no_name_luci Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Salutare,am un CBR 919 din 1999 SC 33,si zilele astea am schimbat placutele de la ambreaj,pentru ca ultima era rupta,si smuncea,acuma nu mai smunceste,dar imi sare din treapata a 2 a la 5000 ture...pe N....nu mai sta in treapta a doua,lucru ce inainte de schimbarea ambreajului nu l`am simtit!ce poate sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 n-are nimic, e honda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Salutare,am un CBR 919 din 1999 SC 33,si zilele astea am schimbat placutele de la ambreaj,pentru ca ultima era rupta,si smuncea,acuma nu mai smunceste,dar imi sare din treapata a 2 a la 5000 ture...pe N....nu mai sta in treapta a doua,lucru ce inainte de schimbarea ambreajului nu l`am simtit!ce poate sa fie? Ori e no name, ori e luci ... Cutia de viteze in mod normal dar nu stiu ce ai facut pe acolo, e posibil sa nu fi pus ceva ok sau sa fi deranjat ceva de la locul lui. Problemele de genul asta nu apar de pe azi pe maine ci in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Paaaai cam honda au cele mai bune cutii de viteze,stiut fiind faptul ca sint primii revolutionari in transmisii( trans.cu dublu ambreiaj,variatoare duble s.a) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pieseapriliasr Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 grupul de pinioane din treapta a 2 a au facut ,,raza" pe margini,aceasi problema a avut-o un client acum o luna la un bmw f650cs,dupa 4000 de ture sarea in N,in principiu aceasi problema ar fi si la tine,ciudat este ca nu facea si inainte de a schimba placutele de ambreaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 nu de la placa aia rupta smucea, ci din cutie. acum s-a agravat, atata tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 n-ai uitat oare vreo saiba cand ai remontata ambreiajul? asta ar putea duce la un joc axial foarte mare al arborelui primar din cutie de unde si problema cu saritul din viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Inainte patina ambreiajul si nu punea multa forta pe cutie. Acum ai cuplare buna si tensinea pe cutie este mai mare...cumulat cu o uzura a fost "picatura care a umplut paharul". Sau pur si simplu o coincidenta ca,cutia a cazut o data cu shimbarea ambreiajului. Jocul axial al arborelui primar nu este dat de ansamblul ambreiajului. El este fix o data cu montarea rulmentilor de la capete cu canalele de siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 a zis ca-i smucea nu ca patina; si la unele modele jocul axial e preluat de strangerea ambreiajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Aprilie 21, 2013 Autor Share Postat Aprilie 21, 2013 aveti cumva o schema cu ambreajul?o poza cum ar trebui montat,eu am fost atent cand am pus,si sunt convins ca am pus totu ok! dar daca as avea o poza ar fi si mai bine:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 manualedereparatie.info Descarca manualul si ai tot ce iti trebuie acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 manualedereparatie.info Descarca manualul si ai tot ce iti trebuie acolo. Sunt convins ca il are da e grele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 cum spuneam, e normal, e honda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Salutare,am un CBR 919 din 1999 SC 33,si zilele astea am schimbat placutele de la ambreaj,pentru ca ultima era rupta,si smuncea,acuma nu mai smunceste,dar imi sare din treapata a 2 a la 5000 ture...pe N....nu mai sta in treapta a doua,lucru ce inainte de schimbarea ambreajului nu l`am simtit!ce poate sa fie? Problema tipica la modelul tau: Selectorul se "ciobeste" si nu mai impinge furca pana la capat. Furca de treapta a doua se deformeaza. Crabotii perechii de pinioane se rotunjesc. Ca sa nu ai surprize sa faci reparatia si sa sara totusi din treapta a doua, recomand sa schimbi toate aceste piese din cutie. Nu ambreiajul e problema. Editat Aprilie 22, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 