Seb Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Salut. Se pare ca ma cam urmareste ghinionul pentru este cam al 4-lea topic pe care il deschid pe aceasta arie. Am avut niste probleme cu fixarea furtunului de alimentare, asa ca ieri (asistat de un mecanic) am dat jos carburatoarle pentru a fixa mai bine furtunul (cu un colier). Le-am pus la loc si am plecat la drum. Problema e ca dupa ce am mers cam 10 minute mi s-a oprit in mers. i-am dat cheie imediat dupa si nu pornea.. abia dupa 5 min a pornit din nou. Am mai mers 4-5 min si s-a oprit iar. Scenariul s-a repetat de vreo 4 ori pana am ajuns acasa. Se opreste cam asa : merg constant si incepe sa "dea in nas", trag de acceleratie si parca mai rau se inneaca. treaba asta tine cam 10 secunde timp in care scade trepat turatia, si moare. E posibil sa fi dereglat ceva la carburatoare ? sau poate am gatuit vreun furtun. am verificat furtunul de alimentare si cel de supraprin, ambele sunt pozitionate exact cum trebuie. mai erau 2 furtunele (de aerisire cred) care ieseau din partea stanga si dreapta a reervorlui, alea nu cred ca le-am verificat daca nu cumva apasa pe ele... A mai patit cineva ? Am vreo solutie sa-l fac fara sa apelez la platforma ? poate e cineva cu un atelier prin Dr Taberei sa ma ajute cu 2-3 scule sa il desfac iar ? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 (editat) Nu ai pus cumva furtun mai lung si sta curbat? S-ar putea sa nu curga suficienta benzina si sa ramai fara pana se reumple. Editat Iunie 5, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Problema de alimentare. Verifica nivelul de benzina din carburatoare, cand moare asa, pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blu3_d3vil Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Asa ceva pateam cu aprilia mea cand nu mai aveam f multa benzina in rezervor ( tot motor rotax, dar injectie ). Aveam f f multa mizerie in rezervor de la garnitura pompei de benzina care se dezintegrase ( o garnitura care o tine prinsa de suport ). Scos rezevor, curatat, spalat, schimbat garnitura pompei si curatat filtrul dinc apatul pompei si acum merge super, nu mai "da in nas" - chiar si cand are 1 l in rezervor. - vezi poate e aceeasi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Da-i drumul la benzina din carburatoare, la epuratoarele de jos, de pe stanga, sub rezervor. Ca sa ajungi la cel din dreapta, trebuie sa desfaci reglajul de la amortizorul central cu o tubulara de 10. Cand ai mai mult timp, da-i rezervorul jos, si curata-l. Vesnica problema la ST, cu apa si mizeria in carburatoare. totul se trange de la garnitura de la buson...si canalul de drenaj, care e mai sus decat nivelul rezervorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 vad ca ai un f650. modelul asta mi-e strain, dar, la R850R am avut probleme similare care se trageau de la senzorii hall (astia sunt ceva senzori care fac ce facea platina pe vremuri, controleaza scanteia). Din motive diverse, senzorii aia se strica si motorul se opreste inexplicabil, si dupa ceva ore bune, tot inexplicabil, porneste si merge de numa. verifica daca nu ai o problema similara. din descrierea ta, e ceva electric. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey1205 Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 eu am avut aceeasi problema la transalp,mie imi montase gresit nenea mesterul furtunul de vacuum de la pompa de bezina si nu imi alimenta cat trebuie carburatoarele,acuma nu stiu daca la BMW este tot pompa vacumatica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mz-rt-125/2 Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 E de la alimentare.Cu carburatorul ai tu ceva.Curata-l tot si vezi dupa aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 furtun gatuit....probabil chiar cand te pui in sha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 fix problema asta o am si eu la motoreta mea. aceleasi manifestari. aseara am dus o la mecanic si pare sa fie infundat traseul benzinei pentru ca DOAR pe On face asta. daca muti pozitia robinetului pe REZ sau PRI totul este ok. a ramas sa verifice alimentare, daca nu e cumva infundat sau gatuit traseul. sau, varianta 2, inlocuirea robinetului. in tot acest timp credeam ca am o problema electrica. mai postez dupa ce mi ridic mobreta si am un diagnostic precis. