chopperman Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Da. O locatie in centrul tarii ar fi grozava. Acum depinde ce dorim fiecare. Daca mergem pe less is more o pajiste si un rau care curge prin apropiere sunt suficiente. Cei care locuiti in centrul tarii dati-va cu parerea. Sa fie primul Custom Festival din Romania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 se rezolva cu locatia...doritori sa fie.va duc la vreo 60 km de brasov intr-o padure la o cabana unde facem noi petreceri de ceva ani buni.fara semnal la telefon, doar noi si motoarele...e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Daca e sa o luam logic, cruiserele sunt niste motociclete total inutile. Cine cauta performanta isi poate lua o motocicleta de viteza, cine vrea sa mearga pe coclauri isi ia o motocicleta off-road, cine vrea sa faca ture lungi isi poate lua un touring... pentru toate nevoile exista o clasa de motocicleta mai eficienta. Si inca ceva. Din start toate cruiserlele sunt old-school pentru ca arata mai mult sau mai putin identic cu motocicletele facute in anii 40'. Cu toate astea sunt multi care isi cumpara cruisere si probabil ca o fac pentru suflet si nu pentru alt motiv. Sa vorbesti despre moda si tendinte pe acest segment e aiurea rau de tot. Oamenii isi iubesc motocicletele si nu cred ca le-ar schimba doar pentru ca nu mai sunt la moda. Pe piata de cruisere a fost o amortire generala foarte multi ani. Segmentul a fost dominat clar de Harley Davidson si foarte multi ani s-au jucat aproape singuri in zona asta. Japonezii au facut si ei cate ceva, dar n-au insistat prea mult. S-au multumit sa roada cat se poate din cota de piata a lui HD, dar asa, din mers, fara sa isi propuna mare lucru. In anii 70 HD era sa se sufoce sub propria istorie. Plus ca a fost o perioada in care japonezii i-au sufocat pe americani in toate domeniile cu tehnologie mai noua si mai performanta. Ma rog, nu fac acum o istorie Harley, probabil ca toata lumea o stie deja. Vroiam sa spun altceva. HD a trebuit sa se reinventeze si in procesul asta a luat nastere si V Road. A creat aceasta motocicleta o tendinta? As spune ca nu. Mai nou japonezii de la Yamaha (Star Motorcycles) si Honda au facut si ei niste miscari mai indrasnete. Yamaha a venit cu Raider, iar Honda cu Fury. Amandoua cu design asemanator chopperelor. Au constatat ei ca americanilor le place asa ceva. Si au avut succes. Yamaha mai mult, Honda mai putin, dar au avut. Au creat o noua tendinta? Din nou as spune ca nu. La inceputul anului, Star Motorcycles a venit cu un model nou - Bolt. Il promoveaza sub sloganul Less is More. Si e in stil bobber. Sa tragem concluzia ca s-au schimbat tendintele? Nu cred. Mai degraba cei de la Star au vrut sa muste si ei o felie din piata lui HD Sportster. De ce sa vanda doar Harley si sa nu vanda si ei? Dar in continuare in portofoliul Star exista si Raider si mult mai clasicul Road Star. Ce legatura au marii producatori cu subiectul? Au. Pentru ca numai ei au puterea sa creeze tendinte. Ei au bugete mari pentru publicitate si pot spune povesti pe care sa le manance cu lingura mare consumatorii. Customizatorii nu au puterea asta. Ei trebuie sa faca ce le cere piata, dar nu au puterea sa miste piata. Si de fapt ce se intampla pe piata? Pai nimic. Chiar daca Star au scos anul acesta un model de bobber nu e nimic senzational. Sportster-ul exista deja de zeci de ani. Acum doar are un nou concurent nu mai e singur. Customizatorii cunoscuti au facut de-a lungul anilor toata gama de motociclete - de la chopperepana la bobbere si cafe-racere. Ca s-au concentrat mai mult pe choppere mari cu roti groase si cu mult blink blink? E normal. Pun pariu ca asta or sa faca si in continuare. De ce? Pentru ca in general motocicletele custom sunt pentru show nu pentru plimbat pe strada. Scopul lor e sa ia ochii, sa atraga atentia. Cu o motocicleta minimalista nu prea poti sa atragi atentia. Cei de la OCC fac chopperele alea de neam prost pentru ca ei se concentreaza pe motociclete tematice - motociclete care sa arate ca un panou publicitar. Pun pariu ca or sa aiba in continuare comenzi (ma rog, poate mai mult Paul jr decat Paul senior pentru ca primul e mai talentat). Motocicletele obisnuite, cu care merg oamenii zi de zi nu vor fi niciodata nici choppere agresive cu furca intinsa in mod exagerat, pentru ca nimeni nu are chef sa stea juma' de ora pana face o curba si nici bobbere despuiate de tot pentru ca nimeni nu are chef sa se umple de noroi si de rahat la orice plimbare. Dar customurile radicale vor fi intotodeauna admirate, tocmai ca sunt exagerate