Sari la conținut

Opriri in mers - BMW


Seb
 Share

Postări Recomandate

Salut. Se pare ca ma cam urmareste ghinionul pentru este cam al 4-lea topic pe care il deschid pe aceasta arie. Am avut niste probleme cu fixarea furtunului de alimentare, asa ca ieri (asistat de un mecanic) am dat jos carburatoarle pentru a fixa mai bine furtunul (cu un colier). Le-am pus la loc si am plecat la drum.

 

Problema e ca dupa ce am mers cam 10 minute mi s-a oprit in mers. i-am dat cheie imediat dupa si nu pornea.. abia dupa 5 min a pornit din nou. Am mai mers 4-5 min si s-a oprit iar. Scenariul s-a repetat de vreo 4 ori pana am ajuns acasa.

 

Se opreste cam asa : merg constant si incepe sa "dea in nas", trag de acceleratie si parca mai rau se inneaca. treaba asta tine cam 10 secunde timp in care scade trepat turatia, si moare.

 

E posibil sa fi dereglat ceva la carburatoare ? sau poate am gatuit vreun furtun. am verificat furtunul de alimentare si cel de supraprin, ambele sunt pozitionate exact cum trebuie. mai erau 2 furtunele (de aerisire cred) care ieseau din partea stanga si dreapta a reervorlui, alea nu cred ca le-am verificat daca nu cumva apasa pe ele...

 

A mai patit cineva ? Am vreo solutie sa-l fac fara sa apelez la platforma ? poate e cineva cu un atelier prin Dr Taberei sa ma ajute cu 2-3 scule sa il desfac iar ?

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa ceva pateam cu aprilia mea cand nu mai aveam f multa benzina in rezervor ( tot motor rotax, dar injectie ).

Aveam f f multa mizerie in rezervor de la garnitura pompei de benzina care se dezintegrase ( o garnitura care o tine prinsa de suport ).

 

Scos rezevor, curatat, spalat, schimbat garnitura pompei si curatat filtrul dinc apatul pompei si acum merge super, nu mai "da in nas" - chiar si cand are 1 l in rezervor.

- vezi poate e aceeasi problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-i drumul la benzina din carburatoare, la epuratoarele de jos, de pe stanga, sub rezervor.

Ca sa ajungi la cel din dreapta, trebuie sa desfaci reglajul de la amortizorul central cu o tubulara de 10.

 

Cand ai mai mult timp, da-i rezervorul jos, si curata-l.

Vesnica problema la ST, cu apa si mizeria in carburatoare. :( totul se trange de la garnitura de la buson...si canalul de drenaj, care e mai sus decat nivelul rezervorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca ai un f650. modelul asta mi-e strain, dar, la R850R am avut probleme similare care se trageau de la senzorii hall (astia sunt ceva senzori care fac ce facea platina pe vremuri, controleaza scanteia). Din motive diverse, senzorii aia se strica si motorul se opreste inexplicabil, si dupa ceva ore bune, tot inexplicabil, porneste si merge de numa.

 

verifica daca nu ai o problema similara. din descrierea ta, e ceva electric.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fix problema asta o am si eu la motoreta mea. aceleasi manifestari.

aseara am dus o la mecanic si pare sa fie infundat traseul benzinei pentru ca DOAR pe On face asta.

daca muti pozitia robinetului pe REZ sau PRI totul este ok.

a ramas sa verifice alimentare, daca nu e cumva infundat sau gatuit traseul. sau, varianta 2, inlocuirea robinetului.

in tot acest timp credeam ca am o problema electrica.

mai postez dupa ce mi ridic mobreta si am un diagnostic precis.

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa cureti carburatoarele, asa cum am scris mai sus.

M-am lovit de acceasi problema la un ST din `96. Dupa curatarea rezervorului, si drenarea carburatoarelor, nu am mai avut probleme.

 

Simptomele erau astea:

- in ralanti, dadea un rateu in carburatoare/filtru de aer, si se oprea. Daca o lasam cateva secunde, si o reporne-am, isi revenea, pt o perioada.

- in mers, murea motorul, dadea rateu, si intrerupea, sau se oprea. Pornea doar cu socul tras, si puteam sa o accelerez doar din maneta de la soc.

