Performance Solutions Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 n-ai vazut borala de silicon? a avut ceva probleme cu "bendix-ul" pe acolo si a carpit... din ce an e motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Mai 31, 2013 Autor Share Postat Mai 31, 2013 n-ai vazut borala de silicon? a avut ceva probleme cu "bendix-ul" pe acolo si a carpit... din ce an e motorul? ' din '94. 55000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 (editat) Nu e o gaura prea mare in buget, acum depinde de tine .........,se putea mai urat de atat. http://www.ebay.com/itm/New-Yamaha-Virago-XV-535-XV535-One-Way-Starter-Clutch-fits-1983-1996/380621864971?rt=nc&_trksid=p2047675.m1851&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D261%26meid%3D8045690220173453128%26pid%3D100005%26prg%3D1088%26rk%3D1%26sd%3D221134241567%26 Editat Mai 31, 2013 de catas_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Mai 31, 2013 Autor Share Postat Mai 31, 2013 Ca sa scot starter cluchul ciuruit de acolo ce imi trebuie? Cum se numeste scula aia , si e absolut necesara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 da,iti trebuie o presa de rulmenti. aia e un model de presa, sunt mai multe modele. eu am fost la un service auto cu motorul in masina si cand a tras cu presa mecanicul a sarit statorul un metru in spate-atat de intepenit era. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Mai 31, 2013 Autor Share Postat Mai 31, 2013 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=fUNYfyTf0-M Ma gandesc ca la dansul facut de firimiturile alea de metal prin baia de ulei sa nu fi ajuns ceva fragmente periculoase si mai incolo de starter clutch. Ce parere aveti? Editat Mai 31, 2013 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 pai pt asta e filtrul de ulei,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Ti-am zis de la inceput ca e starter clutch-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iunie 1, 2013 Autor Share Postat Iunie 1, 2013 (editat) L-am luat p-asta: http://www.jcmotors.com/p-33576-bikemaster-magneto-flywheel-puller-for-yamaha-motorcycles-and-atvs.aspx#.UanU-h1SjyE Acum astept! Cumpar starter clutch pentru Yamaha Virago 535 an '94! Ti-am zis de la inceput ca e starter clutch-ul Da , ai avut dreptate! Sper sa fie doar el iar rotitele angrenajelor care au l-au mancat sa nu necesite deasemenea inlocuirea . Editat Iunie 1, 2013 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iunie 2, 2013 Autor Share Postat Iunie 2, 2013 (editat) Mi-am recuperat bateria Yuasa de la cel de la care am cumparat Varta pentru investigatii ! Este complet functionala! Editat Iunie 2, 2013 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Cesar , marcat Strut banii ? Spune-i ca accepti si lei ,poate omul nu are acu' euroi ... . Cam mult pt folosit o data presa cee ; dai sa sune cu reparatia si dupa sa ne zici si noua ce si cum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 La volanta de Virago, "presa" de volanta alternator pare sa fie un surub si atat. Se tine cu o cheie fixa de canelura volantei si se infileteaza surubul. Seamana cu sistemul de la SV650 dar nu-l stiu pe de rost. La SV era un M22 cu pas 1.25 parca. In orice caz - se da jos surubul cu hex de 17 care preseaza volanta pe con si se masoara filetul interior. Cauti surubul (sa fie grupa mai tare, minim 8.8) si ai extras volanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iunie 3, 2013 Autor Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) La volanta de Virago, "presa" de volanta alternator pare sa fie un surub si atat. Se tine cu o cheie fixa de canelura volantei si se infileteaza surubul. Seamana cu sistemul de la SV650 dar nu-l stiu pe de rost. La SV era un M22 cu pas 1.25 parca. In orice caz - se da jos surubul cu hex de 17 care preseaza volanta pe con si se masoara filetul interior. Cauti surubul (sa fie grupa mai tare, minim 8.8) si ai extras volanta. Am luat-o p-asta : http://www.ebay.com/itm/Bikemaster-Magneto-Flywheel-Puller-For-Yamaha-Virago-500-750-/230982489633?