fie intr-un sens fie in altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ravishing Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 dupa ce americanii au mers cu roti late si bling Bling -uri pt multi ani , pina la urma le-a trecut ! oficial choppele cu roti de 300 occ style ,au iesit din peisaj ( reapar la noi ) , gata cu Penis-mobilurile ! cum scrie si in articolul asta : http://www.cycleworld.com/2013/05/03/the-one-motorcycle-show-austin-texas-photo-gallery/ se urmaresc noi tendinte la custom-uri : precum , ce nu face motocicleta sa mearga sau sa se orpeasca mai repede E IN PLUS ! Franjuri , briz briz-uri , scheleti turnati din metal, spatare din fier forjat , Rezervoarele Mari cit casa , sheile Mari cit casa , si rotile late inlocuitoare de Penis , In numele lui dumnezeu nu se mai poarta , se pare ... eu cind vad choppere de genul si oameni dur incruntati pe ele nu imi inspira nimic , Voua? ce parere aveti , se schimba lucrurile si la noi ? sau abia incep sa apara ce peste ocean a expirat Ai lovit rau de tot cu topicul asta, cam in 90% din ciopărști. Daca nu erai tu cel care a deschis topicul asta, altul isi luat ban definitiv. Pe de alta parte ma bucura pozitia ta, pentru ca ceea ce arati e pe gustul meu. Adica, simplu, practic si nu in ultimul rand ARTA. Daca poti sa vi si cu alte linkuri ar fi frumos. Pana la urma gusturile se educa, nimeni nu se naste invatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 dstar: cam tot ce ai zis tu ,imi da dreptate mie. pana si fabricile mari incep sa scoata modele de serie bobbere, deci..... nu fi sigur cand zici ca un bobber nu poate fi folosit zilnic. 90 la suta din posesorii de custom, se dau cu ele poate la fel de mult cat te dai tu cu cruiserul tau, si nu se prea plang de noroi in gura pt ca nu au aripi, nu se plang ca ii doare spatele pt ca au renuntat aproape definitiv la suspensii, ca ar fii greu sa schimbi vitezele cu mana, ca nu prea au frane, si nici ca nu au unde sa isi puna ( femeia, nevasta, amanta) in spate pe sea..... p.s.legat de OCC nu am cuvinte cat ii "admir si apreciez", mai ales dupa atatea concursuri castigate cu show bike-urile lor.... oare cate sunt? iti zic eu, mai niciunul.... dar si alea sunt customuri, si sunt de apreciat intr-un fel... cine le apreciaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) Daca e sa o luam logic, cruiserele sunt niste motociclete total inutile. Cine cauta performanta isi poate lua o motocicleta de viteza, cine vrea sa mearga pe coclauri isi ia o motocicleta off-road, cine vrea sa faca ture lungi isi poate lua un touring... pentru toate nevoile exista o clasa de motocicleta mai eficienta. Si inca ceva. Din start toate cruiserlele sunt old-school pentru ca arata mai mult sau mai putin identic cu motocicletele facute in anii 40'. Cu toate astea sunt multi care isi cumpara cruisere si probabil ca o fac pentru suflet si nu pentru alt motiv. Sa vorbesti despre moda si tendinte pe acest segment e aiurea rau de tot. Oamenii isi iubesc motocicletele si nu cred ca le-ar schimba doar pentru ca nu mai sunt la moda. Pe piata de cruisere a fost o amortire generala foarte multi ani. Segmentul a fost dominat clar de Harley Davidson si foarte multi ani s-au jucat aproape singuri in zona asta. Japonezii au facut si ei cate ceva, dar n-au insistat prea mult. S-au multumit sa roada cat se poate din cota de piata a lui HD, dar asa, din mers, fara sa isi propuna mare lucru. In anii 70 HD era sa se sufoce sub propria istorie. Plus ca a fost o perioada in care japonezii i-au sufocat pe americani in toate domeniile cu tehnologie mai noua si mai performanta. Ma rog, nu fac acum o istorie Harley, probabil ca toata lumea o stie deja. Vroiam sa spun altceva. HD a trebuit sa se reinventeze si in procesul asta a luat nastere si V Road. A creat aceasta motocicleta o tendinta? As spune ca nu. Mai nou japonezii de la Yamaha (Star Motorcycles) si Honda au facut si ei niste miscari mai indrasnete. Yamaha a venit cu Raider, iar Honda cu Fury. Amandoua cu design asemanator chopperelor. Au constatat ei ca americanilor le place asa ceva. Si au avut succes. Yamaha mai mult, Honda mai putin, dar au avut. Au creat o noua tendinta? Din nou as spune ca nu. La inceputul anului, Star Motorcycles a venit cu un model nou - Bolt. Il promoveaza sub sloganul Less is More. Si e in stil bobber. Sa tragem concluzia ca s-au schimbat tendintele? Nu cred. Mai degraba cei de la Star au vrut sa muste si ei o felie din piata lui HD Sportster. De ce sa vanda doar Harley si sa nu vanda si ei? Dar in continuare in portofoliul Star exista si