Geop Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Asta chiar este o idee geniala, dar sunt sigur ca va denatura si ma "bat" cu ala p-acolo, plus daca ma si duc cu ea pe roti..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apriliacluj Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Asta chiar este o idee geniala, ................... plus daca ma si duc cu ea pe roti..... si? ...... puteai sa le pierzi cat iti asteptai randul, erai la toaleta si l-ai scapat in buda, ti l-a furat un rrom, etc.... succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geop Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 Voi vedea ce aleg intre cele doua variante. Va multumesc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gogO. Posted May 12, 2016 Share Posted May 12, 2016 da, pentru 2 becuri de pozitie zi-le ca ti-a furat E.T. cheile cat stateai la rand. ce tripuri nasoale aveti si voi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LKss Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 Am fost Vineri la rar, moto adusa din Italia - 550 ron ! cam mult.... Toata stock, trecut fara probleme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antòni Opréa Posted June 12, 2016 Share Posted June 12, 2016 Salut tutor ! Am o intrebare cam natanga totusi , parerea mea.. De ceva vreme caut o yamaha yzf r 125...Am gasit una in cele din urmă , însă are big bore kit de 200cc. Intrebarea mea este : Ii pot face RAR sa o pot conduce legal cu subcategoria A1 ? Multumesc si sper ca nu am fost foarte foarte penibil.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razen Posted June 12, 2016 Share Posted June 12, 2016 "CATEGORIA A1: Motociclete cu cilindree maximă de 125 cm3, cu puterea maximă de 11 Kw. şi cu raport putere/greutate de cel mult 0,1 Kw/kg; Tricicluri cu motor cu puterea maximă de 15 Kw." Cauta una care sa fie in regula. Se mai intampla ceva neprevazut si iti complici inutil existenta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shpixy Posted June 12, 2016 Share Posted June 12, 2016 Nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Banzay Posted June 12, 2016 Share Posted June 12, 2016 Da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taz Asg Posted June 12, 2016 Share Posted June 12, 2016 poti sa-i faci RAR, foarte RAR, sau deloc. asta daca nu-i faci DES,, foarte DES sau tot timpul. Depinde pe unde si cu ce. Daca-i faci RAR e posibil sa te lase si sa se duca la unul care-i face mai DES Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rares_04cpl Posted June 12, 2016 Share Posted June 12, 2016 sarind peste mistouri ( nu-s in dispozitie acum ) daca nu e schimbata seria la motor poti sa ai si kit de 1200 cm3 ca tot ii poti faci autentificarea , ca banuiesc ca asta te intereseaza pe tine! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu H. Posted June 12, 2016 Share Posted June 12, 2016 Da, poti. La RAR / ITP nu iti masoara capacitatea cilindrului. Problema este daca te trantesti pe undeva si se descopera ca tu cu A1 conduci atelaj de 20-25 CP in loc de 10-15 sau cat e limita. Este la fel ca si cum ai conduce fara permis => dosar penal + interzicerea obtinerii permisului de conducere X ani. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gascoigne Posted June 12, 2016 Share Posted June 12, 2016 daca esti sigur ca o vrei, vorbeste cu proprietarul sa faca el RAR-ul, si daca trece ii dai bani si pentru asta. asa, nu mai ai nici o grija. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobossus Posted June 12, 2016 Share Posted June 12, 2016 poti sa-i faci RAR, foarte RAR, sau deloc. asta daca nu-i faci DES,, foarte DES sau tot timpul. Depinde pe unde si cu ce. Daca-i faci RAR e posibil sa te lase si sa se duca la unul care-i face mai DES Daca te duci la RAR in Bucuresti si li se pare suspiciosa cea mai mica chestie, verifica. Sunt patit. Mai ales daca e prima inmatriculare. Da, poti. La RAR / ITP nu iti masoara capacitatea cilindrului. Problema este daca te trantesti pe undeva si se descopera ca tu cu A1 conduci atelaj de 20-25 CP in loc de 10-15 sau cat e limita. Este la fel ca si cum ai conduce fara permis => dosar penal + interzicerea obtinerii permisului de conducere X ani. In caz de accedent sau evenimente nefericite, colegul are dreptate Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Banzay Posted June 12, 2016 Share Posted June 12, 2016 (edited) In caz de accedent sau evenimente nefericite, colegul are dreptate doar daca scrie pe cilindru 200cc. Altfel, ma indoiesc ca stie vreun injiner de la RAR macar formula sa calculeze capacitatea cilindrica, dapai sa desfaca si sa ia masuri si calculeze. Edited June 12, 2016 by Banzay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreizalau Posted June 12, 2016 Share Posted June 12, 2016 Banzay are dreptate. nici in caz de accident nu iti numara nimeni cc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
