Sari la conținut

Problema Zx6r 1999


Postări Recomandate

Salutari . Revin din pacate cu o alta problema si raman la fel de recunoscator pentru toate parerile pe care le voi primi . Asadar , in urma unei cazaturi . relantiul a inceput sa mi oscileze , daca o turez pe N pana in 10k RPM si dupa o las , decelereaza normal pana in 2K rpm , unde ramane 2 secunde ca si cum as tine gazul inca putin deschis si dupa scade in punctul normal de relantiu ( tin sa mentionez ca am facut si greseala de a o porni fortat in urma cazaturii ..fara a pune contactul de mai multe ori .. ) . O alta problema pe care am sesizat-o acum 3 zile a fost faptul ca am iesit la un drum exterior , i-am dat 240 .. acolo s a blocat iar cand am lasat-o pe decelerare ( in treapta ) facea ca si cum nu as mai fi avut gaz , cu toate ca aveam rezervorul aproape plin . Multumesc anticipat si voi reveni cu rezolvarea problemei peste 2 saptamani cand o voi duce la un service pentru ca momentan sunt plecat . Pana atunci astept pareri .



Am uitat sa spun faptul ca acul blocat la 240 mi s a parut ceva in neregula deoarece motocicleta in mintile ei merge pe ceas 255 probat de mai multe ori . Plus ca era si vale si tot nu vroia sa sara de 240 .



Si faptul ca porneste cam greut , la cald .

Editat de Stefkw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari . Revin din pacate cu o alta problema si raman la fel de recunoscator pentru toate parerile pe care le voi primi . Asadar , in urma unei cazaturi . relantiul a inceput sa mi oscileze , daca o turez pe N pana in 10k RPM si dupa o las , decelereaza normal pana in 2K rpm , unde ramane 2 secunde ca si cum as tine gazul inca putin deschis si dupa scade in punctul normal de relantiu ( tin sa mentionez ca am facut si greseala de a o porni fortat in urma cazaturii ..fara a pune contactul de mai multe ori .. ) . O alta problema pe care am sesizat-o acum 3 zile a fost faptul ca am iesit la un drum exterior , i-am dat 240 .. acolo s a blocat iar cand am lasat-o pe decelerare ( in treapta ) facea ca si cum nu as mai fi avut gaz , cu toate ca aveam rezervorul aproape plin . Multumesc anticipat si voi reveni cu rezolvarea problemei peste 2 saptamani cand o voi duce la un service pentru ca momentan sunt plecat . Pana atunci astept pareri .

 

 

Am uitat sa spun faptul ca acul blocat la 240 mi s a parut ceva in neregula deoarece motocicleta in mintile ei merge pe ceas 255 probat de mai multe ori . Plus ca era si vale si tot nu vroia sa sara de 240 .

 

 

Si faptul ca porneste cam greut , la cald .

Turatie in neutru 10k,255km/h,eu cred ca problema esti tu..motocicleta nu are nici o vina.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turatie in neutru i-am dat fiindca simteam ca am o problema , nu ii dau degeaba , daca poti sa mi dai un raspuns care sa ma ajute cum mi ai mai dat pana acum , multumesc , daca nu , Nu ! iar cat despre 255 a fost un punct de reper faptul ca stiam ca motocicleta merge mai mult de 240 .. daca te incalzeste pe tine faptul ca i-am dat 255 pe un drum european intr-o zi de Duminica , cu trafic foarte putin ... na ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi incomplet, ai primit deja raspunsul. Ai carburatia data peste cap: nivel, aer fals... etc. Dar nici o problema, mai da-i de vreo 10-15 ori blana pe loc si se rezolva de la sine!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers cel mai tare cu 230 pe autostrada cu multe benzi si la viteza aia mi s-a parut ca se ingusteaza cat o ulita.

Unde naiba mergeti voi cu 255 pe drum european fara sa intrati intr-un sat.. e peste puterea mea de intelegere. :mellow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turatie in neutru i-am dat fiindca simteam ca am o problema , nu ii dau degeaba , daca poti sa mi dai un raspuns care sa ma ajute cum mi ai mai dat pana acum , multumesc , daca nu , Nu ! iar cat despre 255 a fost un punct de reper faptul ca stiam ca motocicleta merge mai mult de 240 .. daca te incalzeste pe tine faptul ca i-am dat 255 pe un drum european intr-o zi de Duminica , cu trafic foarte putin ... na ..

Daca spui ca ti-am dat sfaturi bune pana acum,ai fi inteles ca in interiorul mesajului meu este un sfat bun,dar te-ai grabit sa ma critici....

Legat de moto verifica carburatia ,filtrul de aer,in urma unei cazaturi poti avea ulei in filtru de aer sau mizeria din rezervor sa o deranjezi sa ajunga in carburatoare.

Mai ai de verificat eventuale defecte pe instalatia electrica in urma loviturilor,,buton rosu contact mufe.

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge pe ceas 255 probat de mai multe ori . nu cred ca a batut mereu vantul din spate



nu are relevanta asta , e doar un factor care pe langa cele enumerate mai sus , m-au determinat sa cred ca motocicleta are o problema in urma accidentului .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci:

1. moto cazuta si nu mai merge ok

2. cea mai ok modalitate de a o testa: forja 240km/h.

 

Si eu nebun ca atunci cand am simtit o mica problema, trag mobra pe dreapta si ma uit la ea pana rezolv.

 

Nu va apreciati viata care o aveti...

 

PS: Dupa apare moto la bursa: nedata pe o roata, intretinuta, nu bate, nu troncane, full fara piele. si fara trapa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia man si citeste cu atentie , ca nu i-am dat 240 ca sa o testez , pur si simplu s a intamplat sa am drum liber , intins si atunci am sesizat problema , de ce p mea sari cu gura degeaba . Apoi sa o luam altfel , daca ii dai la o vitezana 240 ? inseamna ca e forjata , e tras de ea ? Aaaa.. ca nu e tocmai ok sa merg cu atat da , adevarat , dar ce sa zic , imi asum , ii dau pe pielea mea nu pe a ta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba...voiam sa pierd ceva timp sa iti raspund, poate vezi ce nu a fost ok. Dar...prefer sa te felicit si sa te incurajez sa faci motorul sa il faci iar sa ia 255km/h.

 

Si da, sunt carburile!

Spor! :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1mm in camera de nivel face o mare diferenta, afecteaza relatiul, revenirea din ture, cuplul si puterea maxima (topspeed)... In urma unei cazaturi este foarte posibil ca de la soc plutitoarele sa se fi dereglat. Plus alte probleme adiacente. Sfaturi poti primi o mie... pana nu desfaci, verifici si corectezi nu o sa rezolvi nimic.

 

Nu inteleg, tu de fapt ce astepti? Ca cineva sa-ti indice un buton pe care sa-l apesi sau un surub pe care sa il strangi si totul sa revina la normal? Du-l la un mecanic ca o sa strici mai tare. Daca te pricepeai nu aveai nevoie de nici un sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca a iesit parca e scris la misto postul meu al 2-lea, nu voiam asta!

 

Ca fapt divers, tot posesor de kawa ca al tau, un amic de-al meu, dupa o tranta, la fel a zis, ca a simtit ca nu mai trage ca inainte. L-a dus la service si carburile erau! (motivatia pt. care am zis ca sunt carburile, desi un raspuns mai corect/complet l-a dat yo4hgx)

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi verifica exact saptamana viitoare cand ajung acasa si revin cu un raspuns si aici in caz ca vor mai fi patiti , multumesc frumos tuturor care mi-ati dat cate un sfat !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...