w33bb0 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Salutare tuturor, Am cont de ceva vreme pe forum si mobra de si mai multa vreme, insa pana acum nu m-am invrednicit sa fac prezentarile. Consider ca mai politicos ca primul meu post sa fie unul de prezentare, asa ca here goes. Din 1 Aprilie am devenit mandrul proprietar al VFR-ului din titlu, dupa niste oarecari incurcaturi cu actele, dumneaei fiind italianca de felu' ei, abia ce invata graiul lui Eminescu. Am luat-o cu 24.700 km la bord si cu o distributie schimbata din motive de "bataie" (nu stiu cine cu cine se batea, da' am aflat dupa ce-am luat-o). Pana acum i-am pus inca vreo 2500km la bord. Din punctul meu de vedere, incepator fiind (am categoria A de la sfarsitul lui Martie) este motocicleta perfecta DACA ai suficienta minte. Recunosc ca am state vechi in ceea ce priveste sportul cu motor, insa pe mobra m-am urcat abia acum. Cu toate astea se pare ca m-am inteles foarte bine cu modelul asta, reusind s-o pun jos doar de pe loc, din pura tampenie. In rest... am avut parte de franele de urgenta in linie dreapta si chiar cu ea culcata pe viraje si-am reusit s-o tin pe drum fara sa transpir prea tare. Ba chiar sunt un pic nemultumit de capacitatea ei de franare, in sensul ca mi-as dori sa fie mai violenta (deh, masina mea "de nebunii" e un Civic cu conversie de frane, care ingheata cand te gandesti sa apesi pedala). Am facut Cheia pe ploaie si cu pasager, intr-un grup de piloti cu mult mai multa experienta fara sa fiu injurat (cel putin nu in mod vadit) - ba chiar impunand un pic de tempo cam alert dupa unii - si fara sa simt vreo clipa ca n-as fi in control. Adica ne intelegem foarte bine. Ca sa clarific si chestiunea cu "suficienta minte": am optat pentru VFR pentru ca ne-am (da, plural, adica eu si jumatatea) dorit o mobra cu care sa ne plimbam, nu ceva de batut AMCKartu' in fiecare wknd. Stiu ca existau si alte variante, in alte clase de mobre, insa nimic nu ne-a incantat. Mintea la purtator e obligatorie si impusa de piticu' de acasa, dar si de varsta nu tocmai adolescentina pe care o avem amandoi (nu, nu suntem in varsta, vom mai prinde suficient de multe sezoane - sper - pe sport tourer inainte sa vina Goldwingu', dar am schimbat de cateva ori prefixu' pana acu'). Pana acum n-am nimic de reprosat mobrei, in afara de faptul ca-i gri si ca s-ar putea sa aiba o problema la radiator/ventilator (desi ventilatorul porneste cand apa atinge 105-106 grade, ea continua sa se incalzeaza pana la... pe la 112 am taiat contactu' - asta cand e pe loc, pentru ca in mers n-are nicio problema). Cred ca tre' s-o duc la cautat, mai ales ca implineste curand 3000km de cand am luat-o si asa zice la garantie. Va las cu cateva poze (ca prea multe nu m-am invrednicit sa-i fac)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmasaiu Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Frumoasa mobra si eu am vrut sa imi achizitionez una doar ca avea ceva probleme si nu am mai cumparato , vfr este recunoscut ca se incinge foarte tare ,doar sa te uiti sa fie bine aerisita instalatia in rest este ok .si la km m as mira sa fie reali fa o medie de 5000 pe an si ai sa vezi ca tot o sa iti dea 45000 cel putin dar nu zic nu se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutzugl Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 frumos motorul! sa o stapanesti sanatos si fara incidente! ai facut o alegere f buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Mai 29, 2013 Autor Share Postat Mai 29, 2013 Multumesc de urari. Si pe mine m-a mirat valoarea afisata de odometru, insa, atata vreme cat mobra merge bine... nu prea ma intereseaza cati km are de fapt In curand sper sa am motiv