cry_ss Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Mult mai explicit chiar si cu cuvintele tale, fara neaparat termeni tehnici...Cu siguranta cei care pot sa te ajute iti vor da o calitate cat mai buna a raspunsului daca intrebarea ta este cat mai precisa si explicita. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
C210288A Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Vezi ca lantul distributiei din catalizator trebuie uns. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rylalex Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Vezi ca lantul distributiei din catalizator trebuie uns. cred ca te-ai grabit putin cu genul asta de raspuns Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
unikatulv Posted August 21, 2013 Author Share Posted August 21, 2013 nu stiu cum sa va explic . treaba sta asa .. cand pornesc motorul in loc sa ramana la turatia lui normala 1300 ..el se duce la 1300 si apoi scade usor si moare . ca sa nu se intample asta il turez putin . asta doar cand il pornesc prima oara . cand e rece probabil . daca merg cu el si il opresc si il pornesc din nou nu mai are nici o problema . si imi cer scuze pt datele din profil dar nu poot sa l salvez .. am nu stiu ce eoaare e ceva pareri va rog? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rylalex Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 scoate cumva si alte zgomote neobisnuite sau porneste greu ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Error Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Banuiesc ca ai soc electronic. Daca iti face asa doar la prima pornire la rece, dimineata de exemplu, si dupa e ok este foarte probabil sa fie socul electronic de vina. Se poate verifica la un service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
unikatulv Posted August 21, 2013 Author Share Posted August 21, 2013 alte sunete nu . nu bate nimic la motor , sa fie oare de la bujii ? am impresia ca trebuie schimbate . cand l am luat nu le am schimbat , am avut incredere ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
..:::ZAR:::... Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 sfatu meu este sa verifici jocul termic la supape - asta doar ca sa fi sigur ca nu ai probleme acolo urmatorul pas - schimba bujiile ultim pas - chiar daca este injectie - sincronizeaza-i clapetele de acceleratie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Performance Solutions Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 sfatu meu este sa verifici jocul termic la supape - asta doar ca sa fi sigur ca nu ai probleme acolo urmatorul pas - schimba bujiile ultim pas - chiar daca este injectie - sincronizeaza-i clapetele de acceleratie serios? ))))))))))) @initiator: ai putea sa tragi si tu socul ala cand e rece... ma rog, soc, nu e chiar soc fiind pe injectie, de fapt e o maneta care mareste temporar relantiul. din 2002 au pus unul automat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 @initiator: ai putea sa tragi si tu socul ala cand e rece... ma rog, soc, nu e chiar soc fiind pe injectie, de fapt e o maneta care mareste temporar relantiul. din 2002 au pus unul automat... Corect.Cu o mica corectie ...din 2004 este shoc automat comandat de ECU prin STV. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dedant68 Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Completare- in circuit este si un sensor de temperatura care citeste ,,un motor rece ,, si da comanda catre ECU(Electronic Control Unit) a unei injectii bogate. Cat de rapid porneste motorul la rece este o intrebare pentru a contura defectul ? Daca acest senzor are o rezistenta electrica care nu este in parametrii , pornirea este dificila sau turatia in perioada rece nu se mentine la valoarea prescrisa. Sunt sigur ca o diagnosticare electronica va da rezultate bune . Mai multe detalii privind pornirea la rece? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.B. Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 . posibile rezolvari ? va multumesc Trage socul. Cu placere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Performance Solutions Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Completare- in circuit este si un sensor de temperatura care citeste ,,un motor rece ,, si da comanda catre ECU(Electronic Control Unit) a unei injectii bogate. Cat de rapid porneste motorul la rece este o intrebare pentru a contura defectul ? Daca acest senzor are o rezistenta electrica care nu este in parametrii , pornirea este dificila sau turatia in perioada rece nu se mentine la valoarea prescrisa. Sunt sigur ca o diagnosticare electronica va da rezultate bune . Mai multe detalii privind pornirea la rece? are "soc" manual... Corect. Cu o mica corectie ...din 2004 este shoc automat comandat de ECU prin STV. eu citisem ca din 2002. dar sincer am mai multa incredere in tine decat in ceva articol de pe net... The 2001 model carried over to 2002 with minimal changes. 2002 introduced i.a. modifications to the fuel pump, clutch, front axle, torque link, mirrors, and luggage hooks. The manual fast-idle was replaced with a computer operated implementation (the "STV servo"). New colours, and new GSXR stickers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cry_ss Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 http://gsxrdirect.com/service-manuals/2001-suzuki-gsx-r-1000-service-manual/ Verifica tot ceea ce inseamna senzori la partea de pornire / functionare. (TPS,IAT,etc). La cat ai relantiul reglat (dupa ce ai deja motorul cald) ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DevilMM Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 salut baieti! am si eu o problema cu un gsxr k2, nu mai primeste curent general, nu alimenteaza bordul, nu da la automat, este moarta toata instalatia electrica. asta s-a intamplat dupa ce am obs ca a iesit un fum alb de sub sa din dreptul bateriei. am gasit siguranta de la releul de pornire arsa apoi am schimbat-o dar fara succes, s-a arsi iar. ce credeti ca aru putea fi? ma gandesc la releul ala sa fie de vina, m-am uitat pe instalatie sa vad daca este ceva scurt pe fire insa nu am obs nimic. multumesc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.