Yaho0o Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Salut, Am o problema cu afisarea nivelului de combustibil si anume nu imi afiseaza nimic. Cand pun contactul se afiseaza gradatia deci nu este de la display ma gandesc ca sonda are ceva. Care credeti ca este problema si cam care ar fi costul reparatiei new sau SH. Moto este un CBR F4i din 2002 . Thank you, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 As verifica primaoara sa nu am rugina in rezervor. Daca e curat, treci la pasul urmator si verifici indicatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sika Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Salut. Din cate stiu F4i nu afiseaza nivelul de combstibil decat pe rezerva.La mine asa este.Cand sunt pe rezerva apar acele gradatii si cu cat consum din rezerva incep sa clipeasca pe rand.Dupa alimentare dureaza cateva minute in mers pana dispar liniutele. Hope this helps Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 honda F4i nu are indicator de benzina.ceea ce iti indica tie in momentul cand pui contactul este nivelul rezervei.daca esti un pic atent deasupra gradatiilor si scrie RES sau ceva de genul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Semnalul pentru rezerva este dat de un senzor din rezervor care lucreaza pe umezeala data de lichid. Ce apare pe display este din softul bordului.ca sunt liniute, se aprinde un led..etc. Acel senzor din rezervor se strica si nu mai da rezistenta necesara conditia pentru ca bordul sa intre in afisarea rezervei.... Un pont... Acel senzor se gaseste la pompele de benzina de la cielo,matiz nubira..etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) Vezi ca este un topic despre asta, trebuie schimbat termistorul. Termistorul este de 0.5w si 470ohmi si costa 1 leu. Editat Aprilie 25, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yaho0o Postat Mai 27, 2013 Autor Share Postat Mai 27, 2013 este cineva in bucuresti care stie sa schimbe acel termistor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Ma confrunt si eu cu aceeasi problema. Becul se aprinde cand pun contactul (cum facea si pana acum) deci nu e ars. La mine (Suzuki RF) motorul are bord semidigital, iar cand se aprinde becul, un display aditional imi contorizeaza nr. de kilometri facuti. Mentionez ca becul se stinge dupa cativa km buni dupa ce fac plinul (5-10 km). Am incercat sa verific termistorul din rezervor, insa imi ies 3 fire din el, nu 2 cum am citit prin alte posturi, ceea ce m-a facut sa renunt. Manual cu borul nou nu gasesc, nici schema electrica. Am verificat mufa rezervorului si contactele sunt ok. Cum pot verifica termistorul? ce valoare trebuie sa aiba, si de ce sunt 3 fire? Bordul (vad ca e similar cu cel de katana): http://www.ebay.com/itm/2000-SUZUKI-KATANA-GSX600F-600-GAUGES-23-505-MILES-/380558562537 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 (editat) Tu unde ai verificat firele, la intrarea in rezervor? Pai probabil ai si indicator de nivel care de fapt este un potentiometru. - edit - am vazut poza cu bordul de katana si exista indicator de nivel. 1 fir e masa, 1 fir e pt termistor, 1 fir e pentru indicatorul de nivel. Masa e comuna pentru ambele, de-aia in loc de 4 ai 3. Dar termistorul are 2 fire doar. Desfa sistemul din rezervor si o sa intelegi/vezi. Editat Iunie 10, 2013 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yaho0o Postat Iunie 10, 2013 Autor Share Postat Iunie 10, 2013 Daca imi bag eu nasul risc sa fac ceva iremediabil, inca caut o persoana priceputa care sa ma ajute cu aceasta problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 gasesti pe toate gardurile termistor de 470 ohmi..il pui in locul celui belit si gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Ma confrunt si eu cu aceeasi problema. Becul se aprinde cand pun contactul (cum facea si pana acum) deci nu e ars. La mine (Suzuki RF) motorul are bord semidigital, iar cand se aprinde becul, un display aditional imi contorizeaza nr. de kilometri facuti. Mentionez ca becul se stinge dupa cativa km buni dupa ce fac plinul (5-10 km). Am incercat sa