Jump to content

Totul despre R.A.R


emylyo
 Share

Recommended Posts

:crack:

 

Asta chiar este o idee geniala, dar sunt sigur ca va denatura si ma "bat" cu ala p-acolo, plus daca ma si duc cu ea pe roti.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 810
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:crack:

 

Asta chiar este o idee geniala, ...................

plus daca ma si duc cu ea pe roti.....

si?

...... puteai sa le pierzi cat iti asteptai randul, erai la toaleta si l-ai scapat in buda, ti l-a furat un rrom, etc.... ;)

 

 

succes!

Link to comment
Share on other sites

da, pentru 2 becuri de pozitie zi-le ca ti-a furat E.T. cheile cat stateai la rand.

ce tripuri nasoale aveti si voi...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut tutor !

 

Am o intrebare cam natanga totusi , parerea mea..

 

De ceva vreme caut o yamaha yzf r 125...Am gasit una in cele din urmă , însă are big bore kit de 200cc. Intrebarea mea este : Ii pot face RAR sa o pot conduce legal cu subcategoria A1 ?

 

Multumesc si sper ca nu am fost foarte foarte penibil..

Link to comment
Share on other sites

"CATEGORIA A1:

Motociclete cu cilindree maximă de 125 cm3, cu puterea maximă de 11 Kw. şi cu raport putere/greutate de cel mult 0,1 Kw/kg;

Tricicluri cu motor cu puterea maximă de 15 Kw."

 

 

Cauta una care sa fie in regula. Se mai intampla ceva neprevazut si iti complici inutil existenta.

Link to comment
Share on other sites

poti sa-i faci RAR, foarte RAR, sau deloc. asta daca nu-i faci DES,, foarte DES sau tot timpul. Depinde pe unde si cu ce. Daca-i faci RAR e posibil sa te lase si sa se duca la unul care-i face mai DES

Link to comment
Share on other sites

Da, poti. La RAR / ITP nu iti masoara capacitatea cilindrului.

Problema este daca te trantesti pe undeva si se descopera ca tu cu A1 conduci atelaj de 20-25 CP in loc de 10-15 sau cat e limita. Este la fel ca si cum ai conduce fara permis => dosar penal + interzicerea obtinerii permisului de conducere X ani.

Link to comment
Share on other sites

poti sa-i faci RAR, foarte RAR, sau deloc. asta daca nu-i faci DES,, foarte DES sau tot timpul. Depinde pe unde si cu ce. Daca-i faci RAR e posibil sa te lase si sa se duca la unul care-i face mai DES

:crack: :funny:

 

Daca te duci la RAR in Bucuresti si li se pare suspiciosa cea mai mica chestie, verifica. Sunt patit. Mai ales daca e prima inmatriculare.

 

Da, poti. La RAR / ITP nu iti masoara capacitatea cilindrului.

Problema este daca te trantesti pe undeva si se descopera ca tu cu A1 conduci atelaj de 20-25 CP in loc de 10-15 sau cat e limita. Este la fel ca si cum ai conduce fara permis => dosar penal + interzicerea obtinerii permisului de conducere X ani.

 

In caz de accedent sau evenimente nefericite, colegul are dreptate :peace:

Link to comment
Share on other sites

In caz de accedent sau evenimente nefericite, colegul are dreptate :peace:

doar daca scrie pe cilindru 200cc. Altfel, ma indoiesc ca stie vreun injiner de la RAR macar formula sa calculeze capacitatea cilindrica, dapai sa desfaca si sa ia masuri si calculeze.

Edited by Banzay
Link to comment
Share on other sites

Nu am spus ca o sa-ti masoare cineva, ma indoiesc de asta. Am spus "daca se descopera ca tu cu A1 conduci atelaj de 20-25 CP in loc de 10-15 sau cat e limita". Cum ? Nu stiu ...

In orice caz, eu nu m-as baga la afaceri de astea dubioase. Sfat pentru initiator.

Link to comment
Share on other sites

Cum ? Nu stiu ...

Doar daca scrie pe cilindru 200cc.

In orice caz, eu nu m-as baga la afaceri de astea dubioase.

Nu e afacere dubioasa, e un atelaj modificat, cu ceva banuti seriosi daca e facut cum trebuie. Singura chestie de care mi-ar fi frica - daca a fost facut cum trebuie, o lucrare de genul presupune ceva piese, care noi costa o carca de bani, chiar daca rabla in cauza are initial doar 125cc. Daca cilindrul nu e modificat si e schimbat cu totul, trebuie verificat daca scrie pe el capacitatea cilindrica, la astia de modificau scuterele japoneze stiu ca pe unele scria.

Link to comment
Share on other sites

exista in dotarea rar un insrument, simlar cu cel care se verifica compresia, cu ajutorul caruia se determina capacitatea cilindrica. cunosc caz de scuter adus din it. cu motorul trucat care a fost depistat la rar. a primit omologare, carte, itp dar s-a mentionat capacitatea cilindrica reala in acte.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ATENTIE! Good news everyone! :rock:

 

La achizitionarea unui autovehicul SH care a fost deja inmatriculat in Romania (implicit a primit Certificatul de autenticitate al vehiculului emis de Registrul Auto Român), nu mai este necesara verificarea acestuia printr o programare la RAR, in urma careia se obtinea certificatul de autenticitate care mai tarziu se depunea impreuna cu toate actele la Inmatriculari Auto.


"Mai pe scurt": dupa ce primiti toate documentele necesare de la vanzator, mergeti direct sa platiti taxele si pe urma la inmatriculari auto (un functie de judetul de care apartineti).

In continuare este necesar RCA valid pe numele noului posesor, valabilitate minim 6 luni.

Puteti confirma aceste informatii la Inmatriculari Auto (in functie de judetul de care apartineti) - 021.232.48.28 pentru Bucuresti.

 

Mai multe informatii despre documentele necesare, AICI.

Link to comment
Share on other sites

Chiar este o veste buna, dar esti sigur ca e real? In linkul furnizat de tine inca apare certificatul.

 

Fiti isteti si confirmati la Inmatriculari Auto daca aveti dubii, ca sunt sigur ca dureaza cateva decenii pana isi actualizeaza toti informatiile furnizate pe site urile oficiale.

In urma multiplelor telefoane pe care le vor primi, poate se vor sesiza sa actualizeze mai rapid.

Link to comment
Share on other sites

azi am fost cu niste prieteni la rar. unul avea motor care a mai fost inmatriculat in ro, si i-au facut autentificare. nu mai inteleg nimic

Link to comment
Share on other sites

azi am fost cu niste prieteni la rar. unul avea motor care a mai fost inmatriculat in ro, si i-au facut autentificare. nu mai inteleg nimic

Pai, de făcut cred că pot face chiar dacă n-o mai fi necesar.

Pentru liniște sufleteasca și pentru bani. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...