Sari la conținut

Totul despre R.A.R


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 812
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Singura spaga pe care o poti da linistit e sa nu te tina mult acolo, ei fac poze si incarca datele in sistem, apoi tu platesti si trebuie o cafea sa-ti dea foile rapid,sa nu te tina toata ziua acolo. Am patit-o cu o masina,asteptam de ore intregi si aveau facute foile deja, dar nu spuneau, mai trebuia o stampila, am dat cafeaua si s-a rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

La statie ITP sunt o leaca mai permisivi....

Dar cun ti-e norocul, am auzit cazuri cand si la RAR erau f cumsecade :)

Intereseaza-te acolo la tine pe plan local ce optiuni sunt! Si care ar fi varianta optima. Eu de aici din CJ nu am cum sa te sfatuiesc in aceasta privinta!

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un baiat motociclist pe la itp care cred ca m-ar pueta ajuta deci o sa fac la itp... Acum ce stiti e obligatoriu sa ai numarul in momentul in care faci itp/identificare pe motor? Daca eu l-am pierdut cand am transportat moto si dau declaratie pe propria raspundere pot sa ma duc cu ea ca si la inscriere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i deranj colegule, stai linistit. Era doar un sfat...

 

Oricum va trebui sa gasesti proprietarul... la inmatriculare iti trebuie si certificatul fiscal. Si daca nu ramane acel numar pe mobra, va trebui sa le predai la politie cand mergi cu dosarul pt inmatriculare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am colegu fiscal. Am si bagat moto la fisc pe numele meu. Dar eu am zis ca se rezolva cu declaratie pe propria raspundere ca e pierdut , la politie as putea rezolva asa. Dar din ce am inteles la itp nu. O sa il sun pe baoatul ala sa vad cum ma poate ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am colegu fiscal. Am si bagat moto la fisc pe numele meu. Dar eu am zis ca se rezolva cu declaratie pe propria raspundere ca e pierdut , la politie as putea rezolva asa. Dar din ce am inteles la itp nu. O sa il sun pe baoatul ala sa vad cum ma poate ajuta

 

 

in situatie similara sunt si eu ... Am cumparat moto si m-am inteles cu vanzatorul sa mi lase numerele pana expira asigurarea. La sfarsitul sezonului i-am trimis omului numerele prin curier.

 

saptamana trecuta s-a dus la drpciv, a platit 30 ron si a pastrat numarul.

 

Mi-a trimis chitanta pe mail si ma duc cu ea la DRPCIV pt inmatriculare.

 

La autentificare nu cred sa fie problema pt ca o sa o duc pe platforma sau impinsa :)

Editat de cosmin tudor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Anul trecut am schimat motorul in regim propriu . ( motor din dezmembrari)

In talon am serie motor PC32, iar ce e acum pe motocicleta e PC26.

Problema e ca pe 17Martie imi expira ITP-ul.

Ce/cum ma sfatuiti sa fac sa ies din incurcatura asta? Am vreo sansa sau o dau la dezmembrari ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te duci la rar sa faci ITP, dai lu nenea de o maslina si ti-l si omologheaza si trece in acte :)

 

Sau poti sa ai noroc si nu se uita la seria de motor.

Eu am fost acu cateva zile sa fac autentificarea si ITP si nu a durat nici 5 minute, a verificat frana, si tot ce tine de lumini :)

Editat de fratzyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) si dupa aia o sa ai dosar penal pentru dare de mita!

Iti trebuie o declaratie pe propria răspundere data la notar cum ca ai cumpărat motorul de pe piata, si nu l.ai furat. Asta costa cam 100 lei.

Dupa aceea trebuie sa mergi la un service autorizat RAR care sa iti elibereze o nota de montaj in service al acelui motor. Aceasta costa vreo 1000- 1500 lei. De fapt se taxează o inlocuire de motor , nu contează ca tu ai deja motorul instalat.

Supa care mergi la RAR si soliciti omologarea si trecerea seriei in CIV. Asta costa încă vreo 350 lei.

Asa se fac lucrurile daca nu vrei sa ai belele. Orice alta varianta implica riscuri.

» Post actualizat in 21 Feb 2016 15:13

S.ar putea totusi sa nu poti obtine nota de montaj in service deoarece ai montat un motor mai vechi decât cel original, motiv de respingere la omologare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am schimbat motorul cu unul mai vechi in regie proprie, fara nici un document de provenienta.

Singura obiectie a tehnicianului de la RAR a fost ca nu i-am zis de schimbare inainte sa se apuce de ITP.

Am platit o taxa de modificare in CIV de vreo 80 lei, s-a facut ITP cu taxele aferente, si p-aci ti-e drumul!

Io zic ca tine mult de faptul cum vorbesti la RAR, adica sa fii corect, fara sa te caciulesti, dar fara insolente.

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.


» Post actualizat in 21 Feb 2016 16:05

Pc32 e seria de sasiu, motorul e pc26 la toate motoarele cb500. Suna la rar, motorul e piesa de schimb, posibil sa ai nevoie doar de declaratia pe proprie raspundere. Iar faza cu factura de 1000-1500 lei...HAHAHA

Aia o sa fie dupa ce RAR-ul o sa.l trimita la service autorizat ca sa obtina nota de montaj.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...