Sari la conținut

Suzuki GSXF- 600 prima mea motocicleta


Vizitator Flaviu1
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Flaviu1

Va salut, va prezint prima mea motocicleta, este vorba de Suzuki GSXF 600, an 1998, km 29000. Dupa mai multe cautari, m-am oprit la acest model, nu stiu foarte multe despre ea, dar mi-a placut. Initial m-am orientat spre Honda Hornet, dar nu am gasit nimic care sa se prezinte cat de cat bine in criteriile mele de cautare .

 

Motocicleta este in Italia, saptamana asta o aduc acasa.

post-75616-0-62417500-1370857248_thumb.jpg

post-75616-0-95477700-1370857258_thumb.jpg

post-75616-0-35156400-1370857268_thumb.jpg

post-75616-0-66014000-1370857276_thumb.jpg

post-75616-0-15589500-1370857285_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

de fiecare data cand aud de cineva care si-a luat gsxf imi vine sa intreb, de ce nu bandit carenat?

Corect! :cheers:

 

Am avut GSX-F cam un an. Am luat-o in stare impecabila, am dat-o in stare impecabila. Nu m-a impresionat cu nimic dar e o motocicleta bunicica.

Ce mi-a placut: motor fiabil si zdravan; consum mic, chiar foarte mic; suspensii ingaduitoare si cu linii de tramvai sau denivelari usoare; pozitie buna la drum; protectie buna la vant.

Ce nu mi-a placut: ciclistica naspa pentru mers tare - este lunga (ampatament mare) si greutza; motorul destul de underpower pentru un sport-touring (aia de 750 e muuult mai bine echilibrata din punct de vedere al raportului putere / greutate), o vibratie nasoala intre 6000 si 7500 rpm in scaritele pasagerului de gadila in talpa ca dracu dar nah, nu e chiar o "problema" ci mai mult o chestie de confort.

 

Deci eu personal as prefera oricand Banditul 600 unui GSX-F 600; are acelasi motor dar benzile de cuplu si putere utila se afla pozitionate mult mai bine in marja de turatie. E mult mai folosibila. Plus ca arata si mai bine fiind naked (chiar si ala cu semicarena).

 

In orice caz, concluzionand - e o motocicleta bunicica, fii atent sa aiba mereu ulei si pune-i un ulei bun, nu mai gros de 10W40!! Racirea SACS merge cu exact ce recomanda cartea, sa nu te iei dupa povesti d-alea cu caldura, vara, 40 de grade si sa ii pui 15W50. Nu, in nici un caz. Pune un 10W40 bun semisintetic sau full sintetic si n-o sa ai treaba. In rest, nu sunt probleme notorii, daca ai grija de ea te duce mult si bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

silencer, nu fi rau cu omul :) poate ca i-a placut lui mai mult cum arata plasticele pe gsxf. :) sau poate pretul a foat cel care a hotarat. am fost si eu in postura de a cauta in primavara asta motocicleta si m-am oprit la Bandit, dar carenat complet nu am gasit doar semicarenat si inca vreo 500 euro carenele inferioare dar nu merita (cel putin din punctul meu de vedere).

 

Flaviu1 felicitari si sa te bucuri de ea. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Flaviu1

- Va multumesc mult pentru urari.

 

- Imi plac motocicletele carenate, as fi ales si un naked, am avut un topic unde am cerut pareri despre sv, hornet, si monster, insa s-a nimerit sa o gasesc pe aceasta care imi place foarte mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt ma rau, doar curios. eu la cat de tare mi se incinge banditu(cu 15-50 in el) prin oras nu m-as risca nici platit s-o ard cu un carenat racit pe aer :-s

singurul lucru care distruge mobra asta sunt farurile :-s in rest, halul in care suporta orice abuz motorul asta il face sa merite.

sa-l stapanesti sanatos. oricum, hornet sv si monster nu sunt aceeasi chestie cu 4L de 80cp cum avem aici.. asta e mult mai usor de strunit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

salut. frumoasa mobra. despre alegerea facuta, noi nu ne putem da cu parerea foarte tare, fiecare avem gusturi diferite. sa ai noroc de ea ;) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Flaviu1

salut. frumoasa mobra. despre alegerea facuta, noi nu ne putem da cu parerea foarte tare, fiecare avem gusturi diferite. sa ai noroc de ea ;) !

 

- mersi mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Flaviu1

sa o stapanesti sanatos,km fara incidente si sa te duca in siguranta oriunde vrei tu-orice fel de calatorie-lunga-scurta... :cheers:

 

- mersi cata84 & ovidiu m

Editat de Flaviu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut ! Nu am reusit sa ma loghez cu fostul meu cont Flaviu1, nu stiu de ce mi-a fost sters, intre timp mi-am facut alt cont, si voi continua sa scriu de pe acesta.