Raider si mult mai clasicul Road Star. Ce legatura au marii producatori cu subiectul? Au. Pentru ca numai ei au puterea sa creeze tendinte. Ei au bugete mari pentru publicitate si pot spune povesti pe care sa le manance cu lingura mare consumatorii. Customizatorii nu au puterea asta. Ei trebuie sa faca ce le cere piata, dar nu au puterea sa miste piata. Si de fapt ce se intampla pe piata? Pai nimic. Chiar daca Star au scos anul acesta un model de bobber nu e nimic senzational. Sportster-ul exista deja de zeci de ani. Acum doar are un nou concurent nu mai e singur. Customizatorii cunoscuti au facut de-a lungul anilor toata gama de motociclete - de la chopperepana la bobbere si cafe-racere. Ca s-au concentrat mai mult pe choppere mari cu roti groase si cu mult blink blink? E normal. Pun pariu ca asta or sa faca si in continuare. De ce? Pentru ca in general motocicletele custom sunt pentru show nu pentru plimbat pe strada. Scopul lor e sa ia ochii, sa atraga atentia. Cu o motocicleta minimalista nu prea poti sa atragi atentia. Cei de la OCC fac chopperele alea de neam prost pentru ca ei se concentreaza pe motociclete tematice - motociclete care sa arate ca un panou publicitar. Pun pariu ca or sa aiba in continuare comenzi (ma rog, poate mai mult Paul jr decat Paul senior pentru ca primul e mai talentat). Motocicletele obisnuite, cu care merg oamenii zi de zi nu vor fi niciodata nici choppere agresive cu furca intinsa in mod exagerat, pentru ca nimeni nu are chef sa stea juma' de ora pana face o curba si nici bobbere despuiate de tot pentru ca nimeni nu are chef sa se umple de noroi si de rahat la orice plimbare. Dar customurile radicale vor fi intotodeauna admirate, tocmai ca sunt exagerate fie intr-un sens fie in altul. Dstar, V-Rod nu a fost creeat pt a se reinventa, ci pt a merge pe un segment care era neacoperit de catre Harley. Clasa asta e de multi ani. Prima oara au fost cei de la Honda prin Modelul Magna in 1983 iar apoi Yamaha prin modelul Vmax in 1985. Abia in 2003 au venit si Harley cu modelul Vrod pt a concura pe piata de ,,Muscle Bikes'' sau ,, Power Cruiser'' si pt a atrage clienti mai tineri, dornici de performanta. Revenind la Harley, cred ca reinventarea a tinut de motorul Evolution si renuntarea la batranul Shovelhead. Editat Mai 10, 2013 de Nocturnus85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Mi-ar place sa vad ce ar avea de aratat artistii romani in domeniul asta! Mi-ar place si mie o intalnire in salbaticie asa cum zice @djeeckx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Roata spate mai groasa se potriveste unor anumite teme sau motociclete. In ce priveste scheletii, chestiile prea incarcate sau carenajele, sunt elemente care merg mult spre kitsch. Clasic si simplu e preferinta mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) ziceti voi ce vreti de new school, dar e cam pe marginea prapastiei.... eu din ce vad in lume, e ca old school-ul renaste , incepe sa acapareze tot mai multi oameni si tot mai multi adepti ai KUSTOM KULTURE ! ! ! daca va uitati in lume, la concursuri de profil, veti vedea castigatori, doar old school ( alama, cupru si aluminiu polishat) din categoria custom( bobbere, choppere, caffe racer.... chiar si cappuccino racer) stiu ca la noi inca se cauta motoare cu roti late si mult crom, dar incet incet invie si pasiunea pt old school..... mexican style sunt bike-uri care aduc a bling' bling ,dar ele au o traditie veche care combina vopseaua perlata stridenta, cu alama..... japan style.... e doar arta..... p.s. exemplu cel mai bun e ca ,acum cativa ani umblam cu ape, si zicea lumea ca sunt ca o maimuta intinsa ..... acum toata lumea e pe ebay cautand ape..... la fel si cu z bar, imi ziceau toti ca am ghidon din teava de gaz... acum toata lumea le vaneaza..... deci ? eu zic sa facem o intrunire de profil, si sa discutam la un foc de tabara si cateva sticle de jack.... sau vin (dupa gusturi) * eu nu sunt decat o admiratoare a culturii, nu am modificat nimic, nu ma pricep, nu pot sa-mi dau cu parerea. sau daca o fac e pur subiectiv si ..estetic. si, cum ma stiti, sunt "old-fashioned", deci old-school si clasic reprezinta idealul pentru mine. da' pentru ideea ta cu intrunirea, m-am "inviorat" si am raspuns. am citit tot topicul si, in afara de cateva opinii (putine) ...nejustificate pe acest sub-forum, vad ca toata lumea vine cu pareri pertinente. a mai fost un topic acum vreo 2 ani, daca-mi amintesc bine, care promova o intrunire de acest gen, cu motoare custom construite de voi, cei pasionati de-aici, care sa intre intr-un fel de competitie, ...de