Sari la conținut

Accident Electronicii cu str Heliade


GabaRab
 Share

Postări Recomandate

am invatat ca daca o mierlesc voi fi scos vinovat prin orice mijloc de catre "comunitatea motociclistilor"

 

Super. Acu' o sa mergi mai atent. Si iata cum topicul si-a atins scopul... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 370
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci parol, dar stanga pe Heliade nu este intersectie, este o strada laturalnica mai lata care are un cedeaza cat casa pus venind din sensul opus. Este cum ar fi o straduta laturalnica intre blocuri, doar ca are deschiderea foarte mare. Strada principala este Electronicii care este cu prioritate, ca sa citez pe un politist de la accidente rutiere "cel care schimba directia se asigura si daca nu are prioritate implicit este vinovat".

 

Va rog sa nu mai vorbiti prostii si din poze de pe google, vin in fiecare zii pe strada respectiva si cei care fac stanga o fac din scurt fara nici un fel de asigurare, sa mai adaug ca nici nu se vede ca este strada la stanga daca vii dinspre Kaufland, deci motociclistul putea depasii fara sa stie ca acolo e strada pe care vrea sa intre cucoana. Manevra corecta ar fi fost din partea tipei sa semnalizeze, sa opreasca, sa se asigure si dupa sa traga de covrig.

 

Am avut aceasi dezbatere cu un coleg de munca care sustinea sus si tare ca mai jos pe Doamna Ghica daca ii vine lui un motociclsit pe stanga cand el vrea sa faca stanga din bulevard poate sa il calce fara nici o greata ca nu e vina lui, dupa ce a vazut accidentul de ieri mi-a dat dreptate ...

si manevra corecta a motociclistului era : sa mearga cu viteza regulamentara, sa observe ca este de datoria lui ca acolo este si o strada la stg, daca era o intersectie dirijata sa depaseasca prin dreapta si daca era nedirijata sa nu depaseasca , nu ?

nu ma intelege gresit nici tu nici LUCIBR

corect sunt multi afoni de ambele tabere , conservari si motociclisti

dar imi place sa recunosc greseala motociclistului sau a conservarului dupa caz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din partea mea , sper sa ramai numai tu steril, sa nu te paraseasca sotia/prietena, si sa ai/aveti o viata faina si lunga. Asa cel putin nu o sa transmiti mai departe gena...nu stiu care anume, dar e vorba de aia care te face sa vorbesti si sa gandesti asa.

 

Presupun e ca vorba de intersectia pusa in pozele mele, pt ca nu am gasit alta pe net in care sa fie implicate strazile electronicii, heliade, si un viraj la stanga.

 

Poate imi explica si mie cineva cum a ajuns politia la concluzia ca soferita e vinovata pt ca nu s-a asigurat, daca ea era linga axul drumului, si era linie continua pana la trecerea de pietoni din intersectie, pe strada de pe care iesea ea (de pe heliade banuiesc),deci teoretic nimeni nu trebuia sa o depaseasca?!

Du-te sa citesti raportul Politiei...ei au spus ca e vina handicapatei !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-l odihneasca. Pacat de el, de tineretea lui, de familia lui...offff. Greu sa accepti ca asa i-a fost scris. L-am cunoscut. Mergea bine. Nu stiu sa fi avut evenimente vreodata. A facut multi km. Sa-ti fie drumul luminat, Eugen Magiaru !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si manevra corecta a motociclistului era : sa mearga cu viteza regulamentara, sa observe ca este de datoria lui ca acolo este si o strada la stg, daca era o intersectie dirijata sa depaseasca prin dreapta si daca era nedirijata sa nu depaseasca , nu ?

nu ma intelege gresit nici tu nici LUCIBR

corect sunt multi afoni de ambele tabere , conservari si motociclisti

dar imi place sa recunosc greseala motociclistului sau a conservarului dupa caz.

 

Ca a fost si vina motociclistului nu poti spune nici tu nici eu, eu doar am exemplificat de ce a fost scoasa vinovata LEGAL soferita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci parol, dar stanga pe Heliade nu este intersectie, este o strada laturalnica mai lata care are un cedeaza cat casa pus venind din sensul opus. Este cum ar fi o straduta laturalnica intre blocuri, doar ca are deschiderea foarte mare. Strada principala este Electronicii care este cu prioritate, ca sa citez pe un politist de la accidente rutiere "cel care schimba directia se asigura si daca nu are prioritate implicit este vinovat".

