Sari la conținut

probleme suzuki dr 650


Postări Recomandate

salutare

 

va scriu in speranta ca ma poate ajuta cineva ,de curand am dat jos carburatorul ca sal curat zis si facut dar dupa ce lam pus la loc a intervenit o problema ce consta in faptul ca motorul nu se mai tureaza si ca sa fiu mai inteles ,dau la pedala porneste iar daca trag eu de acceleratie se tureaza dar cum am lasat accelerati moare si daca dau sal mai pornesc odata nici gand ,nu mai vrea decat daca stau cam15-20 min porneste iara ,acum am zis ca poate e bobina ,am un prieten care are motor identic si am pus bobina mea sus la el si merge foarte bine ,am luat si bobina lui si am puso la mine dar la prima pedal a pornit si sa turat unpic dar dupa aia pauza tin sa spun ca am schimbat bujiile am verificat daca da scantei si sccantei da foarte bine si la bujiile vechi si la cele noi acuma nu mai ramane decat sa cred ca ori nu se alimenteaza bine ori e ceva legat de electric,din cate stiu eu daca bobina e dusa nu ar trebuii sa mai dea scanteie la bujie,daca e statoru nu ar mai porni deloc la fel daca e cd nu mai porneste,acum daca ma insel va rog sa ma ajutati care e in tema ,tin sa mai spun ca motorul are o compresie foarte buna

 

va multumesc anticipat

Editat de cascavalu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca ai scanteie , singura problema este alimentarea. Desfa inca o data carburatorul si vezi ca poate nu ai montat ceva bine pe acolo ... Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Daca inainte sa desfaci carburatorul functiona si dupa ce l-ai pus la loc nu mai functioneaza, de ce te-apuci sa umbli sa schimbi bobine bujii si alte alea? Nu e cvasi-clar unde e trebuie cautata buba prima data?

2. Cum ai masurat compresia de zici ca e foarte buna? [nu ca ar avea legatura prea mare in cazul de fata dar sunt curios]

3. Cum - mai exact - ai curatat carburatorul? Incearca sa detaliezi tot ce i-ai facut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa ca sa raspund la toate intrebarile,din vorba in vorba cu uni baietasi le-am spus de problema mea si asa am ajuns sa schimb bobina sa cred ca e stator ,si referitor la compresie nu stiu cum sa explic doar spunand ca ,se simte cand dai la pedala si daca pui mana la toba se simte acum sprer sa nu ma insel,si cum am curatat carburatorul e simplu de expicat ,lam dat jos am desfacut toate suruburile si jigloarele +surubu de la aer lam curatat cu putina benzina lam suflat cu aer si lam pus la loc,surubu de la aer lam strans la maxim iar dupa aceea lam desfacut 2filete jumate,acum reglaj amestec sau mai stiu eu ce habar nu am,

Editat de cascavalu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucrurile sunt simple.Nu mai incerca sa ii faci nimic.Lasa motocicleta pe mainile unui mecanic.Problema este la carburatie.Nu te mai lua dupa baietasi ca nu vei reusi sa o repari.Geniala metoda de masurare a compresiei.Japoneji astia sunt prosti au inventat tot felul scule, care palesc in fata metodei tale :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu n-ai facut chiar rau, numai sa nu fi montat ceva aiurea. Alta intrebare: inainte sa desfaci carburatorul mergea bine / mergea prost? Daca da, cum se manifesta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai inainte sa desfac carburatorul se tot ineca si am zis sal curat sa vad ce are si intradevar era plin de mizerie inauntru am desfacut jiglorele leam suflat si lam montat la loc cu spuneam mai sus am desfacut si surub de la aer ,mai bine spus am suflat tot carburatoru,singura chestie ce nu am mai pus la loc cum era a fost garnitura de la vas acolo am pus un oring care sa potrivit la fix ,inainte era o garnitura din azbest acum nusti daca are vreo influenta asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din neatentie poate ai inversat jiglerele intre ele.

Inainte sa desfaci vreun surub din carburator, mai intai il strangi pana in capat si-i numeri turele. Apoi cand il montezi il strangi pana la capat si dai inapoi cate ture ai numarat mai inainte.

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa mergi la un atelier, sau un mecanic care are in dotare stand vacumatic , sa poata calibra, regla si sincroniza carburatoarele. Sigur acolo e problema, insa daca -l reglezi dupa "ureche" si din sfaturi , nu rezolvi nimic, inafara de nervi si cheltuiala pe benzina si alte accesorii :nono: . In general o sincronizare de carburatoare costa cam 30 pina la 50 euro. :peace: Multa bafta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa mergi la un atelier, sau un mecanic care are in dotare stand vacumatic , sa poata calibra, regla si sincroniza carburatoarele. Sigur acolo e problema, insa daca -l reglezi dupa "ureche" si din sfaturi , nu rezolvi nimic, inafara de nervi si cheltuiala pe benzina si alte accesorii :nono: . In general o sincronizare de carburatoare costa cam 30 pina la 50 euro. :peace: Multa bafta!!!

Sincronizarea o faci doar daca ai mai multi cilindrii/carburatoare, nu e cazul la DR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

http://cristi57.blogspot.ro...tot ce te intereseaza gasesti aici.la carburator ai gresit ceva sau ai infundat un canal....pune si garnitura de azbest.atunci cind o turezi ai un amestec cred bogat spre f bogat iar cind o lasi din turatie aerul scade dar benzina bogata ramine si motorul moare ,ca o confirmare a faptului ca ai amestec f bogat este faptul ca trebuie sa o pornesti dupa 15 20 minute.asta denota ca bujjia este umeda si ancrseaza adica nu mai da scinteie sau e f slaba.timpul de 15 20 minute este perioada in care benzina se evapora dupa bujie si din cilindru.

nu ai verificat bujia ca sa vezi cum se prezinta?

 

uite aici ca sa interpretezi mai bine ce vei la o bujie.. http://www.ingfatrygg.se/Spark_plug_diagnostics.html



ai un motor simplu din cite am vazut SOHC asa ca nu il complica.cauta pe net intreaba pe forum si nu ai cum sa gresesti doar daca ai doua miini stingi.

Editat de justme2009
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 - verifica si filtrul de aer

2 - daca miroase a benzina cand e motorul pornit, cel mai probabil ai amestec prea bogat de benzina; motorul care "moare" cand accelerezi ar confirma o astfel de ipoteza

3 - scoate bujia si, daca e neagra, confirma benzina in exces

4 - verifica cuiul pontou daca etanseizeaza cum trebuie

5 - cauta un manual de reparatii, pierde nitel timp "configurand" carburatorul/le si in final vei reusi

6 - putin cate putin iti vei cunoaste mobra si vei castiga mai multa independenta pe partea mecanica, cred ca e cea mai buna investitie pe care o poti face

 

noroc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

mersi la toti ptr.sfaturi,momentan am gasit alt carburator model unpic mai vechi si trebuie sa fac ceva improvizati dar de treaba asta se ocupa mecanicu,la carburatorul meu nu mai lucra vacumu din cate mio arata mecanicu(cred ca am explicat bine treaba cu vacumu)si da este amestecul prea bogat,a pus carburatoru nou de proba si porneste foarte usor ,sa speram ca o aduc acasa saptamana asta o sa va ma tin la curent (asfalt uscat la toti)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...