 

Cand ai umblat la carburatoare, le-ai miscat sau intors intr-o parte, iar toata mizeria / apa, a venit in dreptul jiglerelor, pe care le obtureaza partial, si nu se mai alimenteaza. Un gunoi, sau o picatura de apa, este de ajuns, sa nu se mai alimenteze si sa iti dea rateu. Daca scoti furtunul de alimentare, vei vedea ca vine benzina de la rezervor catre carburatoare...Problema este strict din carburatoare.

 

Ca scule, ai nevoie de o surubelnita sanatoasa, putin mai lunga, si un teu de 10, pe care le gasesti la orice magazin de scule sau piese auto.

Toate bune, si spor la treaba.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multimesc pentru raspunsuri. multe si rapide :)

 

Eu zic sa cureti carburatoarele, asa cum am scris mai sus.

M-am lovit de acceasi problema la un ST din `96. Dupa curatarea rezervorului, si drenarea carburatoarelor, nu am mai avut probleme.

 

Simptomele erau astea:

- in ralanti, dadea un rateu in carburatoare/filtru de aer, si se oprea. Daca o lasam cateva secunde, si o reporne-am, isi revenea, pt o perioada.

- in mers, murea motorul, dadea rateu, si intrerupea, sau se oprea. Pornea doar cu socul tras, si puteam sa o accelerez doar din maneta de la soc.

 

Cand ai umblat la carburatoare, le-ai miscat sau intors intr-o parte, iar toata mizeria / apa, a venit in dreptul jiglerelor, pe care le obtureaza partial, si nu se mai alimenteaza. Un gunoi, sau o picatura de apa, este de ajuns, sa nu se mai alimenteze si sa iti dea rateu. Daca scoti furtunul de alimentare, vei vedea ca vine benzina de la rezervor catre carburatoare...Problema este strict din carburatoare.

 

Ca scule, ai nevoie de o surubelnita sanatoasa, putin mai lunga, si un teu de 10, pe care le gasesti la orice magazin de scule sau piese auto.

Toate bune, si spor la treaba.

 

deci ca plan de actiune acum, sa scurg carburatoarele si sa pun mai multa benzina (cred ca mai am doar vreo 2 litri). ca plan secundar, sa curat rezervorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fix problema asta o am si eu la motoreta mea. aceleasi manifestari.

aseara am dus o la mecanic si pare sa fie infundat traseul benzinei pentru ca DOAR pe On face asta.

daca muti pozitia robinetului pe REZ sau PRI totul este ok.

a ramas sa verifice alimentare, daca nu e cumva infundat sau gatuit traseul. sau, varianta 2, inlocuirea robinetului.

in tot acest timp credeam ca am o problema electrica.

mai postez dupa ce mi ridic mobreta si am un diagnostic precis.

 

bafta!

la mine face si pe ON si pe REZ. PRI nu am :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut aceeasi problema la transalp,mie imi montase gresit nenea mesterul furtunul de vacuum de la pompa de bezina si nu imi alimenta cat trebuie carburatoarele,acuma nu stiu daca la BMW este tot pompa vacumatica

 

sincer nu cred ca am pompa vacuumatica. eu am un robinet care vine din rezervor si un furtun din robinet in carburatoare. Furtuna care nu e prea lung si nici nu sta incovoiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema de alimentare. Verifica nivelul de benzina din carburatoare, cand moare asa, pe loc.

 

ca sa verific nievelul benziunei din carburatoare, trebuie sa le demontez iar ? daca e asa, mai bine as duce-o la un mecanica, ca sa nu mai stric naibii ceva.

Dar oricum, poate e doar d ela mizerie, iar asta s-ar rezolva mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand nu ai ce face scoate acel furtun din robinet si lasa benzina sa curga in ceva (o oala, canistra, etc) si vezi cam ce debit are...

Daca abia face pipi.. atunci e clar.

Daca e clar, desfaci rezervorul de pe motocicleta si demontezi acel robinet de pe el, in interior ar trebui sa aiba niste site, le cureti si montezi totul la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa verific nievelul benziunei din carburatoare, trebuie sa le demontez iar ? daca e asa, mai bine as duce-o la un mecanica, ca sa nu mai stric naibii ceva.

Dar oricum, poate e doar d ela mizerie, iar asta s-ar rezolva mai usor.