fapt scopul era sa ne intalnim sa le vedem si sa ne bucuarm de ele! si a murit ..pe drum. hai sa facem ceva cum se cade! cred ca toti va doriti asta, iar intre timp au aparut muuuulte motoare customizate la noi pe meleaguri, deci ar iesi frumos si inspirational eu cred ca se poate,.. cheers! P.S. si jack, si vin ...ce-are? Eu zic ca zici bine cu intalnirea aia. Ea sa vedem o propunere ... ... ... * Morpheus, mama, ia zi tu mai bine, ca deja ai experienta. Te vad pe topicul ala de "raceri" ...te descurci. cand vad propuneri, voi fi si eu activa. pana atunci, doar va urmaresc. se rezolva cu locatia...doritori sa fie.va duc la vreo 60 km de brasov intr-o padure la o cabana unde facem noi petreceri de ceva ani buni.fara semnal la telefon, doar noi si motoarele...e? * yuuupiii! ...stiu locul, ce bine eeeeee! haidem...! Roata spate mai groasa se potriveste unor anumite teme sau motociclete. In ce priveste scheletii, chestiile prea incarcate sau carenajele, sunt elemente care merg mult spre kitsch. Clasic si simplu e preferinta mea. * ma man! ...but you know, you're not the only one Editat Mai 12, 2013 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 1.dupa ce americanii au mers cu roti late si bling Bling -uri pt multi ani , pina la urma le-a trecut ! 2.oficial choppele cu roti de 300 occ style ,au iesit din peisaj ( reapar la noi ) , gata cu Penis-mobilurile ! 3.se urmaresc noi tendinte la custom-uri : precum , ce nu face motocicleta sa mearga sau sa se orpeasca mai repede E IN PLUS ! 4...si rotile late inlocuitoare de Penis , In numele lui dumnezeu nu se mai poarta , se pare ... 5.eu cind vad choppere de genul si oameni dur incruntati pe ele nu imi inspira nimic , Voua? 6.ce parere aveti , se schimba lucrurile si la noi ? sau abia incep sa apara ce peste ocean a expirat Din respect pentru munca si efortul depuse de tine intr-o tara ca Romania, in bransa asta a custom-ului, voi incerca sa nu te jignesc. ... 1.Da, le-a trecut, dar au trecut si prin etapa asta. A fost ceva normal si firesc. 2.Da, am ajuns si noi la etapa asta... Poate prea repede as putea spune, gandindu-ma la istoria noastra moto. Japonezii abia de curand au scos Honda Fury. Adica au ajuns si japonezii la etapa asta. Japonezii, in materie de custom, inca merg pe stilul anilor '40-'60... Adica nu ard nicio etapa, ci trec prin toate. Si japonezii, spre deosebire de noi, au istorie moto. Si mai au ceva: O "GALAGIE" DE HARLEY-uri si posesori de HARLEY-uri, pentru ca prima Fabrica de Motociclete din Japonia a fost Harley-Davidson. Adica nici japonezii nu indraznesc sa arda niste etape, dar noi suntem mai cu mot, mai dotati, mai destepti decat toti. 3.Si rotile late nu ajuta motocicleta sa mearga sau sa se opreasca mai repede? 4.Din nou, intreb: Rotile late nu ajuta la nimic altceva decat la a-ti arata marimea penisului? 5.Tu nu umbli cumva cu blugii rupti, barba pana la piept, plete si privire incruntata? Cumva ai inceput sa mergi pe chopper cu sandale, pantaloni de stofa, camasa in carouri si barba rasa in fiecare dimineata? 6.Lucrurile nu se schimba, ci isi urmeaza cursul firesc. Suntem ca niste copii care crestem si asta inseamna sa trecem prin toate etapele, inclusiv prin cele care peste ocean deja au "expirat". Peste ocean bogatii au devenit astfel dupa ce firmele lor au trecut din tata in fiu si la nepoti mai bine de 100 de ani. La noi, unii s-au imbogatit in doar cativa ani. Acum, tu vii si ne spui ca ar fi bine ca si in materie de custom, de felul in care simte fiecare, sa ardem niste etape, lucru care mie mi se pare total nesanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Rattus Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Am înviat din morti ca sa ma bag in seama la topicul asta: Shobolanu' aici. Parerea mea: Cromul e cea mai usor de ingrijit suprafata! Respect de o mie de ori mai tare motoarele îngrijite care au facut 100 de mii kilometri decat cele care abia au iesit din garaj si arata de parca au fost colege de tragedie cu Titanicu'. In ochii mei sunt la fel de "besini in cap" precum cele scoase numai in zilele cu soare si lustruite profesional! Invechirea manuala, patina facuta din mana, este lucru manual... nu lucratura de biker! Negru mat e o fitza ca si cromul... same shit different season. Diferenta intre ele e ca e mai nasol de intretionut Negru lucios e mai usor de intretinut ca negrul mat, dar tot kilometri distanta fata de un crom cinstit. Rotile de 300 ... aici iti dau dreptate... dar sunt o gramada de "old school" cu roti de 21 pe spate, la fel de stupide ca cele de 300... Pana la urma toti renuntam