bogdan_ttt Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Salutare. De ceva vreme am inceput un proiect care imi statea in cap de mult. A fost mai greu pana am gasit o motocicleta cat de cat potrivita pentru ce vroiam sa fac, apoi treaba m-a luat de la spate. O sa revin cu detalii si aici .. pana atunci gasiti procesul pe pagina de facebook: https://www.facebook.com/pages/Proiectele-mele/486956858025745 Recunosc ca m-am abatut de la ce aveam initial in minte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyU Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 felicirati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 felicirati... wtf dude, macar un cuvintel acolo...tz, tz... on topic, spor la treaba...judecand dupa antecedente, nu are cum sa nu iasa bine. si nu fi zgarcit cu pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ttt Postat Mai 18, 2013 Autor Share Postat Mai 18, 2013 (editat) wtf dude, macar un cuvintel acolo...tz, tz... on topic, spor la treaba...judecand dupa antecedente, nu are cum sa nu iasa bine. si nu fi zgarcit cu pozele Multumesc. Am inceput povestea pe FB si acum mi-e groaza sa o transpun si aici , dar imi fac curaj... pana atunci sunteti bineveniti sa schimbam impresii acolo. Asa arata cand am luat-o. Per total era in stare destul de buna, mai putin bateria si frana fata cam blocata. Editat Mai 18, 2013 de bogdan_ttt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Imi place si pagina de facebook! Sa ne tii la curent! Bafta si spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ttt Postat Mai 30, 2013 Autor Share Postat Mai 30, 2013 Povestea a ajuns cam in stadiul asta. Nu mai incarc siteul cu zeci de poze .. curiosii se pot plictisi cu pozele pe care le-am pus deja pe facebook . As fi vrut sa fac o sa solo, dar mai greu cand ai pasager hotarat https://www.facebook.com/pages/Proiectele-mele/486956858025745 Nici o opinie ? .. recunosc ca e peste mana pe fb, insa imi e mai usor si imi consuma mai putin timp sa tratez acolo problema. Dati-va cu parerea daca sa umblu in motor doar sa inlocuiesc simeringurile la supape, avand in vedere ca merge foarte bine ..fara sa ma amestec in el. https://www.facebook.com/pages/Proiectele-mele/486956858025745?ref=hl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 vorba generala e, daca merge, da-i pace. pe bune. o tii pe lista si cand/daca mai apare ceva, o rezolvi atunci.. am aruncat un ochi, imi place ce vad. in ce oras esti? problema cu pasagerul si cafe racer-ul o am si eu. pe langa asta, nici cu pozitia nu te impaci mereu. alternativa este un tracker sau pur si simplu o mobra ciopartita, usurata si cu saua subtiiire si frumoasa foc. tzam dat si laic pe fb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 te-am intrebat pe facebook da nu ai raspuns:)) cu ce ai curatat pistonasu de la etrier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ttt Postat Mai 30, 2013 Autor Share Postat Mai 30, 2013 vorba generala e, daca merge, da-i pace. pe bune. o tii pe lista si cand/daca mai apare ceva, o rezolvi atunci.. am aruncat un ochi, imi place ce vad. in ce oras esti? problema cu pasagerul si cafe racer-ul o am si eu. pe langa asta, nici cu pozitia nu te impaci mereu. alternativa este un tracker sau pur si simplu o mobra ciopartita, usurata si cu saua subtiiire si frumoasa foc. tzam dat si laic pe fb. teoretic sunt in bucuresti. dar ce se vede in poze este facut in garajul de la serviciu, in afara tarii, unde lucrez temporar In ceea ce priveste motorul, e clar, nu fac decat reglajele obisnuite si inlocuiesc garniturile la vedere .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bad florentina Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Foarte frumos ce faci acolo! Eu am un Suzuki GSX 250 din '86 la care lucrez si pe care incerc sa il aduc pe linia de plutire. Ma gandeam sa il fac si eu cafe racer, dar intai trebuie sa stea bine din punct de vedere mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ttt Postat Iunie 16, 2013 Autor Share Postat Iunie 16, 2013 Motocicleta prinde forma. Instalatia electrica montata, frana fata radiala, baterie cu gel noua si saua pe drum. Astept noi probleme de rezolvat https://www.facebook.com/pages/Proiectele-mele/486956858025745 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TWD.Grig Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 salut ! in ce stadiu a mai ajuns mobra ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ttt Postat Iulie 24, 2013 Autor Share Postat Iulie 24, 2013 Salut. Nu am mai reusit sa va tin la curent .. sunt intr-o perioada de tranzitie de la un job la altul si nu prea am avut dipozitie necesara. Revenind la mobra, e circulabila , mai am detalii pe pus la punct,lucruri de modificat, componente de inlocuit. Stopul spate de Jawa si numarul sunt puse doar ca sa pot circula cu ea, semnalele noi nici nu au iesit din cutia in care au venit. Momentan este in setupul cu ghidon de supermoto, semighidoanele asteapta si ele .. poate un kit de rearseturi. Sa ma linistesc cu jobul si reiau proiectul. Poze gasiti pe fb: https://www.facebook.com/pages/Proiectele-mele/486956858025745 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 foarte misto ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TankG Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 bestial! Felicitari!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinionunebun Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Mis,to! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 arata superb la final! felicitari! lamureste prostul de mine te rog, la ce foloseste butelia? mecanica mea moto tinde spre zero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hellize Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 wow! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiXRT Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Frumos,felicitari,chiar imi place cum a iesit saua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ttt Postat Mai 29, 2014 Autor Share Postat Mai 29, 2014 Salut tuturor. Ca sa raspund la intrebarea referitor la butelie, singurul rol este acela de gazdui bateria si componentele electrice care erau initial montate la vedere pe cadru. Saua a iesit ireprosabil, ii multumesc pentru asta lui ena_dan si il recomand cu placere. Istoria motocicletei de la ultima postare a mea este simpla, si anume a stat bine mersi in garaj de unde a circulat maxim 20 km .. din lipsa de timp si job la mare distanta de casa Oricum mai sunt lucruri de pus la punct, lucruri care nu imi plac sau nu au iesit asa cum mi-am imaginat initial ca vreau sa iasa. Mare parte din pricina timpului si a nerabdarii de a termina cat mai repede. Cert este ca am inceput sa le remediez. Am montat in final stopul pe care il comandasem anul trecut, dar cel mai important am modificat saua care mi se parea ridicol de lunga. Recunosc ca eu am facut-o asa.. din lipsa de experienta pe motor as zice In final am scurtat-o 9 cm, vedeti in poze cum a iesit. As avea nevoie de o recomandare sau ajutor sa reglez/sincronizez carburatoarele pentru ca fac probleme din cauza filtrelor conice...cred. Motorul suna in regula, porneste fara probleme, dar dupa ce se incalzeste mai serios incepe sa intrerupa pistonul stang, dupa care se opreste complet, iar la scurt timp pe opreste si dreptul. Daca dau la automat suna a motor inecat, dar dupa 10-15 minute de repaus porneste normal, pana se incalzeste si se repeta povestea. Bujiile sunt negre, afumate, cu o usoara diferenta de funingine stanga/dreapta. Altfel, multumesc pentru aprecieri. Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.