Sari la conținut

Soc Blocat


LucianU
 Share

Postări Recomandate

La un Hornet S nu stiam de ce imi murea si se ineca motorul dupa putin timp de la pornire. Am ajuns cu ea la service si am constatat ca socul ramea tras , chiar daca eu impingeam maneta. Ce se poate schimba ca sa functioneze din maneta ? Acum trag maneta si imping cu degetul direct pe talpa de la carburatoare.

Nu este cablul de vina....

A mai patit cineva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfacut si curatat. Eventual dat cu WD40 acolo pe tija si pe urma impinsa si trasa :laugh: Am mai patit la o baterie treaba asta, dupa operatiunea descrisa, a mers fara probleme. Si bineinteles, vezi sa aiba arcul la locul lui. Trebuie sa existe un arc care trage inapoi.

Editat de RedFox200
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cablul trebuie sa fie ... ti s-a desprins capatul de la carburatoare.
Sau alternativa ... tija care culiseaza toti cei 4 cilindrii de soc este intepenita, si cablul face burta in gol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza este ca eu am dus motorul in service si acolo am constatat. Carburatoarele au fost spalate si reglate dupa ce le-a dat jos. Cand am luat motorul din service mi-a spus ca am problema asta , k ramane blocat si ca nu are ce sa-i faca. Daca mergeam eu cu ea....mai era cum mai era dar mege sotia si de.....ca fetele , nu are forta sa impinga tija aia cu degetu....

 

O poza

post-68499-0-99781400-1366205937_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un Hornet S nu stiam de ce imi murea si se ineca motorul dupa putin timp de la pornire. Am ajuns cu ea la service si am constatat ca socul ramea tras , chiar daca eu impingeam maneta. Ce se poate schimba ca sa functioneze din maneta ? Acum trag maneta si imping cu degetul direct pe talpa de la carburatoare.

Nu este cablul de vina....

A mai patit cineva ?

VEZI SA NU FI AVUT UN ARC -CEVA DE REVENIRE CARE A SARIT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

Nu este nimic in carburatare sa blokeze in felul asta,doar daca este tija stramba sau negresate puctele de glisare.

Cea mai comuna problema este cablul si comanda lui de la ghidon.

sau au uitat sa-i puna arcul inapoi... au pus niste saibe la glisoare ca erau prea libere :).... cine stie, orice e posibil

post-74625-0-94838200-1366278068_thumb.jpg

 

 

 

ridica rezervorul si vezi daca ai arcu la locul lui

 

la ce servis ai facut operatiunea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza este ca eu am dus motorul in service si acolo am constatat. Carburatoarele au fost spalate si reglate dupa ce le-a dat jos. Cand am luat motorul din service mi-a spus ca am problema asta , k ramane blocat si ca nu are ce sa-i faca. Daca mergeam eu cu ea....mai era cum mai era dar mege sotia si de.....ca fetele , nu are forta sa impinga tija aia cu degetu....

Cum nu are ce sa-i faca? poi ai dus-o la aprozar la reparat? Mesteri de astia sa tot avem...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata am rezolvat problema.

A avut dreptate TNG. Am dat jos tija si intradevar erau starambe acele 4 picioruse care trag cele 4 tije din carburatoare.

Acum am o alta nelamurire....cred ca am intdreptat prea bine piciorusele alea pt ca acum daca pun arcul pe tija , nu mai sta socul tras.

Acum fara arc merge impecabil....si tras si impins asa ca am renuntat la arc.

Prietenul meu GoodKat a fost inginerul care a facut lucrarea.

 

Dovada

post-68499-0-61916600-1366313272_thumb.jpg

post-68499-0-53871100-1366313317_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata am rezolvat problema.

A avut dreptate TNG. Am dat jos tija si intradevar erau starambe acele 4 picioruse care trag cele 4 tije din carburatoare.

Acum am o alta nelamurire....cred ca am intdreptat prea bine piciorusele alea pt ca acum daca pun arcul pe tija , nu mai sta socul tras.

Acum fara arc merge impecabil....si tras si impins asa ca am renuntat la arc.

Prietenul meu GoodKat a fost inginerul care a facut lucrarea.

 

Dovada

Ma bucur ca ai rezolvat problema!

Legat de arc ce ai tu acolo nu este arcul original!

Arcul original este mai slab ca si tensiune,iar asta este mai dur.. de aceea iti revine comanda inapoi.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nimic in carburatare sa blokeze in felul asta,doar daca este tija stramba sau negresate puctele de glisare.

Cea mai comuna problema este cablul si comanda lui de la ghidon.

 

 

Gata am rezolvat problema.

A avut dreptate TNG. Am dat jos tija si intradevar erau starambe acele 4 picioruse care trag cele 4 tije din carburatoare.

 

Omul asta stie meserie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum nu are ce sa-i faca? poi ai dus-o la aprozar la reparat? Mesteri de astia sa tot avem...

Gresit, mesteri din astia avem cacalau :) Mai era unul zilele trecute de avea o problema si i-a desfacut direct chiulasa si culmea aia si garnitura era ok, inainte sa verifice ce era mai simplu. Daca ma apuc si eu sa povestesc toate aventurile cu astia de la noi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu spui cine ti-a umblat la carburatoare, lasa sa mai strice si alte motociclete

 

Colegul era ironic... ideea era, de fapt, sa ne spui cine a umblat la carburatoare, cine a fost mecanicul ala "meserias"... ca sa stim sa ne ferim de el :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...