la una alta pentru imagine, dar poserii si marțafoii fara acoperire in fapte si kilometrii, sunt la fel de fix puula, ca-s ei plini de crom, franjuri,tatuaje, rugina sau bărbi! Cu astea spuse, respect maxim Basty pentru tot ce ai facut si vei face in domeniu'! Mi-ai bucurat ochii de atatea ori si sunt sigur ca o vei face in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 bobber 4ever! ori ce ar zice lumea cand trece un bobber ce bubuie toba dupa el intorci capu , fie esti copil de 7 ani fie mosh de 77 de ani , respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Dar de uniforma casca trei sferturi, barba, ochelari negri patrati, camasa in carouri, vesta cu patchuri, lant la blugi ce parere aveti? Zic ca se incadreaza tot in curentul custom actual, anexata la bobberul home made build. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Facem si noi un topic separat cu o propunere de intalnire a Custom Builder-ilor sau choperizatori, bobberi particulari? Cu un poll sa se voteze o data, o locatie concreta ? Eu zic primul weekend din septembrie, mai pe racoare, undeva in centru tarii. Cum propunea cineva mai sus, la 60 Km de Brasov ar fi grozav. Mai mult de un foc si o tuica in cob nu-i nevoie pentru prima editie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Eu personal a-si vrea sa particip la o astfel de intalnire, sa vad ce opere de arta au si romanii si ce stiluri le plac. Toti avem preferinte diferite asta-i clar, ideea e ca sunt puncte comune: la unii cromul, la altii rugina...etc Eu personal sunt fan crome, big apes, si aripi indian....Dupa mine asta-i perfectiune - si sunt aproape de ea Eu sper sa apara un astfel de eveniment la noi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Ma bag si eu la o asemenea intalnire. Car dupa mine si bobber-ul rupator de coloane si cururi,dar orgasmatronic in acelasi timp Editat Mai 13, 2013 de Zacopilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Rattus Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 https://www.google.ro/search?hl=en&gs_rn=12&gs_ri=psy-ab&tok=w_83Rbtg2soRNzg2arrDOQ&cp=12&gs_id=1c&xhr=t&q=indian+larry&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.46340616,d.bGE&biw=1344&bih=740&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&authuser=0&ei=0xmRUe_-G-Wo4gTyiYDoDQ http://www.chicacustomcycles.com/bikes.htm old school nu ce ne imaginam (vrem sa credem) noi ca "are fi fost"...: http://www.youtube.com/watch?v=AdLT8BTAYeE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Mai 14, 2013 Autor Share Postat Mai 14, 2013 (editat) ziceti voi ce vreti de new school, dar e cam pe marginea prapastiei.... eu din ce vad in lume, e ca old school-ul renaste , incepe sa acapareze tot mai multi oameni si tot mai multi adepti ai KUSTOM KULTURE ! ! ! daca va uitati in lume, la concursuri de profil, veti vedea castigatori, doar old school ( alama, cupru si aluminiu polishat) din categoria custom( bobbere, choppere, caffe racer.... chiar si cappuccino racer) stiu ca la noi inca se cauta motoare cu roti late si mult crom, dar incet incet invie si pasiunea pt old school..... mexican style sunt bike-uri care aduc a bling' bling ,dar ele au o traditie veche care combina vopseaua perlata stridenta, cu alama..... japan style.... e doar arta..... p.s. exemplu cel mai bun e ca ,acum cativa ani umblam cu ape, si zicea lumea ca sunt ca o maimuta intinsa ..... acum toata lumea e pe ebay cautand ape..... la fel si cu z bar, imi ziceau toti ca am ghidon din teava de gaz... acum toata lumea le vaneaza..... deci ? eu zic sa facem o intrunire de profil, si sa discutam la un foc de tabara si cateva sticle de jack.... sau vin (dupa gusturi) Personal cred ca trece ( cind spun ca a trecut , sau trece , vreau sa spun ca marea masa de constructori consacrati au trecut /sau saturat de acel curent ) si cu old school-ul , cum a trecut si moda cu german style lacrima si din astea ! Ce imi pare foarte interesant ca orice moda renaste cindva , nu spun ca cine nu are oldschool e un looser , fiecaruia i se potriveste ceva anume , ce crede el ca il reprezinta ... daca vad pe cineva pe un Magna / virago inbracat ca Prinz , ascultind Purple Rain pe el , si cu chica la spate mi se pare dragutz ( si nu sunt gay ) , dar cind vad oameni incruntati pe un astfel de bike , care vor sa fie ceva suparat "bad boy " nu pupa .... in cap cinta prince , si ma uit la unul care vrea sa para michael madson / sau mickey rurke ! cred ca orice constructor / rider de custom isi schimba gustul in timp ... cum ai zis si tu bebe cu ape-ul , mai intii se ride , dupa aia se accepta , dupa care parca e cool , si dupa un an isi cumpara si el "ape " eu prin asta trec cu multe .... ( de exemplu , un om care a avut deja 20-30 de motto clasice imi spune ca featherbad-ul ( cel mai popular cadru de caferacer de pe norton , e urit si ca ar trebui taiat si facut chopper ... un norton cu traditie racing !) ca arata ca o sanie , ca , ca , ca , in 10 ani maxim am facut pariu cu mine ca o sa ii placa si o sa imi arate in reviste ce frumos este acel cadru ... Eu am inceput cu bling , am trecut la bobbere , si am renuntat la ideea de bobber in : Posted 25 October 2005 - 07:35 PM vand roti custom, ideale pt un bobber ..au butuci de indian si cauciucuri anii 50. pret: 200 euro amindoua asa s-a si nascut topicul de vinzari de piese chiopper , nu ma intelegeti gresit nu vreau sa zic ca bobberele sunt expirate , sau ca bobberele nu ar fi ok ! orice om isi are preferintele lui , ca unele au ca si motiv o cultura , experienta . dar foarte mult custom la noi ( si nu numai ) se fac " sa rupa gura tirgului " sau " sa fii cel mai tare cind mergi la intruniri cu ea " : putini fac ceva pt ei si sufletul lor . si se si plimba cu acel lucru pt ei . apreciez foarte mult orice amalgam de piese puse la un loc care il fac pe un individ fericit , si ii pune un zimbet pe buze in mers , dar in cite am observat foarte multa lume nu face asta pt el ci pt altii . asta mi se pare foarte ciudat .... Revenind la tendiinte in custom , oare o sa fim influentati cindva de anii 90 , eu zic ca o sa apara si asta , personal cred ca o sa reapara si customul german style cu roata groasa si rezervor lacrima ... poate interpretat un pic altfel . .. om trai si om vedea ! Eu personal a-si vrea sa particip la o astfel de intalnire, sa vad ce opere de arta au si romanii si ce stiluri le plac. Toti avem preferinte diferite asta-i clar, ideea e ca sunt puncte comune: la unii cromul, la altii rugina...etc Eu personal sunt fan crome, big apes, si aripi indian....Dupa mine asta-i perfectiune - INDIAN APE.jpg si sunt aproape de ea 13050025.jpg Eu sper sa apara un astfel de eveniment la noi!!! foarte fain cel rosu chiar nu am mai vazut combinatia de aripi de chief cu ape ... si da ..., you are getting there ! Bravo ! Ai lovit rau de tot cu topicul asta, cam in 90% din ciopărști. Daca nu erai tu cel care a deschis topicul asta, altul isi luat ban definitiv. Pe de alta parte ma bucura pozitia ta, pentru ca ceea ce arati e pe gustul meu. Adica, simplu, practic si nu in ultimul rand ARTA. Daca poti sa vi si cu alte linkuri ar fi frumos. Pana la urma gusturile se educa, nimeni nu se naste invatat. cred ca am lovit mai mult posesorii de permis categoria a cu motociclete in stil "harley " , si nu in chopperisti adevarati . si da s-ar putea sa fie foarte multi posesori de permis cat A , care nu sunt de acord cu mine ... vor trebui sa traiasca cu asta . si imi mai cer scuze o data pt modul dur si jignitor de adresare ! ideea cu chopperele si bobberele este cam asta : To chop = a taia si in nici un caz a Adauga cine se tine de asta nu are cum sa dea gres in esenta ! Ma bucur ca sunt tot mai multi oameni care gusta munca mea ideile mele ... multumesc cu link-urile stau foarte prost , incerc sa ma las cit pot de internet surfing ... si sa imi vad ce ciocaneala , viata si plimbari ... dar ceva ar fi : http://thebackstreetbucket.blogspot.ro/ urmariti campionatele mondiale de custom , unde se poate vedea ce construiesc builderi acum ! numai Bine ! Editat Mai 14, 2013 de basty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 vorbe dulci si intelepte de moderator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Ya, man. Mare dreptate ai avut. Dar si Basty a recunoscut ca a fost poate prea incisiv in primul post. Normal ca toata lumea are dreptate. Pentru unii customul de vine un way of life. Ma lubrifiaza mersul japonezei mele. Dar e prea cinstita. In schimb cealalta...... imi ridica parul pe ceafa si imi pune un zambet pe fata de neindepartat, nici macar chirurgical. Aia cinstita. Aia neagra. Unfinished, yet. Amandoua au scopul lor precis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Imi permit sa imi dau cu parerea O motocicleta , in orice categorie, trebuie sa fie in primul rand eficienta. Degeba arata intr-un mare fel daca te rupe spatele dupa jumatate de ora in sa. Nu vad de ce un Caffe e mai putin eficient fata de un bobber. Din contra , e mai usoara, coarnele sunt mai jos,este mai manevrabila deci pt un oras normal( nu ca Bucurestiul) ar trebui sa fie ideal. Ca si factor-cool, toate au ceva special, altfel nu ar fi devenit populare. O moto