Sari la conținut

Cand spal mobra, ... se descarca bateria :(


Postări Recomandate

Este a treia oara cand 'mi se intampla asta ! Vin cu mobra jegoasa si numai la spalatorie o mai scot la lumina, apoi peste cateva zile cand vreau sa o pornesc ... zero curent ! Dar nu ca ar mai palpai vre-un bec, ci nu mai are gram de curent ... ca si cum nu am bateria montata pe motor.

Ultima data (adica azi) cand am vrut sa o pornesc chiar am observat ca a curs si niste acid. Una dintre celulele bateriei este secata de tot (cea de langa + ), restul celulelor sunt in regula.

Anul trecut am avut regulatorul de tensiune defect si imi incarca vre-o 27V si recunosc ca am rulat vre-o 100km cu bateria asta si am reusit sa o umflu putin, insa dupa ce a venit regulatorul cel nou nu am mai avut probleme, pana acum o luna jumate cand a inceput sa faca asta, dar numai dupa ce vin de la spalatorie.

Am comandat deja o baterie noua insa ma intreb:

- sa fie bateria defecta de atunci de cand am mers cu regulatorul defect ?!

- sa se produca un scurt circuit cand spal motocicleta, care sa descarce bateria ?!

- o intra apa de la jet, prin orificiul acela de aerisire al bateriei ?!

 

Regulatorul cel nou incarca cat trebuie, pentru ca la masurat un electrician, iar bateria de pe mobra este o Varta Funstart AGM, din aia de ii pui acid la inceput apoi o sigilezi si nu mai umbli la ea.

 

:(

post-10224-0-12964900-1369130847_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este a treia oara cand 'mi se intampla asta ! Vin cu mobra jegoasa si numai la spalatorie o mai scot la lumina, apoi peste cateva zile cand vreau sa o pornesc ... zero curent ! Dar nu ca ar mai palpai vre-un bec, ci nu mai are gram de curent ... ca si cum nu am bateria montata pe motor.

Ultima data (adica azi) cand am vrut sa o pornesc chiar am observat ca a curs si niste acid. Una dintre celulele bateriei este secata de tot (cea de langa + ), restul celulelor sunt in regula.

Anul trecut am avut regulatorul de tensiune defect si imi incarca vre-o 27V si recunosc ca am rulat vre-o 100km cu bateria asta si am reusit sa o umflu putin, insa dupa ce a venit regulatorul cel nou nu am mai avut probleme, pana acum o luna jumate cand a inceput sa faca asta, dar numai dupa ce vin de la spalatorie.

Am comandat deja o baterie noua insa ma intreb:

- sa fie bateria defecta de atunci de cand am mers cu regulatorul defect ?!

- sa se produca un scurt circuit cand spal motocicleta, care sa descarce bateria ?!

- o intra apa de la jet, prin orificiul acela de aerisire al bateriei ?!

 

Regulatorul cel nou incarca cat trebuie, pentru ca la masurat un electrician, iar bateria de pe mobra este o Varta Funstart AGM, din aia de ii pui acid la inceput apoi o sigilezi si nu mai umbli la ea.

 

:(

Cred ca se descarca si fara sa o speli daca nu ai electrolit intr-o celula schimba bateria veriofica incarcarea.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca Varta sunt recunoscute drept baterii proaste.

vezi de treaba tovarase..ca vorbesti prostii...eu am avut Varta ani de zile pe motoare...lasate si iarna pe motor neincarcate si tot au tinut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... acum am comandat un Bosch, dar vreau sa stiu daca ,,era de la bateria defecta", sau buba este in alta parte.

Se poate descarca bateria de la niste borne ude ?! ... n'am pomenit asa ceva de cand ma plimb eu pe diverse mobre ?!

... si am mai scuipat si cu acid ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

varta, 284 de lei cumaparata in martie 12 a decedat iarna asta, sulfatata, bani dati degeaba, nu a tinut nici macar un an

la tine e clar ca pb e bateria la cate pb are, nu e deloc in mintile ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apa nu conduce 12V. Cred ca bateria se indreapta spre firescul sfarsit. Daca bateria are orificiu cu furtunas, nu este de tip uscata, si pierde apa din cauza temperaturii, de obicei ambianta. Poti completa cu apa distilata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci e clar ... bateria sa distrus de cand am umflat-o cu regulatorul defect !

... hmm ... anul trecut am mai prapadit o Varta, dar aia a mers cu regulatorul defact si n-am stiut ...