Nu il pui tu pe politistul de la accidente rutiere sa se mai documenteze si sa nu mai bage in aceeasi oala toate accidentele ci sa trateze pe fiecare ca un caz unic? Si se mai mira lumea de ce sunt luati in bascalie politistii.

Va rog sa nu mai vorbiti prostii si din poze de pe google, vin in fiecare zii pe strada respectiva si cei care fac stanga o fac din scurt fara nici un fel de asigurare, sa mai adaug ca nici nu se vede ca este strada la stanga daca vii dinspre Kaufland, deci motociclistul putea depasii fara sa stie ca acolo e strada pe care vrea sa intre cucoana. Manevra corecta ar fi fost din partea tipei sa semnalizeze, sa opreasca, sa se asigure si dupa sa traga de covrig.

Asa, deci cucoana avea undeva semn de stop si eu nu l-am vazut, de spui ca trebuia sa se opreasca? In rest ce te face sa crezi ca nu a semnalizat si asigurat DIN FATA, singura directie de unde, legal (cica), ar fi avut obligatia sa se asigure? S-au dat aici si citate din lege care cica spun cum e cu depasirea in intersectia de fata, dar oamenii tot mai sustin ca trebuia sa se asigure si din spate.

 

Am zis ca gata , dar na ca oamenii m-au facut sa revin..incep sa cred ca unii chiar nu citesc postarile anterioare.

 

Tsunami, tu nu stii sa percutezi la o intepatura glumeata? Trebuia sa raspunzi cu "atunci bine, imi iau gusterita inapoi..de fapt e o mare doamna".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te sa citesti raportul Politiei...ei au spus ca e vina handicapatei !

Au spus la interviu ca e vina cucoanei....nu stii faza cu gardul si leopardul? Daca individa nu conteste raportul politiei (daca intradevar s-a facut raport asa repede) atunci isi merita si ea soarta. Tu de cind iei de bun tot ce zice politia? Daca , prin absurd, peste ceva vreme , absolut intamplator, aflam ca e nevinovata cucoana, iti iei handicapata inapoi, si dai o bere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat... ce zice nenea asta...

 

Salut,

 

In primul rand condoleante familiei.

 

Am fost martor pentru politie la acest accident si am participat la masuratori. Frana motorului a fost de 28,7m ( pe contrasens, exact pe mijlocul benzii ), iar baiatul a fost aruncat 8,4 m peste masina. Turometrul era in rosu maxim.

 

Soferita este in 8 luni si aproape 2 saptamani de sarcina.

 

Impactul a fost in portiera stanga spate a masinii. Din ce am inteles de la politie, baiatul avea geaca si casca.

 

Din nou condoleante familie !

 

Adica fata masinii era aproape intrata pe Heliade...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu il pui tu pe politistul de la accidente rutiere sa se mai documenteze si sa nu mai bage in aceeasi oala toate accidentele ci sa trateze pe fiecare ca un caz unic? Si se mai mira lumea de ce sunt luati in bascalie politistii.

Asa, deci cucoana avea undeva semn de stop si eu nu l-am vazut, de spui ca trebuia sa se opreasca? In rest ce te face sa crezi ca nu a semnalizat si asigurat DIN FATA, singura directie de unde, legal (cica), ar fi avut obligatia sa se asigure? S-au dat aici si citate din lege care cica spun cum e cu depasirea in intersectia de fata, dar oamenii tot mai sustin ca trebuia sa se asigure si din spate.

 

Am zis ca gata , dar na ca oamenii m-au facut sa revin..incep sa cred ca unii chiar nu citesc postarile anterioare.

 

Tsunami, tu nu stii sa percutezi la o intepatura glumeata? Trebuia sa raspunzi cu "atunci bine, imi iau gusterita inapoi..de fapt e o mare doamna".

 

"atunci bine, imi iau gusterita inapoi..de fapt e o mare doamna".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce se intampla, dar motoarele astea sunt

1.blestemate

2.nu-s facute pentru Bucuresti

3.ar trebui interzise unora.

1.ESTE CEA MAI MARE PROSTIE SCRISA

2.Sunt destinate pistei / competitiilor moto

3.In alte tari sunt interzise celor sub 26 de ani pt uzul stradal.

 

 

Am fost martor pentru politie la acest accident si am participat la masuratori. Frana motorului a fost de 28,7m ( pe contrasens, exact pe mijlocul benzii ), iar baiatul a fost aruncat 8,4 m peste masina.