cu semighidoane joase si inguste nu e mai manevrabila in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Multumesc de apreciere @basty mai am multe planuri la ea oricum dupa mine la un motor nu termini munca veci ! Apropo in linkul pe care l-ai postat am ramas gura casca la frumusetea de rezervor vopsit in alb albastru si negru, pur si simplu uimitor. Adevarul adevarat e ca fiecare stie ce vrea de la jucarie lui si o face asa cum ii place lui. De acord cu tine @AWD mai ales la partea cu calatoritul, daca a-si avea un buget pe masura a-si mere pe motor pana in Gibraltar sau Scotia. Chiar acuma aveam o calatorie planificata dar mi-a picat o piesa si mi-a stricat toate planurile. Da Doamne cat de curand ca o astfel de intalnire sa devina realitatea si la noi, chiar de o fii mica. Ar fii de vis o intalnire asa mai haiduceasca la foc de tabara, la umbra unui munte si mirosului de brad. Alaturi de pasionati de astfel de motoare si salivand la creatiile fiecaruia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) pina la urma e bun topicul asta mai Sebi,am vazut cum isi dau unii cu stingu-n dreptu'.... Editat Mai 14, 2013 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Mai 15, 2013 Autor Share Postat Mai 15, 2013 Eu nu cred ca ai lovit pe nimeni. Si nici eu nu-s de acord cu tine, chiar daca te iubesc pt ce-ti iese din maini, si pt ca esti baiat fain si ma ajuti daca am nevoie oricand. Si stii de ce nu-s de acord? Pt ca mai exista o gramada de alte categorii de posesori de permis categoria A, posesori de motociclete non-sport si non-enduro. Nu stiu exact cate categorii, ca ar trebui sa numar cate nevoi si posibilitati sunt. Si e imposibil. Crezi ca daca as avea nevoie de un chopper de-ala cu roata la 4 metri in fata nu mi-as face? In secunda doi daca exista si parametru bani bifat. Crezi ca daca as avea nevoie de un bobber nu mi-as face? In secunda doi si asta. Crezi ca daca as avea nevoie de un cafe-racer derivat din vreun ST2 (ca mi-a placut), nu mi-as face? Ma iau pe mine exemplui didactic. Eu unul mi-as face din fiecare daca ar exista nevoia! Si nevoia poate fi: sa il parchez pe republicii la intrebarea unu, sa impresionez pe forumuri pt exemplu doi sau sa vreau performanta, look clasic si unicitate in acelasi timp la intrebarea trei. Toate astea daca sunt bani. Dar nu exista nevoile astea! Si sunt doar trei exemple, sunt sigur ca sunt multe altele (sa ii placa nevestei, sa scrie Harley ca sunt CEO, sa fie carburatie ca suna mai bine si pot pune jiglere marite etc). Innmomentul asta, nevoile mele in domeniul moto sunt trebuie sa sustina oboectivul: sa ajung in toate colturile Europei. Motocicleta trebuie sa imi satisfaca nevoile astea: sa pot cara cat mai multe bagaje, sa fie capabila sa scoata performante dinamice deosebite dintr-un motor 2V in ture linistite, sa aiba cardan ca sa nu stau sa ung prin benzinarii lantul sau sa stau cu frica de curea rupta, si sa consume si decent (injectie multi-punct). Si cred ca ar mai fi, dar ma opresc. Restul sunt detalii: crom, fat tires, plastic etc. Am pretentiile alea de mai sus, imi sunt indeplinite de o motocicleta anume, closed deal! Asta inseamna ca nu imi plac chopperele adevarate, si nu apreciez o opera de arta? A, ca nu m-as duce cu o lacusta de-aia pana in Gibraltar, partea a doua. Nici tu nu te-ai duce. Sau te-ai duce, ca esti sarit de pe fix, am gresit. Poate si Cretu. :-) Si alte intrebari care incep cu "asta inseamna ca" mai sunt. Polologhia de mai sus are o singura concluzie: nu recomand sa zici ca-i aiurea ce nu intelegi. Vasilica isi ia Yamaha Warrior pt un motiv, Ionel isi ia Triumph Rocket 3 pt alt motiv, iar Francois mestereste in garaj ani de zile un chopper dintr-un Eliminator de 2 jumate ca asa vrea el. Toti au dreptate. Sa traim bine! Ciau Geo , cind vorbesc de tendinte in custom (recunosc am deviat si eu de la subiect spunindumi unele of'uri ) nu vorbesc de motociclete de uz zilnic , vorbesc de motociclete pe care si le permite poate tariceanu sau alti milionari in euro ... vorbesc de arta . " lacusta " ) de obicei cine are nevoie de ceva custom unicat mai are in garaj cel putin 3 motoare stock , 2 stock-uri mai rare ... si vrea un custom ... Bine inteles , ca fiecare design icon sau ce o fi el .. in custom isi are adeptii , puctele forte si slabe .... cind vorbesc de tendinte in custom vorbesc de ce se intimpla la sediul central : LA , california , mai ales Japan ! Da Doamne cat de curand ca o astfel de intalnire sa devina realitatea si la noi, chiar de o fii mica. Ar fii de vis o intalnire asa mai haiduceasca la foc de tabara, la