LucianU Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 La un Hornet S nu stiam de ce imi murea si se ineca motorul dupa putin timp de la pornire. Am ajuns cu ea la service si am constatat ca socul ramea tras , chiar daca eu impingeam maneta. Ce se poate schimba ca sa functioneze din maneta ? Acum trag maneta si imping cu degetul direct pe talpa de la carburatoare. Nu este cablul de vina.... A mai patit cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 (editat) Desfacut si curatat. Eventual dat cu WD40 acolo pe tija si pe urma impinsa si trasa Am mai patit la o baterie treaba asta, dupa operatiunea descrisa, a mers fara probleme. Si bineinteles, vezi sa aiba arcul la locul lui. Trebuie sa existe un arc care trage inapoi. Editat Aprilie 17, 2013 de RedFox200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 pai daca nu e cablu de vina atunci verifica pe la carburatoare pe acolo care e treaba ca sigur ai ceva blocat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 cablul trebuie sa fie ... ti s-a desprins capatul de la carburatoare.Sau alternativa ... tija care culiseaza toti cei 4 cilindrii de soc este intepenita, si cablul face burta in gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Aprilie 17, 2013 Autor Share Postat Aprilie 17, 2013 Faza este ca eu am dus motorul in service si acolo am constatat. Carburatoarele au fost spalate si reglate dupa ce le-a dat jos. Cand am luat motorul din service mi-a spus ca am problema asta , k ramane blocat si ca nu are ce sa-i faca. Daca mergeam eu cu ea....mai era cum mai era dar mege sotia si de.....ca fetele , nu are forta sa impinga tija aia cu degetu.... O poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Pai porneste-i tu motoreta cand pleaca si gata. O data pe zi o pornesti cu soc, apoi nu-ti mai trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpuv Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 La un Hornet S nu stiam de ce imi murea si se ineca motorul dupa putin timp de la pornire. Am ajuns cu ea la service si am constatat ca socul ramea tras , chiar daca eu impingeam maneta. Ce se poate schimba ca sa functioneze din maneta ? Acum trag maneta si imping cu degetul direct pe talpa de la carburatoare. Nu este cablul de vina.... A mai patit cineva ? VEZI SA NU FI AVUT UN ARC -CEVA DE REVENIRE CARE A SARIT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Nu este nimic in carburatare sa blokeze in felul asta,doar daca este tija stramba sau negresate puctele de glisare. Cea mai comuna problema este cablul si comanda lui de la ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Aprilie 18, 2013 Autor Share Postat Aprilie 18, 2013 Ms TNG ma duc la un prieten sa mai desfac o data cablu si sa-l mai ung plus tija. Sper sa functioneze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Nu este nimic in carburatare sa blokeze in felul asta,doar daca este tija stramba sau negresate puctele de glisare. Cea mai comuna problema este cablul si comanda lui de la ghidon. sau au uitat sa-i puna arcul inapoi... au pus niste saibe la glisoare ca erau prea libere .... cine stie, orice e posibil ridica rezervorul si vezi daca ai arcu la locul lui la ce servis ai facut operatiunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sofeanu Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Faza este ca eu am dus motorul in service si acolo am constatat. Carburatoarele au fost spalate si reglate dupa ce le-a dat jos. Cand am luat motorul din service mi-a spus ca am problema asta , k ramane blocat si ca nu are ce sa-i faca. Daca mergeam eu cu ea....mai era cum mai era dar mege sotia si de.....ca fetele , nu are forta sa impinga tija aia cu degetu.... Cum nu are ce sa-i faca? poi ai dus-o la aprozar la reparat? Mesteri de astia sa tot avem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Aprilie 18, 2013 Autor Share Postat Aprilie 18, 2013 Gata am rezolvat problema. A avut dreptate TNG. Am dat jos tija si intradevar erau starambe acele 4 picioruse care trag cele 4 tije din carburatoare. Acum am o alta nelamurire....cred ca am intdreptat prea bine piciorusele alea pt ca acum daca pun arcul pe tija , nu mai sta socul tras. Acum fara arc merge impecabil....si tras si impins asa ca am renuntat la arc. Prietenul meu GoodKat a fost inginerul care a facut lucrarea. Dovada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) Gata am rezolvat problema. A avut dreptate TNG. Am dat jos tija si intradevar erau starambe acele 4 picioruse care trag cele 4 tije din carburatoare. Acum am o alta nelamurire....cred ca am intdreptat prea bine piciorusele alea pt ca acum daca pun arcul pe tija , nu mai sta socul tras. Acum fara arc merge impecabil....si tras si impins asa ca am renuntat la arc. Prietenul meu GoodKat a fost inginerul care a facut lucrarea. Dovada Ma bucur ca ai rezolvat problema! Legat de arc ce ai tu acolo nu este arcul original! Arcul original este mai slab ca si tensiune,iar asta este mai dur.. de aceea iti revine comanda inapoi. Editat Aprilie 19, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Nu este nimic in carburatare sa blokeze in felul asta,doar daca este tija stramba sau negresate puctele de glisare. Cea mai comuna problema este cablul si comanda lui de la ghidon. Gata am rezolvat problema. A avut dreptate TNG. Am dat jos tija si intradevar erau starambe acele 4 picioruse care trag cele 4 tije din carburatoare. Omul asta stie meserie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Aprilie 19, 2013 Autor Share Postat Aprilie 19, 2013 Cu prima ocazie cand am probleme la motor ma duc pana la el. Oricum l-am cunoscut si numai din discutii iti dai seama ca omu este pe treaba lui. Si l-au recomandat mai multi. Ms mult inca o data. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 sa nu spui cine ti-a umblat la carburatoare, lasa sa mai strice si alte motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Cum nu are ce sa-i faca? poi ai dus-o la aprozar la reparat? Mesteri de astia sa tot avem... Gresit, mesteri din astia avem cacalau Mai era unul zilele trecute de avea o problema si i-a desfacut direct chiulasa si culmea aia si garnitura era ok, inainte sa verifice ce era mai simplu. Daca ma apuc si eu sa povestesc toate aventurile cu astia de la noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Aprilie 19, 2013 Autor Share Postat Aprilie 19, 2013 .......Sigur am face un roman , de ras sau de plans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 sa nu spui cine ti-a umblat la carburatoare, lasa sa mai strice si alte motociclete Colegul era ironic... ideea era, de fapt, sa ne spui cine a umblat la carburatoare, cine a fost mecanicul ala "meserias"... ca sa stim sa ne ferim de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.