 

Soferita este in 8 luni si aproape 2 saptamani de sarcina.

In aceasta distanta poti opri motocicleta daca cunosti tainele franarii de la maxim 60-70km/h. Aici poate fi gasit un tabel cu indici viteza vs. distanta oprire. (nu dati cu sapa, este doar o aproximare) Ce vreau sa mentionez e faptul ca motociclistul a franat cu spatele in aceasta distanta, iar acest model creeat de yamaha te face sa fii victima sigura intr-o astfel de situatie cu astfel de alegere.

In acelasi timp aici este urcat un clip ce demonstreaza faptul ca o motocicleta poate frana in aceeasi distanta in care o poate face si un vehicul cu 4 roti, repet, atata timp cat stii cum sa dozezi franarea.

 

Turometrul era in rosu maxim.

turometrul era in acea pozitie din cauza socului suferit. Atata timp cat frana exista, viteza impactului a fost mai mica decat poate turatia maxima pe care o fi avut-o.

 

Ea a facut stanga si moto a venit tare din spate si a intrat in conserva in stanga.

 

Eu nu inteleg cum voi cei ce aveti ochi de vultur puteti observa intr-o oglinda de 10cm un vehicul cu diametrul frontal de 30cm..

In acest caz unii dintre voi puteti prinde pestele din zbor chiar daca acesta se afla pe undeva aproape de fundul oceanului.

 

Bravos !! :10:

 

 

@LUCIBR,

 

Tu ce-ai fi facut ca sa eviti accidentul asta?

 

Tatal nostru care..

 

Du-te sa citesti raportul Politiei...ei au spus ca e vina handicapatei !

 

Handicapata esti tu mah.. nu una careia ii lipseste un ochi la spate pentru cei ca noi care depasesc viteza in mod constant.

 

 

BTW: Coiosilor cu r6 si categoria A ce va doriti a fi mari discipoli ai traficului urban, asumati-va faptele daca suferiti de un ou in plus si nu veniti ca ipocritii sa va aparati prietenii ce mor pe mana lor. De aceea a fost creeata aceasta sectiune, pentru a arata ca daca nu exista respect mancam toti din aceeasi coliva si gustul este execrabil, in schimb se pare ca majoritatea intra pentru a lua apararea victimelor si rostul acestei sectiuni este nul.. din contra chiar, cateodata ne inversunam unii impotriva altora prin pareri mai mult sau mai putin reale.

 

Odihneastete in pace tinere si prin acest accident deschide ochii altora pentru a nu te prinde din urma intr-un timp cat mai scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mytykjr

1.ESTE CEA MAI MARE PROSTIE SCRISA

2.Sunt destinate pistei / competitiilor moto

3.In alte tari sunt interzise celor sub 26 de ani pt uzul stradal.

 

 

In aceasta distanta poti opri motocicleta daca cunosti tainele franarii de la maxim 60-70km/h. Aici poate fi gasit un tabel cu indici viteza vs. distanta oprire. (nu dati cu sapa, este doar o aproximare) Ce vreau sa mentionez e faptul ca motociclistul a franat cu spatele in aceasta distanta, iar acest model creeat de yamaha te face sa fii victima sigura intr-o astfel de situatie cu astfel de alegere.

In acelasi timp aici este urcat un clip ce demonstreaza faptul ca o motocicleta poate frana in aceeasi distanta in care o poate face si un vehicul cu 4 roti, repet, atata timp cat stii cum sa dozezi franarea.

turometrul era in acea pozitie din cauza socului suferit. Atata timp cat frana exista, viteza impactului a fost mai mica decat poate turatia maxima pe care o fi avut-o.

 

 

Eu nu inteleg cum voi cei ce aveti ochi de vultur puteti observa intr-o oglinda de 10cm un vehicul cu diametrul frontal de 30cm..

In acest caz unii dintre voi puteti prinde pestele din zbor chiar daca acesta se afla pe undeva aproape de fundul oceanului.

 

Bravos !! :10:

 

 

 

Tatal nostru care..

 

 

Handicapata esti tu mah.. nu una careia ii lipseste un ochi la spate pentru cei ca noi care depasesc viteza in mod constant.