umbra unui munte si mirosului de brad. Alaturi de pasionati de astfel de motoare si salivand la creatiile fiecaruia! Mda si va fii , dar veniti cu Cash , ca saliva nu ne ajuta sa platim facturi sau Mincare acum ca am infiintat o asociatie pt design specializat " Bastybikes art asociation " incepem usor usor( foarte usor) sa ne facem obiectivele: principalele obiective : 1) sa facem o zona industriala pt tot ce tine de arta/ moto / ateliere de arta pe fostele platforme industriale brasov ,un proiect pe care o sa il prezint si pe forum , pt a aduna tot ce inseamna oameni pasionati cu adevarat , la un loc ! su nu numai , cred ca ar fi foarte benefic un loc in care sa existe : A- mecanici specializati pe anumite marci (fiecare cu treaba lui ) B - customiseri ( cu cit mai multi cu atit mai bine c - crijma ( punctul forte ) D - Cazare ... pt turisti moto E : Locuire / convietuire colectiva , F sala de expozitii G : sala comuna de promovarea activitatilor din cadrul breaslei H : poate ateliere si cursuri profesionale pt educatie a copiilor ...etcetc I : un MC de ce nu ... ca doar trebuie cineva sa aibe grija de breasla ! suna cam idealist dar planificarea a inceput, ceva parteneri puternici cu finate ar fi ... suntem in stadiul de a gindi totul cit mai ieftin ,cit mai usor de pus in practica , de a atrage sponsori multi , de a-i putea promova bine pe sponsori etc etc , si cumva sa isi poata permite o chirie in incinta orice mestesugar onest si muncitor , cind ajungem la ceva palpabil v-om presenta ideea si aici pe forum si va fi fiecare liber sa ne ajute cu ce poate : munca / donantie / idei bune ( de idei proaste avem podul plin ) 2) expozitii in cadrul complexului cit mai dese ! 3) sa incepem sa facem niste propuneri de lege in priviinta custom-ului ! daca noi nu ne ocupam , nu o sa se trezeasca nici un parlamentar sa se gindeasca ... parca are cineva nevie de o lege de genul ..... promit ca voi mediatiza totul , si aici pr forum ! Pina atunci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Ciau Geo , cind vorbesc de tendinte in custom (recunosc am deviat si eu de la subiect spunindumi unele of'uri ) nu vorbesc de motociclete de uz zilnic , vorbesc de motociclete pe care si le permite poate tariceanu sau alti milionari in euro ... vorbesc de arta . " lacusta " ) de obicei cine are nevoie de ceva custom unicat mai are in garaj cel putin 3 motoare stock , 2 stock-uri mai rare ... si vrea un custom ... Bine inteles , ca fiecare design icon sau ce o fi el .. in custom isi are adeptii , puctele forte si slabe .... cind vorbesc de tendinte in custom vorbesc de ce se intimpla la sediul central : LA , california , mai ales Japan ! Mda si va fii , dar veniti cu Cash , ca saliva nu ne ajuta sa platim facturi sau Mincare acum ca am infiintat o asociatie pt design specializat " Bastybikes art asociation " incepem usor usor( foarte usor) sa ne facem obiectivele: principalele obiective : 1) sa facem o zona industriala pt tot ce tine de arta/ moto / ateliere de arta pe fostele platforme industriale brasov ,un proiect pe care o sa il prezint si pe forum , pt a aduna tot ce inseamna oameni pasionati cu adevarat , la un loc ! su nu numai , cred ca ar fi foarte benefic un loc in care sa existe : A- mecanici specializati pe anumite marci (fiecare cu treaba lui ) B - customiseri ( cu cit mai multi cu atit mai bine c - crijma ( punctul forte ) D - Cazare ... pt turisti moto E : Locuire / convietuire colectiva , F sala de expozitii G : sala comuna de promovarea activitatilor din cadrul breaslei H : poate ateliere si cursuri profesionale pt educatie a copiilor ...etcetc I : un MC de ce nu ... ca doar trebuie cineva sa aibe grija de breasla ! suna cam idealist dar planificarea a inceput, ceva parteneri puternici cu finate ar fi ... suntem in stadiul de a gindi totul cit mai ieftin ,cit mai usor de pus in practica , de a atrage sponsori multi , de a-i putea promova bine pe sponsori etc etc , si cumva sa isi poata permite o chirie in incinta orice mestesugar onest si muncitor , cind ajungem la ceva palpabil v-om presenta ideea si aici pe forum si va fi fiecare liber sa ne ajute cu ce poate : munca / donantie / idei bune ( de idei proaste avem podul plin ) 2) expozitii in cadrul complexului cit mai dese ! 3) sa incepem sa facem niste propuneri de lege in priviinta custom-ului ! daca noi nu ne ocupam , nu o sa se trezeasca nici un parlamentar sa se gindeasca ... parca are cineva nevie de o lege de genul ..... promit ca voi mediatiza totul , si aici pr forum ! Pina atunci ! Si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.