 

Vineri seara a ajuns acasa motocicleta din Italia, sunt total multumit, imi place foarte mult cum arata. Insa este un pic cam grea, dar o sa ma obisnuiesc cu ea. Mai am cateva ore de trafic la scoala de soferi, sper sa termin cat mai repede scoala si sa ma programez pentru examen.

post-76700-0-00525200-1372146120_thumb.jpg

post-76700-0-47883600-1372146137_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ala cu F-ul

Să o stăpâneşti sănătos şi să te bucuri de ea!

Este o motocicletă foarte bună, lucrul ăsta il spun din propria experienţă. Este o motocicletă fiabilă, are consumul undeva între 4,5-6l, in general nu face probleme dacă îi dai toate consumabilele la timp... Să nu asculţi sfaturi "profesioniste" şi să îi pui un ulei mai gros, 10w40 este indicat (producatorul a prevăzut toate situatiile). Să te asiguri todeauna că ai pus-o bine pe cric, preferabil pe cel central.

Asfalt uscat!

Editat de liviugsx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Mersi mult LIviu, poti sa imi spui mai multe detali despre acest model? am vazut in semnatura ta ca ai si tu un gsxf.

- Cum este cu incalzirea la ea in oras cand mergi? are filtre ceva de schimbat pe langa ulei? mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditul este semicarenat. Oricat de mult ai vrea, tot semicarenat ramane. Varianta cea mai ok ar fi GSXF-ul asta nou, evident la alti bani.

Banditul e de oras... mult de oras. Trage bine, aici depind si gusturile. Este greu si el, are 197 kg la gol.

Si eu cred ca 600-le e subdimensionat insa pentru un incepator nu e chiar grav. Mai grav e greutatea ...

Daca iesi cu el in afara e peste bandit la protectia la vant.

 

Deci eu personal as prefera oricand Banditul 600 unui GSX-F 600; are acelasi motor dar benzile de cuplu si putere utila se afla pozitionate mult mai bine in marja de turatie. E mult mai folosibila. Plus ca arata si mai bine fiind naked (chiar si ala cu semicarena).

 

daca cu prima parte as fi de-acord, cu ultima e .. o chestie de gust. ce sa-i faci omului daca ii plac carenate. asa daca ii placeau chopperele, ce faceam?

 

S-o stapanesti sanatos, fara evenimente!

PS: ai grija la greutate :D

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ala cu F-ul

Pai este al doilea meu gsx-f, ambele din 2000. Să iţi spun cate ceva din ce ştiu eu despre ele (propria experienţă).

Motorul se încinge foarte tare vara, dar nu-i nimic de speriat. Însă îi bine de evitat aglomeraţia şi mersul prelungit în treptele inferioare, dar se echilibrează totul după primul sprint :). Atenţie mare în curbe, are tendinţa de-a te trage pe contrasens la intrarea în curbă tare.

La fiecare schimbare de ulei schimbă-i si filtru, la fiecare 15.000 km fă-i câte o sincronizare si c.urăţare (cenzura) de carburatoare, sa ii pui bujii doar NGK CR9-EK, să nu îi pui ulei mai gros decât 10w40 (preferabil full-sintetic). Filtrul de aer se pastrează curat, dar este bine să îl mai verifici din când în când... Daca vei respecta aceste mici detalii, nu vei avea probleme cu ea. Are un motor foarte rezistent în comparaţie cu alte modele de seama şi clasa ei. Atenţie mare să nu o scapi pe jos, semnalizările din faţă costa 160 ron bucata.

 

Iubita actuală, cu cealaltă nu am poze pentru că am stat foarte puţin împreună :).

Editat de liviugsx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie.Postez pentru ca prima mea moto de capacitate considerabila a fost un GSX-F 600 din 97 doar ca diferenta era ca a mea erea modelul cu farul patrat,foarte jmechera din punct de vederea al motorului impecabila fara nici o remarca cat si al consumului jos palaria.Cat a stat la mine aproximativ 2 ani in afara de shimbul de ulei realizat undeva la 4000-5000 (atat faceam intr-un an) si in primavara fiecarui an schimbatul de buji nu am avut decat o singura problema o pietricica la un carburator care s-a rezolvat odata cu eliminarea pietricelei,in rest benzina,asfalt uscat si mai ales fara zgarieturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos..am varianta de 750 cumparata aproape de noua.Cu greutatea o sa te obisnuiesti..in rest apa, paie si bataie..in afara de consumabile nu am avut nimic de schimbat la ea. In oras vara se cam incinge dar iarasi nu am vazut nici o problema.Cand pornesti motorul evita sa stai cu el pe loc. L-ai pornit, l-ai incalzit un pic sa mearga rotund si ai plecat...asta-i valabila pt toate motoarele racite pe aer.Recomand un ulei sintetic de calitate, eu am folosit numai Motul 7100 10W40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...