riderontornadoes Posted June 12, 2016 Share Posted June 12, 2016 Si daca eu cumpar motocicleta si ala de mi-o vinde nu imi spune, eu ce vina am daca o patesc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu H. Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 Nu am spus ca o sa-ti masoare cineva, ma indoiesc de asta. Am spus "daca se descopera ca tu cu A1 conduci atelaj de 20-25 CP in loc de 10-15 sau cat e limita". Cum ? Nu stiu ... In orice caz, eu nu m-as baga la afaceri de astea dubioase. Sfat pentru initiator. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Banzay Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 Cum ? Nu stiu ... Doar daca scrie pe cilindru 200cc. In orice caz, eu nu m-as baga la afaceri de astea dubioase. Nu e afacere dubioasa, e un atelaj modificat, cu ceva banuti seriosi daca e facut cum trebuie. Singura chestie de care mi-ar fi frica - daca a fost facut cum trebuie, o lucrare de genul presupune ceva piese, care noi costa o carca de bani, chiar daca rabla in cauza are initial doar 125cc. Daca cilindrul nu e modificat si e schimbat cu totul, trebuie verificat daca scrie pe el capacitatea cilindrica, la astia de modificau scuterele japoneze stiu ca pe unele scria. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zar Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 exista in dotarea rar un insrument, simlar cu cel care se verifica compresia, cu ajutorul caruia se determina capacitatea cilindrica. cunosc caz de scuter adus din it. cu motorul trucat care a fost depistat la rar. a primit omologare, carte, itp dar s-a mentionat capacitatea cilindrica reala in acte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrK Posted July 8, 2016 Share Posted July 8, 2016 ATENTIE! Good news everyone! La achizitionarea unui autovehicul SH care a fost deja inmatriculat in Romania (implicit a primit Certificatul de autenticitate al vehiculului emis de Registrul Auto Român), nu mai este necesara verificarea acestuia printr o programare la RAR, in urma careia se obtinea certificatul de autenticitate care mai tarziu se depunea impreuna cu toate actele la Inmatriculari Auto. "Mai pe scurt": dupa ce primiti toate documentele necesare de la vanzator, mergeti direct sa platiti taxele si pe urma la inmatriculari auto (un functie de judetul de care apartineti). In continuare este necesar RCA valid pe numele noului posesor, valabilitate minim 6 luni. Puteti confirma aceste informatii la Inmatriculari Auto (in functie de judetul de care apartineti) - 021.232.48.28 pentru Bucuresti. Mai multe informatii despre documentele necesare, AICI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrK Posted July 8, 2016 Share Posted July 8, 2016 Chiar este o veste buna, dar esti sigur ca e real? In linkul furnizat de tine inca apare certificatul. Fiti isteti si confirmati la Inmatriculari Auto daca aveti dubii, ca sunt sigur ca dureaza cateva decenii pana isi actualizeaza toti informatiile furnizate pe site urile oficiale. In urma multiplelor telefoane pe care le vor primi, poate se vor sesiza sa actualizeze mai rapid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apriliacluj Posted July 8, 2016 Share Posted July 8, 2016 Chiar este o veste buna, dar esti sigur ca e real? asa-i SIGUR! 100% nu mai trebuie certificatul de autenticitate de azi! (pt vehiculele care au fost inmatriculate in RO) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gogO. Posted July 8, 2016 Share Posted July 8, 2016 azi am fost cu niste prieteni la rar. unul avea motor care a mai fost inmatriculat in ro, si i-au facut autentificare. nu mai inteleg nimic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornada Posted July 8, 2016 Share Posted July 8, 2016 azi am fost cu niste prieteni la rar. unul avea motor care a mai fost inmatriculat in ro, si i-au facut autentificare. nu mai inteleg nimic Pai, de făcut cred că pot face chiar dacă n-o mai fi necesar. Pentru liniște sufleteasca și pentru bani. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.