petrica Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Este a treia oara cand 'mi se intampla asta ! Vin cu mobra jegoasa si numai la spalatorie o mai scot la lumina, apoi peste cateva zile cand vreau sa o pornesc ... zero curent ! Dar nu ca ar mai palpai vre-un bec, ci nu mai are gram de curent ... ca si cum nu am bateria montata pe motor. Ultima data (adica azi) cand am vrut sa o pornesc chiar am observat ca a curs si niste acid. Una dintre celulele bateriei este secata de tot (cea de langa + ), restul celulelor sunt in regula. Anul trecut am avut regulatorul de tensiune defect si imi incarca vre-o 27V si recunosc ca am rulat vre-o 100km cu bateria asta si am reusit sa o umflu putin, insa dupa ce a venit regulatorul cel nou nu am mai avut probleme, pana acum o luna jumate cand a inceput sa faca asta, dar numai dupa ce vin de la spalatorie. Am comandat deja o baterie noua insa ma intreb: - sa fie bateria defecta de atunci de cand am mers cu regulatorul defect ?! - sa se produca un scurt circuit cand spal motocicleta, care sa descarce bateria ?! - o intra apa de la jet, prin orificiul acela de aerisire al bateriei ?! Regulatorul cel nou incarca cat trebuie, pentru ca la masurat un electrician, iar bateria de pe mobra este o Varta Funstart AGM, din aia de ii pui acid la inceput apoi o sigilezi si nu mai umbli la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Este a treia oara cand 'mi se intampla asta ! Vin cu mobra jegoasa si numai la spalatorie o mai scot la lumina, apoi peste cateva zile cand vreau sa o pornesc ... zero curent ! Dar nu ca ar mai palpai vre-un bec, ci nu mai are gram de curent ... ca si cum nu am bateria montata pe motor. Ultima data (adica azi) cand am vrut sa o pornesc chiar am observat ca a curs si niste acid. Una dintre celulele bateriei este secata de tot (cea de langa + ), restul celulelor sunt in regula. Anul trecut am avut regulatorul de tensiune defect si imi incarca vre-o 27V si recunosc ca am rulat vre-o 100km cu bateria asta si am reusit sa o umflu putin, insa dupa ce a venit regulatorul cel nou nu am mai avut probleme, pana acum o luna jumate cand a inceput sa faca asta, dar numai dupa ce vin de la spalatorie. Am comandat deja o baterie noua insa ma intreb: - sa fie bateria defecta de atunci de cand am mers cu regulatorul defect ?! - sa se produca un scurt circuit cand spal motocicleta, care sa descarce bateria ?! - o intra apa de la jet, prin orificiul acela de aerisire al bateriei ?! Regulatorul cel nou incarca cat trebuie, pentru ca la masurat un electrician, iar bateria de pe mobra este o Varta Funstart AGM, din aia de ii pui acid la inceput apoi o sigilezi si nu mai umbli la ea. Cred ca se descarca si fara sa o speli daca nu ai electrolit intr-o celula schimba bateria veriofica incarcarea. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 21, 2013 Autor Share Postat Mai 21, 2013 ... dar de ce curge prin orificiul de deasupra ? ... si numai de la prima celula ?!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 ... dar de ce curge prin orificiul de deasupra ? ... si numai de la prima celula ?!?!? vezi ca Varta sunt recunoscute drept baterii proaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 vezi ca Varta sunt recunoscute drept baterii proaste. vezi de treaba tovarase..ca vorbesti prostii...eu am avut Varta ani de zile pe motoare...lasate si iarna pe motor neincarcate si tot au tinut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 21, 2013 Autor Share Postat Mai 21, 2013 ... acum am comandat un Bosch, dar vreau sa stiu daca ,,era de la bateria defecta", sau buba este in alta parte. Se poate descarca bateria de la niste borne ude ?! ... n'am pomenit asa ceva de cand ma plimb eu pe diverse mobre ?! ... si am mai scuipat si cu acid ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 varta, 284 de lei cumaparata in martie 12 a decedat iarna asta, sulfatata, bani dati degeaba, nu a tinut nici macar un an la tine e clar ca pb e bateria la cate pb are, nu e deloc in mintile ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Apa nu conduce 12V. Cred ca bateria se indreapta spre firescul sfarsit. Daca bateria are orificiu cu furtunas, nu este de tip uscata, si pierde apa din cauza temperaturii, de obicei ambianta. Poti completa cu apa distilata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 21, 2013 Autor Share Postat Mai 21, 2013 Deci e clar ... bateria sa distrus de cand am umflat-o cu regulatorul defect ! ... hmm ... anul trecut am mai prapadit o Varta, dar aia a mers cu regulatorul defact si n-am stiut ... Oricum , maine vine Bosch-ul ... Apa nu conduce 12V. Cred ca bateria se indreapta spre firescul sfarsit. Daca bateria are orificiu cu furtunas, nu este de tip uscata, si pierde apa din cauza temperaturii, de obicei ambianta. Poti completa cu apa distilata. Nu are orificiu din ala cu furtunas, ci o mica gaurica de 1 mm diametru, in partea de sus a ei. ... ce e drept, bateria se afla in scut, sub motor (la LC8) si beneficiaza de temperaturi cam mari, insa de ce se intampla numai dupa ce spal mobra ?! ... sau este doar o intamplare ?! ... de trei ori ?