 

 

BTW: Coiosilor cu r6 si categoria A ce va doriti a fi mari discipoli ai traficului urban, asumati-va faptele daca suferiti de un ou in plus si nu veniti ca ipocritii sa va aparati prietenii ce mor pe mana lor. De aceea a fost creeata aceasta sectiune, pentru a arata ca daca nu exista respect mancam toti din aceeasi coliva si gustul este execrabil, in schimb se pare ca majoritatea intra pentru a lua apararea victimelor si rostul acestei sectiuni este nul.. din contra chiar, cateodata ne inversunam unii impotriva altora prin pareri mai mult sau mai putin reale.

 

Odihneastete in pace tinere si prin acest accident deschide ochii altora pentru a nu te prinde din urma intr-un timp cat mai scurt.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca era o intersectie dirijata sau nu, ce conteaza asta, in fond si la urma urmei?

 

La stabilirea cauzei de DUPA accident? E irelevant si e prea tarziu dpdv al vietii pierdute.

 

Important e ce faci inainte. Si inainte e bine sa nu gandesti "a, e intersectie dirijata, hai ca ma bag in depasire", ca e o gandire gresita. In momentul asta, iti pui poate viata in maina:

 

1. unei autoritati incompetente, care poate n-a montat peste tot semne de circulatie, din varii motive

2. unor jegosi care fura semne de circulatie.

 

Nu e mai bine sa nu te bazezi pe nimic, sa mergi paranoic, sa nu presupui nimic si sa actionezi in consecinta?

 

Codul rutier e o CONVENTIE. E un set de reguli pe care unii il respecta, altii nu. Ne putem baza pe el, cand e viata noastra in joc? Nu.

 

D-aia, instinctul de conservare spune: nu te baza pe ce face unul sau altul in intersectie, ca-ti da sau nu-ti da prioritate, ca pune semnal sau ca face ce zice semnalul sau nu, ca sunt semnele de circulatie puse sau ba, sau ca merge semaforul. Mergi incet, pana rezolvi situatia. Si-apoi da-i 300 la ora pana la urmatoarea intersectie, daca asta ai chef (desi, intr-un oras cu gropi, caini, copii si in general cu chestii mobile care-ti ies in cale, e o idee extrem de proasta).

 

In fine, cum iti asterni, asa dormi. Uneori, somnul de veci.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci parol, dar stanga pe Heliade nu este intersectie, este o strada laturalnica mai lata care are un cedeaza cat casa pus venind din sensul opus. Este cum ar fi o straduta laturalnica intre blocuri, doar ca are deschiderea foarte mare. Strada principala este Electronicii care este cu prioritate, ca sa citez pe un politist de la accidente rutiere "cel care schimba directia se asigura si daca nu are prioritate implicit este vinovat".

 

Va rog sa nu mai vorbiti prostii si din poze de pe google, vin in fiecare zii pe strada respectiva si cei care fac stanga o fac din scurt fara nici un fel de asigurare, sa mai adaug ca nici nu se vede ca este strada la stanga daca vii dinspre Kaufland, deci motociclistul putea depasii fara sa stie ca acolo e strada pe care vrea sa intre cucoana. Manevra corecta ar fi fost din partea tipei sa semnalizeze, sa opreasca, sa se asigure si dupa sa traga de covrig.

 

Am avut aceasi dezbatere cu un coleg de munca care sustinea sus si tare ca mai jos pe Doamna Ghica daca ii vine lui un motociclsit pe stanga cand el vrea sa faca stanga din bulevard poate sa il calce fara nici o greata ca nu e vina lui, dupa ce a vazut accidentul de ieri mi-a dat dreptate ...

In mod normal nu prea postez insa am vazut la multe persoane confuzia asta cu "prioritatea de drum principal". Notiunea de drum "principal" "secundar" este doar in folclor. In Codul Rutier nu exista aceasta clasificare. Exista o mentiune si o distinctie intre E, DN si DJ, insa in cazul de fata nu se aplica. Chiar daca o strada e mai ingusta, ea nu e secundara. Sunt o gramada de intersectii unde strada mai lata are Cedeaza Trecerea, vezi ca exp Bd. Decebal cu Dristorului, in Bucuresti. Stii cati fac poc acolo cand nu merg semafoarele? Toti vin convinsi ca sunt pe "bulivard" asa ca au prioritate ca e drum "principal". O baga pe maneca dupa, cand afla ca sunt buni de plata.

 

Cap 1 pct 16. intersectie – orice încrucisare, jonctiune sau bifurcare de drumuri la nivel, inclusiv spatiile formate de acestea;

 

Cum din poze reiese ca intersectia asta era semnalizata (se vede un semn de Cedeaza Trecerea in poze), inseamna ca depasirea se facea pe dreapta. Iarasi conform CR.