sa fac inca o prezentare, pentru ca - desi avea microbul mersului pe 2 roti de multa vreme - prietena mea zambeste strengareste de ceva vreme la gandul unui ghidon numai al ei. Tre' s-o inscriu la scoala cat de curand si sa o incurajez sa invete corespunzator. Am testat la SMAEB Honda CB500F si pare-mi-se ca se potriveste unei fete foarte bine. Inc-o poza dupa un drum la mare, plus una cu prima experienta la ghidon a fetei, in Ilioara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Salutare, Topicul "dedicat" vfr-urilor, cu sfaturi, probleme discutii si altele, il gasesti aici: /index.php?/topic/32357-honda-vfr-750800/?hl=honda%20vfr Bine-ai venit si la cat mai multe iesiri. Legat de caldura: mobra se incinge f tare la stat pe loc si la mers cu 30-40 km la ora - asta pt ca ventilatorul trage din exterior prin radiator aer si, la viteza mica, curentii de aer generati de ventilator si mersul mobrei, sunt in sensuri opuse si se anuleaza. Unii, mai ales p'afara, inclusiv eu, si-au pus pala de VTR care inverseaza directia curentului dat de ventilator. Sa reduci temp, atat in zona radiatorului sat si la sea, poti folosi banda termoizolanta pe galeriile de evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Mai 29, 2013 Autor Share Postat Mai 29, 2013 Multumesc de sfaturi. Clar trebuie sa ma apuc sa ma documentez, ca sunt absolut tufa cand vine vorba de motociclete. Prin masini mi-am tot purtat membrele de niste ani incoace, drept urmare ma pricep. Dar motocicletele sunt ceva absolut nou. In iarna preconizez ca ma voi apuca s-o bibilesc peste tot, sa-i schimb tot ce nu-i ca nou si s-o vopsesc cap-coada. M-am decis sa astept pentru ca toate consumabilele cica-s okay minim un sezon si oricum s-ar putea s-o mai tavalesc un pic pana se incheie sezonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Aproape in fiecare dimineata cand plec spre munca o vad. Suntem vecini. O frumusete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Mai 30, 2013 Autor Share Postat Mai 30, 2013 Doarme la birou, ca acolo e curte In ultimele zile a cam stat cu prelata pe ea, pe motiv de vifornita si ploaie cu bolboci ce se tot anunta. Norocul meu ca stau destul de aproape si imi permit sa bat drumul pe jos ca s-o scot la plimbari. Rar o mai las peste noapte la bloc, insa, dupa ce mi-am gasit oglinda de la masina smulsa si atarnand in fire... am zis pas! Multumesc de aprecieri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 S-o stapanesti sanatos si sa ne vedem cu bine la Carol! Joia la Carol se mai organizeaza cate o intalnire a VFR-istilor. Urmareste topicul despre VFR-uri si se anunta probabil inainte. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Mai 30, 2013 Autor Share Postat Mai 30, 2013 Multumesc de urare. Sper sa reusesc sa-mi fac timp sa ma prezint intr-o seara. Din pacate obligatiile de familist ma tin departe de intrunirile cu caracter auto-moto in cea mai mare parte a timpului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Same here! Suntem frati de "suferinta"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Iulie 2, 2013 Autor Share Postat Iulie 2, 2013 In sfarsit primul upgrade pe care il primeste mobra: saua de la MotoDan (multumesc inca o data, este sublima). Avand in vedere c-am fost plecat din tara vreo 3 saptamani, cum am ajuns am sarit direct in saua cea noua ca s-o testez. Abia astept parerea pasagerului pentru a da un verdict cat mai complet, insa imi e foarte clar ca a meritat fiecare banut. Cred ca urmeaza sa refac si saua stock pentru a o putea folosi cu capacul de monopost, ca asta noua nu mai permite montarea capacului. Asadar... inainte: Si dupa: S-a folosit culoare rosie pentru finisari in ideea ca motocicleta va deveni neagra sau rosie din iarna (inca nu m-am decis). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tapu Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Daca decizi sa o vopsesti rosie alege culoarea aceasta. Este de la policolor dar am uitat codul. Ma interesez intre timp......... Se transforma in visiniu la lumina scazuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Iulie 2, 2013 Autor Share Postat Iulie 2, 2013 Zuper! Luasem in considerare si rosul de fabrica al RC46-lui: Insa cel mai tare m-a atras pana acum asta: Voi vedea ce si cum atunci cand ma apuc efectiv de treaba. Sau, ma rog, cand se vor apuca altii de treaba mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Cred ca-i inutila schimbarea la fata. Gri este o culoare neutra si care nu evidentiaza jegul strans pe bicla asa cum o fac alte culori. Uite cum arata bicla pe parcursul unei zile de mers si pe asfallt dar si soft endureala: /index.php?/topic/32357-honda-vfr-750800/page-295&do=findComment&comment=3494159 La sfarsitul zilei abia s-a vazut mai mult jeg strans dar numai pt ca era de-o nuanta mai speciala. Pe negru, orice strop uscat se vede de la o posta. Nu stiu rosu dar banuiesc ca nu-i mai bun decat gri... parerea mea. Oricum ar fi, plimbari placute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Iulie 2, 2013 Autor Share Postat Iulie 2, 2013 Da, stiu principiul culorii antijeg Da' tot prefer s-o fac sa-mi placa si mai mult. Initial am vrut-o neagra, da' nu s-a nimerit... Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu123 Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 Salut, poti sa imi spui unde ai facut saua cea noua? arata forte bine... mersi si multa bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Iulie 9, 2013 Autor Share Postat Iulie 9, 2013 Saua mi-a facut-o MotoDan (/index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/) si crede-ma ca vei fi foarte multumit de rezultat si de profesionalismul omului. S-a montat si valiza: Multumesc pentru rabdare, @teiu29! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 Saua mi-a facut-o MotoDan (/index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/) si crede-ma ca vei fi foarte multumit de rezultat si de profesionalismul omului.S-a montat si valiza:IMG_1671.JPGMultumesc pentru rabdare, @teiu29! Saua mi-a facut-o MotoDan (/index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/) si crede-ma ca vei fi foarte multumit de rezultat si de profesionalismul omului.S-a montat si valiza:IMG_1671.JPGMultumesc pentru rabdare, @teiu29! Cu multa placere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Iulie 15, 2013 Autor Share Postat Iulie 15, 2013 (editat) Am fost la plimbare de ~1000 km cu dumneaei. Bucuresti - Cluj si retur. Per total s-a comportat foarte bine, saua a devenit dureroasa dupa approx 400 km, da' nu vreau sa ma gandesc la cum ar fi fost cu aia stock. La intoarcere am facut o singura oprire, pe la Talmaciu, dupa Sibiu, unde am si alimentat. Problema e ca n-a mai vrut sa porneasca acolo dupa alimentare. Treaba a decurs asa: ii fac plinu' ochi, pun contactu', apas butonu', nu se stinge becu' de la injectie. Aia e, injur in casca si o imping de la pompa. Mai pun contactu' de cateva ori, apas butonu', aceeasi poveste. Intru injurand inapoi in benzinarie, imi iau niste crapelnita si potol si incep sa sun lumea care nu stia ce-i cu mine de nu mai dau niciun semn. Intre timp, dupa vreo 5-10 minute, pun din nou contactul, apas butonu', de data asta se aude pompa, da' tot nu se stinge becu'. Drept urmare ii dau la demaror spunandu-mi ca ce-o fi, o fi. Se aude cum invarte, da' atat. Iau contactu' si imi zic s-o mai las. Am uitat sa mentionez ca m-am intalnit