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 coincidenta de 3 ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buzz Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 vezi de treaba tovarase..ca vorbesti prostii...eu am avut Varta ani de zile pe motoare...lasate si iarna pe motor neincarcate si tot au tinut... De acord cu asta, Varta, nepornita 8 luni si peste iarna, neincarcata, a pornit la prima cheie. varta, 284 de lei cumaparata in martie 12 a decedat iarna asta, sulfatata, bani dati degeaba, nu a tinut nici macar un an la tine e clar ca pb e bateria la cate pb are, nu e deloc in mintile ei La fel ca si la alte lucruri din ziua de azi, depinde de lot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leloy Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 (editat) Intr-adevar cu supraincarcarea aceea , elementul respectiv al acumulatorului s-a scurtcircuitat. Daca tot o schimbi si vrei sa o verifici " babeste" pe cea in cauza , inchide circuitul de pe + pe - cu un conductor puternic, si o sa -ti iasa bulbuci din elementul , sau elementele scurtcircuitate. Bafta cu noul acumulator, si mai verifica-i incarcarea.!!! Editat Mai 21, 2013 de leloy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 21, 2013 Autor Share Postat Mai 21, 2013 ... uimire ! A venit noul acumulator ... la nici 2 ore de cand l-am comandat ! Il montam si-l verificam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 P-aia veche sa nu o arunci. O pun eu pe ATV si nu-l spal niciodata... Iti trimit prin curier o lada de bere pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Varta, nepornita 8 luni si peste iarna, neincarcata, a pornit la prima cheie.Nu cred asta nici sa ma pici cu ceara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 21, 2013 Autor Share Postat Mai 21, 2013 ... deja sa lipit nenea ala de i se vad pantofii in poza ! O pune la un scuter ..... evident, nu-l va spala nicio data ! Nu cred asta nici sa ma pici cu ceara. ..... depinde de cantitate de ceara ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Posibil sa ai o problema electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Nu cred asta nici sa ma pici cu ceara. atunci hai s ate picur eu cu smoala s avezi ca e adevarat..am pus intentionat o varta peste iarna neincaracata toata iarna si a pornit la cheie motorul cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 vezi de treaba tovarase..ca vorbesti prostii...eu am avut Varta ani de zile pe motoare...lasate si iarna pe motor neincarcate si tot au tinut... si io... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 vezi ca Varta sunt recunoscute drept baterii proaste. Si eu tot varta am :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 +1 cu varta si spalarea mobrei. Am reincarcat dupa spalare si acum merge. In consecinta, nu o mai spal cu jetul ( ce-i drept scrie si in manualul ei evitarea spalatului cu presiune). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Aceasi chestie mi s-a intamplat si mie anul trecut dupa o vizita la spalatorie.La 4-5 zile de la vizita facuta baetilor pasionati sa dea cu jetul de apa pe instalatia electrica.Mi-a vezit pe cheful sa plimb mobra prin cartier. Soc,nici bordul nu mai indica nimic...curent 0 intr-o baterie yuasa cumparata cu un an inainte Ce e hilar pentru mine;am mers pe ploaie torentiala de 2 ori fara capacul de la sigurante(nu il mai gaseam) si nu am avut nici cea mai mica problema,mers la spalatorie si am fost la un pas sa ii fwut instalatia electrica Pe viitor prefer sa merg cu mobra jegoasa decat sa mai merg la spalatorie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 io nu stiu ce mobre aveti.. )eu toate le spal cu jet si n-au nimic...bineinteles toate mufele si conectorii facuti cu spray de contact plus gresare in prealabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 io nu stiu ce mobre aveti.. )eu toate le spal cu jet si n-au nimic...bineinteles toate mufele si conectorii facuti cu spray de contact plus gresare in prealabil... lasa mestere,mergi tu cu incredere la spalatorie,eu am vazut la un tovaras cu k1 instalatia electrica distrusa din cuza prostiei lui de a merge la spalatorie sa fie mobra lucioasa nu mai sunt dispus sa le dau spaga alora care isi bat joc de motorul meu pe banii mei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 lasa mestere,mergi tu cu incredere la spalatorie,eu am vazut la un tovaras cu k1 instalatia electrica distrusa din cuza prostiei lui de a merge la spalatorie sa fie mobra lucioasa nu mai sunt dispus sa le dau spaga alora care isi bat joc de motorul meu pe banii mei pai dute si da tu cu jetu genius...;)la voi in oras nu exista spalatorie cu autoservire?si nu insisti cu jetul prin partile vulnerabile...gen codita sau bord pe unde stii ca is relee...etc..si cea mai buna masura de siguranta este sa dai contactele toate cu un spray hidrofug..si sa le gresezi ..iti garantez ca o poti spala cu incredere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.