 

Daca sub carburatoare exista un ministut cu surubel deasupra - de golire - poti pune un furtunel transparent in acel stut , furtunel pe care il tii in sus formand un U cu un capat deasupra nivelului carburatorului. Desfaci surubelul, lasi benzina sa vina in furtunas si nivelul la care ajunge benzina pe latura libera a U-ului e nivelul din carburator.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa lasi busonu de la rezervor deschis si fa asa o proba, poate face vid in rezervor, eu asa am patit cu R1-le meu si problema a fost de la buson nu permitea sa traga aier

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa lasi busonu de la rezervor deschis si fa asa o proba, poate face vid in rezervor, eu asa am patit cu R1-le meu si problema a fost de la buson nu permitea sa traga aier

Bafta

m-am gandit si la asta, dar nu cred ca e o idee buna sa circul 10 minute cu busonul de benzina deschis... poate sare afara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite, sper sa te ajute pozele astea. Sunt la munca, si le-am facut la ST-ul lui cumnata-miu cu care am patit si eu la fel ca tine.

 

Calitatea pozelor nu e excelenta, ca sunt facute cu telefonul, si e soare afara...lucrezi doar pe partea stanga, desfaci surubul de prindere al reglajului, cu tubulara sau teu de 10, aflat mai in spate, in partea dreapta cum te uiti din lateral-stanga, inchizi robinetul, si desfaci suruburile de drenaj de sub carburatoare.

Le strangi la loc, dai drumul la robinet, incerci sa ii dai de cateva ori la automat, opresti, inchizi robinetul si repeti figura de 2-3 ori.

 

La urma montezi tot, si la drum :D

post-74306-0-01967600-1370432264_thumb.jpg

post-74306-0-23232600-1370432271_thumb.jpg

post-74306-0-67449200-1370432274_thumb.jpg

post-74306-0-14088500-1370432280_thumb.jpg

post-74306-0-35264800-1370432287_thumb.jpg

post-74306-0-34037600-1370432291_thumb.jpg

post-74306-0-54731600-1370432294_thumb.jpg

post-74306-0-60118400-1370432298_thumb.jpg

post-74306-0-15773200-1370432304_thumb.jpg

post-74306-0-43952000-1370432307_thumb.jpg

post-74306-0-66443300-1370432310_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sub carburatoare exista un ministut cu surubel deasupra - de golire - poti pune un furtunel transparent in acel stut , furtunel pe care il tii in sus formand un U cu un capat deasupra nivelului carburatorului. Desfaci surubelul, lasi benzina sa vina in furtunas si nivelul la care ajunge benzina pe latura libera a U-ului e nivelul din carburator.

aa, inteleg ce zici tu... principiul vaselor comunicante. cred ca am si furtun transparent. ce nu stiu eu este : care ar fi nivelul corect la care ar trebui sa ajunga benzina ? am vreun reper ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta ar trebui sa fie in manual explicat.

Dar in general daca e prea scazut iti dai seama imediat. De obicei ninelul e cam cat e si paharelul (partea de jos a carburatorului) in care sta benzina, poate 1cm mai jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite, sper sa te ajute pozele astea. Sunt la munca, si le-am facut la ST-ul lui cumnata-miu cu care am patit si eu la fel ca tine.

 

Calitatea pozelor nu e excelenta, ca sunt facute cu telefonul, si e soare afara...lucrezi doar pe partea stanga, desfaci surubul de prindere al reglajului, cu tubulara sau teu de 10, aflat mai in spate, in partea dreapta cum te uiti din lateral-stanga, inchizi robinetul, si desfaci suruburile de drenaj de sub carburatoare.

Le strangi la loc, dai drumul la robinet, incerci sa ii dai de cateva ori la automat, opresti, inchizi robinetul si repeti figura de 2-3 ori.

 

La urma montezi tot, si la drum :D

 

foarte clar explicat, multumesc :) maine rezultatul !

 

PS : am aceeasi culoare de BMW :cheers:

Editat de Seb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta ar trebui sa fie in manual explicat.

Dar in general daca e prea scazut iti dai seama imediat. De obicei ninelul e cam cat e si paharelul (partea de jos a carburatorului) in care sta benzina, poate 1cm mai jos.

 

am inteles perfect, merci. o sa verific si asta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...