Sari la conținut

sunet Yamaha Dragstar xvs650


Postări Recomandate

Salut. De cand am cumparat moto (max 2 luni) se aude o bataie la cilindrul spate. Asta doar in momentul in care o pornesc, moto fiind rece. Dupa vreo 4-5 minute de mers, bataia scade in intensitate pana in momentul in care dispare definitiv. Este exact ca in video atasat.

La moto am facut urmatoarele:

1. schimbat ulei, pus Motul 5100 10w40

2. schimbat filtru de ulei

3. reglat jocul la supape (culbutorii)

4. sincronizat carburatoarele

5. schimbat bujii

Care sa fie problema? Oare daca este vreun simering defect se aude asa? Sau sa fie bataie de bolt, sau nu are ungere buna la iceput.. Nu stiu. Astept pareri. Multam.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfacut astazi chiulasa si cilindrul... Parere foarte buna a mecanicului despre motor. Nu are uzura deloc la axul cu came, culbutori, supape, camasa silindrului, piston. Totusi, inca nu si-a dat seama de unde bataia aia urata. Am facut o poza cu ce ni s-a parut putin ciudat, in sensul ca se vad pe vilbrochen culori ciudate, ca si cum acolo ar fi temperaturi foarte ridicate. Cum vi se pare? De asemenea, biela are ceva joc daca o misti in lateral, adica in axa vilbrochenului. Cam de 5 mm sus daca tii de piston. E normal sau aia sa fie buba?

post-55322-0-00693400-1365708174_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu aud batai infundate...pare ceva cu rezonanta in carter, este posibil sa fie o uzura in cuzineti de arbore. Trebuie verificat si jocul radial al cuzinetilor de biela. Daca zgomotul este mai ascutit este un joc mare bolt\piston, dar spui ca la piston ai ajuns si este OK!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfacut astazi chiulasa si cilindrul... Parere foarte buna a mecanicului despre motor. Nu are uzura deloc la axul cu came, culbutori, supape, camasa silindrului, piston. Totusi, inca nu si-a dat seama de unde bataia aia urata. Am facut o poza cu ce ni s-a parut putin ciudat, in sensul ca se vad pe vilbrochen culori ciudate, ca si cum acolo ar fi temperaturi foarte ridicate. Cum vi se pare? De asemenea, biela are ceva joc daca o misti in lateral, adica in axa vilbrochenului. Cam de 5 mm sus daca tii de piston. E normal sau aia sa fie buba?

Daca ai bataie pe verticala in biela unde se prinde pe fusul maneton (adica unde se prinde pe arborele cotit) ai clar cuzinetii dusi.A avut lipsa ungere la un moment dat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate opiniile binevenite. da, sunt bătăi înfundate. pistonul e în regula. oricum, mâine va sta mecanicul mai mult de el și va lua totul pe rand. Am verificat ambreiajul și nu e el de vina. Nu se simte nimic la debreiere. culorile de pe vilbrochen sunt în regula? Înca nu am desfacut pana la cuzineții de arbore, dar poate fi și ăsta un motiv pentru bătaie.

 

Pana am terminat de scris au mai apărut câteva răspunsuri. scriu de pe telefon. scuze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am dat din nou o tura pe la mecanic. din spusele lui problema este de la ghidul supapei de evacuare, avand uzura mai mare decat in manual. tragand supapa cam 3 cm si miscand-o lateral, jocul este cam de 0,8-1 mm, in conditiile in care in manual limita acestui joc este de 0,1 mm (stem-to-guide clearance, vezi atasamentele "limite supape" si "masurare supape"). Poate fi asta cauza bataii?

Si inca o nelamurire: marimile ghidurilor supapelor sunt identice (guide inside diameter din "limite supape"). in atasamentul "chiulasa-explozie", piesa 2 este ghidul pentru admisie. Nu apare insa ghidul pentru evacuare. Tinand cont ca au aceleasi dimensiuni, este una si aceeasi piesa? Se potriveste si pe evacuare?

 

Multam.

masurare supape.pdf

limite supape.pdf

post-55322-0-66915900-1365783590_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am masurat astazi cotele pistonului, cilindrului, boltului, supapei de evacuare si ghidului acesteia. Toate piesele sunt in parametrii, in afara de ghidul supapei de evacuare, care a depasit cota de acceptabilitate cu aproape 0.02 mm. (in manual jocul dintre supapa si ghid trebuie sa fie maxim 0,1 mm, la mine fiind 0,12-0,13 mm). Am comandat alt ghid si astept sa vad daca asta e solutia problemei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca bataia dispare dupa ce motorul se incalzeste este lantul de distributie...intinzatorul nu isi mai face treaba! dar intinzatorul este destul de simplu de verificat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

l-am verificat și funcționează bine. Nu se blochează și are cursa până în capăt.

 

nu este nici ghidul de supapa de vina... l-am schimbat si tot la fel face. sunt un sac de nervi. urmeaza sa desfacem capacul de la ambreiaj sa vedem daca acolo e problema. cu stetoscopul se pare ca de acolo se aude bataia, nicidecum de la cilindrul din spate.

intrebare: este posibil ca bataia sa fie din cauza pieselor 1 sau 6 din atasament? e o bataie sacadata care dispare cand se incalzeste motorul.

post-55322-0-65036800-1367393399_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

colegule , eu nu aud nimic in neregula cu motorul din filmulet, am avut dragstar luat de nou si cam asa se aude

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am auzit dragstar, dar nu bate asa tare. stiu ca motoarele in V sunt ceva mai zgomotoase, dar nu asa. e ceva in neregula cu el si ii dau eu de cap... trebuie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Daca ai dinti rupti pe pinion sau pe oala ar bate tot timpul.

intrebare: este posibil ca bataia sa fie din cauza pieselor 1 sau 6 din atasament? e o bataie sacadata care dispare cand se incalzeste motorul.

 

Eu cred ca bataia respectiva este din cauza cuzinetilor de biela.Oricum, daca ajungi sa dai bielele jos, cumpara si cuzinetii de palier (ai arborelui) ca sa stii o treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am auzit dragstar, dar nu bate asa tare. stiu ca motoarele in V sunt ceva mai zgomotoase, dar nu asa. e ceva in neregula cu el si ii dau eu de cap... trebuie!

Deci, i-ai dat de cap?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...