O chestie pe care am observat-o la Honda e ca bratul ala cu doua gheare care la miscarea pedalei schimbator in sus si in jos agata tamburul selector si il rotesc nu are o cursa destul de mare la unele modele. la capatul cursei pedalei de multe ori tamburul e rotit doar partial[ se observa ca rotita aceea de la mecanismul cu arc de blocare, aceea ce ruleaza pe steluta de la capatul tamburului nu ajunge in pozitia normala de blocare ci ramane pe la jumatatea varfului] si restul rotatiei pana la intrarea completa in viteza se face prin inertia mecanismului si nu printr-o miscare controlata de rider[ pozitiva]. Se poate largi fereastra din acest brat cu cativa mm in fiecare parte astfel incat sa se mareasca cursa pedalei si schimbarea vitezelor sa se faca mai pozitiv. In diagrama de mai jos am incercuit cu rosu toate piesele de care am pomenit. In susul imaginii se vede clar bratul cu cele doua gheare. Are o decupare trapezoidala care vine peste acel mic bolt opritor ce limiteaza miscarea sus-jos. Daca se ia material din brat aceasta cursa se poate mari. Mai jos sunt steluta de blocare cu rola aferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 si acum tre' sa vina unu' care sa spuna ca-s sincroanele de vina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Aprilie 23, 2013 Autor Share Postat Aprilie 23, 2013 deci,intr`un cuvant ar fi ce l mai bine sa iau o cutie second hand,buna!...dar tree sa dau motorul jos sa schimb pinioanele?sau..merge sa dau doar baia de ulei si partea de jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Ca sa schimbi cutia de viteze trebuie sa dai jos motorul si sa-l desfaci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 deci,intr`un cuvant ar fi ce l mai bine sa iau o cutie second hand,buna!...dar tree sa dau motorul jos sa schimb pinioanele?sau..merge sa dau doar baia de ulei si partea de jos? NU! Dupa cum pui tu problema cea mai buna solutie e sa mergi la un mecanic priceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 cumpara piese noi, altfel problema va fi rezolvata pe jumatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Dupa ce spui tu mie imi pare forja la greu in treapta 1 a si treapta a a 2 a (recomand sa verifici si compresia pe cilindri ). Si cum ai gasit ambreajul ar fi inca un indiciu. Asa am patit si eu cu un hornet . Nu avea nimic altceva decat uzura mare la pinioanele din cutie la partea unde cupleaza ( nu stiu cum se cheama ) . Oricum ideea e ca se rotunjisera colturile alea unde cupleaza si sarea din viteza . A trebuit sa schimb toata cutia pt ca daca era sa iau piesele stricate noi ma costa mai mult . Cred ca fara sa desfaci motorul nu prea ai cum sa vezi care este problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Aprilie 23, 2013 Autor Share Postat Aprilie 23, 2013 NU! Dupa cum pui tu problema cea mai buna solutie e sa mergi la un mecanic priceput Nu crezi ca esti umpic cam figurant?crezi ca daca se vede pe profil ca am 18 ani poti sa ma iei asa cu vorbe dinastea?laso mai moale cu figurile..si puteam bea o bere .....asa cum ziceai tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Nu crezi ca esti umpic cam figurant?crezi ca daca se vede pe profil ca am 18 ani poti sa ma iei asa cu vorbe dinastea?laso mai moale cu figurile..si puteam bea o bere .....asa cum ziceai tu figurantul esti tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Imi pare rau dar eu nu ti-am vizualizat profilul .. chiar poti sa te uiti, exista aceasta facilitate pe forum. Nu varsta e un criteriu, ci felul in care ai intrebat! Faptul ca nu stii ca pentru a schimba pinioanele cutiei de viteza presupune obligatoriu desfacerea motorului ma face sa cred ca esti incepator sau necunoscator. Lucrurile nu sunt asa usoare cum par! Acum, fiecare asculta si intelege ce vrea! Vrei sa dai bani sa iei alt motor sau sa platesti de 2 ori mecanicul, e foarte bine! Banii tai nu ai mei! Bafta multa PS: pun iesirea ta pe seama orii tarzii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.