 

Oricum , maine vine Bosch-ul ...



Apa nu conduce 12V. Cred ca bateria se indreapta spre firescul sfarsit. Daca bateria are orificiu cu furtunas, nu este de tip uscata, si pierde apa din cauza temperaturii, de obicei ambianta. Poti completa cu apa distilata.

Nu are orificiu din ala cu furtunas, ci o mica gaurica de 1 mm diametru, in partea de sus a ei.

... ce e drept, bateria se afla in scut, sub motor (la LC8) si beneficiaza de temperaturi cam mari, insa de ce se intampla numai dupa ce spal mobra ?! ... sau este doar o intamplare ?! ... de trei ori ?!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi de treaba tovarase..ca vorbesti prostii...eu am avut Varta ani de zile pe motoare...lasate si iarna pe motor neincarcate si tot au tinut...

De acord cu asta, Varta, nepornita 8 luni si peste iarna, neincarcata, a pornit la prima cheie.

 

 

 

varta, 284 de lei cumaparata in martie 12 a decedat iarna asta, sulfatata, bani dati degeaba, nu a tinut nici macar un an

la tine e clar ca pb e bateria la cate pb are, nu e deloc in mintile ei

 

La fel ca si la alte lucruri din ziua de azi, depinde de lot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar cu supraincarcarea aceea , elementul respectiv al acumulatorului s-a scurtcircuitat. Daca tot o schimbi si vrei sa o verifici " babeste" pe cea in cauza , inchide circuitul de pe + pe - cu un conductor puternic, si o sa -ti iasa bulbuci din elementul , sau elementele scurtcircuitate. Bafta cu noul acumulator, si mai verifica-i incarcarea.!!!

Editat de leloy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varta, nepornita 8 luni si peste iarna, neincarcata, a pornit la prima cheie.

Nu cred asta nici sa ma pici cu ceara.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... deja sa lipit nenea ala de i se vad pantofii in poza ! O pune la un scuter ..... evident, nu-l va spala nicio data ! :D



Nu cred asta nici sa ma pici cu ceara.

..... depinde de cantitate de ceara ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred asta nici sa ma pici cu ceara.

atunci hai s ate picur eu cu smoala s avezi ca e adevarat..am pus intentionat o varta peste iarna neincaracata toata iarna si a pornit la cheie motorul cu ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Aceasi chestie mi s-a intamplat si mie anul trecut dupa o vizita la spalatorie.La 4-5 zile de la vizita facuta baetilor pasionati sa dea cu jetul de apa pe instalatia electrica.Mi-a vezit pe cheful sa plimb mobra prin cartier.

Soc,nici bordul nu mai indica nimic...curent 0 intr-o baterie yuasa cumparata cu un an inainte

 

Ce e hilar pentru mine;am mers pe ploaie torentiala de 2 ori fara capacul de la sigurante(nu il mai gaseam) si nu am avut nici cea mai mica problema,mers la spalatorie si am fost la un pas sa ii fwut instalatia electrica

Pe viitor prefer sa merg cu mobra jegoasa decat sa mai merg la spalatorie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io nu stiu ce mobre aveti.. :))eu toate le spal cu jet si n-au nimic...bineinteles toate mufele si conectorii facuti cu spray de contact plus gresare in prealabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

io nu stiu ce mobre aveti.. :))eu toate le spal cu jet si n-au nimic...bineinteles toate mufele si conectorii facuti cu spray de contact plus gresare in prealabil...

lasa mestere,mergi tu cu incredere la spalatorie,eu am vazut la un tovaras cu k1 instalatia electrica distrusa din cuza prostiei lui de a merge la spalatorie sa fie mobra lucioasa

nu mai sunt dispus sa le dau spaga alora care isi bat joc de motorul meu pe banii mei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa mestere,mergi tu cu incredere la spalatorie,eu am vazut la un tovaras cu k1 instalatia electrica distrusa din cuza prostiei lui de a merge la spalatorie sa fie mobra lucioasa

nu mai sunt dispus sa le dau spaga alora care isi bat joc de motorul meu pe banii mei

pai dute si da tu cu jetu genius...;)la voi in oras nu exista spalatorie cu autoservire?si nu insisti cu jetul prin partile vulnerabile...gen codita sau bord pe unde stii ca is relee...etc..si cea mai buna masura de siguranta este sa dai contactele toate cu un spray hidrofug..si sa le gresezi ..iti garantez ca o poti spala cu incredere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...