Sari la conținut

Sfaturi achizitie moto!


Postări Recomandate

Nu, n-ai inteles. Citeste titlul sectiunii acesteia de forum si vezi ce model de mobre se vehiculeaza pe aici. Inchipuieste-ti ca multi din cei ce posteaza aici n-au mers niciodata pe un naked si n-au nici un prieten cu naked ca sa stie cum stai la 1.85m pe o astfel de mobra. Exista o sectiune dedicata naked unde ai putea primi sfaturi muult mai avizate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mihai.luchian

KLR 650 - am eu. O recomand, pacat ca e cam rara, ca si piesele dar e motor .

Cu XT am mers, tot de 600 parca sau 660 nu mai stiu ca am inchiriat-o in Grecia. Nu pot sa spun ca m-a dat pe spate. Mi-au placut tobele totusi, in primul rand erau 2 si se auzeau f frumos dar pe mine ma intereseaza altceva la o motocicleta. Unde si cum ma duce.

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

KLR 650 - am eu. O recomand, pacat ca e cam rara, ca si piesele dar e motor .

Cu XT am mers, tot de 600 parca sau 660 nu mai stiu ca am inchiriat-o in Grecia. Nu pot sa spun ca m-a dat pe spate. Mi-au placut tobele totusi, in primul rand erau 2 si se auzeau f frumos dar pe mine ma intereseaza altceva la o motocicleta. Unde si cum ma duce.

Bafta !

Era XT660 daca avea doua tobe.

Fata de XT 600 are racire pe apa.

Motor mult mai vanos + puternic decat cel de pe XT-ul de 600. Cat de vanoasa poate fi o Yamaha. Care nu este un LC4.

Este insa intr-o alta liga de preturi. Nejustificata din punctul meu de vedere.

Am mers insa 300 de km pe una si mi-a placut (pozitia + reprizele de acceleratie). Duce si 170 kmh, ceea ce una racita pe aer nu va putea niciodata.

 

De ce recomanzi KLR-ul?

Eu, am mai spus, nu l-as recomanda din urmatoarele cauze - motor foarte rar in Ro, piese noi sau sh foarte putine, neraspandit inseamna si nu foarte cunoscut mecanicilor, putine accesorii fabricate de pasionati, comunitate de posesori inexistenta.

Ca plus (din experienta pe un KLX + studiat un KLR intr-o parcare) - Motoare cu vana, fereastra de vizionare ulei in laterala motorului ca la motocicletele de strada + protectia oferita de carena. Cea mai mare comunitate + cantitati imense de piese se gasesc in State.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Imi cer scuze din nou pentru intarzierea raspunsului!

De cand am scris aici ultima data am reusit sa trec si cat. A pe permis!

Am tot cautat si citit pe unde am putut, am intrebat pe cine am cunoscut si am mai aflat de Cagiva Canyon 500! Pare destul de inalta, la fel si parbrizul! Insa am vazut ca o problema comuna ar fi electromotorul! Alt argument in favoarea acestui model ar fi pretul! Nu stiu cat este de raspandita dar am vazut ca sunt cateva la vanzare!

Stie cineva ceva de acest model?

 

Honda dominator nu pare sa ofere o buna protectie la vant (doar pare, nu stiu)!

Si in rest.... nu stiu, sunt confuz!

Sper totusi sa ma hotarasc odata ca nu mai pot fara motoreta!

 

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia incearca tu un V Strom 650 sau o Transalp. S-ar putea sa nu te mai gandesti mult..........

:funny:

 

De unde se deduce ca V-Strom-ul e baietel iar Transalpul fetita.

Nemaivorbind de faptul ca omul are in vizor un monocilindru, si ca Strom-ul nu se incadreaza in buget decat daca e dauna totala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am fost atent la bugetul pe care si l-a propus,nici la mono/bi cilindru, iar daca o V Stroama sau un Transalp (acum am inversat, sa fie toata lumea multumita) nu intra in calcul, mea culpa ca m-am bagat ca musca'n lapte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Iar va stresez cu intrebarile!

Suzuki Freewind credeti ca ar fi prea ''scund'' pentru mine?

Intreb deoarece am gasit ceva in bugetul meu, cu vreo 7 ani mai tanara decat Dominator sau DR 650 gasite pana acum!

Alta nelamurire: cam cat ar costa inmatricularea unui motor adus din afara?

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Tot eu sunt!

Cam intr-o saptamana ar trebui sa imi dea banca banii deci:

Cumpar Honda Dominator sau Suzuki DR650 RSE care costa maxim 6000 ron!

An cat mai recent, sa nu trebuiasca schimbate multe ( si scumpe) din prima, sa fie cat mai ingrijita mecanic, sa nu fi fost tavalita rau ( cadru indoit ), preferabil inmatriculata ro!

Si.....cam atat stiu! Daca mai aveti vreun sfat la ce trebuie sa fiu atent as fi foarte recunoscator sa il primesc!

Multumiri anticipate!

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Între cele 2 as alege DR-ul dar este o preferinta strict personală pt ca Dominatorul e o mobra care mie nu-mi spune nimic. Dar după ce te hotarasti la una din cele 2 intra pe topicul dedicat modelului si îți vor spune băieții toate hibele modelului si de asemenea la ce sa fii atent sau ce ani sa eviti/cauti. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Salut!

Inca nu am cumparat-o!

Maine dimineata fac un drum la Bucuresti sa vad o Yamaha TT600 din '93!

Am cam deviat de la obiectivul initial dar ma incanta greutatea redusa si, din cate am inteles, simplitatea (racire pe aer, pornire la pedala).

Daca peste cativa ani ma plictisesc de ea sau ma orientez spre alta categorie o pot transforma in flat tracker/scrambler relativ usor (cred).

Ma gandesc la transformare deoarece ma atasez de fiarele astea, acum vreo 3 ani am dat Oltcit-ul la rabla si am plans cateva zile :( , si acum imi este dor de el cu toate ca mai am unul.

Pe aceasta cale doresc sa lansez si un apel umanitar : care aveti dimineata timp, pe la 9 si ceva, si va pricepeti la motorete de genul asta, si vreti sa faceti o fapta buna in schimbul multor beri si a recunostintei eterne, mergeti si cu mine sa vad motoreta respectiva si sa va dati cu parerea despre ea? :cheers:

Stiu ca este cam tarziu dar daca totusi se hotaraste cineva: 0762 15 17 14 Alin

 

Stima!



Asta este! Acum am adus-o! Ma duc sa ma chinui sa o pornesc

post-72145-0-15698700-1374594328_thumb.jpg

post-72145-0-71481600-1374594345_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Va multumesc pentru urari!

Din cate am inteles furca este upside-down, cica ar fi mai buna dar nu stiu care este diferenta intre una normala si aceasta si nici nu stiu cum sa aflu daca este nosmala sau upside-down!

Intre timp am mai invatat ceva cu pornirea si nu mai trebuie sa dau 2 ore la pedala :banana: , si am vazut ca imi baleste ulei pe undeva, este o conducta intrerupta care duce spre carcasa filtrului de aer!

Saptamana asta trebuie sa ma ocup de acte apoi trebuie sa ii rezolv problema cu uleiul, sa ii schimb melcul de kilometraj si sa aflu de ce nu am frana pe spate!

Daca ma puteti ajuta cu un manual de reparatie si unul de intretinere as fi foarte recunoscator!

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...