Jump to content
Sign in to follow this  
bogdan_ttt

Proiect Cafe Racer

Recommended Posts

Salutare.

De ceva vreme am inceput un proiect care imi statea in cap de mult.

A fost mai greu pana am gasit o motocicleta cat de cat potrivita pentru ce vroiam sa fac, apoi treaba m-a luat de la spate.

O sa revin cu detalii si aici .. pana atunci gasiti procesul pe pagina de facebook:

 

https://www.facebook.com/pages/Proiectele-mele/486956858025745

 

Recunosc ca m-am abatut de la ce aveam initial in minte :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

felicirati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

felicirati...

 

wtf dude, macar un cuvintel acolo...tz, tz...

 

on topic, spor la treaba...judecand dupa antecedente, nu are cum sa nu iasa bine. si nu fi zgarcit cu pozele ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtf dude, macar un cuvintel acolo...tz, tz...

 

on topic, spor la treaba...judecand dupa antecedente, nu are cum sa nu iasa bine. si nu fi zgarcit cu pozele ;)

Multumesc.

Am inceput povestea pe FB si acum mi-e groaza sa o transpun si aici :D, dar imi fac curaj... pana atunci sunteti bineveniti sa schimbam impresii acolo.

 

Asa arata cand am luat-o.

Per total era in stare destul de buna, mai putin bateria si frana fata cam blocata.

post-74643-0-05795300-1368870784_thumb.jpg

post-74643-0-79634700-1368870794_thumb.jpg

post-74643-0-55063900-1368870805_thumb.jpg

Edited by bogdan_ttt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi place si pagina de facebook!

Sa ne tii la curent!

 

Bafta si spor la treaba!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povestea a ajuns cam in stadiul asta. Nu mai incarc siteul cu zeci de poze .. curiosii se pot plictisi cu pozele pe care le-am pus deja pe facebook :D.

As fi vrut sa fac o sa solo, dar mai greu cand ai pasager hotarat :nono:

 

https://www.facebook.com/pages/Proiectele-mele/486956858025745



Nici o opinie ? :mellow: .. recunosc ca e peste mana pe fb, insa imi e mai usor si imi consuma mai putin timp sa tratez acolo problema. Dati-va cu parerea daca sa umblu in motor doar sa inlocuiesc simeringurile la supape, avand in vedere ca merge foarte bine ..fara sa ma amestec in el.

 

https://www.facebook.com/pages/Proiectele-mele/486956858025745?ref=hl

post-74643-0-28115500-1369075154_thumb.jpg

post-74643-0-77175700-1369075175_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorba generala e, daca merge, da-i pace. pe bune. o tii pe lista si cand/daca mai apare ceva, o rezolvi atunci..

am aruncat un ochi, imi place ce vad. in ce oras esti?

problema cu pasagerul si cafe racer-ul o am si eu. pe langa asta, nici cu pozitia nu te impaci mereu. alternativa este un tracker sau pur si simplu o mobra ciopartita, usurata si cu saua subtiiire si frumoasa foc. tzam dat si laic pe fb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

te-am intrebat pe facebook da nu ai raspuns:)) cu ce ai curatat pistonasu de la etrier?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorba generala e, daca merge, da-i pace. pe bune. o tii pe lista si cand/daca mai apare ceva, o rezolvi atunci..

am aruncat un ochi, imi place ce vad. in ce oras esti?

problema cu pasagerul si cafe racer-ul o am si eu. pe langa asta, nici cu pozitia nu te impaci mereu. alternativa este un tracker sau pur si simplu o mobra ciopartita, usurata si cu saua subtiiire si frumoasa foc. tzam dat si laic pe fb.

teoretic sunt in bucuresti. dar ce se vede in poze este facut in garajul de la serviciu, in afara tarii, unde lucrez temporar :)

In ceea ce priveste motorul, e clar, nu fac decat reglajele obisnuite si inlocuiesc garniturile la vedere ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte frumos ce faci acolo! Eu am un Suzuki GSX 250 din '86 la care lucrez si pe care incerc sa il aduc pe linia de plutire. Ma gandeam sa il fac si eu cafe racer, dar intai trebuie sa stea bine din punct de vedere mecanic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut ! in ce stadiu a mai ajuns mobra ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Nu am mai reusit sa va tin la curent .. sunt intr-o perioada de tranzitie de la un job la altul si nu prea am avut dipozitie necesara.

Revenind la mobra, e circulabila :D, mai am detalii pe pus la punct,lucruri de modificat, componente de inlocuit. Stopul spate de Jawa si numarul sunt puse doar ca sa pot circula cu ea, semnalele noi nici nu au iesit din cutia in care au venit. Momentan este in setupul cu ghidon de supermoto, semighidoanele asteapta si ele .. poate un kit de rearseturi.

Sa ma linistesc cu jobul si reiau proiectul.

Poze gasiti pe fb: https://www.facebook.com/pages/Proiectele-mele/486956858025745

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

arata superb la final!

felicitari!

 

lamureste prostul de mine te rog, la ce foloseste butelia? mecanica mea moto tinde spre zero.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumos,felicitari,chiar imi place cum a iesit saua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tuturor.

 

Ca sa raspund la intrebarea referitor la butelie, singurul rol este acela de gazdui bateria si componentele electrice care erau initial montate la vedere pe cadru.

Saua a iesit ireprosabil, ii multumesc pentru asta lui ena_dan si il recomand cu placere.

Istoria motocicletei de la ultima postare a mea este simpla, si anume a stat bine mersi in garaj de unde a circulat maxim 20 km .. din lipsa de timp si job la mare distanta de casa :(

Oricum mai sunt lucruri de pus la punct, lucruri care nu imi plac sau nu au iesit asa cum mi-am imaginat initial ca vreau sa iasa. Mare parte din pricina timpului si a nerabdarii de a termina cat mai repede.

Cert este ca am inceput sa le remediez.

Am montat in final stopul pe care il comandasem anul trecut, dar cel mai important am modificat saua care mi se parea ridicol de lunga. Recunosc ca eu am facut-o asa.. din lipsa de experienta pe motor as zice :D

In final am scurtat-o 9 cm, vedeti in poze cum a iesit.

 

As avea nevoie de o recomandare sau ajutor sa reglez/sincronizez carburatoarele pentru ca fac probleme din cauza filtrelor conice...cred. Motorul suna in regula, porneste fara probleme, dar dupa ce se incalzeste mai serios incepe sa intrerupa pistonul stang, dupa care se opreste complet, iar la scurt timp pe opreste si dreptul. Daca dau la automat suna a motor inecat, dar dupa 10-15 minute de repaus porneste normal, pana se incalzeste si se repeta povestea. Bujiile sunt negre, afumate, cu o usoara diferenta de funingine stanga/dreapta.

 

Altfel, multumesc pentru aprecieri.

Cele bune.

 

post-74643-0-00533400-1401392529_thumb.jpg

post-74643-0-54927200-1401392541_thumb.jpg

post-74643-0-74762800-1401392555_thumb.jpg

post-74643-0-77897200-1401392573_thumb.jpg

post-74643-0-16441600-1401392584_thumb.jpg

post-74643-0-47434000-1401392598_thumb.jpg

post-74643-0-07050000-1401392642_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...