 

Scurt pe 2.

 

Pacat de baiatul asta, nimic nu il mai aduce inapoi. Vina o vor stabili dupa ancheta si nu tine de Nea Sapca care isi da cu parerea ca sa para importand cand ii ia interviu reporterita.

Editat de adyrip1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa si voi sunteti aia de va salutati de fiecare data cand va vedeti pe strada iar pe forumuri va dati in cap tare ca sa nu ramana cumva cineva dator...

Hai la mai multe pagini cu discutii interminabile despre viteza si gravida inconstienta care conduce incet si preventiv poate si asta a fost cauza accidentului, DACA intra mai tare in intersectia aia nu se intampla nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.ESTE CEA MAI MARE PROSTIE SCRISA

2.Sunt destinate pistei / competitiilor moto

3.In alte tari sunt interzise celor sub 26 de ani pt uzul stradal.

 

 

In aceasta distanta poti opri motocicleta daca cunosti tainele franarii de la maxim 60-70km/h. Aici poate fi gasit un tabel cu indici viteza vs. distanta oprire. (nu dati cu sapa, este doar o aproximare) Ce vreau sa mentionez e faptul ca motociclistul a franat cu spatele in aceasta distanta, iar acest model creeat de yamaha te face sa fii victima sigura intr-o astfel de situatie cu astfel de alegere.

In acelasi timp aici este urcat un clip ce demonstreaza faptul ca o motocicleta poate frana in aceeasi distanta in care o poate face si un vehicul cu 4 roti, repet, atata timp cat stii cum sa dozezi franarea.

turometrul era in acea pozitie din cauza socului suferit. Atata timp cat frana exista, viteza impactului a fost mai mica decat poate turatia maxima pe care o fi avut-o.

 

 

Eu nu inteleg cum voi cei ce aveti ochi de vultur puteti observa intr-o oglinda de 10cm un vehicul cu diametrul frontal de 30cm..

In acest caz unii dintre voi puteti prinde pestele din zbor chiar daca acesta se afla pe undeva aproape de fundul oceanului.

 

Bravos !! :10:

 

 

 

Tatal nostru care..

 

 

Handicapata esti tu mah.. nu una careia ii lipseste un ochi la spate pentru cei ca noi care depasesc viteza in mod constant.

 

 

BTW: Coiosilor cu r6 si categoria A ce va doriti a fi mari discipoli ai traficului urban, asumati-va faptele daca suferiti de un ou in plus si nu veniti ca ipocritii sa va aparati prietenii ce mor pe mana lor. De aceea a fost creeata aceasta sectiune, pentru a arata ca daca nu exista respect mancam toti din aceeasi coliva si gustul este execrabil, in schimb se pare ca majoritatea intra pentru a lua apararea victimelor si rostul acestei sectiuni este nul.. din contra chiar, cateodata ne inversunam unii impotriva altora prin pareri mai mult sau mai putin reale.

 

Odihneastete in pace tinere si prin acest accident deschide ochii altora pentru a nu te prinde din urma intr-un timp cat mai scurt.

"Prietene"...in primul rand e HANDICAPATA ptr. ca era la volan in luna a noua...Doi, din informatii primite de la cei din zona, cu care am discutat azi, intrucat stau foarte aproape de locul accidentului, se pare ca HANDICAPATA stationa pe dreapta si a intentionat sa intoarca, nu sa vireze stanga ! Trei...nu stiu care dintre voi mergeti in conditii de maxima vizibilitate sub 80 km/h acolo. Patru...daca voi credeti ca improscand cu noroi fiecare motociclist mort, facand pe desteptii dand povete si facand educatie moto din fata calculatorului...asa va scadea nr. accidentelor, va inselati amarnic !

 

Si gata iar ptr. minim 2-3 luni cu forumul asta...e pierdere de vreme si de nervi, in loc sa postati un simplu RIP de bun simt ptr. un confrate decedat, e prilej ptr. voi, atotstiutorilor, sa va umflati de ce prudenti, maturi si experimentati sunteti voi...:(

 

Haidi PA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am invatat ca daca o mierlesc voi fi scos vinovat prin orice mijloc de catre "comunitatea motociclistilor"

:10: ...cu mentiunea ca nu asta e comunitatea moto, aici in mare parte sunt frustrati ce sufera de ei ! Iti recomand vizite cat mai rare pe acest forum...si vizite mai dese pe Amkart :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...