Sari la conținut

ZGOMOT CBR 600 F4i


Postări Recomandate

Salut,cel mai probabil e intinzatorul de lant distributie.. Un intinzator OEM costa uneva pana in 40 Ron. De curand l-am inlocuit si eu din acelesi motive. Succes



scuze 400 ron am vrut sa scriu.. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic.. Scoti siguranta,rotesti tija intinzatorului o tura doua in asa fel incat sa presese arcul mai tare,pui siguranta inapoi,cu o surubelnita comprimi intinzatorul,il montezi inapoi dupa care il eliberezi. Parerea mea in schimb ramane sa-l inlocuiesti..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul de distributie, nu intinzatorul.

Toate motocicletele din romania au 30.000 de km, de la an la an intineresc :)

O data la 30 de motorete mai gasesc si eu una care sa aiba 40-50.000. Unele care aveau acum doi ani 35.000, au acum 23.000... te doare capul si alta nu!

Cand se aude lantul de distributie omu vinde motoreta, ca asa invart romanii orice roata patrata :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O data la 30 de motorete mai gasesc si eu una care sa aiba 40-50.000. Unele care aveau acum doi ani 35.000, au acum 23.000... te doare capul si alta nu!

 

:crack:

 

Pe mine ma amuza ca inca tine povestea cu motorul (vechi) cu km foarte putini... deoarece a apartinut unei batranici cumsecade (de obicei adus din Italia, dar nu neaparat) care iesea doar cateodata cu el, de preferat duminica cand se ducea la piata de legume...

 

Motorul meu din '95 mai are putin si atinge 80mii km... si asta in conditiile in care in ultimii ani am facut doar 2-3 iesiri (lungi) pe sezon. Poate daca lucram in tara aveam si eu 2-30mii... (peste 100 !!!!).

 

La Honda este cunoscuta problema intinzatorului lantului de distributie si inlocuirea lui cu tipul mecanic. Oricum, orice motor sport care sare de 6-70mii km are nevoie de putin mai mult decat doar de intinderea lantului de distributie... in special daca a avut mai mult de un singur proprietar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"reglajul" intinzatorului automat este de fapt o tiganie in 90% din cazuri... mizeria aia de lant se lungeste, degeaba il tot intinzi sa nu se auda... scrie si-n manual ce distanta trebuie sa aiba intre zale...



sau il poti regla pe al tau

 

mai bine nu...

 

Am gasit un filmulet pe net. Va multumesc!!!

 

ei, daca ai gasit pe yougay sa stii ca e ok! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

:crack:

 

Pe mine ma amuza ca inca tine povestea cu motorul (vechi) cu km foarte putini... deoarece a apartinut unei batranici cumsecade (de obicei adus din Italia, dar nu neaparat) care iesea doar cateodata cu el, de preferat duminica cand se ducea la piata de legume...

De necrezut , dar nu imposibil . Fostul proprietar italian al motocicletei pe care o detin este nascut in 1939 :crack:

 

Va multumesc tuturor pentru interventie. Voi incepe cu reglajul intinzatorului, sper sa tina. :)

Zgomotul va reapare in cateva sute de km , o stiu din propria experienta la un f2 la care am facut putin mai lung la strung capul care apasa pe patina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc tuturor pentru interventie. Voi incepe cu reglajul intinzatorului, sper sa tina. :)

nu vreau sa iau pe nimeni de sus dar: de ce incep toti cu verificarea chestiilor celor mai complicate? poate ai o tabla/surub care s-a slabit pe undeva, mai ales ca-i carenata si sursa zgomotului te poate "pacali". La mine a mai zornait/zdranganit cate ceva intr-o anumita plansa de turatii dar, nimic grav vreodata. Sfatul meu e sa incepi de la lucrurile simple, in cazul in care nu ai epuizat deja optiunea asta, sa nu ajungi ca in bancul cu blugii decolorati si medicul amputator ;)

Noroc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intinzatorul este cu arc si cu orificiu de ulei?, incearca sa-l cureti , sa cureti orificiul de la garnitura , posibil sa fie vreo mizerie in gaurica aia.



Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact ieri am avut aceeasi problema, se auzea un zdranganit pe partea dreapta a motorului. am schimbat uleiul, am pus motul 7100, am mai mers 20-25 km dupa care a inceput sa pocneasca si sa trosneasca. mentionez ca era intins la maxim lantul de distributie, sper sa nu mi fi strambat vreo supapa sau asa, ai grija! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E degeaba sa retensionezi intinzatorul. Merge doar ca sa o vinzi la altul mai fraier, dupa 2-3 plimbari iar zornaie.

Lantul e ala care se lasa, intinzatoarele doar ajung in punctul lor maxim de impingere si evident ca nu mai fac fata daca lantul e burtos.

 

La honda cel putin (generatia CBR F) costa in jur de 16 milioane piesele toate OEM (lant + intinzator + patine + garnitura chiuloasa), unde mai pui si manopera, dar evident ca 90% din populatie prefera sa zapaceasca un intinzator si sa dea km inapoi dupa care la vanzare direct..

 

Cat despre uleiul Motul, se stie ca e mai "galagios". Nu sunteti primii pe care ii aud ca dupa ce au pus motul au inceput sa auda zgomote (de altfel existente dar mascate de vechiul ulei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Introduceti cheita de blocare in intinzator inainte sa-l demontati. Daca e la capatul cursei inseamna ca-i lantul uzat. Daca e doar 1-1,5cm iesit axul intinzatorului e ok lantul, buba e de la intinzator cel mai probabil, arcul e slab. Se rezolva temporar cu tensionarea arcului intinzatorului, dar tot la schimbarea lui se ajunge. Pur si simplu e prea slab arcul ala, de la vibratii se rasuceste surubul din interiorul lui si face zgomot la 3000-5000rpm.

Oricum se vede si pe intinzator pozitia in care a lucrat, chiar daca nu il blocati cu cheita inainte de a-l demonta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ca atunci cand lantul se intinte, se mareste distanta dintre zale, si distributia nu mai sta 100% pe punct. Eu am desfacut motor de peste 80 000 km, am observat ca era foarte putin fugit de pe punct, dar nu cred ca a influentat prea tare mersul motorului, iar supapele erau in regula.

Cum spunea si cristidb, daca intinzatorul ataca foarte putin atunci este absurd sa schimbi toata distributia cand poti doar sa reglezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

numa nu inteleg nimic cum se regleaza intinzatorul! in ce parte il invarti cu surubelnita?cum il invarti?cand e demontat?si daca n-am cheita de siguranta?apas cu surubelnita si invart?dupa aia o las? :scratch: la cbr 929 e la fel oare? :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in ce parte? =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

:rusinica:inteleg ca invarte surubelnita intro parte dar si apasa sau ce mai face cu el?vad ca tot piscaleste tija aia si mai invarte.asta nu inteleg.se poate regla fara sa dai jos?

 

intinzatorul e un mecanism foarte simplu, il poti face si desface ca pe jucarie.

mai detaliat te rog! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ar spune un mecanic cu foarte multe cunostinte tehnice, "e boala lor"!

 

un kit de distributie nou te costa asa: 70 EUR intinzatorul + 2 x patine 100 EUR OEM, lant DID 60 EUR (saptamana trecuta am achizitionat astfel de kit).

 

zicea cineva de garnitura de chiuloasa... trebuie schimbata si aia? sau doar garnitura intinzatorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...