verific termistorul din rezervor, insa imi ies 3 fire din el, nu 2 cum am citit prin alte posturi, ceea ce m-a facut sa renunt. Manual cu borul nou nu gasesc, nici schema electrica. Am verificat mufa rezervorului si contactele sunt ok. Cum pot verifica termistorul? ce valoare trebuie sa aiba, si de ce sunt 3 fire? Bordul (vad ca e similar cu cel de katana): http://www.ebay.com/itm/2000-SUZUKI-KATANA-GSX600F-600-GAUGES-23-505-MILES-/380558562537 Update: Poze cu ce am gasit in rezervor: Masurat la rece si fara contact pus au valorile: 1.3kohm si 1.9kohm, iar la cald cu contactul pus 10 minute ~500ohm, respectiv ~100ohm Intrebarea este: Cum functioneaza sistemul asta cu 2 tiristori?!?! P.S. Bordul meu nu are indicator de nivel combustibil, in locul lui este temperatura lichidului de racire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Nu ma ajuta nimeni cu problema mea? Revin cu informatii suplimentare: Rezistenta catre bord, pe ambele fire masurate cu masa comuna este de 3.7kohm. Cred ca o sa schimb primul termistor de jos, cel care nu se incalzeste cu unul de aceeasi valoare cu celalat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkrunner Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Tocmai pentru ca batranica mea(gsxr 750 de 19 anisori) nu are senzor de benzina m-am documentat cum sa ii fac eu unul.Principiul e simplu. Un termistor pus in rezervor pe post de senzor rezerva si inseriat cu un bec. Cand e scufundat in benzina termistorul e rece, - > becul stins, cand este deasupra nivelului de benzina termistorul se incalzeste, rezistenta interna ii scade -> se aprinde becul - > yuppy fugi la benzinarie si alimentezi. Problema apare la variatiile de temperatura, astfel ca daca benzina din rezervor se incinge mai mult atunci si termistorul se incinge -> ii scade rezistenta interna si se aprinde becul de rezerva indicand fals, asta pe langa cazurile in care becul de rezerva palpaie haotic(atunci cand termistorul este "stropit" de benzina) Pentru rezolvarea belelei de mai sus se folosesc doua termistooare inseriate astfel cel de jos va fi mereu scufundat in benzina si va elimina erorile date de cresterea temperaturii benzinei plus ca elimina si palpaielile haotice. Mai multe informatii poti gasi aici http://forum.allaboutcircuits.com/showthread.php?t=47707 Este chiar si o schema cu un comparator si doua termistoare ca cele folosite de motorul tau. Sfatul meu este sa nu modifici valorile termistoarelor daca nu stii ce faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yaho0o Postat Martie 11, 2014 Autor Share Postat Martie 11, 2014 Am scurcircuitat ca in manual , schimbat termistor si incercat pe gol (pompa afara) si nu s-a intamplat nimic. Indicatorul nu apare, se comporta ca inainte, adica apare pentru cateva secunde cand pun contactul si apoi dispare. Teoretic cand se face scurcirucitul din manual sau cand se pune termistorul ar fi trebuit sa se aprinda indicatorul de rezerva comb. nu? Alte idei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valik Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 si eu am aceeasi problema cu bordul ,nu imi indica benzina din rezervor ,nu mi se inchid ledurile de la semnale din bord stau tot timpul aprinse doar in bord si ledul de la faza lunga la fel sta aprins in bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabsy Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Salut, am problema similar. Cand pornesc motorul aprins rezervul cu barele si sta acolo... Am verificat cablurile in bord si rezervor. CBR F4i (2001) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yaho0o Postat August 27, 2015 Autor Share Postat August 27, 2015 schimba termistorul si vezi apoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabsy Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Multumesc, termistorul sunt in pompa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yaho0o Postat August 31, 2015 Autor Share Postat August 31, 2015 da. trebuie sa scoti pompa si il gasesti acolo. vezi ca sunt cate va imagini mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.