acolo cu un coleg pe nume Paul, care avea un Benelli absolut superb si cu care m-am intins la vorba. O mai las vreo 5 minute, pun contactu', apas butonu', se aprinde becu', se aude pompa, se stinge becu' (victorie, imi zic), dau la demaror, invarte da' nu porneste (baga-mi-as, imi zic). Inca 5 minute mai tarziu a pornit fara probleme. Mi-am luat ramas bun de la colegu' Paul si am tinut-o intins pana la Bucuresti. Am depasit mai multe tiruri in excursia asta decat am depasit in toti anii mei de soferie. Deci, fratilor, e crunt drumu' ala, de pe la Valcea pana dupa Sebes. Plin de tiruri si pe alocuri atat de ingust, incat n-ai cum depasi nici cu mobra. Cu toate astea, abia cand am intrat in Militari, strecurandu-ma prin coloana care se intindea pe vreo 5-6km inca de pe autostrada, am trait prima transpiratie adevarata la ghidon din toata excursia, cand un redus s-a gandit sa-mi faca stanga in fata. Am oprit in extremis la maxim 5 cm de aripa lui stanga spate. Sa-i fie injuraturile primite! Are cineva idee care-ar putea fi chestiunea cu injectia aia de s-a comportat asa? Editat Iulie 15, 2013 de w33bb0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 (editat) Ai sa vezi ca majoritatea motocicletelor fac asa. Daca ai noroc e doar chestia asta pe care am invatat-o cu timpul: Cand pornesti motor cald (adica ai mers cu el cel putin 5-10 km si nu ai stat cu ea oprita mai mult de 15-20 de minute) , inainte de a ii da la butonul de pornire, tragi cca un sfert din acceleratie si tii acceleratia trasa pana cand vezi ca porneste. Sa vezi ce frumos te asculta. Daca nu ai noroc, incepe si verifica-i electrica. Bateria, releul, etc. Bafta. P.S. Ai mers macar un pic cu saua stock? Sunt curios cum se compara cu asta noua. Editat Iulie 15, 2013 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Iulie 15, 2013 Autor Share Postat Iulie 15, 2013 Stiam de chestia asta in ceea ce priveste motoarele pe carburatie, nu la cele pe injectie... Multumesc de idee. Referitor la sa: am mers cu cea stock si diferenta este foarte mare fata de cea modificata. Aia stock zici ca-i din lemn. Insa nu cred ca s-a inventat saua care sa fie confortabila dupa ce faci 500km in 5 ore si 30 de minute Ca sa-ti faci o idee: au inceput sa ma supere umerii, incheieturile, genunchii etc. inainte sa ma doara fundu' cu saua modificata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Ba da. Este chiar una stock si se gaseste pe Aprilia Futura. Asta la sport touring mai sport si mai mic, touring-urile mai mari cred ca sunt si mai si. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat August 12, 2013 Autor Share Postat August 12, 2013 Pai sa cer o adaptare atunci Oricum, saua e mult mai confortabila decat aia stock. Dupa prima zi de drum am urcat seara pe un CBR 1000RR si nu m-am simtit in stare sa merg pe ea 1km... Update la 5000km in mainile mele: n-a vrut decat benzina si lant aranjat, in rest a mers si merge ca pe sfoara Unicul lucru suparator este ca uneori o mai apuca schizofrenia si nu vrea sa porneasca. Adica ramane becu' Fi aprins mult si bine si nu se aude pompa. Dupa ce ii iau si-i pun contactu' de cateva ori totu' e ok. La ultimul drum pe Cheia facut cu pasager (in wkndul asta) nu s-a manifestat in niciun fel, da' a facut-o inainte. La un moment dat am sa-i dau de cap si cu asta. Pana atunci... sa curga kilometri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Motoreta ta are un releu care porneste injectia si alte cateva chestii.Cauta acel releu si inlocuieste-l. Am avut si eu probleme cuel,diferenta este ca la mine nu se mai oprea motoreta. Cel mai probabil releul se afla sub bord sau lateral stanga . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.