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 (editat) Eu zic sa cureti carburatoarele, asa cum am scris mai sus. M-am lovit de acceasi problema la un ST din `96. Dupa curatarea rezervorului, si drenarea carburatoarelor, nu am mai avut probleme. Simptomele erau astea: - in ralanti, dadea un rateu in carburatoare/filtru de aer, si se oprea. Daca o lasam cateva secunde, si o reporne-am, isi revenea, pt o perioada. - in mers, murea motorul, dadea rateu, si intrerupea, sau se oprea. Pornea doar cu socul tras, si puteam sa o accelerez doar din maneta de la soc. Cand ai umblat la carburatoare, le-ai miscat sau intors intr-o parte, iar toata mizeria / apa, a venit in dreptul jiglerelor, pe care le obtureaza partial, si nu se mai alimenteaza. Un gunoi, sau o picatura de apa, este de ajuns, sa nu se mai alimenteze si sa iti dea rateu. Daca scoti furtunul de alimentare, vei vedea ca vine benzina de la rezervor catre carburatoare...Problema este strict din carburatoare. Ca scule, ai nevoie de o surubelnita sanatoasa, putin mai lunga, si un teu de 10, pe care le gasesti la orice magazin de scule sau piese auto. Toate bune, si spor la treaba. Editat Iunie 5, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 5, 2013 Autor Share Postat Iunie 5, 2013 va multimesc pentru raspunsuri. multe si rapide Eu zic sa cureti carburatoarele, asa cum am scris mai sus. M-am lovit de acceasi problema la un ST din `96. Dupa curatarea rezervorului, si drenarea carburatoarelor, nu am mai avut probleme. Simptomele erau astea: - in ralanti, dadea un rateu in carburatoare/filtru de aer, si se oprea. Daca o lasam cateva secunde, si o reporne-am, isi revenea, pt o perioada. - in mers, murea motorul, dadea rateu, si intrerupea, sau se oprea. Pornea doar cu socul tras, si puteam sa o accelerez doar din maneta de la soc. Cand ai umblat la carburatoare, le-ai miscat sau intors intr-o parte, iar toata mizeria / apa, a venit in dreptul jiglerelor, pe care le obtureaza partial, si nu se mai alimenteaza. Un gunoi, sau o picatura de apa, este de ajuns, sa nu se mai alimenteze si sa iti dea rateu. Daca scoti furtunul de alimentare, vei vedea ca vine benzina de la rezervor catre carburatoare...Problema este strict din carburatoare. Ca scule, ai nevoie de o surubelnita sanatoasa, putin mai lunga, si un teu de 10, pe care le gasesti la orice magazin de scule sau piese auto. Toate bune, si spor la treaba. deci ca plan de actiune acum, sa scurg carburatoarele si sa pun mai multa benzina (cred ca mai am doar vreo 2 litri). ca plan secundar, sa curat rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 5, 2013 Autor Share Postat Iunie 5, 2013 fix problema asta o am si eu la motoreta mea. aceleasi manifestari. aseara am dus o la mecanic si pare sa fie infundat traseul benzinei pentru ca DOAR pe On face asta. daca muti pozitia robinetului pe REZ sau PRI totul este ok. a ramas sa verifice alimentare, daca nu e cumva infundat sau gatuit traseul. sau, varianta 2, inlocuirea robinetului. in tot acest timp credeam ca am o problema electrica. mai postez dupa ce mi ridic mobreta si am un diagnostic precis. bafta! la mine face si pe ON si pe REZ. PRI nu am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 5, 2013 Autor Share Postat Iunie 5, 2013 eu am avut aceeasi problema la transalp,mie imi montase gresit nenea mesterul furtunul de vacuum de la pompa de bezina si nu imi alimenta cat trebuie carburatoarele,acuma nu stiu daca la BMW este tot pompa vacumatica sincer nu cred ca am pompa vacuumatica. eu am un robinet care vine din rezervor si un furtun din robinet in carburatoare. Furtuna care nu e prea lung si nici nu sta incovoiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 5, 2013 Autor Share Postat Iunie 5, 2013 Problema de alimentare. Verifica nivelul de benzina din carburatoare, cand moare asa, pe loc. ca sa verific nievelul benziunei din carburatoare, trebuie sa le demontez iar ? daca e asa, mai bine as duce-o la un mecanica, ca sa nu mai stric naibii ceva. Dar oricum, poate e doar d ela mizerie, iar asta s-ar rezolva mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Cand nu ai ce face scoate acel furtun din robinet si lasa benzina sa curga in ceva (o oala, canistra, etc) si vezi cam ce debit are... Daca abia face pipi.. atunci e clar. Daca e clar, desfaci rezervorul de pe motocicleta si demontezi acel robinet de pe el, in interior ar trebui sa aiba niste