuti deloc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Adica atunci cand ia mana din gaz motocicleta ramane pe loc si el se duce in fata din inertie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Il smuceste cand lasa acceleratia dupa ce schimba a 2-a probabil. Ceea ce nu e chiar kosher, dar e un SS. Fie are un cablu de acceleratie prea intins, fie are un lemn umflat ca un balon pe post de cauciuc in spate. Fie are ambreajul prost reglat, de prinde foarte sus si nu s-a obisnuit cu el... Dracu stie, da merita dusa la Cesar/TNG sa se uite oleaca la ea. Editat Aprilie 2, 2013 de Player1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 - verificare presiune pneu spate - verificare joc acceleratie Nu CUMVA ai Power Commander ??? Daca cumva se intampla sa ai si nu ai precizat, schimba softarea. Daca nu ai, modifica harta injectiei. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Acuma... depinde si ce foaie si ce pinion are... o fi fost de stunt inainte. Doar ca trebuia sa-l cam urce pe-o roata instant... Ma rog, (asta in cazul in care post-ul este pe bune) ar trebui s-o vada un mecanic... asa, de control general. Pentru siguranta ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 dau si eu un sfat..o idee, nu dati cu pietre...roaga pe cineva cu o motoreta identica sa te lase sa dai o tura..intr-o parcare undeva, eventual sa mearga si el cu mobra ta...si vezi daca se simte la fel. sincer sa fiu si eu mai simt treaba asta, dar daca merg constant cu 20-30 in trafic...si accelerez putin simt ca raman putin in urma...oricum la viteza mica e oarecum normal sa faca asa...eu mai mult simt treaba asta pe k4 de 750..pe k8 600 mai putin..iar faza cu frana de motor, iar e oarecum normala..de exemplu daca ii dai gaz cu 1-2 pana in 6-8000 rpm sau mai mult daca iei gazul brusc iti poate bloca putin roata spate, mai ales acum, asfalt rece..urme de nisip etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Daca iei gazul brusc nu cred ca iti blocheaza spatele, din ce stiu eu K7-le deja aveau anti-hopping din stock pe ele, se poate sa gresesc. Daca ar fi fost un K8 600 , as fi inclinat sa cred intr-o setare gresita a sistemului DMS, dar fiind 2007 nu cred ca are asa ceva... Editat Aprilie 2, 2013 de cry_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 e boala lor... vinde-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Ati uitat o varianta: roata fata aproape blocata. =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Salut, am un Suzuki GSXR 600 K7. Sezonul acesta l-am input bine. I-am schimbat bujii, filtru aer, placute frana, lichid frana. Insa , dupa mai multe plimbari, am observat ca nu prea pot controla acceleratia / deceleratia oricat de fin as incerca. Cand ciupesc putin acceleratia, ma da pe spate, si aud roata de pe spate cum scartaie un pic ( probabil din cauza transferului mare de putere ), iar cand ii opresc alimentarea, ma impinge in fata ( si din nou aud roata pe spate cum scartaie ), singurul mod in care pot sa am si eu o plimbare "confortabila" este sa o mentin la aceeasi viteza / turatie, insa in Bucuresti este greu. Aveti idee de la ce poate fi ? iti functioneza kilometrajul ? daca nu, atunci asta ar putea fi o cauza pentru decelerare Editat Aprilie 4, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.