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item35c7a11621&vxp=mtr Seamana cu cea din manual: Mai seamana si cu scula folosita de nenea asta la viroaga lui: http://www.youtube.com/watch?v=D9XjWZXj1rM Deci sculele par triunghiulare, ovala, cu 3 suruburi mai mici , unul mare. Editat Iunie 3, 2013 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 De ce nu ai vorbit cu userul adyfikus, el face prese din astea, sigur ieseai mai bine cu banutii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Salut, ma bucur ca a fost clutch-ul si nu gripaj motor. Vad ca sistemul nu seamana cu cel de la viraga de 750 decat principial. Acuma daca stii ce are, restul e chestie de demontat /montat si piese. Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iunie 3, 2013 Autor Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) Salut, ma bucur ca a fost clutch-ul si nu gripaj motor. Vad ca sistemul nu seamana cu cel de la viraga de 750 decat principial. Acuma daca stii ce are, restul e chestie de demontat /montat si piese. Spor la treaba! Multam de ajutor! O sa postez cu reparatiile. Stie careva cum se numesc oringurile astea care prind capacul cromat al tobei de virago 535 de toba propriu zisa? Atunci cand am scos tobele a am observat ca oringul era fisurat. Pana la a-l rupe de tot in procesul de extractie n-a fost mult: Al doilea oring e OK: Editat Iunie 3, 2013 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iunie 3, 2013 Autor Share Postat Iunie 3, 2013 O sa-mi inlocuiesc desigur toate suruburile si piulitele ruginite de la tobe si de pe unde am mai demontat. Unde gasesc un magazin moto care are absolut toate felurile de suruburi? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Nu exista un astfel de magazin, nicaieri in lume, apai in Bucuresti. In schimb poti sa comanzi piese OEM de peste tot! Stoc nu are nimeni cu asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iunie 3, 2013 Autor Share Postat Iunie 3, 2013 Nu exista un astfel de magazin, nicaieri in lume, apai in Bucuresti. In schimb poti sa comanzi piese OEM de peste tot! Stoc nu are nimeni cu asa ceva... danke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 coliere metalice gasesti la piese auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) Set-uri de suruburi mai gasesti pe ebay, dar nu stiu daca e exact ce trebuie tie pentru motorul tau. Un exemplu: http://www.ebay.de/itm/122-Motor-Schrauben-Set-37-Yamaha-Virago-XV500-XV535-/151054172382?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item232b87c0de Gasesti si inox, si.., si... Un o-ring-uri din ala groase am cumparat eu noi pentru mobra mea (kawa), dar nu le am mai folosit, nu mai erau nevoie cu tobele aftermarket. Le am luat de la un magazin online, nu prea pare ceva greu de gasit. Editat Iunie 3, 2013 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iunie 3, 2013 Autor Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) Se pare ca la re-asamblare o sa am nevoie si de un "Strap Wrench": Stie careva denumirea populara in romana? Sau trebuie iar comandat de pe ebay? Editat Iunie 3, 2013 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iunie 3, 2013 Autor Share Postat Iunie 3, 2013 Asta o fi buna? http://www.emagazinuldescule.ro/scule-schimb-ulei.scule-speciale-schimb-ulei.cheie-filtru-ulei-cu-banda-100-200mm_YT-0825.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iulie 11, 2013 Autor Share Postat Iulie 11, 2013 (editat) Reusii intr-un final sa scot volanta. Pentru cei interesati: http://www.youtube.com/watch?v=W3lcpJJKdO0 http://www.youtube.com/watch?v=-02-Evs9KDI Starter clutch-ul e complet distrus , incluzand suruburile care l-au prins de volanta . Doua dintre ele s-au rupt in ea si trebuie extrase cu niste extractoare de suruburi, al 3-lea s-a desfacut de la sine si uitati cum arata filetul : Arata mai rau in realitate. Ce parere aveti? Trebuie inlocuita volanta? Editat Iulie 11, 2013 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Nasol. Daca nu vrei sa inlocuiesti volanta din cauza filetelor, poti sa mi-o aduci sa-ti refac filetele cu insertie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.