site, le cureti si montezi totul la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 (editat) ca sa verific nievelul benziunei din carburatoare, trebuie sa le demontez iar ? daca e asa, mai bine as duce-o la un mecanica, ca sa nu mai stric naibii ceva. Dar oricum, poate e doar d ela mizerie, iar asta s-ar rezolva mai usor. Daca sub carburatoare exista un ministut cu surubel deasupra - de golire - poti pune un furtunel transparent in acel stut , furtunel pe care il tii in sus formand un U cu un capat deasupra nivelului carburatorului. Desfaci surubelul, lasi benzina sa vina in furtunas si nivelul la care ajunge benzina pe latura libera a U-ului e nivelul din carburator. Editat Iunie 5, 2013 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOSU WEST Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 incearca sa lasi busonu de la rezervor deschis si fa asa o proba, poate face vid in rezervor, eu asa am patit cu R1-le meu si problema a fost de la buson nu permitea sa traga aier Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 si un set de bujii noi s-ar putea sa te ajute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 5, 2013 Autor Share Postat Iunie 5, 2013 incearca sa lasi busonu de la rezervor deschis si fa asa o proba, poate face vid in rezervor, eu asa am patit cu R1-le meu si problema a fost de la buson nu permitea sa traga aier Bafta m-am gandit si la asta, dar nu cred ca e o idee buna sa circul 10 minute cu busonul de benzina deschis... poate sare afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 (editat) Uite, sper sa te ajute pozele astea. Sunt la munca, si le-am facut la ST-ul lui cumnata-miu cu care am patit si eu la fel ca tine. Calitatea pozelor nu e excelenta, ca sunt facute cu telefonul, si e soare afara...lucrezi doar pe partea stanga, desfaci surubul de prindere al reglajului, cu tubulara sau teu de 10, aflat mai in spate, in partea dreapta cum te uiti din lateral-stanga, inchizi robinetul, si desfaci suruburile de drenaj de sub carburatoare. Le strangi la loc, dai drumul la robinet, incerci sa ii dai de cateva ori la automat, opresti, inchizi robinetul si repeti figura de 2-3 ori. La urma montezi tot, si la drum Editat Iunie 5, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 5, 2013 Autor Share Postat Iunie 5, 2013 Daca sub carburatoare exista un ministut cu surubel deasupra - de golire - poti pune un furtunel transparent in acel stut , furtunel pe care il tii in sus formand un U cu un capat deasupra nivelului carburatorului. Desfaci surubelul, lasi benzina sa vina in furtunas si nivelul la care ajunge benzina pe latura libera a U-ului e nivelul din carburator. aa, inteleg ce zici tu... principiul vaselor comunicante. cred ca am si furtun transparent. ce nu stiu eu este : care ar fi nivelul corect la care ar trebui sa ajunga benzina ? am vreun reper ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Asta ar trebui sa fie in manual explicat. Dar in general daca e prea scazut iti dai seama imediat. De obicei ninelul e cam cat e si paharelul (partea de jos a carburatorului) in care sta benzina, poate 1cm mai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 5, 2013 Autor Share Postat Iunie 5, 2013 (editat) Uite, sper sa te ajute pozele astea. Sunt la munca, si le-am facut la ST-ul lui cumnata-miu cu care am patit si eu la fel ca tine. Calitatea pozelor nu e excelenta, ca sunt facute cu telefonul, si e soare afara...lucrezi doar pe partea stanga, desfaci surubul de prindere al reglajului, cu tubulara sau teu de 10, aflat mai in spate, in partea dreapta cum te uiti din lateral-stanga, inchizi robinetul, si desfaci suruburile de drenaj de sub carburatoare. Le strangi la loc, dai drumul la robinet, incerci sa ii dai de cateva ori la automat, opresti, inchizi robinetul si repeti figura de 2-3 ori. La urma montezi tot, si la drum foarte clar explicat, multumesc maine rezultatul ! PS : am aceeasi culoare de BMW Editat Iunie 5, 2013 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 5, 2013 Autor Share Postat Iunie 5, 2013 Asta ar trebui sa fie in manual explicat. Dar in general daca e prea scazut iti dai seama imediat. De obicei ninelul e cam cat e si paharelul (partea de jos a carburatorului) in care sta benzina, poate 1cm mai jos. am inteles perfect, merci. o sa verific si asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.